Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DARIO
|
Θέμα δημοσίευσης: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 12:17 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Φεβ 2011, 11:30 Δημοσιεύσεις: 103
|
Καλησπέρα, Η ds3 μετά από 2 χρόνια περίπου ζητά λάστιχα. Έχει αλλάξει κάποιος από τους DS3αδες άλλη μάρκα ή διάσταση; και εάν ναι, σε σχέση με τα brigestone 050a 205/45/17 τι διαφορές είδε; Τα Brigestone σε μέσες και υψηλές ταχύτητες είναι εξαιρετικο,σε χαμηλές ταχύτητες γλίστραει απροβλεπτα, η άνεση είναι ανύπαρκτη , έχει μικρή διάρκεια ζωής.(προσωπική γνώμη) Υπάρχει άραγε άλλο λάστιχο που να κραταει τα πλεονεκτήματα και να έχει βελτιώσει τα μειονεκτήματα του 050A; Ευχαριστώ , Χρήστος.
_________________ ΧΡΗΣΤΟΣ DS3 BLACK 1.6THP
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 15:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δεν εχει αλλαξει η στο δικο της αλλα εχοντας σκεφτει την μελλοντικη αλλαγη: -Δεν θα αλλαξουμε διασταση απο οσο φαινεται. -Καλυτερο ελαστικο πολιτικο απο το RE050A δεν υπαρχει (με την προϋποθεση οτι εχεις την υπομονη να το ζεστανεις για λιγα χλμ και οχι να τα χωσεις με την μια αν πεις οτι θα οδηγησεις γρηγορα) -Αρα δυσκολα θα βρεις καλυτερη αποδοση σε καθαρα πολιτικο (εννοω οχι σε λυσεις που τεινουν ή ειναι σεμισλικ) Καποιες λυσεις/ιδεες ειναι: -Pirelli PZero, τα οποια απο οσο εχω δει βγαινουν σε RunFlat ομως και δεν ξερω αν θα βολευει αυτο, παρολα αυτα σαν ελαστικο παιρνει τρομερες κριτικες απο οσους το εχουν συνηθως. -Michelin Pilot Sport 3, το οποιο ειναι πιο πολυ ενα αλλο Exalto2 παρα ενα Pilot Sport 2, πιο μαλακος σκελετος, γενικα μαλλον ειναι ενα ιδανικο all around. -Continental Sport Contact 5, το οποιο το εχουμε στην οικογενεια στην VTS σε 205/50/17, σκελετος μαλλον σαν του Pilot Sport 3. Επισης μου δειχνει οτι ειναι ενα πολυ καλο all around ελαστικο. -Toyo T1R, που ειναι πολυ μαλακο και δινει σιγουρα καλη προσφυση σε στεγνο, θελει λιγο προσοχη σε βρεγμενο και επισης δεν νομιζω οτι θα εχει διαρκεια ζωης. Και ενα λιγο πιο extreme: -Bridgestone RE002, που αν εξαιρεσεις την ικανοτητα του σε λιμναζοντα νερα, σπερνει. Just food for your thought as well
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
DARIO
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 16:42 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Φεβ 2011, 11:30 Δημοσιεύσεις: 103
|
billopoulos, σε ευχαριστω για την απαντηση σου.
συμφωνω με ολα οσα αναφέρεις.
να παραμείνω στα 050Α; (το πιο πιθανο) Ή θα δοκιμασω κατι αλλο π.χ Michelin PS3 εχω λιγο κολλησει... δεν ειναι και 50€ εαν δεν μου αρεσουν να παω την αλλη μερα να τα αλλαξω.
(ευχαριστω Σπηλιο για το μήνυμα σου)
_________________ ΧΡΗΣΤΟΣ DS3 BLACK 1.6THP
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Φεβ 2013, 17:06 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Γενικα πρεπει να κανεις καποια υποχωρηση, δεν υπαρχει το τελειο ελαστικο. Αναλογα ποια θα ειναι η υποχωρηση σου, θα κανεις και την αντιστοιχη επιλογη.
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
DARIO
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 10:11 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Φεβ 2011, 11:30 Δημοσιεύσεις: 103
|
Nαι για τα conti 3 το έχω ακούσει από εμπειρίες φίλων ότι για γρήγορη οδήγηση δεν ταιριάζουν,(επιβεβαίωση και από Μακη) ίσως είναι για λίγο πιο Turing αναρτήσεις, το παράδοξο όμως είναι ότι σε σπορ αυτοκίνητα (clio sport, focus rs) είναι πρώτη τοποθέτηση!!!(marketing ίσως;) Μπέρδεμα…
(τα pzero είναι μόνο runflat-απορρίπτονται, τα conti 5 βγαίνουν μόνο σε w-απορρίπτονται, τα t1r σε έξι μήνες θα θέλουν αλλαγή- απορρίπτονται, τα re002 δεν έχουν ακόμα σε διάσταση 205/45…) Ξανά μπέρδεμα…
_________________ ΧΡΗΣΤΟΣ DS3 BLACK 1.6THP
|
|
|
|
|
STAM-DS3-THP
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 13:31 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:28 Δημοσιεύσεις: 177 Τοποθεσία: Κορυδαλλος Εικόνες: 3
|
παιδια μπραβο σας για το topic που ανοιξατε γιατι προσφατα βρεθηκα και γω σ αυτο το διλημμα...Εχω το ds3 μου κοντα 3 χρονια με 35000κλμ! Ενα βασικο (και ισως) το μονο μειονεκτημα που χω βρει σ αυτο το αυτοκινητο ηταν τα λαστιχα του! (εχουμε αναφερθει και σε αλλα topic σ αυτο το θεμα) φιλε χρηστο τα bridgestone που φοραει τωρα ειναι ιδαιτερα σκληρη γωμα και ΟΧΙ για τους ελληνικους απαραδεκτους δρομους Οταν λεμε οτι θελει να ζεσταθει ενουμε κανα μισαωρο στην αττικη οδο με πανω απο 100κμ/ωρα! Τι να το κανω?Οντως μετα αποπολυωρη χρηση γινεται βεντουζα αλλα.... εγω εκανα αλλαγη τα μπρος πισω στα 30000 κμ και παλι βλεπω εχουν πολυ ψωμι,αλλα θα τα αλλαξω σιγουρα μετα το καλοκαιρι! Η διασταση του ειναι πανακριβη! Κοιτα παντως και τα SAVA UHP στη διασταση μας! Μη γελασεις αλλα ειναι ισως και το καλυτερο για value for money, και ειναι ουσιαστικα goodyear...Μου το συστισε γνωστος μου με βουλκανιζατερ...το ψαξα (σε ξενα site) πραγματικα εχει πολυ καλες κριτκες!Ψαξτο και συ!!! P.S. Εκφαραζω καθαρα την προσωπικη μου γνωμη και εμπειρια (δεν ειμαι ειδικος! απλα εχω γινει σχολαστικος με το μωρο μας! )
_________________ Tuned! Up to 210PS 365NM!
|
|
|
|
|
DARIO
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 13:38 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Φεβ 2011, 11:30 Δημοσιεύσεις: 103
|
STAM ευχαριστω για την απαντηση σου.
Τα 050a δεν κάνουν για τους ελληνικούς δρόμους αλλά κάνουν για την ds3,εκει κολλαω… Sava; Για να δω…
_________________ ΧΡΗΣΤΟΣ DS3 BLACK 1.6THP
|
|
|
|
|
STAM-DS3-THP
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 13:53 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:28 Δημοσιεύσεις: 177 Τοποθεσία: Κορυδαλλος Εικόνες: 3
|
Απλα κοιταξε το και εσυ!Δεν χανεις κατι... Και γω στην αρχη ημουν διστακτικος sava λεω!?! Το ψαξα ομως πολυ (αν βρω το site με τα συγκριτικα ολων των ελαστικων στη διασταση μας θα στο στειλω) στο εξωτερικο παντως ειναι πιο διαδομενη εταιρια απο οτι εδω... και μιλαμε παντα για 4αδα σωστα? ειναι πιο μαλακη γομα,σαφως καλυτερο φρεναρισμα απο τα bridgestone και στα συγκριτικα αρκετα καλυτερο στο συνολο!!! απο τα bridgestone potenza(potenza-ισως η σκληροτερη γομα της bridgestone) Προσωπικα δε θα τα ξαναβαλω τα potenza,με εχουν ξενερωσει αρκετες φορες...Ισως και να δοκιμασω να βαλω τα SAVA αλλα κατα το Σεπτεμβρη
_________________ Tuned! Up to 210PS 365NM!
|
|
|
|
|
DARIO
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 16:54 |
|
Εγγραφή: Πέμ 24 Φεβ 2011, 11:30 Δημοσιεύσεις: 103
|
sorry αλλα δεν βρισκω κατι ενδιαφερον.
εαν δεις ολοι εχουν καπως ''πλαδαρα'' αυτοκινητα...
_________________ ΧΡΗΣΤΟΣ DS3 BLACK 1.6THP
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 18:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Stam, συγγνωμη που θα το πω, αλλα τα 050A εχουν πολυ μαλακη γομα κι οχι πολυ σκληρη οπως εγραψες. Οταν ζεσταινονται πιανουν αψογα λογω αυτου και τρωγονται αντιστοιχα γρηγορα επισης. Το οτι δεν ζεσταινονται τοσο ευκολα οσο αλλα ελαστικα εχει σχεση με τον σκελετο τους κυριως και καθολου με την σκληροτητα της γομας τους. Τα εχω ζεστανει πολλες φορες, σε λιγα χλμ, αν δεν εισαι αποτομος αλλα γλυκος και σιγα σιγα επιτιθεσαι, καταλαβαινεις την θερμοκρασια τους. Φτανει με λιγο σχετικα κοπο (κι οχι ποτε) σε μια καλη θερμοκρασια, απο την οποια μπορεις να αρχισεις να "πιεζεις" και να τα φερεις σε καλη θερμοκρασια πλεον. Σε αναβαση Πεντελης απο Ν.Μακρη, αρκετα πριν το Πανοραμα τα ελαστικα ηταν σε καλη θερμοκρασια. Τρομερο κρατημα, αρκετο τσιριγμα (που δεν σημαινει αυτοματα ουτε οτι εισαι στα ορια, ουτε οτι ειναι σε τελεια θερμοκρασια το ελαστικο παρολα αυτα). Απλα θελουν υπομονη στην αρχη: δεν θα πιασουν αν πας να επιτεθεις απο την πρωτη στροφη ξαφνικα και δεν θα τα ζεστανεις μαλιστα ετσι.
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
STAM-DS3-THP
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 19:15 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Οκτ 2010, 11:28 Δημοσιεύσεις: 177 Τοποθεσία: Κορυδαλλος Εικόνες: 3
|
σε ευχαριστω για την απαντηση σου και σεβαστη! Με σωστο ζεσταμα οντως δειχνει την πολυ καλη του εικονα,αλλα θα επιμεινω οτι προσωπικα δεν εχω μεινει ευχαριστημενος απο το ελαστικο. Αργουν πολυ να αποδοσουν καλα και κυριως πολυ ξερα στο φρεναρισμα! Επισης Η διαδρομη που αναφερεις ειναι ιδαιτερα ανηφορικη με πολλες στροφες και αν ειχε και καλο καιρο τοτε λογικο μου ακουγεται να ζεσταθουν γρηγορα...Απλα δεν ειναι καθε μερα ολες οι διαδρομες ετσι. Απο παλαιοτερη εμπειρια τα turanza(ακυρο μεν-εφοσον μιλαμε για bridgestone) ειναι πιο αποδοτικα...
_________________ Tuned! Up to 210PS 365NM!
|
|
|
|
|
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 και λάστιχα. Δημοσιεύτηκε: Παρ 15 Φεβ 2013, 19:19 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Το ανηφορικη ισα-ισα που δεν βοηθαει στο ζεσταμα των εμπρος ελαστικων (λογω μειωσης φορτιου). Καταλαβαινω τι λες για τα καθε λογης turanza, αλλα ως απολυτη αποδοση δεν ειναι καλυτερα. Αυτο που μαλλον εννοεις ειναι οτι πιο ευκολα παιρνεις το max απο καποια αλλα ελαστικα, παρα το αντιστοιχο επιπεδο στα 050Α. Βεβαια αυτο που λεω εγω απο την αλλη ειναι οτι αν πιασεις ενα 80%+ (μην κολλησεις στο ποσοστο, τροπος του λεγειν σκεψου) στα 050Α, εισαι στο ιδιο επιπεδο κι απο εκει και περα παιρνεις παραπανω αποδοση (ειτε αυτο σημαινει πληροφορηση --> αρα καταλαβαινεις παραπανω τον δρομο, την προσφυση και κερδιζεις εμπιστοσυνη, ειτε αυτο σημαινει προσφυση --> στριβεις με περισσοτερα).
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|