Μάκη, θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλα όσα γράφεις, με τη σειρά, αν και φοβάμαι ότι θα πρέπει να υπερασπιστώ κάτι που δεν έχει νόημα.
makisds3 έγραψε:
εχεις δει την τιμη του works? τα εχει οδηγησει και τα δυο? ποσο αντικειμενικο μπορει να ειναι ενα αγγλικο περιοδικο?!
μολις τα οδηγησουν ο μανθος και ο πανος και οποιος αλλος το χει το θεμα απο δω τοτε θα καταληξω αν ειναι η οχι συγκρισιμο με τα αλλα
Δε γνωρίζω την τιμή του Works, αλλά έτσι κι αλλιώς το Works ΔΕΝ είναι το άμεσα συγκρίσιμο μοντέλο. Το Cooper S είναι, με το οποίο το DS3 μοιράζεται τον ίδιο ακριβώς κινητήρα (με κάποιες μικροδιαφορές στα χαρτιά). Και ναι, το Cooper S είναι και αυτό πιθανότατα πιο ακριβό απ'ό,τι θα είναι/ήταν το DS3 Racing αν φέρουν/έφερναν εδώ κάποια κομμάτια, όμως η τιμολογιακή πολιτική της MΙΝΙ ήταν εξαρχής βασισμένη στο όνομα και την ιστορία του μοντέλου, και κατάφεραν (κάτι που φαίνεται από τις υψηλές πωλήσεις) να το περάσουν στον κόσμο. Με λίγα λόγια, ένας από τους λόγους που το ΜΙΝΙ πούλησε ήταν ακριβώς λόγω της υψηλής τιμής του, ένα Citroen δεν είχε ποτέ αυτό το πλεονέκτημα. Α, και δεν έχω οδηγήσει κάποιο από τα δύο (εξάλλου, αν ήμουν από τους λίγους που είχαν οδηγήσει το DS3 Racing, σιγά μην καθόμουν να γράφω εδώ!).
Η γνώμη που μετέφερα δεν ήταν του περιοδικού εν γένει, αλλά ενός συγκεκριμένου δοκιμαστή (ο οποίος είναι και καλός οδηγός αγώνων), του οποίου την κρίση έχω εμπιστευτεί τυφλά τα τελευταία χρόνια που τον διαβάζω γιατί πολύ απλά σου δίνει να καταλάβεις ακριβώς τι νιώθει/αισθάνεται σε κάθε αυτοκίνητο που οδηγεί. Εξάλλου
Οσο για το Μάνθο και τον Πάνο, δεν μπορώ να πάρω θέση απέναντί τους, αλλά ας με συγχωρέσουν που δε θα τους θεωρήσω περισσότερο αξιόπιστους/έμπειρους από ένα διακεκριμένο δοκιμαστή, ο οποίος (και έχει τεράστια σημασία αυτό) δεν έχει ποτέ του κρύψει την αληθινή του άποψη για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, ανεξάρτητα από το πόσο διαφήμιση παίρνει το περιοδικό - ενώ άλλοι συντάκτες, ξέρουμε πολύ καλά πώς γράφουν τα κείμενά τους, ή πώς τους τα πετσοκόβουν/στρογγυλεύουν οι από πάνω τους. Σε αυτό έχω προσωπική εμπειρία αλλά μεταφέρω και την εμπειρία τουλάχιστον 5 φίλων που είναι στον κλάδο του ειδικού τύπου.
makisds3 έγραψε:
λοιπον ειδα και ακουσα προσεκτικα ολο το video
1) δινει 0-100 7,3... μα πως γινεται αυτο με 204 αλογα δλδ 48 αλογα παραπανω απο το thp? ειναι ακριβως το ιδιο 0-100... κατι βρωμαει εδω
2) στο μινι δεν τον πειραζει που δεν νιωθεις στο εσωτερικο του σαν να μπαινεις σε αγωνιστικο αλλα στο racing τον πειραζει..
3) συμφωνω οτι το clio ισως σου δινει πιο πολεμικη αισθηση οδηγησης αλλα ποιος ειπε οτι το racing βγηκε μονο για πολεμο? για αυτο και αυτη η τιμη..
4) συμφωνω για αυτα που λεει για τα δυο γερμανικα
5) σε καποιο σημειο μεσα λεει οτι το racing ειναι καλα φτιαγμενο που δεν σου δινει την πραγματικη εικονα του ποσο πας.. αυτο γιατι να ειναι αρνητικο ? εμενα μαρεσει... μαρεσει και το πολεμικο του clio μαρεσει και το λιγο πιο φιλικο του σιτροεν..
αλλα μιλαμε για αυτοκινητα καθημερινης χρησης.. και οχι για κοπανηματα ολη την ωρα.. αν ειχα δυο αυτοκινητα στη διαθεση μου θα επερνα το clio αν ειχα ενα θα επερνα το σιτροεν..
6) το περιοδικο evo πεφτει απο σημερα στην εκτιμηση μου.. δεν μπορει το μινι το s να στριβει καλυτερα απο το σιτροεν...
αυτες τις παρατηρησεις εκανα εγω..
1) Δε γνωρίζω, όμως και το Cooper S το δίνει 7.1 άρα δεν έχουν μεγάλη διαφορά.
2) Μα το MINI δεν έχει τη λέξη RACING στο όνομά του, ούτε ένα κάρο αυτοκόλλητα και εμφάνιση που σε προδιαθέτει για κάτι "άγριο". Εκεί ταιριάζει αυτό που είπα πρωτύτερα για το marketing.
3) Μα ούτε και το Clio είναι μόνο για "πόλεμο", μια χαρά ταξίδι κάνεις και με αυτό (ειδικά τώρα που το κιβώτιο έχει διαφορετική κλιμάκωση). Απλά, σε δυναμικότητα και στήσιμο είναι αλλού.
4) Ε ναι βέβαια.
5) Δεν είναι καθόλου αρνητικό, αντιθέτως είναι ίσως (μαζί με το Polo) το καλύτερο στην κατηγορία του σε αυτόν τον τομέα. ΟΜΩΣ ένα hot hatch (ή μικρό GTI, για να είμαστε πιο κοντά στα πρότυπα της ενδοχώρας) πρέπει να σου δίνει την αίσθηση της ταχύτητας.
6) Κι όμως, αυτές οι ταμπέλες είναι που μας κάνουν να μη βλέπουμε όλη την αλήθεια. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το Cooper S στρίβει καλύτερα από πολλά Citroen. Ειδικά της τελευταίας εποχής.
Για να μην παρεξηγηθώ, αυτά που γράφω δεν κάνουν το DS3 Racing λιγότερο ικανό αυτοκίνητο. Εννοείται πως μπορεί να πάει πολύ γρήγορα και να στρίψει με ασφάλεια. Ομως είμαι σίγουρος πως δε θα έχει την παιχνιδιάρικη συμπεριφορά των Citroen που περιείχαν το X στο όνομά τους. Η εταιρεία είναι ξανά στο σωστό δρόμο, δείχνει ότι κάνει προσεκτικά βήματα για να κερδίσει νέους πελάτες και να φτιάξει ξανά την "εικόνα" της εταιρείας.
Ισως είμαι ρομαντικός, όμως η εικόνα ενός σωστού Citroen (για εμένα) είναι εξής: άνεση, ριζοσπαστικό σχήμα, καλή αναλογία κόστους/αξίας, καλός εξοπλισμός, όχημα του οποίου το μεγάλο προσόν είναι η ικανότητά του να πηγαίνει γρηγορότερα, ασφαλέστερα και πιο διασκεδαστικά απ'ό,τι θα νόμιζε κάποιος ότι μπορεί, κοιτώντας τα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Και το γράφω με το χέρι στην καρδιά (το αριστερό, γιατί με το δεξί γράφω) πως τα τελευταία 10 χρόνια δεν έχει υπάρξει ένα Citroen που να πληροί
ταυτόχρονα όλες τις παραπάνω προδιαγραφές.
Μαθιέ, εμείς πρέπει μου φαίνεται να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά.