Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 24 Απρ 2024, 11:17 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
λοιπον θα σας πω και εγω την μονη αρνητικη εμπειρια που εχω απο την ds3.

Το προηγουμενο σκ εκανα το πρωτο ταξιδι με το αυτοκινητο απο ολα τα θετικα διαπιστωσα και δυο αρνητικα..

το πρωτο ειναι οτι μετα τα 190 το κοντερ δεν κατεβαινει οπως πριν. Βασικα καμια σχεση.. την ιδια ωρα που ο ανταγωνισμος εχει μεγαλυτερες τελικες το αυτοκινητο παει μεχρι τα 220.. θα μου πειτε τι διαφορα εχει το 220 απο το 240 τωρα.. ουσιαστικα καμια αλλα ηθελα να ρωτησω αν με το προγραμμα αυτο θα αλλαξει η θα παραμεινει το ιδιο..

το δευτερο ειναι η ευκολια με την οποια φευγει στις στροφες.. οχι μονο το πισω μερος αλλα ολοκληρο το αυτοκινητο εμενα προσωπικα δεν με ενοχλει αλλα πιστευω οτι σ αυτο φταινε τα ελαστικα του . ποια η γνωμη σας για αυτα?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν δεν εχεις καλυψει πανω απο 10000-15000 το μοτερ σου δεν εχει "ανοιξει" ακομα και ετσι δεν πιανει τα χιλιομετρα της τελικης τοσο ευκολα. Στρωσε το πρωτα και μετα ξεσκισε το, για να μην εχεις προβληματα πολυ πιο σοβαρα αργοτερα....

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
billaras έγραψε:
Αν δεν εχεις καλυψει πανω απο 10000-15000 το μοτερ σου δεν εχει "ανοιξει" ακομα και ετσι δεν πιανει τα χιλιομετρα της τελικης τοσο ευκολα. Στρωσε το πρωτα και μετα ξεσκισε το, για να μην εχεις προβληματα πολυ πιο σοβαρα αργοτερα....


το αυτοκινητο εχει 6 000 ... ξερω οτι δεν εχει ανοιξει τελειως αλλα δεν πρεπει να θεωρειται στρωμενο?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
:agree στον bill!
Μη το φτανεις κοντα στην τελικη του πριν καλα καλα "στρωσει" το αμαξι! Το μοτερ του ειναι ακομα πολυ...σφιχτο και οι επιδοσεις σιγουρα θα καλυτερεψουν ακομα πιο πολυ!

Στην οδηγηση εχει αποσπασει θετικες εντυπωσεις, παρολαυτα εχει επισυμανθει σχεδον παντου (απ οσους το εχουν οδηγησει) οτι τα ελαστικα που φορα, ειναι καπως εκτος κλιματος!
Τα Brigestone δε φορας και συ??? Αν ναι...το συγκεκριμενο ελαστικο ειναι η αιτια αυτου που λες και οχι τοσο το θεμα στησιματος του αυτοκινητου!

Τελος, με το προγραμμα δεν ξερω αν μπορει να πιασει μεγαλες διαφορες σε τελικη, καθως το κιβωτιο δεν αλλαζει...αυτο που αλλαζει θα ειναι η δυναμη και η ροπη σου! Θα εχεις σιγουρα καλυτερη επιταχυνση και απο σταση και σε ρεπριζ αλλα η τελικη δε θα αλλαξει δραματικα! Δραματικα εννοω, οτι δε θα παει απο 220 σε 270 :wink:

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 14:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Blanc Ange έγραψε:
:agree στον bill!
Μη το φτανεις κοντα στην τελικη του πριν καλα καλα "στρωσει" το αμαξι! Το μοτερ του ειναι ακομα πολυ...σφιχτο και οι επιδοσεις σιγουρα θα καλυτερεψουν ακομα πιο πολυ!

Στην οδηγηση εχει αποσπασει θετικες εντυπωσεις, παρολαυτα εχει επισυμανθει σχεδον παντου (απ οσους το εχουν οδηγησει) οτι τα ελαστικα που φορα, ειναι καπως εκτος κλιματος!
Τα Brigestone δε φορας και συ??? Αν ναι...το συγκεκριμενο ελαστικο ειναι η αιτια αυτου που λες και οχι τοσο το θεμα στησιματος του αυτοκινητου!

Τελος, με το προγραμμα δεν ξερω αν μπορει να πιασει μεγαλες διαφορες σε τελικη, καθως το κιβωτιο δεν αλλαζει...αυτο που αλλαζει θα ειναι η δυναμη και η ροπη σου! Θα εχεις σιγουρα καλυτερη επιταχυνση και απο σταση και σε ρεπριζ αλλα η τελικη δε θα αλλαξει δραματικα! Δραματικα εννοω, οτι δε θα παει απο 220 σε 270 :wink:


δεν ειμαι πρωτη φορα στα σπορ αυτοκινητα τα ξερω καποια πραγματα..

οδηγικη συμπεριφορα εχει τρομερη απλα οταν ξεκινησεις να παιζεις το τιμονι φευγει(το esp βεβαια κανει εκει τρομερη δουλεια).. ναι αυτα τα ελαστικα εχω..
αλλαγες κανω στις δυο συνηθως και μεχρι τωρα οχι πανω απο τις 4 000 γτ δεν εχει χρειαστει ποτε..

καλα δεν ειναι μεχρι εκει?? η να κανω ακομη πιο χαμηλα τις αλλαγες?

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
μαλιστα.....λοιπον εχω να πω το εξης...
το αμαξι το πηρες για να το τελικιαζεις συνεχεια η για να το χαιρεσαι???
κοιτα να δεις κανενα αμαξι δεν μπορει να σου δωσει απο την αρχη αυτα που λεει..
εγω λεω να το χαρεις να το απολαυσεις να το οδηγησεις ομορφα με την κοπελα σου τα φιλαρακια σου...
αστο μοτερ του να ανοιξει και μετα τα 10000 χλμ σκιστο....
να το εχεισ το αμαξακι σου και να το χαιρεσαι....
χωρις να θελω να φανω κακος... η οτι στην λεω .. παντα σε φιλικο κλιμα....
ασε και τα προγραμματα και τα λοιπα...
αλλαξε λαστιχα μονο ωστε να μην γλυστραει...

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε tzanetosg για την δημοσίευση του/της: ds3_ncl
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μια χαρα εισαι, αλλα αφου τα ξερεις... :cool
Οπως σου ειπα, τα ελαστικα τα συγκεκριμενα τα εχουν κακοχαρακτιρησει πολλοι! Απλα λιγη υπομονη, καποια στιγμη θα αλλαξεις και θα βαλεις το ελαστικο που σου ταιριαζει, γιατι πανω απ ολα ενα ελαστικο πρεπει να "εφαρμοζει" και στον τροπο οδηγησης μας! :thumb

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 15:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τις αλλαγές μην τις κάνεις συνέχεια στις ίδιες στροφές. Χρησιμοποίησε οσο μπορείς όλες τις σχέσεις. Και φυσικά το στρώσιμο γίνεται σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης και οχι σε εθνική ή σε τρελό μποτιλιάρισμα. Τώρα αφού έχεις φτάσει στα 6000 η πιο πολλή δουλειά έχει γίνει οπότε μπορείς να το οδηγείς πιο ελεύθερα. Καλύτερα μην το σκίζεις απο τώρα βέβαια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το στρωσιμο ειναι μια βλακια και μιση!δεν υπαρχει αυτο απο την πρωτη μερα σπαστο δεν παθενει τπτ.τωρα για το οτι φευγει πετα τα απαραδεκτα brid και βαλε ενα michelin να δεις ασπρη μερα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
zxpanos έγραψε:
το στρωσιμο ειναι μια βλακια και μιση!δεν υπαρχει αυτο απο την πρωτη μερα σπαστο δεν παθενει τπτ.τωρα για το οτι φευγει πετα τα απαραδεκτα brid και βαλε ενα michelin να δεις ασπρη μερα



πολλα λεφτα για αλλαγη .. θα τα κρατησω και θα τα αλλαξω του χρονου αν ειναι .. αμα το σπασω θα στο φερω να μου το φτιαξεις :lol :lol

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Αύγ 2010, 17:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
makisds3 έγραψε:
zxpanos έγραψε:
το στρωσιμο ειναι μια βλακια και μιση!δεν υπαρχει αυτο απο την πρωτη μερα σπαστο δεν παθενει τπτ.τωρα για το οτι φευγει πετα τα απαραδεκτα brid και βαλε ενα michelin να δεις ασπρη μερα



πολλα λεφτα για αλλαγη .. θα τα κρατησω και θα τα αλλαξω του χρονου αν ειναι .. αμα το σπασω θα στο φερω να μου το φτιαξεις :lol :lol



ε τοτε θα το δεις να γινεται πυ ... πυ... πυραυλοςςςςςς.....

πω πω .. να το χαιρεσαι κ παλι φτου φτου μην το ματιασω...
κ ειπαμε πετα τα λαστιχα απο τωρα....

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 08:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Καλημερα ,
Σιγουρα ακομα δεν μπορω να εχω γνωμη για την τελικη του , αλλα αν κρινω απο το test drive αμάξι που το ειχα κανένα μισάωρο φενετε να ανεβάζει αρκετα καλα και τα 150-160 τα εχει για την πλακα του , απο εκει και περα θα έπρεπε τουλάχιστον τα 200 να τα εχει για την πλακα ...
Δωστου πάντως λιγο χρονο ακομα και περιμενε να τα στρωσουμε και εμεις για να σου πουμε ... Γιατι μου φαίνεται λίγο περίεργο το smart που εχω να πηγαίνει 160 για την πλακα του και αυτο με τα διπλά άλογα και περισια ροπη να μην 200αριζει για την πλακα του .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Απρ 2010, 08:36
Δημοσιεύσεις: 121
:agree Στον πανο για το θεμα στρωσιματος.Αμα παρεισ 2 Π.Χ Xsara 1,4 το ενα στρωμενο και το αλλο λιωσιμο (μακρια απο κοφτες ομως) το "Σπασμενο" θα πηγαινει 5 % με 10% πιο καλα. Ενα αυτο.... 2ον Εχω οδηγηση DS3 me Michelin Pilot Και το αμαξι στριβει μεχρι τους καθρεπτες. Το Test Drive και στα μεγαρα που φεραμε ειχε Bridgestone και γλιστραει χειροτερα απο γερμανο... 3ον Συμφωνω εως ενα σειμειο στο θεμα τελικης εκει πουλες Οτι κρεμαει. Τελικες δν εβγαζε κανενα Γαλλικο.... Η νοοτροπια ενως Σπορ αμαξιου ειναι Κιλα ανα Ιππο + Σασι. Οπωσ λες οτι Ξερεις απο σπορ θα επρεπε να καταλαβεις οτι το αμαξι Θυσιασε τελικη για να εχει 0-400 (Φαναρι - Φαναρι) και ροπες στα κλειστα Κομματια( καλαματα Πυργο Λιμανακια ΚΤΛΠ) Τι να την κανω εγω την τελικη που το αμαξι οταν στριβει και οταν αδειαζει ταχυτητες σαν Τρελο. Σου εχω και λυση να διωθοσης τα λαστιχα σου...
2 Track Day με μενα και τον Πανο και θα φας τα λαστιχα σου σε χρονο DT!!! :mrgreen


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
Vaggelis έγραψε:
:agree Στον πανο για το θεμα στρωσιματος.Αμα παρεισ 2 Π.Χ Xsara 1,4 το ενα στρωμενο και το αλλο λιωσιμο (μακρια απο κοφτες ομως) το "Σπασμενο" θα πηγαινει 5 % με 10% πιο καλα. Ενα αυτο.... 2ον Εχω οδηγηση DS3 me Michelin Pilot Και το αμαξι στριβει μεχρι τους καθρεπτες. Το Test Drive και στα μεγαρα που φεραμε ειχε Bridgestone και γλιστραει χειροτερα απο γερμανο... 3ον Συμφωνω εως ενα σειμειο στο θεμα τελικης εκει πουλες Οτι κρεμαει. Τελικες δν εβγαζε κανενα Γαλλικο.... Η νοοτροπια ενως Σπορ αμαξιου ειναι Κιλα ανα Ιππο + Σασι. Οπωσ λες οτι Ξερεις απο σπορ θα επρεπε να καταλαβεις οτι το αμαξι Θυσιασε τελικη για να εχει 0-400 (Φαναρι - Φαναρι) και ροπες στα κλειστα Κομματια( καλαματα Πυργο Λιμανακια ΚΤΛΠ) Τι να την κανω εγω την τελικη που το αμαξι οταν στριβει και οταν αδειαζει ταχυτητες σαν Τρελο. Σου εχω και λυση να διωθοσης τα λαστιχα σου...
2 Track Day με μενα και τον Πανο και θα φας τα λαστιχα σου σε χρονο DT!!! :mrgreen


ναι ναι και ερχεται και ο οδηγος... (εμενα εννοω και δεν θελω γελακια )
οποτε εσυ να εχεισ τα χρηματα για τα λαστιχα τα καινουργια και για τα παλια μην ανυσηχεισ..... :lol :lol :lol

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Κρεμασμα και μικρη τελικη!(παρα ειναι παιχνιδιαρικο )
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2010, 10:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
παιδες δεν λεω οτι η τελικη του δεν ειναι ικανοποιητικη.. μια συγκριση με τον ανταγωνισμο εκανα... η citroen δεν εκανε ενα αυτοκινητο τετοιο για τα φαναρια... το εκανε για να χτυπησει τον ανταγωνισμο στα premium μικρα.. αν ηθελα κατι τετοιο οπως λεει ο φιλος πιο πανω θα επερνε το c2 και θα το εκανε 160 αλογα.(το οποιο το ειχα στη διαθεση μου για τρεις εβδομαδες πριν δυο χρονια,το vts εννοω).

λοιπον αφου ξερω καποια πραγματα οπως ειπα... εστω και λιγα αφου ειμαι μικρος.. εκανα το απλο το συνεκρινα σε θεμα τελικης... ουτε ειπα οτι θα το πηγαινω συνεχεια 230 -240 ουτε οτι θα το σπαω συνεχεια.. και το δικο μου εχει και 6 000 χιλιομετρα.. δεν ειναι και λιγα..
αλλωστε το κοντερ λεει 220 και μονο που το κατεβαζει ειμαι μια χαρα...(λεω και παλι δεν το σπαω το αυτοκινητο επιταχυνει τοσο γρηγορα που μεχρι τις 4 000 στροφες ειναι υπεραρκετο για να κανεις τις αλλαγες )

για την ακριβεια μεχρι τα 190 παει σαν τρελο.. μετα δεν δυσκολευεται να πιασει τα 220 αλλα τα πιανει πιο σιγα.

Ps χωρις να το σπασω χωρις τπτ κερασα το scirocco το 160.

Ps 2 στα 190 αν θυμαμαι καλα εχει περιπου στις 4000 στροφες

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Θόρυβος στα φρένα ( δεν είναι τακάκια)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Makaros1253
Απαντήσεις: 3
Αποκάλυψη: Αυτό θα είναι το νέο Citroen C3!!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Antonioc3
Απαντήσεις: 66
Μειωμένη τελική
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Thanos
Απαντήσεις: 40
Τι είναι αυτό το σωληνάκι...(πρόβλημα)?
Δ. Συζήτηση: CX / GS / SM
Συγγραφέας: Goldentie
Απαντήσεις: 4
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ c2vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 119
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ