Σελίδα 1 από 4

help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:34
από panosds3thp
καλησπέρα παίδες. Έχω ένα θέμα με το DS3 THP και θα ήθελα την βοήθεια σας και την άποψη σας μήπως κάποιος απο εσάς ξέρει κάτι παραπάνω. Εδώ περίπου και 2 μήνες μου εχει αναψει στο ρελαντι και με τρομαχτικο ταρακουνημα να τρεμει το τιμονι φανταστειτε 4 φορες το antipollusion system faulty , αναβει η ενδειξη check engine και κατευθειαν αρχιζει και δουλευει το βεντιλατερ σαν τρελο εννοειτε οτι δν ανεβαζει στροφες.. μολις το σβησω και ξαναβαλω, απο ολα αυτα που σας ειπα το μονο που αναβει ειναι το antipollution και το check engine σταθερα. το αμαξι δουλεβει κανονικα δεν εχω απωλεια δυναμης. το εχω παει 4 φορες citroen το εβαλαν διαγνωστικο εκαναν reset τηλεφωρτιση στον εγκεφαλο αλλα παλι μου το εκανε επισης μου αλλαξε μπουζακια. εχει ξανα ακουσει κανεισ καποια ιδια περιπτωση??????

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:39
από diesoulas
:welc Πάνο.

Με το ίδιο καύσιμο (ντεπόζιτο) όλα αυτά..????

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:40
από Tzakos
Απο την στιγμή που έκανες update το software και δεν έστρωσε,άλλαξε τον αισθητήρα "λ".

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:45
από panosds3thp
ευχαριστω πρωτα απ ολα που μου απαντησατε. απο καυσιμο χρησιμοποιω 100αρα σχεδον παντα.

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:49
από panosds3thp
επειδη εχω διαβασει πολλες περιπτωσεις για το antipollution εμενα με απασχολει που αρχιζει και τρεμει τρομερα στο ρελαντι και κανει λες και δουλευει τρικυλινδρο. για να καταλαβετε για δευτερολεπτα το κανει λες και δεν παει καυσιμο σε καποιους κυλινδρους

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 16 Φεβ 2014, 23:59
από diesoulas
...πρόσεξε το καύσιμό σου....κι εγώ στο σάξο πάντα κατοστάρα racing έβαζα, και μιά φορά που πήγα σε άλλο πρατήριο..... τρελλάθηκε το αυτοκίνητο.... δεν πήγαινε βήμα και κάπου κάπου έκανε όπως λές...σαν να πηγαίνει με 2 μπουζί...και πέταγε πίσω μπλέ-μαύρους καπνούς.

...αδειασε τη βενζίνη που έχεις μέσα εάν είναι λίγη, γέμισε αλλού κατοστάρα, ρίξε και κάνα καθαριστικό, πήγαινέ το μια γρήγορη βόλτα όσα χιλιόμετρα μπορείς (εννοώ όχι βόλτα 5-10 λεπτά...) μήπως και τελικά φταίει το καύσιμο.

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 00:05
από panosds3thp
θα το δοκιμασω οπως ειπες θα ριξω και καθαριστικο μεσα και βλεπουμε. αν και οσους ξερω με ds λογω κακου καυσιμου απλα τους αναψε ο αισθητηρας κ μολις εκαναν reset ολα καλα. εμενα με διαολιζει το βεντιλατερ που παιρνει κ πολυ φοβαμαι οτι μπορει κ να εχω θεμα με τπτ αλλο

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 00:08
από panosds3thp
παει το μυαλο μου απο πολλαπλασιαστη - αντλια υψηλης - και pcv

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 00:14
από nonos
To antipolution system faulty οπως σωστα αναφερθηκε εχει να κανει με λ ή καταλυτη.. το τρεμουλο ωστοσο θα με εκανε να σκεφτω πολλαπλασσιαστη εφοσον αλλαξες και μπουζι.. ψαγμενο σε κοβω παντως θα βρεθει η ακρη.. :thumb

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 00:19
από panosds3thp
μακαρι να βρεθει παιδια γτ εχω διαβασει παρα πολλα πραγματα σε διαφορα forum ειδικα στην αγγλια και εχω απελπιστει .. ενας που ειχε το περιπου το ιδιο θεμα με εμενα αλλαξε αντλια υψηλης, ιμαντα χρονισμου και μπουζι. ασε που φοβαμαι μν παιζει τπτ με την pcv και εχω τπτ λαδακια να πεφτουν σε κανα κυλινδρο αν και διαβασα οτι υπαρχει λυση και γι αυτο..

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 00:34
από diesoulas
:hmm :hmm :hmm δεν θα έδειχνε κάτι στο διαγνωστικό...???

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 01:19
από panosds3thp
το διαγνωστικο την τελευταια φορα που πηγα εβγαλε προβλημα καυσης στου κυλινδρους 2-4 μετα μου αλλαξαν μπουζι και μου εκαναν τηλεφωρτιση στον εγκεφαλο, μετα μου ειπαν αν γινει παλι κατι το ξαναβλεπουμε

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 01:42
από nonos
Πραγματικα πιστευω οτι εισαι για πολλαπλασσιαστες.. στα 207 gt (ενα αρκετα προβληματικο αυτοκινητο ιδιως τις 2 πρωτες χρονιες κυκλοφοριας του) δεν ηταν και σπανιο φαινομενο...

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 09:30
από diesoulas
...και τα clio είχαν πρόβλημα με τους πολλαπλασιαστές... αλλα δεν θά'πρεπε να το κάνει μόνιμα?

Re: help. antipollusion system faulty και αναμα βεντιλατερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 17 Φεβ 2014, 11:55
από kobulis
Στη C5 περίπου μία φορά το τρίμηνο έχω αντίστοιχα συμπτώματα. Ανάβει το check engine, βγαίνει μύνημα depollution system faulty, και το αυτοκίνητο τραντάζεται στο ρελαντί αλλά στρώνει -σα να μην τρέχει τίποτα- στο 5λεπτο.

Φυσικά μιλάμε για τελείως διαφορετικό μοτέρ (δίλιτρο ατμοσφαιρικό) που λειτουργεί εδώ και 160 χιλιάδες km από τα 195 χιλιάδες που έχει με υγραέριο. Όταν προκύπτει αυτό, αλλάζω με τη μία μπουζί, γεμίζω το ρεζερβουάρ με καλή βενζίνη, και το depollution system faulty φεύγει μετά από 1-2 ημέρες.

Έχω καταλήξει στο οτι ο πολλαπλασιαστής είναι στα τελευταία του (αν και οπτικά φαίνεται μιά χαρά) μετά από 195 χιλιάδες χιλιόμετρα, και όταν για κάποιο λόγο "ξεχαστεί" βενζίνη στο ρεζερβουάρ και τα μπουζί δεν είναι στα καλύτερά τους ζορίζεται ένας εκ των κυλίνδρων. Είναι ο κύλινδρος με το πιό ταλαιπωρημένο μπουζί, αυτό με το μικρότερο μήκος ακίδας (συμφωνεί το μύνημα λάθους που μου βγάζει το obd scanner)

Μου συμβαίνει δλδ όταν μείνει για πολύ καιρό μεγάλη ποσότητα βενζίνης στο ρεζερβουάρ, ενώ καίω υγραέριο. Το πρόβλημα επιτείνεται όταν για οποιονδήποτε λόγο τα μποζί ή η μπαταρία δεν είναι στα καλύτερά τους. Η πλάκα είναι πως τα ίδια ακριβώς συμπτώματα έχω και στο Μερσεντέ του πατέρα μου όταν το βάζω μπροστά μία φορά το δίμηνο (οι πινακίδες έχουν κατατεθεί προ τριετίας). Όταν κάποια στιγμή πριν το βάλω μπροστά το τάιζα 5-10 λίτρα φρέσκιας αμόλυβδης, όλα κυλούσαν φυσιολογικά.

Στο δια ταύτα, ξεκινάς με το περιεχόμενο του ρεζερβουάρ. Είτε ρίχνεις κάποιο πρόσθετο, είτε απλά φουλάρεις καλή/φρέσκια/εντόπια αμόλυβδη (απλή ή σούπερ). Βγάζεις και τους πόλους της μπαταρίας για να μηδενιστούν τα long term fuel table (ή απλά συνδέεις κάτι στην obd για να σβήσεις τη βλάβη), και βλέπεις αν θα ξαναεμφανιστεί.

Αν πάλι εμφανιστεί, χρειάζεσαι είτε πολλαπλασιαστή (το πιθανότερο), είτε αισθητήρα λ. Πρόσεψε πάντως πού θα το ψάξεις για να μή βγεί άκρη με εις άτοπον απαγωγή του στυλ αλλάζουμε το ένα, αλλάζουμε το άλλο, αλλάζουμε κάτι ακόμα και κάποια στιγμή το πετυχαίνουμε. Θα έχεις μεγαλούτσικο κόστος, αλλά αν δεν μπορείς να το αποφύγεις φρόντισε τουλάχιστον να κρατάς ότι αλλάζεται για όταν με το καλό χρειαστούν.

Τέλος για να μην παρεξηγηθώ φίλε pano, δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε ηλεκτρολόγος, μπορεί να γράφω τρελές βλακείες. Σε ότι συμπέρασμα κατέληξα, έγινε εμπειρικά και μόνο....