Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:48 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σκεφτείτε σε μια 10ετία πχ, πόσο κοστίζουν οι μπαταρίες ενός υβριδικού. Πόσο θα κοστίσουν 2 ή 3 AGM και πόσα γλιτώνετε από τέλη, καύσιμα κλπ.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
:thumb :thumb :agree

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Πέρα από το θέμα οικονομίας, ο κινητήρας γλιτώνει από άχρηστα και επιζήμια λεπτά στο ρελαντί. Ο χρόνος θα δείξει αν βγάζει βλάβες ή όχι και αν είναι επιπλέον βάρος για συντήρηση. Μέχρι στιγμής είναι κάτι θετικό.

Επισης, μη ξεχνάμε ότι πλέον αναπτύσσεται από την Bosch το start-stop 2ης γενιάς, όπου ο κινητήρας θα σβήνει με εμπλεγμενη σχέση στο κιβώτιο όταν θα αφήνουμε το αμάξι να ρολαρει. Καλοδεχουμενη η τεχνολογία.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 15:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
...και ας μην ξεχνάμε οτι ήδη φοράμε STT δεύτερης γενιάς.... :thumb

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Μήπως έπρεπε να πω 3ης..; Εννοώ πιο εξελιγμένο από αυτο που έχουμε εμείς... Βέβαια, εμείς είμαστε στο "ανάμεσα"...

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
:scratch :scratch

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2014, 12:27
Δημοσιεύσεις: 30
Τοποθεσία: Πατρα
Το μελλον ειναι στην ηλεκτροκινηση κ αρχικα στην υβριδικη τεχνολογια. Απλα οι ευρωπαιοι κατασκευαστες ως λατρεις των diesel εχουν μεινει πισω. Ομως BMW k VW εχουν ετοιμα τετοια μοντελα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Ιαν 2015, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
To news east για το νέο Passat, σε άρθρο του 12/2014. "Επίσης όλοι οι κινητήρες στο νέο Passat διαθέτουν το σύστημα Start-Stop 2ης γενιάς. Το νέο σύστημα «προνοεί» και απενεργοποιεί τον κινητήρα σε ταχύτητες ≤ 3Km/h, συμβάλλοντας στην περαιτέρω μείωση κατανάλωσης καυσίμου. Το σύστημα αναγνωρίζει ότι επίκειται πλήρης ακινητοποίηση του οχήματος εφόσον ο οδηγός επιβραδύνει διαρκώς και έχοντας απεμπλέξει το κιβώτιο ταχυτήτων"..
Οκ στα δικά μας γίνεται από τα 12 και κάτω για τα αυτόματα, και από τα 23 και κάτω για τα χειροκίνητα...

Βαγγέλη έχεις δίκιο. Έκανα λάθος λέγοντας για 2η γενια. Εμείς όντως έχουμε την 2η και τωρα αναπτύσσεται η 3η γενια sst, όπου θα γίνεται αυτο που ανέφερα. Το αμάξι θα σβήνει κατά το coasting (ρολαρισμα με ταχύτητα). Και εννοώ αυτο http://www.greencarcongress.com/2013/12 ... bosch.html

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν 2015, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Άμα αυτό με κάτω από 3 είναι 2 γενιάς.... Τότε το PSA με κάτω από 8 χιλιόμετρα... Τι είναι ?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 20 Ιαν 2015, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Και σκέψου ότι στο χειροκίνητο ο αριθμός ανεβαίνει στο κάτω από 20..!! Αυτοί εκεί στην VW είναι ικανοί για τα πάντα.!

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Xsara 1.6 16V 109Hp light turbo
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 42
C4 1.6 VTS Turbo
Δ. Συζήτηση: Δοκιμές Club
Συγγραφέας: GreekCitroenClub Team
Απαντήσεις: 17
Ηλεκτρική αντλία ψύξης turbo.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: livaspy
Απαντήσεις: 6
C4 2λιτρο VTS vs New C4 1.6 Turbo
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 85
Keyless & Start-Stop button
Δ. Συζήτηση: Ηχοσυστήματα-DVD-TV-ICE
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ