ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:06 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Παιδια να ξεκαθαρισουμε κατι. Χωρις να ειμαι ειδικος απλα χρησιμοποιωντας τη λογικη. Οταν το αμαξι περναει χαντακια εγκαρσια δεν νομιζω οτι ευθυνεται το αμορτισερ για το κοπανημα. Τα αμορτισερ ευθυνονται μονο για την κατακορυφη αποσβεση. Οι διαμηκεις καταπονησεις της αναρτησης παραλαμβανονται απο ολα τα διαμηκη και εγκαρσια στελεχη της αναρτησης και αποσβενονται οσο ειναι δυνατον απο τους ελαστικους συνδεσμους των βραχιονων και τελικα απο τα σημεια στηριξης (σινεμπλοκ) της αναρτησης στο αμαξωμα. Οσο πιο ακριβο ειναι το αμαξι τοσο καλυτερα και ανθεκτικοτερα ελαστικα παρεμβυσματα εχει. Σε συνδυασμο με καλυτερη ηχομονωση αποτρεπουν τους ενοχλητικους θορυβους να φτανουν στο αυτι του οδηγου. Ειδικα στους ελληνικους καροδρομους ολα κοπανανε. Η καινουργια Α-Class εχει κριθει αρνητικα απο τον ειδικο τυπο σε αυτον τον τομεα αν και φοραει πισω multilink και οχι ημιακαμπτο. Δειτε ολα τα βιντεακια συναρμολογησης δειχνουν ολα τα αμαξια στο τελος της γραμμης παραγωγης τα πανε μια βολτα σε ειδικη πιστα με κακοτραχαλο δρομο για να δουν αν ολα ειναι βιδωμενα οπως πρεπει. Αυτο ομως γινεται για λιγο και οχι για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. Τι να σου κανουν τα κακομοιρα αμαξακια οταν τα αγοραζουμε εμεις εδω και τα υποβαλουμε σε ολη τους τη "ζωη" να κυκλοφορουν σε βομβαρδισμενους δρομους. Δεν νομιζω οτι φτιαχνονται για τετοιες συνθηκες. Μονο κατι θηριωδη SUV και κατι αμερικανικα light trucks μαλλον δεν θα εχουν προβλημα σε τετοιους δρομους.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:09 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Παρκινσον εχω και διπλοποσταρισα? Σορρυ...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Είσαι οκ τώρα Νικόλα....
Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 15:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
το ds3 οσο το οδηγουσα αποκομισα οτι εχει γενικα σφιχτη αισθηση.Το οδηγουσα απο καινουριο οποτε η εικονα που εχω ειναι αντικειμενικη αφου ο παραγοντας παλαιοτητα δεν υπηρχε.Ο Νικος τα λεει πολυ καλα στο ποστ παραπανω.Το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το αυτοκινητο του,βαση των οποιων το αγοραζει και αν με τον καιρο παρατηρησει οτι κατι λειπει απο την αναρτηση μπορει να κανει καποιες μικρες αλλαγες ειτε μεγαλες με το αντιστοιχο αντιτιμο στην τσεπη!
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω conkal στις Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:35.
|
|
|
conkal
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:43 |
|
Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51 Δημοσιεύσεις: 54
|
Ξανα-πιανοντας το θεμα αμορτισερ, ηρθε πραγματικα η ωρα να τα αλλαξω ΘΑ ηθελα την βοηθεια και τις γνώμες σας καθως δεν εχω ιδεα Εχω σχετικα περιορισμενο budget και σκοπος ειναι να αλλαξω τα αμορτισερ για να επανελθει η κατασταση της αναρτησης. δεν ψαχνω εξηζητημενες λυσεις coilover κτλ καθως ειναι σχετικα στενα τα οικονομικα μου περιθωρια. Θελω να έχω μια ισοροππημενη λύση μεταξυ ανεσης και κρατηματος 50-50 ας πουμε . Οδηγω μεσα στην αθηνα το 80% των χλμ και το υπολοιπο ταξιδια σε εθνικη. Μπορειτε να μου πειτε τι επιλέξατε οταν ηρθε η ωρα της αλλαγης ? και τι αποψη εχετε για τα παρακατω *Bilstein B4 (@270euro) *Monroe (δεν μου ειπε ακριβες μοντελο θα ξαναπαρω τηλ) (@300€) *Sachs (ομοιως) (@310€) *Μαμά στην αντιπροσωπεία (400€) {τι μοντελο ειναι ??? εχει κανεις ιδεα ??} *Να κοιταξω και την ΚΟΝΙ ? [τιμες με τοποθετηση και αλλαγη αν καταλαβω καλα και top mount ] Αξιζει να μαζεψω με κοπο καποια παραπανω για κατι καλυτερο? Ειναι το 1.6Vti με 17αρες και σχετικα χαμηλο προφιλ αν αυτο μετραει καπου (45αρι) Ευχαριστω πολυ
_________________ Citroen DS3 1.6 VTi 120HP
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 09:52 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Τα μαμα ειναι παντα μια αξιοπιστη επιλογη. Προσεξε μονο να μην ειναι τα της "οικονομικης" σειρας. Σε αλλα μοντελα citroen, τα monroe εχουν κατσει κουτι. Δυστυχως δεν εχουν υπαρξει αναφορες για επιτυχημενη αλλαγη αμορτισερ σε DS3, οποτε η οποιαδηποτε αλλαγη ειναι εντελως στη τυχη.
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:19 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
η γνωμη μου ειναι να περιμενεις λιγο ακομα και με +200 να βαλεις μια ποιο καλη σειρα της bilstein..τα μαμα νομιζω ειναι kyb..
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
τα b4 (μαυρα) της bilstein οχι ...πολυ μαπα οχι μονο στο Ds αλλα γενικα!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
argiris_89
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09 Δημοσιεύσεις: 348
|
Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους.
_________________ ACTIVA,The art of flat cornering
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:12 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:42 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Έχω τετράδα μεταχειρισμένα koni κίτρινα,αν ενδιαφέρεσαι.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
AndreasYf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ για ds3 thp Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15 Δημοσιεύσεις: 93 Τοποθεσία: Πειραιάς Εικόνες: 0
|
argiris_89 έγραψε: Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους. Κι εγώ εν ολίγοις συμφωνώ με τα γραφόμενα του Αργύρη. Μπορώ να καταθέσω μόνον ένα μέρος της εμπειρίας μου με την συμβίωση που έχω με κίτρινα ΚΟΝΙ τον τελευταίο ένα χρόνο, δηλαδή για περίπου 10.000 χλμ. Καλό αμορτισέρ, θα το νιώσεις να σφίγγει το αμάξι σ' αίσθηση και μπρος και πίσω. Αυτό είναι και το σημείο που μπορείς να ρυθμίσεις. Μπροστά το κάνεις και με λευκό πουκάμισο και γραβάτα . Πίσω πρέπει να λερωθείς, να τα βγάλεις και δεν γίνεται εύκολα. Γενικά θέλει προσεκτική ρύθμιση, γιατί στο δικό μου αρχικά είχα λίγο ένα θεματάκι με το "μαλακό-σκληρό-μεσαίο" και έκανε μερικά παιξιματάκια τ' αμάξι. Αν μπορέσεις να πας σ' αυτά, θα στο συνιστούσα.
_________________ "Sapere aude" (Dare to be wise), Immanuel Kant Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!
DS3 R στα χαρτια
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|