Συγγραφέας |
Μήνυμα |
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 14:20 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
ενας φιλος θελει να παρει 207 rallye το οπιο φοραει ιδιο μοτερ .γενικα ειναι καλος κινητηρας ?προβληματακια ?παθογενειες?οσοι εχουν ας πουν την εμπειρια τους
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 14:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Εχει σημασια τι χρονιας ειναι το αυτοκινητο. Εχουν γινει πολλες εργοστασιακες αλλαγες-βελτιωσεις σε επιμερους τμηματα του thp και επειδη μαζικα πρωτοφορεθηκε στο 207 υπηρξαν και ιδιοκτητες οι οποιοι τραβηξαν πολυ κουπι... Εχουν γινει αλλαγες-κωδικοι σε τροχαλια στροφαλου, ελατηρια βαλβιδων,γλιστρα καδενας κτλπ..Φυσικα ειναι καλη περιπτωση αν ο προηγουμενος εχει λυσει τα θεματα του. Μπορει βεβαια και να εχει αποδειχθει εντελως απροβληματιστο..! Υπαρχουν πολλοι που δεν εχει βγαλει τιποτα. Μετρηση των fuel trims πριν την αγορα που ειναι σαφης ενδειξη του τι συμβαινει με τον χρονισμο του μοτερ. Μπριζωμα σε διαγνωστικο να δει τι σφαλματα μπορει να εχουν καταγραφει.. Πραγματα προς εξεταση ειναι οι αντλιες καυσιμου υψηλης και χαμηλης, ο χρονισμος του μοτερ, η καταναλωση λαδιου, οι επικαθισεις στις βαλβιδες, η αντλια νερου και το τρομπακι συμπλεκτη.. Αν δεν ειναι ανθρωπος να ψαχνει τα πραγματα οπως κατα καποιο τροπο εμεις ή να ειναι ΜΕΣΑ στα πραγματα οπως ο Μανθος δε κανει για αυτον πιστευω. Αν εψαχνα για αυτην την κατηγορια - επιδοσεις ή σε DS3 THP ή σε GP Abarth θα πηγαινα.. Ιδιως οι ιταλοι (+Mito 155 ή QV) αποδειχθηκαν μη σου πω και πιο αξιοπιστοι απο τους γαλλους και οι πιο αξιοπιστοι απ ολους σε αυτες τις κατασκευες,αυτης της εποχης.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
NickNT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 14:47 |
|
Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13 Δημοσιεύσεις: 691
|
Αν ψάξεις σε διάφορα fora, θα βρεις πολλά προβλήματα. Από την άλλη, αυτό ισχύει για κάθε μοτέρ, ιδίως αν "φοριέται" σε αυτοκίνητα που επιλέγουν σιδεροφάγοι. :p
Προσωπικά, στα 61Κ χλμ μου έχει βγάλει μία μόνο βλάβη, η οποία είναι συνήθης: αντλία νερού. Επίσης, συμπληρώνω που και που λάδι.
Από κει και πέρα, τα πιο συχνά που έχω διαβάσει στο νετ είναι τα εξής: α) "χάνεται" ο χρονισμός (αλλαγή τεντωτήρα ή/και καδένας), β) σκάστρα, ιδίως στα πρώτα rallye, γ) κάποιο σωληνάκι που μεταφέρει λάδι στην τουρμπίνα (νομίζω) φθείρεται πρόωρα, δ) αντλία υψηλής πίεσης.
Στα θετικά, έχει φθηνό κόστος τυπικής συντήρησης ("μεγάλο" σέρβις σε εξουσιοδοτημένο μου πήγε 180 ευρώ). Για την ακρίβεια, (στα αντίστοιχα χλμ) μου έχει κοστίσει πολύ λιγότερο από κάθε άλλο αυτοκίνητο με το οποίο έχω εμπειρία.
Α, ως άμεσου ψεκασμού παίζει να χρειαστεί καθαρισμό στις βαλβίδες εισαγωγής. Σε συζήτηση (χθες μάλιστα) με ιδιοκτήτη εξουσιοδοτημένου μου είπε ότι πλέον το αναλαμβάνουν οι ίδιοι (με κάποιο blaster μηχάνημα από ό,τι κατάλαβα), στο σέρβις των 100Κ περίπου, ΑΝ διαπιστώσουν ότι χρειάζεται καθαρισμός. Επί της ευκαιρίας, ο ίδιος μου ανέφερε ότι καλό είναι να αποφεύγεται η απλή 95άρα (προανάφλεξη ήταν ο μαγικός όρος που ξεστόμισε), αλλά ποιος ξέρει...
So far so good από μένα. Για τα δικά μου γούστα και στυλ οδήγησης, έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος από το χαρακτήρα του κινητήρα, αλλά τα χλμ είναι ακόμη σχετικά λίγα - από δω και πέρα αρχίζουν τα δύσκολα. Του χρόνου π.χ. μπορεί να βρίζω.
Α, γενικά παίζει η ιδέα ότι στην πορεία λύθηκαν παιδικές ασθένειες του THP (νομίζω τα milestones είναι μέσα του '08 και '10), αλλά με εξαίρεση τη σκάστρα των πρώτων Peugeot, δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ως προς το ότι λύθηκαν αποτελεσματικά όλα τα ζητήματα.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
gregxsara έγραψε: ενας φιλος θελει να παρει 207 rallye το οπιο φοραει ιδιο μοτερ .γενικα ειναι καλος κινητηρας ?προβληματακια ?παθογενειες?οσοι εχουν ας πουν την εμπειρια τους Λοιπόν μόρτη,θα σου πω κάποια πραγματάκια,που αν γίνουν,δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. 1.Όσα χλμ και να έχει,αλλαγή οπωσδήποτε τρείς γλύστρες,μια καδένα,έναν τεντωτήρα,ένα ρουλεμάν. 2.Λάδια,πάντα με προδιαγραφές και στο ιξώδες που πρέπει. 3.Καθάρισμα εσωτερικά του μοτέρ,πρίν μπούν καινούργια λάδια. 4.Βενζίνη,πάντοτε 100άρα και μάλιστα για τους "ψαγμένους"BP. 5.Βγάλσιμο οι αναθυμιάσεις,με το "μαμά" σωλυνάκι,έξω. 6.Πρίν πλακωθεί,η θεπμοκρασία λαδιού να είναι τουλάχιστον 80 βαθμοί. 7.Πρίν σβήσει,οπωσδήποτε 40 δεύτερα ρελαντί,ακόμη και τον χειμώνα. Αν γίνουν όλα αυτά,θα ευχαριστηθεί αυτοκίνητο,γιατί απλά το σύνολο είναι τέλειο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:25 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Στις έκανα εγώ μία, γιατί ήσουν αρκετά ξεκάθαρος στο πρώτο ποστ sent from Sebastien no.0299
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Σεπ 2015, 19:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Α ρε φούστη,ο κολλητός μου έγραψε πάλι. Και συνεχίζω λέγοντας........να δεί ο φίλος σου να είναι wide band το μοτέρ και όχι narrow. Και συμφωνώ βεβαίως με τον Χρήστο που ανέφερε ότι πρέπει να δείτε και τα fuel trims.Είναι το Α και το Ω σε αυτό το μοτέρ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
gregxsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 18:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Σεπ 2007, 14:38 Δημοσιεύσεις: 917 Τοποθεσία: PALLHNH Εικόνες: 3
|
ok ευχαριστωωωω
_________________ Xsara 1.6. 16v
|
|
|
|
|
Nostradamus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 21:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:16 Δημοσιεύσεις: 95
|
Tzakos έγραψε: gregxsara έγραψε: ενας φιλος θελει να παρει 207 rallye το οπιο φοραει ιδιο μοτερ .γενικα ειναι καλος κινητηρας ?προβληματακια ?παθογενειες?οσοι εχουν ας πουν την εμπειρια τους 4.Βενζίνη,πάντοτε 100άρα και μάλιστα για τους "ψαγμένους"BP. Λοιπον με αφορμη αυτο το ποστ και μιας και δεν ξερω αν εχουμε καπου αλλο θρεντ για καυσιμο... Στις περισσοτερες χωρες που εχω παει (αναφερομαι στις σοβαρες βορειες) αυτο με τα 10 ειδη αμολυβδης δεν υπαρχει.. Οχι 95 οχι 98 οχι 100αρα οχι v power, v power racing, ΕΚΟ σουπερ ντουπερ, EKO clean κτλ κτλ... Ειμαι τους τελευταιους πεντε μηνες Νοτια Ιταλια. Ημουν και βορεια κατα καιρους και αλλου. Ενα ειδος αμολυβδης σε ολες τις εταιριες... Και εκει που βαζω εγω στο C4 βαζουν και τα μεγαλα SUV, και τα ταπεινα τους A. ROMEO, και τα φεραρρι τους, και οι πορσε τους και τα AMG και τα σειρα Μ (αυτο το Μ4 τι πραγμα ειναι ρε παιδια) και παει λεγοντας.. Και καπου πηρε το ματι μου σειρα αρθρων απο τις ιδιες τις εταιριες καυσιμων που λενε οτι οι περισσοτεροι κινητηρες δεν μπορουν να "παρουν" το κατι παραπανω που θα δωσει ο αυξημενος αριθμος οκτανιων γιατι πολυ απλα δεν στροφαρουν αρκετα ψηλα (πανω απο ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων) ωστε να αξιοποιησουν το κατι παρπανω... Μηπως απλα πληρωνουμε φυκια για μεταξωτες κορδελες?? Πραγματικη απορια...
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 21:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Nostradamus έγραψε: Λοιπον με αφορμη αυτο το ποστ και μιας και δεν ξερω αν εχουμε καπου αλλο θρεντ για καυσιμο...
Στις περισσοτερες χωρες που εχω παει (αναφερομαι στις σοβαρες βορειες) αυτο με τα 10 ειδη αμολυβδης δεν υπαρχει..
Οχι 95 οχι 98 οχι 100αρα οχι v power, v power racing, ΕΚΟ σουπερ ντουπερ, EKO clean κτλ κτλ...
Ειμαι τους τελευταιους πεντε μηνες Νοτια Ιταλια. Ημουν και βορεια κατα καιρους και αλλου. Ενα ειδος αμολυβδης σε ολες τις εταιριες... Και εκει που βαζω εγω στο C4 βαζουν και τα μεγαλα SUV, και τα ταπεινα τους A. ROMEO, και τα φεραρρι τους, και οι πορσε τους και τα AMG και τα σειρα Μ (αυτο το Μ4 τι πραγμα ειναι ρε παιδια) και παει λεγοντας..
Και καπου πηρε το ματι μου σειρα αρθρων απο τις ιδιες τις εταιριες καυσιμων που λενε οτι οι περισσοτεροι κινητηρες δεν μπορουν να "παρουν" το κατι παραπανω που θα δωσει ο αυξημενος αριθμος οκτανιων γιατι πολυ απλα δεν στροφαρουν αρκετα ψηλα (πανω απο ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων) ωστε να αξιοποιησουν το κατι παρπανω...
Μηπως απλα πληρωνουμε φυκια για μεταξωτες κορδελες?? Πραγματικη απορια... Δεν έχουμε πολλά είδη, δύο έχουμε, απλή και "super", δηλαδή 95 και 100. Το πως την ονομάζει η κάθε εταιρεία είναι άσχετο και παραπλανητικό. Όσο για το θέμα των οκτανίων, θα σου πρότεινα πρώτα να διαβάσεις κάτι πιο σοβαρό και σωστό, έστω και από το wikipedia, για να καταλάβεις τι σημαίνει ο βαθμός οκτανίων και τι επιπτώσεις έχει στον εκάστοτε κινητήρα.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 22:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Ακριβώς. Υπάρχει βενζίνη 95 και 100 οκτανίων, στην Ελλάδα! Η Shell, λέει VPower 97 οκτανίων. Λάθος! Είναι βενζίνη 95 οκτανίων με καθαριστικό και η ονομασία της, της δόθηκε για εμπορικούς λόγους. Προσωπικά, με 100άρα Revoil, βλέπω μείωση στην κατανάλωση και περισσότερη σπιρτάδα στις υψηλές στοφές.
Στάλθηκε από το T1145 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 22:52 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Εμενα με κατοσταρα παει ακριβως το ιδιο,πεταμενα λεφτα.. Στις περισσοτερες περιπτωσεις απο αυτες που ακουω το θεωρω placebo..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Nostradamus
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP Δημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Σεπ 2015, 23:31 |
|
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:16 Δημοσιεύσεις: 95
|
The Ace έγραψε: Nostradamus έγραψε: Λοιπον με αφορμη αυτο το ποστ και μιας και δεν ξερω αν εχουμε καπου αλλο θρεντ για καυσιμο...
Στις περισσοτερες χωρες που εχω παει (αναφερομαι στις σοβαρες βορειες) αυτο με τα 10 ειδη αμολυβδης δεν υπαρχει..
Οχι 95 οχι 98 οχι 100αρα οχι v power, v power racing, ΕΚΟ σουπερ ντουπερ, EKO clean κτλ κτλ...
Ειμαι τους τελευταιους πεντε μηνες Νοτια Ιταλια. Ημουν και βορεια κατα καιρους και αλλου. Ενα ειδος αμολυβδης σε ολες τις εταιριες... Και εκει που βαζω εγω στο C4 βαζουν και τα μεγαλα SUV, και τα ταπεινα τους A. ROMEO, και τα φεραρρι τους, και οι πορσε τους και τα AMG και τα σειρα Μ (αυτο το Μ4 τι πραγμα ειναι ρε παιδια) και παει λεγοντας..
Και καπου πηρε το ματι μου σειρα αρθρων απο τις ιδιες τις εταιριες καυσιμων που λενε οτι οι περισσοτεροι κινητηρες δεν μπορουν να "παρουν" το κατι παραπανω που θα δωσει ο αυξημενος αριθμος οκτανιων γιατι πολυ απλα δεν στροφαρουν αρκετα ψηλα (πανω απο ενα συγκεκριμενο ευρος στροφων) ωστε να αξιοποιησουν το κατι παρπανω...
Μηπως απλα πληρωνουμε φυκια για μεταξωτες κορδελες?? Πραγματικη απορια... Δεν έχουμε πολλά είδη, δύο έχουμε, απλή και "super", δηλαδή 95 και 100. Το πως την ονομάζει η κάθε εταιρεία είναι άσχετο και παραπλανητικό. Όσο για το θέμα των οκτανίων, θα σου πρότεινα πρώτα να διαβάσεις κάτι πιο σοβαρό και σωστό, έστω και από το wikipedia, για να καταλάβεις τι σημαίνει ο βαθμός οκτανίων και τι επιπτώσεις έχει στον εκάστοτε κινητήρα. Για να δουμε λοιπον τι εχουμε... http://www.esso.com.cy/fuelshttp://www.eko.com.cy/Text.aspx?menuitemid=408&lan=1https://en.wikipedia.org/wiki/Shell_V-Power (δες τα RON οκτανια στην ιδια ονομασια ποσο παιζουν ανα χωρα στην Ελλαδα ας πουμε η V power ειναι 97) Επισης αυτο ακριβως που γραφεις : "Το πως την ονομάζει η κάθε εταιρεία είναι άσχετο και παραπλανητικό" ειναι ακριβως αυτο που εγραψα πιο πανω... Αρα το 95 και 100 δεν υπαρχει κατ αναγκην. Ειναι εντελως αυθαιρετη γενικευση...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|