Σελίδα 4 από 8

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 00:53
από ds3_ncl
Εχεις πολλα κοπανηματα; Αυτα τα μηχανηματα δεν ειναι πολυ αξιοπιστα! Εγω στα 96000 κμ τα αλλαξα και ειχε αρκετα κμ σε εθνικες φαντασου! Εμενα με ενοχλουσε πολυ στο κοπανημα! Δεν εκανε καθολου αποσβεση


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:06
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Παιδια να ξεκαθαρισουμε κατι. Χωρις να ειμαι ειδικος απλα χρησιμοποιωντας τη λογικη. Οταν το αμαξι περναει χαντακια εγκαρσια δεν νομιζω οτι ευθυνεται το αμορτισερ για το κοπανημα. Τα αμορτισερ ευθυνονται μονο για την κατακορυφη αποσβεση. Οι διαμηκεις καταπονησεις της αναρτησης παραλαμβανονται απο ολα τα διαμηκη και εγκαρσια στελεχη της αναρτησης και αποσβενονται οσο ειναι δυνατον απο τους ελαστικους συνδεσμους των βραχιονων και τελικα απο τα σημεια στηριξης (σινεμπλοκ) της αναρτησης στο αμαξωμα. Οσο πιο ακριβο ειναι το αμαξι τοσο καλυτερα και ανθεκτικοτερα ελαστικα παρεμβυσματα εχει. Σε συνδυασμο με καλυτερη ηχομονωση αποτρεπουν τους ενοχλητικους θορυβους να φτανουν στο αυτι του οδηγου. Ειδικα στους ελληνικους καροδρομους ολα κοπανανε. Η καινουργια Α-Class εχει κριθει αρνητικα απο τον ειδικο τυπο σε αυτον τον τομεα αν και φοραει πισω multilink και οχι ημιακαμπτο. Δειτε ολα τα βιντεακια συναρμολογησης δειχνουν ολα τα αμαξια στο τελος της γραμμης παραγωγης τα πανε μια βολτα σε ειδικη πιστα με κακοτραχαλο δρομο για να δουν αν ολα ειναι βιδωμενα οπως πρεπει. Αυτο ομως γινεται για λιγο και οχι για ολη τη ζωη του αυτοκινητου. Τι να σου κανουν τα κακομοιρα αμαξακια οταν τα αγοραζουμε εμεις εδω και τα υποβαλουμε σε ολη τους τη "ζωη" να κυκλοφορουν σε βομβαρδισμενους δρομους. Δεν νομιζω οτι φτιαχνονται για τετοιες συνθηκες. Μονο κατι θηριωδη SUV και κατι αμερικανικα light trucks μαλλον δεν θα εχουν προβλημα σε τετοιους δρομους.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:09
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Παρκινσον εχω και διπλοποσταρισα? Σορρυ...

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 08:57
από NEKTARIOS C5
Είσαι οκ τώρα Νικόλα....

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 09:25
από ds3_ncl
Ναι εχετε δικιο! Δεν μπορω να εξηγησω πως αλλα με τον καιρο καταλαβαινεις ποτε το αμαξι σου θελει αλλαγη αμορτισερ! Χανει πολλα απο τα στοιχεια που ειχε πριν! Εμενα ενα τετοιο μηχανημα μου ειχε βγαλει οτι τα αμορτισερ ηθελαν αλλαγη απο τα 45000 κμ ! Αλλα τα κρατησα αλλο τοσο


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 15:14
από argiris_89
το ds3 οσο το οδηγουσα αποκομισα οτι εχει γενικα σφιχτη αισθηση.Το οδηγουσα απο καινουριο οποτε η εικονα που εχω ειναι αντικειμενικη αφου ο παραγοντας παλαιοτητα δεν υπηρχε.Ο Νικος τα λεει πολυ καλα στο ποστ παραπανω.Το θεμα ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το αυτοκινητο του,βαση των οποιων το αγοραζει και αν με τον καιρο παρατηρησει οτι κατι λειπει απο την αναρτηση μπορει να κανει καποιες μικρες αλλαγες ειτε μεγαλες με το αντιστοιχο αντιτιμο στην τσεπη!

[Διαγράφηκε]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Δεκ 2015, 15:55
από conkal
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω conkal στις Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:35.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 02:43
από conkal
Ξανα-πιανοντας το θεμα αμορτισερ, ηρθε πραγματικα η ωρα να τα αλλαξω

ΘΑ ηθελα την βοηθεια και τις γνώμες σας καθως δεν εχω ιδεα

Εχω σχετικα περιορισμενο budget και σκοπος ειναι να αλλαξω τα αμορτισερ για να επανελθει η κατασταση της αναρτησης. δεν ψαχνω εξηζητημενες λυσεις coilover κτλ καθως ειναι σχετικα στενα τα οικονομικα μου περιθωρια. Θελω να έχω μια ισοροππημενη λύση μεταξυ ανεσης και κρατηματος 50-50 ας πουμε . Οδηγω μεσα στην αθηνα το 80% των χλμ και το υπολοιπο ταξιδια σε εθνικη.

Μπορειτε να μου πειτε τι επιλέξατε οταν ηρθε η ωρα της αλλαγης ?

και τι αποψη εχετε για τα παρακατω

*Bilstein B4 (@270euro)

*Monroe (δεν μου ειπε ακριβες μοντελο θα ξαναπαρω τηλ) (@300€)

*Sachs (ομοιως) (@310€)

*Μαμά στην αντιπροσωπεία (400€) {τι μοντελο ειναι ??? εχει κανεις ιδεα ??}

*Να κοιταξω και την ΚΟΝΙ ?

[τιμες με τοποθετηση και αλλαγη αν καταλαβω καλα και top mount ]

Αξιζει να μαζεψω με κοπο καποια παραπανω για κατι καλυτερο?

Ειναι το 1.6Vti με 17αρες και σχετικα χαμηλο προφιλ αν αυτο μετραει καπου (45αρι)

Ευχαριστω πολυ

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 09:52
από Πράκτορας
Τα μαμα ειναι παντα μια αξιοπιστη επιλογη. Προσεξε μονο να μην ειναι τα της "οικονομικης" σειρας.
Σε αλλα μοντελα citroen, τα monroe εχουν κατσει κουτι. Δυστυχως δεν εχουν υπαρξει αναφορες για επιτυχημενη αλλαγη αμορτισερ σε DS3, οποτε η οποιαδηποτε αλλαγη ειναι εντελως στη τυχη.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:19
από barracuda
η γνωμη μου ειναι να περιμενεις λιγο ακομα και με +200 να βαλεις μια ποιο καλη σειρα της bilstein..τα μαμα νομιζω ειναι kyb..

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 10:29
από vil
τα b4 (μαυρα) της bilstein οχι ...πολυ μαπα οχι μονο στο Ds αλλα γενικα!!!

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:05
από argiris_89
Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 14:12
από linker
Τα είπε όλα ο Αργύρης :thumb :thumb :clap

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:42
από Tzakos
Έχω τετράδα μεταχειρισμένα koni κίτρινα,αν ενδιαφέρεσαι.

Re: Αμορτισερ για ds3 thp

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Νοέμ 2016, 19:47
από AndreasYf
argiris_89 έγραψε:
Εαν δεν θελεις να ξεφυγεις οικονομικα, τα kayaba g-excel ειναι μια πολυ καλη πρόταση για αντικαταστασης χωρις να πληρωνεις τα κερατιατικα της καθε εταιριας που ζηταει 400 ευρω για kayaba/monroe η οτι αλλο. Τα μαυρα bilstein απλα κανε πως δεν τα ακουσες, ολοι μα ολοι λενε για το ποσο μαπα ειναι. Αν ανεβεις οικονομικα πας ειτε για bilstein b6/b8 η για κονι κιτρινα. Τα 2α θα εχεις στο μυαλο σου οτι επισκευαζοντε με 150 η τετραδα.. Τελος σε ιδια λεφτα με αυτα πας για φτιαχτα. Στην θεση σου θα εβαζα μονι κιτρινα για τον λογο οτι μπορεις να τα ρυθμισεις( εχει σημαντικη διαφορα απο μαλακο σε σκληρο) και οτι απλα τα επισκευαζεις οταν φτυσιυν τα λαδια τους.



Κι εγώ εν ολίγοις συμφωνώ με τα γραφόμενα του Αργύρη.
Μπορώ να καταθέσω μόνον ένα μέρος της εμπειρίας μου με την συμβίωση που έχω με κίτρινα ΚΟΝΙ τον τελευταίο ένα χρόνο, δηλαδή για περίπου 10.000 χλμ.
Καλό αμορτισέρ, θα το νιώσεις να σφίγγει το αμάξι σ' αίσθηση και μπρος και πίσω. Αυτό είναι και το σημείο που μπορείς να ρυθμίσεις. Μπροστά το κάνεις και με λευκό πουκάμισο και γραβάτα :P.
Πίσω πρέπει να λερωθείς, να τα βγάλεις και δεν γίνεται εύκολα.
Γενικά θέλει προσεκτική ρύθμιση, γιατί στο δικό μου αρχικά είχα λίγο ένα θεματάκι με το "μαλακό-σκληρό-μεσαίο" και έκανε μερικά παιξιματάκια τ' αμάξι.
Αν μπορέσεις να πας σ' αυτά, θα στο συνιστούσα.