Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:07 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Eιμαστε βεβαιοι πως τo μικρο turbo ενος 1.4 e-hdi μοτερ δεν καταπονειται απο το start-stop ?

Eγω στο 1000αρακι turbo που ειχα, περιμενα να ''κρυωσει'' πριν το σβησω επι 105.000 χλμ :rop και το ds3 τωρα (με το start-stop) αναβοσβηνει συνεχως ... :suspi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Αυτή Βασίλη είναι μια απορία που την έχω και εγώ.... :hmm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 20:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Κάπως πρέπει να ζησουν και οι εταιρείες. Το κέρδος δεν ειναι στην πωληση, ειναι στη συντηρηση.
Δεν ειναι μονο η τουρμπινα που την ακουει. Μπαταρια, μιζες κλπ. Μακροχρόνια μεν, μενει να δουμε σε 10-15 χρονια την τεχνολογια και τις παραπλευρες απωλειες της.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 20:26 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
spiderman έγραψε:
Κάπως πρέπει να ζησουν και οι εταιρείες. Το κέρδος δεν ειναι στην πωληση, ειναι στη συντηρηση.
Δεν ειναι μονο η τουρμπινα που την ακουει. Μπαταρια, μιζες κλπ. Μακροχρόνια μεν, μενει να δουμε σε 10-15 χρονια την τεχνολογια και τις παραπλευρες απωλειες της.

:agree Βέβαια μίζα και μπαταρία δεν έχουν άμεσο θέμα γιατί δεν εμπλέκονται στο STT αλλά το τούρμπο....?? Πάντως εγώ μετά απο μεγάλη πορεία και συνεχή λειτουργία το έχω OFF να μην σβήσει δηλαδή στο πρώτο φανάρι.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 20:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Κανεν συνχρονο αυτοκινητο τουρμπο δεν εχει θεμα κρυωματος....ολα εχουν ηλεκρικη αντλια νερου επι της μηχανικης και κυκλοφορουν νερα και μετα το σβησιμο....οπως και κατα την διαρεκει του σταρτ στοπ....μιζα καταπονεις απο το συστημα μπαταρια ουτως η αλλως απο την στιγμη που κινησε δεν εχει θεμα....

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Giannis307 για την δημοσίευση του/της: Tricky78
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Giannis307 έγραψε:
....ολα εχουν ηλεκρικη αντλια νερου επι της μηχανικης και κυκλοφορουν νερα και μετα το σβησιμο....οπως και κατα την διαρεκει του σταρτ στοπ.......

Αυτή ακούγετε..??

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όχι.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 22:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Tzakos έγραψε:
Όχι.



ναι!ενα απαλο βζζζζζζζ

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 10 Νοέμ 2014, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Τώρα δεσαμε....

From Inside C4 White Airbus.

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Νοέμ 2014, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 21 Αύγ 2013, 20:53
Δημοσιεύσεις: 184
Giannis307 έγραψε:
Κανεν συνχρονο αυτοκινητο τουρμπο δεν εχει θεμα κρυωματος....ολα εχουν ηλεκρικη αντλια νερου επι της μηχανικης και κυκλοφορουν νερα και μετα το σβησιμο....οπως και κατα την διαρεκει του σταρτ στοπ....μιζα καταπονεις απο το συστημα μπαταρια ουτως η αλλως απο την στιγμη που κινησε δεν εχει θεμα....


Εφοσον τα turbo στα e-hdi ειναι υδροψυκτα, τοτε οκ απο θεμα cooling... προφανως θα κανει καποιο θερμικο ''σιφωνι'' μολις σβηνει το αμαξι (γιατι αντλια δεν εχω ακουσει να δουλευει στο σβησιμο) .

Απο λαδια μεσα στo turbo ? Εκει που περιστρεφεται σα διαολος η τουρμπινα (πχ Εθνικη οδο) φτανεις στα διοδια και το start stop σβηνει το αμαξι αλλα η φτερωτη του ακομα γυρναει ...ειναι οκ απο πλευρας λιπανσης ??

Προσωπικα, το start-stop το εχω off καθως κινουμαι εκτος πολης και ουτως ή αλλιως δε θα μου προσφερει κατι ... τωρα που χειμωνιασε, το αφηνω και κανα λεπτο στο ρελαντι πριν το σβησω ...(ειμαι λιγο βλαχος τελικα :D :D )


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Νοέμ 2014, 13:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στην τελευταία σου παράγραφο,τα λές όλα και πολύ σωστά. :clap

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Νοέμ 2014, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Tricky78 έγραψε:
Προσωπικα, το start-stop το εχω off καθως κινουμαι εκτος πολης και ουτως ή αλλιως δε θα μου προσφερει κατι ... τωρα που χειμωνιασε, το αφηνω και κανα λεπτο στο ρελαντι πριν το σβησω ...(ειμαι λιγο βλαχος τελικα :D :D )


:agree :agree :agree ..μια απο τα ίδια ...... :thumb

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2014, 12:27
Δημοσιεύσεις: 30
Τοποθεσία: Πατρα
Προσωπικα, πιστευω οτι το χαζο συστημα start/stop ειναι η χαζη απαντηση των ευρωπαιων κατασκευαστων απεναντι στα υβριδικα των ιαπωνων, στο θεμα οικονομια καταναλωσης. Φυσικα, το λεω χαζο συστημα, για ολες τις επιπτωσεις σε βλαβες που προαναφερατε. Επισης, αν σκεφτεις οτι η μπαταρια ενος αυτοκινητου με start/stop στοιχιζει περι τα 200 ευρω, εναντι των 70 ενος συμβατικου, παει η οικονομια. Αρα, σου εμειναν οι μελλοντικες πιθανες βλαβες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Ναι μα και τα ιαπωνικά έχουν το σύστημα......

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Start-Stop και turbo ...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Ιαν 2015, 10:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2014, 12:27
Δημοσιεύσεις: 30
Τοποθεσία: Πατρα
vpafi έγραψε:
Ναι μα και τα ιαπωνικά έχουν το σύστημα......

From Inside C4 White Airbus

Ισως, οσα δεν εχουν την υβριδικη τεχνολογια


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΜΕΝΕΙ ΑΝΑΜΕΝΟ ΤΟ STOP K H ΨΕΙΡΑ ΣΤΟ C4 OTAN ΕΙΝΑΙ ΣΒΗΣΤΟ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: AGGELOS
Απαντήσεις: 8
Turbo/Intercooler απο 16αρι HDi
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: thanos339
Απαντήσεις: 2
start and stop δεν παιζει.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: dias
Απαντήσεις: 34
STOP! OIL PRESSURE TOO LOW!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Hightower_dr
Απαντήσεις: 30
Citroen DS3 1.6 `13 diesel E-HDI turbo failure at 7500 miles
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: vpafi
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια