Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 26 Απρ 2024, 19:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 00:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ειναι το μοναδικο λευκο που δε μου αρεσει σε Citroen!

Περτικαλι με παθος! :love :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 00:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Blanc Ange έγραψε:
Ειναι το μοναδικο λευκο που δε μου αρεσει σε Citroen!

Περτικαλι με παθος! :love :D


ευχαριστω πολυ! :D :D :D

εισαι καγκουρας με τη βουλα ομως! :P

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 01:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εργοστασιακος καγκουρας ας ειμαι...απο τα αλλα τα καγκουρο δε θελω να γινω. :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
:agree στο πορτοκαλή να μας κοιτάνε όλοι.... :clap

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 01:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Οπως το πες...ολοι...ολες λιγο δυσκολο με πορτοκαλι αυτοκινητο! :laugh

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 07:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
και εγω το ηδιο λεω το πορτοκαλι δεν με αρεσει καθολου!θα το προτιμουσα μπλε κοκκινο ασπρο!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Πιο φθηνα θα σου ερθει αν παραγγειλεις τη γαλλικη σημαια σε αυτοκολλητο! :P

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 08:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
το θελω ολο ετσι!!!!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Δυστυχώς, στο δρόμο είναι χειρότερο από το αντίστοιχο Mini και (απόλυτα αναμενόμενο) καμία σχέση με τη Ρενάκλα (Clio RS). :(

Η μάλλον, για να το θέσω διαφορετικά, δεν είναι αυτό που θα θέλαμε. Είναι περισσότερο προϊόν marketing παρά στησίματος/οδικής συμπεριφοράς. Σύμφωνα με τον απίστευτα περιγραφικό Chris Harris (δηλώνω οπαδός μέχρι αηδίας), "δεν είναι hot hatch αλλά η γρήγορη έκδοση ενός απλού αυτοκινήτου". Κι αν αναρωτιέστε ποια είναι η διαφορά, τότε μάλλον δε σας ενδιαφέρει η παράγραφος που μόλις διαβάσατε. :P

http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... video.html

Επεξεργασία: άσε που είναι διαβολικά πανάκριβο.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
n_olympios έγραψε:
Δυστυχώς, στο δρόμο είναι χειρότερο από το αντίστοιχο Mini και (απόλυτα αναμενόμενο) καμία σχέση με τη Ρενάκλα (Clio RS). :(

Η μάλλον, για να το θέσω διαφορετικά, δεν είναι αυτό που θα θέλαμε. Είναι περισσότερο προϊόν marketing παρά στησίματος/οδικής συμπεριφοράς. Σύμφωνα με τον απίστευτα περιγραφικό Chris Harris (δηλώνω οπαδός μέχρι αηδίας), "δεν είναι hot hatch αλλά η γρήγορη έκδοση ενός απλού αυτοκινήτου". Κι αν αναρωτιέστε ποια είναι η διαφορά, τότε μάλλον δε σας ενδιαφέρει η παράγραφος που μόλις διαβάσατε. :P

http://www.evo.co.uk/videos/planetevovi ... video.html

Επεξεργασία: άσε που είναι διαβολικά πανάκριβο.


εχεις δει την τιμη του works? τα εχει οδηγησει και τα δυο? ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι ενα αγγλικο περιοδικο?!

μολις τα οδηγησουν ο μανθος και ο πανος και οποιος αλλος το χει το θεμα απο δω τοτε θα καταληξω αν ειναι η οχι συγκρισιμο με τα αλλα

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 20:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
λοιπον ειδα και ακουσα προσεκτικα ολο το video

1) δινει 0-100 7,3... μα πως γινεται αυτο με 204 αλογα δλδ 48 αλογα παραπανω απο το thp? ειναι ακριβως το ιδιο 0-100... κατι βρωμαει εδω

2) στο μινι δεν τον πειραζει που δεν νιωθεις στο εσωτερικο του σαν να μπαινεις σε αγωνιστικο αλλα στο racing τον πειραζει..

3) συμφωνω οτι το clio ισως σου δινει πιο πολεμικη αισθηση οδηγησης αλλα ποιος ειπε οτι το racing βγηκε μονο για πολεμο? για αυτο και αυτη η τιμη..

4) συμφωνω για αυτα που λεει για τα δυο γερμανικα

5) σε καποιο σημειο μεσα λεει οτι το racing ειναι καλα φτιαγμενο που δεν σου δινει την πραγματικη εικονα του ποσο πας.. αυτο γιατι να ειναι αρνητικο ? εμενα μαρεσει... μαρεσει και το πολεμικο του clio μαρεσει και το λιγο πιο φιλικο του σιτροεν..
αλλα μιλαμε για αυτοκινητα καθημερινης χρησης.. και οχι για κοπανηματα ολη την ωρα.. αν ειχα δυο αυτοκινητα στη διαθεση μου θα επερνα το clio αν ειχα ενα θα επερνα το σιτροεν..

6) το περιοδικο evo πεφτει απο σημερα στην εκτιμηση μου.. δεν μπορει το μινι το s να στριβει καλυτερα απο το σιτροεν...

αυτες τις παρατηρησεις εκανα εγω..

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Προσωπική άποψη.
Απο τα εν λόγω αυτοκίνητα,θα αναφερθώ μόνο σε δυο,επειδή μόνο δυο απο αυτά έχω οδηγήσει σε δρόμο(το citroen μόνο σε πίστα).
Το JW,είναι ΚΑΡΤ.Δεν είναι προβλέψιμο,αλλά είναι κάρτ.Δεν είναι πολεμική μηχανή,αλλά είναι κάρτ.Τέλεια φρένα,τέλειο κράτημα,ανέβασμα απο χαμηλά(χρήση αριστερού φρένο δεν χρειάζεται),ωραίο traction,γενικά ωραία αίσθηση.
Το clio,πολεμική μηχανή.Οδηγώντας το σου δίνει αίσθηση υπεροχής,νομίζεις οτι δεν μπορεί να σε περάσει κανείς,απίστευτη ροπή,απίστευτα φρένα,close κιβώτιο,τιμονιά μαχαίρι,στήσιμο πριν τη στροφή,όπως σου αρέσει.
Φοβερά ερωτεύσιμα και τα δυο.Τι θα προτιμούσα?
Τη Ρένα...... :love

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Μάκη, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα όσα γράφεις, με τη σειρά, αν και φοβάμαι ότι θα πρέπει να υπερασπιστώ κάτι που δεν έχει νόημα.
makisds3 έγραψε:
εχεις δει την τιμη του works? τα εχει οδηγησει και τα δυο? ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι ενα αγγλικο περιοδικο?!

μολις τα οδηγησουν ο μανθος και ο πανος και οποιος αλλος το χει το θεμα απο δω τοτε θα καταληξω αν ειναι η οχι συγκρισιμο με τα αλλα


Δε γνωρίζω την τιμή του Works, αλλά έτσι κι αλλιώς το Works ΔΕΝ είναι το άμεσα συγκρίσιμο μοντέλο. Το Cooper S είναι, με το οποίο το DS3 μοιράζεται τον ίδιο ακριβώς κινητήρα (με κάποιες μικροδιαφορές στα χαρτιά). Και ναι, το Cooper S είναι και αυτό πιθανότατα πιο ακριβό απ'ό,τι θα είναι/ήταν το DS3 Racing αν φέρουν/έφερναν εδώ κάποια κομμάτια, όμως η τιμολογιακή πολιτική της MΙΝΙ ήταν εξαρχής βασισμένη στο όνομα και την ιστορία του μοντέλου, και κατάφεραν (κάτι που φαίνεται από τις υψηλές πωλήσεις) να το περάσουν στον κόσμο. Με λίγα λόγια, ένας από τους λόγους που το ΜΙΝΙ πούλησε ήταν ακριβώς λόγω της υψηλής τιμής του, ένα Citroen δεν είχε ποτέ αυτό το πλεονέκτημα. Α, και δεν έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο (εξάλλου, αν ήμουν από τους λίγους που είχαν οδηγήσει το DS3 Racing, σιγά μην καθόμουν να γράφω εδώ!).

Η γνώμη που μετέφερα δεν ήταν του περιοδικού εν γένει, αλλά ενός συγκεκριμένου δοκιμαστή (ο οποίος είναι και καλός οδηγός αγώνων), του οποίου την κρίση έχω εμπιστευτεί τυφλά τα τελευταία χρόνια που τον διαβάζω γιατί πολύ απλά σου δίνει να καταλάβεις ακριβώς τι νιώθει/αισθάνεται σε κάθε αυτοκίνητο που οδηγεί. Εξάλλου

Οσο για το Μάνθο και τον Πάνο, δεν μπορώ να πάρω θέση απέναντί τους, αλλά ας με συγχωρέσουν που δε θα τους θεωρήσω περισσότερο αξιόπιστους/έμπειρους από ένα διακεκριμένο δοκιμαστή, ο οποίος (και έχει τεράστια σημασία αυτό) δεν έχει ποτέ του κρύψει την αληθινή του άποψη για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ανεξάρτητα από το πόσο διαφήμιση παίρνει το περιοδικό - ενώ άλλοι συντάκτες, ξέρουμε πολύ καλά πώς γράφουν τα κείμενά τους, ή πώς τους τα πετσοκόβουν/στρογγυλεύουν οι από πάνω τους. Σε αυτό έχω προσωπική εμπειρία αλλά μεταφέρω και την εμπειρία τουλάχιστον 5 φίλων που είναι στον κλάδο του ειδικού τύπου.

makisds3 έγραψε:
λοιπον ειδα και ακουσα προσεκτικα ολο το video

1) δινει 0-100 7,3... μα πως γινεται αυτο με 204 αλογα δλδ 48 αλογα παραπανω απο το thp? ειναι ακριβως το ιδιο 0-100... κατι βρωμαει εδω
2) στο μινι δεν τον πειραζει που δεν νιωθεις στο εσωτερικο του σαν να μπαινεις σε αγωνιστικο αλλα στο racing τον πειραζει..
3) συμφωνω οτι το clio ισως σου δινει πιο πολεμικη αισθηση οδηγησης αλλα ποιος ειπε οτι το racing βγηκε μονο για πολεμο? για αυτο και αυτη η τιμη..
4) συμφωνω για αυτα που λεει για τα δυο γερμανικα
5) σε καποιο σημειο μεσα λεει οτι το racing ειναι καλα φτιαγμενο που δεν σου δινει την πραγματικη εικονα του ποσο πας.. αυτο γιατι να ειναι αρνητικο ? εμενα μαρεσει... μαρεσει και το πολεμικο του clio μαρεσει και το λιγο πιο φιλικο του σιτροεν..
αλλα μιλαμε για αυτοκινητα καθημερινης χρησης.. και οχι για κοπανηματα ολη την ωρα.. αν ειχα δυο αυτοκινητα στη διαθεση μου θα επερνα το clio αν ειχα ενα θα επερνα το σιτροεν..
6) το περιοδικο evo πεφτει απο σημερα στην εκτιμηση μου.. δεν μπορει το μινι το s να στριβει καλυτερα απο το σιτροεν...

αυτες τις παρατηρησεις εκανα εγω..


1) Δε γνωρίζω, όμως και το Cooper S το δίνει 7.1 άρα δεν έχουν μεγάλη διαφορά.
2) Μα το MINI δεν έχει τη λέξη RACING στο όνομά του, ούτε ένα κάρο αυτοκόλλητα και εμφάνιση που σε προδιαθέτει για κάτι "άγριο". Εκεί ταιριάζει αυτό που είπα πρωτύτερα για το marketing.
3) Μα ούτε και το Clio είναι μόνο για "πόλεμο", μια χαρά ταξίδι κάνεις και με αυτό (ειδικά τώρα που το κιβώτιο έχει διαφορετική κλιμάκωση). Απλά, σε δυναμικότητα και στήσιμο είναι αλλού.
4) Ε ναι βέβαια.
5) Δεν είναι καθόλου αρνητικό, αντιθέτως είναι ίσως (μαζί με το Polo) το καλύτερο στην κατηγορία του σε αυτόν τον τομέα. ΟΜΩΣ ένα hot hatch (ή μικρό GTI, για να είμαστε πιο κοντά στα πρότυπα της ενδοχώρας) πρέπει να σου δίνει την αίσθηση της ταχύτητας.
6) Κι όμως, αυτές οι ταμπέλες είναι που μας κάνουν να μη βλέπουμε όλη την αλήθεια. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το Cooper S στρίβει καλύτερα από πολλά Citroen. Ειδικά της τελευταίας εποχής.

Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά που γράφω δεν κάνουν το DS3 Racing λιγότερο ικανό αυτοκίνητο. Εννοείται πως μπορεί να πάει πολύ γρήγορα και να στρίψει με ασφάλεια. Ομως είμαι σίγουρος πως δε θα έχει την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά των Citroen που περιείχαν το X στο όνομά τους. Η εταιρεία είναι ξανά στο σωστό δρόμο, δείχνει ότι κάνει προσεκτικά βήματα για να κερδίσει νέους πελάτες και να φτιάξει ξανά την "εικόνα" της εταιρείας.

Ισως είμαι ρομαντικός, όμως η εικόνα ενός σωστού Citroen (για εμένα) είναι εξής: άνεση, ριζοσπαστικό σχήμα, καλή αναλογία κόστους/αξίας, καλός εξοπλισμός, όχημα του οποίου το μεγάλο προσόν είναι η ικανότητά του να πηγαίνει γρηγορότερα, ασφαλέστερα και πιο διασκεδαστικά απ'ό,τι θα νόμιζε κάποιος ότι μπορεί, κοιτώντας τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και το γράφω με το χέρι στην καρδιά (το αριστερό, γιατί με το δεξί γράφω) πως τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει υπάρξει ένα Citroen που να πληροί ταυτόχρονα όλες τις παραπάνω προδιαγραφές.

Μαθιέ, εμείς πρέπει μου φαίνεται να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά. :shift

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:28 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Και ερχομαι εγω ο κακοπροαιρετος να σας ξενερωσω λιγο :D , φανταστητε οτι εχετε ενα τετοιο εργαλειο και μολις βγαινετε απο το σπιτι, πεφτετε σε μια λακουβα κρατηρα, σπατε τα παντα, λαστιχα κομματια και εκει που περιμενετε να σας "μαζεψουν", σκεφτεστε γιατι ακομα δεν προτιμησατε ενα υδροπνευματικο και δωσατε ενα σκασμο λεφτα για να βλεπετε την πιστα των Μεγαρων ακομα απο φωτογραφιες!

Αχ ωραια αυτοκινητα παιδια, ωραιες αναλυσεις, αλλα σε ελληνικο δρομο αμαξι 30.000€+ με τετοιες δυνατοτητες δεν εβγαζα για κανενα λογο!
Συγχωρεστε με, εχω κολλησει εδω και καποιο καιρο μια γριπη γνωστη στο φορουμ! :D


METANOEITE...LHM!!! :no1
Εικόνα

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: DS3 Racing
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Ιαν 2011, 21:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ολύμπιε,όποτε,όπου και όταν θελήσεις......... :thumb


Βασίλη,πιστεύω οτι πρέπει να πιούμε καφέ σύντομα..........γιατί αρχίζεις και παίρνεις λάθος δρόμο........... :love

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 8 [ 107 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μετατροπή (εσωτερικά - εξωτερικά) σε Racing
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: johnys ds3
Απαντήσεις: 32
CITROEN RACING FLASH GAME
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Παρουσίαση Citroen Racing
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 6
MY RACING LIFE PART...II
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 39
MY RACING LIFE...PART I.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 46
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron