dasimo έγραψε:
Παιδιά μια συμβουλή , για να μην γίνει καμιά επικίνδυνη μόδα. Μην ανάβετε τα led με αλογόνο την νύχτα , είναι σχεδόν επικίνδυνο και επιεικώς αντιαισθητικό.
Θα συμφωνησω μαζι σου dasimo ...
Σας ευχαριστω ολους για τα καλα σας λογια !
Λοιπον, μερικες πρωτες εντυπωσεις μετα τα πρωτα 400 χλμ :
1) το αυτοκινητο πεταει στο δρομο, νομιζεις πως οι τριβες εχουν εκμηδενιστει
2) τελειο τιμονι/αναρτηση
3) απιστευτη οικονομια (4,2 λιτρα diesel/100 χλμ μεση καταναλωση μεχρι τωρα). Ωραιο συναισθημα να εχεις ενα ομορφο,ανετο και αρκουντως σβελτο αυτοκινητο με εργοστασιακη τιμη C02 στα 88 γρμ
4) πολυ καλο start/stop συστημα
5) φοβερη ανεση για οδηγο/συνοδηγο που καθονται σα βασιλιαδες (πισω ειναι για ...σκλαβους αλλα δε με απασχολει
)
6) Οσοι το εχουν δει, μου λενε τα καλυτερα για την αισθητικη του.Εγω δε χορταινω να το βλεπω μεσα και εξω
7) Κιβωτιο EGS : στρωτο στα ευκολα , κακο ομως στα δυσκολα (πχ κινεισαι με τριτη σε ενα δρομο και μπαινεις σε ανηφορικο στενακι οπου πρεπει να ριξει πρωτη και το κιβωτιο σκεφτεται τι σχεση να βαλει) . Μου ειπαν στη Citroen πως αναμενεται αναβαθμιση κιβωτιου.Δε με απασχολει καθως το βοηθαω οπου χρειαζεται με τα paddles στο τιμονι.Πολυ καλο το Hill assist - κραταει το αυτοκινητο σε οποιαδηποτε ανηφορα.
8) αν θελεις κοντρες/σφηνες ή συχνες προσπερασεις σε επαρχιακους δρομους, παιρνεις αλλο μοτερ ...κατα τα αλλα, κινεισαι μια χαρα σβελτα.Αλλωστε, οπως παρατηρω στους δρομους, κανεις πλεον δεν τρεχει ασκοπα ακομα και αν εχει Cayenne ...χθες το βραδυ στην Αθηνων-Λαμιας εβαλα το cruise control στα 105 χλμ/ωρα και πιο πολλους ''αναγκαστικα'' να προσπερασω παρα με προσπερασαν
Του εκανα και το service των 20.000 χλμ οπου αλλαξα και φιλτρο πετρελαιου/καμπινας ωστε να ανανεωσω το αμαξι.Αγορασα και ενα τασακι για την ποτηροθηκη και πληρωσα 190 ευρω σε εξουσιοδοτημενο . Μου περασαν εντος εγγυησης και μια αναβαθμιση εγκεφαλου κινητηρα που εχει βγαλει η citroen ενω μου αντικατεστησαν και μια βαλβιδα του turbo επισης εντος εγγυησης.
Αυτα προς το παρον ...