Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:03 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Καλησπέρα σε όλους!

Μόλις πριν 1 εβδομάδα έβαλα καινούργια φιλτροχοάνη Forge και είχα ήδη αλλάξει την σκάστρα με μια απο αυτές που διατηρούν το σώμα της εργοστασιακής και αλλάζουν τα "εντόσθια" με αυτά απο VAG group για 2.0 TFSI.

Ενώ όλα φαινόντουσαν καλά, ο κινητήρας μετά τις 3000 στροφές άνοιγε την σκάστρα και το αμάξι αποκτούσε ένα φυσικό φρένο... Το αυτοκίνητο φοράει και ένα πρόγραμμα στην ECU του τώρα.

Γνωρίζετε τι μπορέι να συμβαίνει;;

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Αν θυμαμαι καλά όσοι αλλαξανε την σκαστρα τους με κάποια της vag είχανε θεμα ψηλά και ξαναγύρισαν στην εργοστασιακή!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Νοέμ 2014, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
μαλλον καπου δεν εγινε σωστα η μοντα με τα εντοσθια.....δοκιμασε και με μια μαμα απειραχτη....απο κει κει περα γιατι να μπεις στην διαδηκασια να αλαξεις εντοσθια απο την στιγμη που η διαφορα της βαγκ με την μαμα ειναι η μια βιδα να γινει λιγο πιο οβαλ και να συνδσεις ενα γερμανικο μπριζακι..περι ορεξεος....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Νοέμ 2014, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
Θα σου προτεινα να γυρισεις ξανα στη μαμα σκαστρα γιατι οντως οποιοι εκαναν αλλαγες οπως εσυ παρατηρησαν καποια κολληματα κ ξαναεβαλαν τη μαμα,παντως δν χανεις τιποτα να την ξαναβαλεις κ ν δοκιμασεις το αυτοκινητο.Τωρα οσον αφορα τη φιλτροχοανη Forge που εβαλες ειναι το συγκεκριμενο κιτ που δινει για το Ds3 με το κολλαρο κ τη φιλτροχοανη κ αν ναι ποσο σου κοστισε κ αν το συγκεκριμενο κιτ μπορει να μπει σε c4 turbo.Ευχαριστω!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Νοέμ 2014, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Καλησπέρα στα μέλη και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

Τελικά έβαλα μια διπλού εμβόλου με μεταλλικά μέρη και έλυσα το πρόβλημά μου, ελπίζω μια και καλή!

Άγγελε το κιτ της FORGE το αγόρασα απο το Ultratuning.com, που είναι γαλλικό site μιας και ήταν το μόνο που το είχε ετοιμοπαράδοτο για Ελλάδα. Η AVC Weber ήθελε 1 μήνα και 20 μέρες ήθελε απο την Θεσσαλονίκη. Το κόστος ήταν κοντά στα 275 με τα μεταφορικά αλλά ήρθε σε 7 μέρες με Collissimo Express. Για C4 δεν ξέρω αν κάνει αλλά θα σε συμβούλευα να ρίξεις μια ματιά στο site τους καθώς έχουν τα πάντα!

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε AndreasYf για την δημοσίευση του/της: AGGELOS
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Νοέμ 2014, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 04 Ιαν 2009, 18:03
Δημοσιεύσεις: 78
Τοποθεσία: LEFKADA
Αντρεα σε ευχαριστω πολυ οντως η AVC Weber που μιλησα θελει περιπου ενα μηνα να τη φερει κ κοστιζει 270,τον ρωτησα αν κανει κ στο c4 κ μ ειπε οτι αν οι υποδοχες ειναι κοινες με του ds3 κατα πασα πιθανοτητα κανει,εγω τωρα με τις λιγες γνωσεις που διαθετω κ μεσα απο τις φωτογραφιες τις Forge αλλα κ απο ενα pdf που εχει σχετικα με οδηγιες τοποθετησης βλεπω οτι κανει.Αν ποτε σε βγαλει ο δρομος μου σε κανα τεχνικο που το πηγαινεις κ εχει δουλεψει πανω σε τετοιους κινητηρες κανε του την ερωτηση.Διαφορα καθολου παρατηρησες στην αποδοση γιατι απο ηχο κ σκασιμο σιγουρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Νοέμ 2014, 09:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Μμμ Άγγελε υποθέτω οτι η υποδοχή είναι ίδια λόγω του ίδιου μοντέλου τουρμπίνας που έχει χρησιμοποιηθεί και στα δύο μοντέλα :scratch
Παρ' όλα αυτά οι διαφορές πρέπει να είναι στον χώρο του κινητήρα στον οποίον θα βρίσκεται η χοάνη.
Αν είναι σαν αυτόν της εικόνας Εικόνα, τότε δεν ξέρω αν θα κάτσει καλά. Θα ρωτήσω την Δευτέρα που θα πάω σε έναν φίλο προγραμματιστή για να κάνω έναν έλεγχο στο πρόγραμμα μου και ξέρει απο THP μοντέλα και θα σου πώ.

Πάντως στο DS3 o χώρος της μηχανής είναι έτσι Εικόνα :)

Από απόδοση, η αλήθεια είναι οτι στο δυναμόμετρο του Φωτεινέλη στον Πειραιά έδειξε κέρδος 4 ίππων και 0,5 kg ροπής!! :bounce
Ο Θόρυβος ναι υπάρχει, μαζί μ' αυτόν της σκάστρας αλλά αν δεν έχεις μεγάλο πρόβλημα είναι σαν μουσική στ' αυτιά σου!!
Αυτά απο εμένα!

Σόρρυ για το :ot απο την σκάστρα

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε AndreasYf για την δημοσίευση του/της: AGGELOS
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σκάστρα και απώλεια πίεσης!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Εγω εχω σκαστρα απο audi s3, δεν εχω γυρισει ποτε πισω! Ολα μια χαρα δουλευουν!

Πρεπει να μπει ολοκληρη παιδια οχι μονο εντοσθια


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 8 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ηλεκτρονικη ανιχνευση πίεσης ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Ενδειξη πίεσης ελαστικών ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 40
Βαλβίδες Ελαστικών με Αισθητήρα Πίεσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: SpyrosPi
Απαντήσεις: 37
Απώλεια ισχύος μετά από ολιγοήμερη ακινησία
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ