Κατ' αρχάς να σε καλωσορίσω κ' εγώ στο club με την σειρά μου και να ευχηθώ να σε δούμε και μέλος στον στενό κύκλο των DS3 fans
Αναφορικά με τ' αμάξι, η τιμούλα του δείχνει καλή κοντά στα 10.000 και αν τα χλμ είναι αληθινά τότε λίγα ζητήματα θα έχεις.
Γενικά είναι αξιόπιστο αμάξι, απο την δική μου συγκατοίκηση μ' ένα του ίδιου έτους και με 54000 χλμ, ενώ θέλει προσοχή σε μερικές λεπτομέρειες. Σετ χρονισμού θα το κάνεις ούτως ή άλλως, οπότε μην σ' αγχώνει το θέμα τεντωτήρα. Για την βάση μηχανής με κάλυψαν οι προλαλήσαντες.
Κάποια στιγμή θα χρειαστείς κ' ένα καθαρισματάκι στους αυλούς των βαλβίδων λόγω επικαθίσεων άνθρακα, τ' οποίο όμως είναι φαινόμενο όλων των κινητήρων άμεσου ψεκασμού.
Για τα λάδια που λές, σ' αυτό το μοτέρ είναι λογικό να υπάρχει μια αυξημένη κατανάλωση κυρίως λόγω της χρήσης της τουρμπίνας. Αλλαγή όντως χρειάζονται περίπου στα 10.000 χλμ και συνήθως συνίσταται η χρήση 5W30. Εγώ προτιμώ τα Yacco που μετριάζουν και τις επικαθίσεις, όπως ανέφερα και παραπάνω.
Πάντως η κατάσταση αυτή με τα λάδια εξαρτάται κ' από το πόσο συχνά συμπληρώνει λάδι ο μάστορας. Άλλο να βάζει κάθε 2000 χλμ/1,5 λίτρο λάδι κ' άλλο κάθε 7000 χλμ/1 λίτρο(τα νούμερα είναι τυχαία).
Το πρώτο έιναι παράξενο και δείχνει κάποια αρχή βλάβης ενώ το δεύτερο είναι πολύ καλό και φυσιολογικό.
Αν δε, σ' αρέσει και το "πείραγμα" τ' αυτοκινήτου θα βρείς κάποιες καλές κ' αξιόπιστες λύσεις που θα σε φέρουν κοντά στα 200-230 άλογα ανάλογα πάντα και με το πόσα θα διαθέσεις. Εκεί να δείς καταναλώσεις λαδιού!
Εν πάση περιπτώσει, πιο βαθιά και καίρια ζητήματα που αφορούν την κατάσταση του συστήματος υπερτροφοδοσίας(κατάσταση σκάστρας, φτερωτή τουρμπίνας κλπ), μοτέρ και φανοποιία θα ήταν καλό ν' απευθυνθείς σε κάποιον από τους ειδικούς.
Υπάρχει ένα πολύ καλό συνεργείο στην Αργυρούπολη που ειδικεύεται πραγματικά σε μοτέρ THP κ' έχει πολύ προσιτές τιμές. Αν θές, στείλε μου με inbox να σου πώ.