Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 08:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47
Δημοσιεύσεις: 219
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Tzakos έγραψε:
gregxsara έγραψε:
ενας φιλος θελει να παρει 207 rallye το οπιο φοραει ιδιο μοτερ .γενικα ειναι καλος κινητηρας ?προβληματακια ?παθογενειες?οσοι εχουν ας πουν την εμπειρια τους



Λοιπόν μόρτη,θα σου πω κάποια πραγματάκια,που αν γίνουν,δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.
1.Όσα χλμ και να έχει,αλλαγή οπωσδήποτε τρείς γλύστρες,μια καδένα,έναν τεντωτήρα,ένα ρουλεμάν.
2.Λάδια,πάντα με προδιαγραφές και στο ιξώδες που πρέπει.
3.Καθάρισμα εσωτερικά του μοτέρ,πρίν μπούν καινούργια λάδια.
4.Βενζίνη,πάντοτε 100άρα και μάλιστα για τους "ψαγμένους"BP.
5.Βγάλσιμο οι αναθυμιάσεις,με το "μαμά" σωλυνάκι,έξω.
6.Πρίν πλακωθεί,η θεπμοκρασία λαδιού να είναι τουλάχιστον 80 βαθμοί.
7.Πρίν σβήσει,οπωσδήποτε 40 δεύτερα ρελαντί,ακόμη και τον χειμώνα.

Αν γίνουν όλα αυτά,θα ευχαριστηθεί αυτοκίνητο,γιατί απλά το σύνολο είναι τέλειο.


@Μάνθος
3. Πως γίνεται αυτό το καθάρισμα στην πράξη ???
5. Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το τι εννοείς. Το σωληνάκι με τις αναθυμιάσεις από την κεφαλή πάει στο τούρμπο κανονικά.
7. Το έχω ακούσει και από άλλους αλλά όσο κι αν το προσπάθησα πρακτικά δεν γίνεται.

_________________
C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
!.Πρίν αλλάξεις λάδια,βάζεις μέσα ένα καθαριστικό,το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί ένα τέταρτο και μετά πετάς λάδια-φίλτρο και βάζεις καινούργια.
5.Σωστά,μαζί με τις αναθυμιάσεις απο την άλλη μεριά,τίς βάζεις μέσα σε ένα ανοξείδωτο μπουκάλι και τέλος.
7.Αφού λοιπόν δεν είσαι της υπομονής,παίρνεις ένα turbo timer και τέλος.
Με το μαραφέτι αυτό,βλέπεις και την μπαταρία σου,βλέπεις και την τάση του λάμδα σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 09:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Nostradamus έγραψε:
Αρα το 95 και 100 δεν υπαρχει κατ αναγκην. Ειναι εντελως αυθαιρετη γενικευση...


Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοείς με το "δεν υπάρχει", δεν είναι γενίκευση, η βαθμονόμηση γίνεται βάσει προτυποποιημένης διαδικασίας. Υπάρχουν δύο διακριτές διαβαθμίσεις βαθμού οκτανίων στην Ελλάδα, και οι δύο αυτές διαβαθμίσεις έχουν σημαντικές διαφορές σε κινητήρες που μπορούν να αξιοποιήσουν ή/και απαιτούν βενζίνη περισσότερων οκτανίων. Και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με πειραγμένα μοτέρ ή ειδικές εκδόσεις, αλλά και με εντελώς εργοστασιακά μοτέρ που απαιτούν καλύτερη βενζίνη λόγω προδιαγραφών (ο 2.3DISI των MPS/CX7 είναι ένα παράδειγμα που ξέρω από πρώτο χέρι).

Επίσης υπάρχει η πολύ υπαρκτή περίπτωση να χρειάζεται το μοτέρ καλύτερη βενζίνη λόγω κάποιων φθορών ή βλαβών, λόγω πειράγματος (δες e-tuners και τα προγράμματα που δίνουν) κλπ

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Tzakos έγραψε:
!.Πρίν αλλάξεις λάδια,βάζεις μέσα ένα καθαριστικό,το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί ένα τέταρτο και μετά πετάς λάδια-φίλτρο και βάζεις καινούργια.
5.Σωστά,μαζί με τις αναθυμιάσεις απο την άλλη μεριά,τίς βάζεις μέσα σε ένα ανοξείδωτο μπουκάλι και τέλος.
7.Αφού λοιπόν δεν είσαι της υπομονής,παίρνεις ένα turbo timer και τέλος.
Με το μαραφέτι αυτό,βλέπεις και την μπαταρία σου,βλέπεις και την τάση του λάμδα σου.


Ολα καλα αυτα που αναφερεις Μανθο με μια αντιρηση στο turbo timer που δεν χρειαζεται στα συνχρονα αυτοκινητα που εχουν και δευτερευων κυκλωμα ψυξης με ηλεκτρικη αντλια η οποια γυρναει τον κυκλο τουρμπινα εναλακτης λαδιου ψυγειο και μετα το σβησημο....

Αναθυμιασεις εχει 2 αυτες που πεφτουν στην ΅αγελαδα΅ και τις πισω που πανε στην εισαγωγη κατευθειαν.
Τις πρωτες μπορεις να της αφησεις και στο κενο (αν δεν σε ενοχλει η μυρωδια και οτι με ζεστο μοτερ μολις σταματησεις θα βγαζεις καπνους κατω απο το καπο
Τις δε υπαρχουν ταπες που μπορεις απλα να τις καταργησεις αλλα υπηρξαν περιπτωσεις οπου προεκυπταν θεματα με την καταναλωση του λαδιου (αυξηση) και αλλα...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 11:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 13:47
Δημοσιεύσεις: 219
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Από wikipedia :
A turbo timer is a device designed to keep an automotive engine running for a pre-specified period in order to automatically execute the cool-down period required to prevent premature turbo wear and failure. After a period of driving when a turbocharger has been working hard, it is important to let the engine run at idle speed for a period, allowing the compressor assembly to cool from the lower gas temperatures in both the exhaust and intake tracts. At the same time the lubricating oil from the engine is able to circulate properly so the turbine won't burn the lubricating oil that would otherwise be trapped within the charger with the turbine rotating at high speed. With regard to modern automotive turbochargers, the need for a turbo timer can be eliminated by simply ensuring the car does not produce any 'boost' (during driving) for several minutes prior to the ignition being shut off. Most turbo timers are based on digital electronics.

Turbo timers can usually be disabled by an external switch, this is normally done using the handbrake switch, or using an automatic one.

Άρα το πρόβλημα είναι ότι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν στο turbo όταν έχει δουλέψει αρκετά, εάν δεν αφήσεις τον κινητήρα στο ρελαντί για κάποιο χρονικό διάστημα τότε θα κάψει τα λάδια που έχουν εγκλωβιστεί σε αυτό.

@Giannis307
Το συγκεκριμένο μοτέρ έχει αυτή τη λειτουργία αντιστροφής του κύκλου τουρμπίνα εναλλάκτη λαδιού ψυγείου μετά το σβήσιμο ???

Τελικά μήπως πρέπει να συμφιλιωθούμε με την ιδέα ότι αυτό το μοτέρ θα καίει λάδι και ποια είναι μια νορμάλ ποσότητα λαδιού που χάνεται για νορμάλ οδήγηση 10.000 χλμ ??

_________________
C5 (X7) 1.6 THP - EP6CDT - MCC - BVM6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
ναι την εχει και μπορεις πανευκολα να το διαπιστωσεις μετα απο βολτα αφου σβησεις και ανοιξεις καπο θα ακουσεθς ενα ελαφρυ βζζζζ που ειναι και η αντλια που δουλευει μεχρι να πεσει η θερμοκρασια σε λογικα επιπεδα

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 18:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Giannis307 έγραψε:
Tzakos έγραψε:
!.Πρίν αλλάξεις λάδια,βάζεις μέσα ένα καθαριστικό,το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί ένα τέταρτο και μετά πετάς λάδια-φίλτρο και βάζεις καινούργια.
5.Σωστά,μαζί με τις αναθυμιάσεις απο την άλλη μεριά,τίς βάζεις μέσα σε ένα ανοξείδωτο μπουκάλι και τέλος.
7.Αφού λοιπόν δεν είσαι της υπομονής,παίρνεις ένα turbo timer και τέλος.
Με το μαραφέτι αυτό,βλέπεις και την μπαταρία σου,βλέπεις και την τάση του λάμδα σου.


Ολα καλα αυτα που αναφερεις Μανθο με μια αντιρηση στο turbo timer που δεν χρειαζεται στα συνχρονα αυτοκινητα που εχουν και δευτερευων κυκλωμα ψυξης με ηλεκτρικη αντλια η οποια γυρναει τον κυκλο τουρμπινα εναλακτης λαδιου ψυγειο και μετα το σβησημο....

Αναθυμιασεις εχει 2 αυτες που πεφτουν στην ΅αγελαδα΅ και τις πισω που πανε στην εισαγωγη κατευθειαν.
Τις πρωτες μπορεις να της αφησεις και στο κενο (αν δεν σε ενοχλει η μυρωδια και οτι με ζεστο μοτερ μολις σταματησεις θα βγαζεις καπνους κατω απο το καπο
Τις δε υπαρχουν ταπες που μπορεις απλα να τις καταργησεις αλλα υπηρξαν περιπτωσεις οπου προεκυπταν θεματα με την καταναλωση του λαδιου (αυξηση) και αλλα...



Τα λέγαμε και απο κοντά και διαφωνούσαμε.
Για τα νερά συμφωνώ,αλλά για τα λάδια διαφωνώ.
Το τάιμερ για μένα είναι μια σοβαρή λύση στο θέμα αυτό και για τον λόγο αυτό,το έχω βάλει.
Δεν μπορώ να δεχτώ,οτι μπορεί το λάδι να χάσει θερμοκρασία μετά απο "κοκκάλιασμα",σβήνοντας το αυτοκίνητο και δουλεύοντας η αντλία.
Δουλεύοντας όμως ρελαντί,σε χρόνο που ο κάτοχος αποφασίζει,θεωρώ οτι είναι μια σοβαρή λύση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
συμφωνουμε οτι διαφωνουμε λοιπον.... :love :clap :clap :P :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree
Γιατί,λίγο το έχεις?
Χαίρομαι να συζητάω μαζί σου και το ξέρεις.
Οι γνώσεις σου σε κάποια θέματα,απλά με ξεπερνάνε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 19:24 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Εγώ πάντως διαφωνώ όσον αφορά την κατοστάρα. Αν ένας κινητήρας δεν έχει υψηλή συμπίεση δεν εχει κανένα όφελος, ούτε ανάγκη από 100αρα. Μόνο κινητήρες επιδόσεων έχουν ανάγκη απο αυτή.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22
Δημοσιεύσεις: 1563
Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας
Εικόνες: 0
Πάντως εγώ κάνω το εξής απλό.
Πριν φτάσω στον προορισμό μου (περίπου 2-3 km) ανάλογα με τον δρόμο βάζω
νεκρά δουλεύει ρελαντί και με την φόρα που έχω φτάνω στο παρκιν. Οπότε μέχρι να κατέβουν γυναικόπαιδα
άλλα 30 δεύτερα και ολα ο.κ

_________________
C3 1.6 e-hdi Eco Chic
http://stergiopoulosmeat.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
με νεκρα δεν κρυωνει τιποτα γρηγοροτερα ισα ισα που κανει ενα ανεβασμα 7 με 10 βαθμους και μετα αρχιζει να κρυωενει το λαδι...οσο εχει στροφες το μοτερ εχεις και πιο μεγαλη ροη οποτε και γρηγοροτερη απαγωγη θερμοτητας...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Σεπ 2015, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Lohias^ έγραψε:
Εγώ πάντως διαφωνώ όσον αφορά την κατοστάρα. Αν ένας κινητήρας δεν έχει υψηλή συμπίεση δεν εχει κανένα όφελος, ούτε ανάγκη από 100αρα. Μόνο κινητήρες επιδόσεων έχουν ανάγκη απο αυτή.



Στον άμεσο,χρειάζεται φίλε.
Πολλά παραδείγματα απο μένα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2015, 07:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Lohias^ έγραψε:
Εγώ πάντως διαφωνώ όσον αφορά την κατοστάρα. Αν ένας κινητήρας δεν έχει υψηλή συμπίεση δεν εχει κανένα όφελος, ούτε ανάγκη από 100αρα. Μόνο κινητήρες επιδόσεων έχουν ανάγκη απο αυτή.

Lohias, εγώ την χρησιμοποιώ γιατί είναι πολύ πιο καθαρή από την απλή και προφανώς κάνω καλό σε σύστημα αντλία - σωληνάκια - φίλτρο, και γιατί όχι κινητήρα. Πάντως κάτι πυράκια που άκουγα με το κρύο, εξαφανίστηκαν!

Παράδειγμα, το φίλτρο καυσίμου το ανοίγω σε κάθε σέρβις και λάμπει μέσα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: moter 1.6 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Σεπ 2015, 09:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Αυτός είναι ο μοναδικός λόγος. Οτι είναι πολύ πιο καθαρή. Αλλά καθαρά μηχανολογικά δεν υπάρχει ανάγκη. Εφόσον όμως θεωρήσουμε οτι η 95-97αρα που βάζεις είναι καθαρή, τότε δεν κερδίζεις απολύτως τίποτα.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 31 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

MOTER-SASMAN 1.6 16v
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: lary22
Απαντήσεις: 2
SAXO 1.1 MOTER
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ