Σελίδα 1 από 8

Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 13:47
από ds3_ncl
Τα κοπανηματα στον πισω αξονα γινονται ολο και περισσοτερα και δυστυχως περνανε πλεον στο εσωτερικο.

Εχω αρχισει να σκεφτομαι την αλλαγη τους σοβαρα μολις επιστρεψω στην πατριδα.

Υπαρχει καποια αξιοπιστη-οικονομικη λυση που να μην χαλασει το στησιμο του αυτοκινητου? και αν ναι σε τι κοστος περιπου?

θα εβαζα ευχαριστως τα εργοστασιακα αλλα φανταζομαι θα ειναι πανακριβα και επειδη πλεον το αυτοκινητο το συντηρω μονος δεν νομιζω οτι για τον επομενο 1,5 χρονο θα καταφερω να μαζεψω τοσα χρηματα!

σας ευχαριστω εκ των προταιρων για τις προτασεις σας

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 13:49
από Tzakos
Την δική μου την άποψη,την ξέρεις.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 14:04
από ds3_ncl
δεν την γραφεις και εδω οταν μπορεις να την εχουμε αρχειοθετημενη? :salute

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2013, 15:58
από STAM-DS3-THP
http://www.parts.gr/Search.aspx?p=after ... peId=32035

λογικα αυτα ειναι και τα μαμα,απο τα οποια προσωπικα, εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος τελειο κρατημα σε συνδυασμο με την ανεση και τα θεωρω και πολυ οικονομικα για την κατηγορια τους! Τι λετε?

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 12:09
από DARIO
Tzakos έγραψε:
Την δική μου την άποψη,την ξέρεις.


τσιγκελι;

φιλικα παντα
Χρηστος

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 15:23
από Tzakos
ds3_ncl έγραψε:
δεν την γραφεις και εδω οταν μπορεις να την εχουμε αρχειοθετημενη? :salute



Coilover Bilstein.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 15:36
από DARIO
ευχαριστουμε.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 21:09
από Blanc
και να ρυθμιζονται εξωτερικα οι πισω!

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 22:48
από Billopoulos
Coilover ε;; :scratch

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Φεβ 2013, 23:55
από ds3_ncl
ωραια ωραια απο κοστος τι παιζει ξερουμε??

παιδες με τα ds3, μαλλον εχω τα περισσοτερα κμ στην ελλαδα οποτε οτι θελετε και μπορω να σας βοηθησω πειτε μου με πμ!
:ot αλλα ηθελα να το πω :D

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2013, 15:47
από trance

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Φεβ 2013, 16:54
από DARIO
Παιδια προσέξτε το χαμήλωμα,
Στα ds3 επειδή έχει τα πλαϊνά μαρσπιε, πάνω από δυο πόντους θα έχουμε πρόβλημα,
Μόνο η eibach στα ελατήρια της το έχει σκεφτεί 2cm μπροστά και 1cm πίσω.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 06:16
από Blanc
Σωστος ο Χρηστος, οντως δε θελει υπερβολες η DS3. Καλα το βλεπετε και σεις οι ιδιοι.
Κατι αλλο που ηθελα να πω και ισως το εχω ξαναγραψει στο φορουμ γιατι η μιση ελλαδα εχει φυγει σε στροφες με σαξοραλλα.
ΟΚ θελει καποιος να κανει κουτσουρο το αμαξι του, ενα αυτοκινητο αν ειναι κουτσουρο και ελαφρυ ομως δεν παει πουθενα. Υπαρχει μια συγκεκριμενη αναλογια αποσβεσης/βαρους αυτοκινητου και γωνιων καμπερ/καστερ κτλ που πρεπει να εχεις σε ενα αυτοκινητο αναλογα και με το βαρος του.
Εκαναν κουτσουρο τα σαξοραλλα, βαρος δεν ειχαν και μετα δεν εστριβαν κιολας δια μαγειας, ενα αυτοκινητο που στριβει υπεροχα.
Μακη μη το σκληρηνεις γενικα πολυ το αυτοκινητο, τα αμορτισερ που εχει τωρα ειναι μελετημενα, προσεξε να εχεις την ιδια πανω κατω αποσβεση με ενα ελαχιστο χαμηλωμα. Σιγουρα μια Coilover εχει πολυ μεγαλυτερη ποιοτητα πατηματος απο ενα μαμα αμορτισερ αρκει να μη το παρακανεις με την σκληροτητα.

Σε εμπειρια μου απο Corolla TS οικογενειακη με καθισματακι μωρου πισω σου μιλαω, ειναι οτι ηταν αρκετα σκληρη στη μαλακοτερη ρυθμιση της και στη σκληρη ρυθμιση το αυτοκινητο γινοταν καρτ. Δεν ειχε καμια διαφορα απο το να οδηγεις καρτ στους δρομους. Απλα ξερο, κουτσουρο.
Σε μια ασφαλτο καλη με καλα λαστιχα απλα το αυτοκινητο θα ηταν βεντουζα, στους ελληνικους δρομους απλα επικινδυνο.
Βγες να οδηγησεις καρτ στους δημοσιους δρομους να δω ποσο ασφαλες ειναι. Σε ολες τις στροφες θα φευγεις χωρις αποσβεση αναρτησης.

Θελει πολυ ψαξιμο το πατημα σε καθε αυτοκινητο ξεχωριστα. Η DS3 και η καθε DS3 δεν εχουν φτιαχτει να πατανε μονο ελλαδα, αλλα και γερμανια και γαλλια και ιταλια και ισπανια και πολωνια και βουλγαρια και χιλη και παντου. Στη γερμανια το αυτοκινητο ειναι μαλακο, στην ελλαδα και στη βουλγαρια αρκετα σκληρο ηδη. Αν με καταλαβαινεις.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 09:44
από Billopoulos
Να σημειωσω κατι εδω:
Σκληροτερη αναρτηση δεν σημαινει καλυτερη προσφυση αλλα ακριβως το αντιθετο! Η πιο μαλακη αναρτηση δινει καλυτερη προσφυση. Αυτο που κερδιζεις ομως με την πιο σκληρη ρυθμιση ειναι αμεσοτητα και λιγοτερο bodyroll, πραγμα πολυ σημαντικο οταν πας να στριψεις (ειτε σε πιστα, ειτε σε βουνο, ειτε οπουδηποτε). Γιατι; Γιατι δεν θες να βγεις απο μια στροφη, να προσεγγιζεις την επομενη και το αμαξι ακομα να ταλαντωνεται! Οπως επισης, βγαινοντας απο οποιαδηποτε καμπη με roll, χανεις στην φαση της επιταχυνσης (αυτο για καποιον που το κυνηγαει σε πιστα και ψαχνει χρονους πχ).
Αρα ποτε το ιδανικο δεν ειναι ουτε πολυ μαλακο, ουτε πολυ σκληρο.
Ευτυχως η DS3 εχει μια ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ πολυ καλη τομη αναμεσα στην ανεση και στην αποδοση (με βαση τον σπορτιφ προσανατολισμο του αυτοκινητου βεβαια!). Αν μπειτε/οδηγησετε αλλα hot hatch, θα δειτε οτι καμποσα απο αυτα ειτε δεν εχουν καθολου καλα ρυθμισμενη αναρτηση για "κυνηγητο", ειτε ειναι κουτσουρα σε βαθμο αηδιας, κοπανανε παντου κλπ κλπ κλπ.
Αρα οποιος προχωρησει σε αλλαγη, ας την κανει με πολυ προσοχη κι ας μην το παρακανει.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Φεβ 2013, 23:04
από STAM-DS3-THP
Θα συμφωνησω με τους προαλλαλισαντες!!!! :clap :clap :clap :agree :agree :agree :agree