Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 12:08 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2016, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 14:30
Δημοσιεύσεις: 8
Καλημερα παιδια εχω το ds3 1.4 95hp. Ειναι στα 210.000χλμ.
Απο τα 150.000Χλμ μου εκαιγε περιπου ανα 7.000χλμ 1λιτρο λαδι. Τοτε
χτυπουσε το check oil.
Συνηθως του συμπληρωνα και του εκανα αλλαγη λαδιων στην ωρα του
με Total 5w30.
Πρωτη φορα σημερα μου χτυπησε για λαδια στα 4.500χλμ και με ανησυχησε.
Αρχισε να τα παιζει το μοτερ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2016, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σωστά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2016, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δεν εχω πληρη αποψη για το θεμα σου, αλλα τα χιλιομετρα ειναι πολλα. Αληθεια απο αξιοπιστια και ζημιες τι ζητησε? Να το χαιρεσαι! :shift

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Αύγ 2016, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιούλ 2013, 22:39
Δημοσιεύσεις: 754
Η απωλεια λαδιού μπορεί να οφείλεται σε πολλές αιτίες. Ακριβής διάγνωση δεν μπορεί να γίνει.

Πρέπει να το δει άμεσα μηχανικός.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Αύγ 2016, 08:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 14:30
Δημοσιεύσεις: 8
Το αμαξι εκτος της ηλεκτροβαλβιδας πιεσης λαδιου με το γνωστο "antipollution faulty" περιπου στα 100.000χλμ δεν εχει εμφανισει καποιο αλλο προβλημα. Ο μηχανικος μεχρι και την τελευταια φορα που ειχα αναφερει το θεμα, ειπε πως γενικα ο κινητηρας τσιμπαει
και το 1l στα 7000 ειναι φυσιολογικο για τα χλμ που εχω. Ομως τωρα μου φανηκε πολυ αποτομο οτι το εκαψε 2.500χλμ γρηγοροτερα.
Γενικα του κανω αρκετα χλμ. Περιπου 10.000 το 3μηνο οπου του κανω και την αλλαγη λαδιων.
Υπαρχει κατι που μπορω να κανω η να πω στον μηχανικο να κοιταξει ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 16:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51
Δημοσιεύσεις: 54
Καλησπέρα ,

Εχω ενα DS3 το οποιο μου καιει πλεον λαδια και θελω την βοηθεια σας . Είναι 1.600 VTI με τα 120ΗΡ

Το ειχα παρει πριν απο 4 χρονια ακριβως μεταχειρισμενο και εχει λαβει, τουλαχιστον από όταν το πηρα, υποδειγματική περιποίηση - λαδια καθε 7-9 χιλιαδες, εχω διορθωσει οτι μου εχει βγαλει αμεσως - λαστιχα-αμορτισερ κτλ στην ωρα τους. Προσπαθω να το εχω στην πενα μεσα-εξω. Συνολικα εχει 136.000 και το εχω απο τις 83.000.

Εξ αρχης εκαιγε καποιο λάδι. Τυπου 1 λιτρο καθε 3-3.500 χλμ. Το οποίο προφανως δεν μπορουσα να το καταλαβω πριν το αγορασω. Το διαστημα που χρειαζεται για να κάψει το λάδι είναι συνεχως μειούμενο και εχει φτασει να καψει το τελευταίο λίτρο στα 550χλμ. Εχω τρομάξει λίγο καθως κανενα αυτοκινητο απο αυτα που είχα ως τωρα ή εχουμε στην οικογένεια (Honda Civic 1995 1.4 ,Seat Leon 1.8TSI 2009, Ford Fiesta 2016 1.5D, Toyota Corolla κτλ )δεν εκαιγε ποτε λαδι . μεχρι που πηρα το συγκεκριμενο δεν ειχα συμπληρωσει ποτε και σε κανενα. Γενικα θεωρω απαράδεκτο ο οδηγος να συμπληρώνει λάδι, ειναι ελλειψη αξιοπιστιας.

Το συνεργειο μου - που γενικα το εμπιστευομαι- μου προτεινε ανακατασκευη.

Τι συν και πλην εχει αυτη η επιλογη ?
Θα μηδενισει την κατανάλωση ? μπορειτε να μου πειτε καποιες εξτρα πληροφορίες/εμπειριες σας?

Ευχαριστώ ...

_________________
Citroen DS3 1.6 VTi 120HP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Καλησπέρα. Έχω το ίδιο μοτέρ σε DS4 και έχω κάνει 81000km. Σου βγάζει ένδειξη "oil low level" και νομίζεις ότι καίει λάδι ή όντως το καίει και θέλει πολύ συμπλήρωμα? Eμένα εδω και 2 χρόνια μου βγάζει αυτη την ενδειξη οταν πλησιάζει να κανω το service κάθε 10000km η μία φορά τον χρόνο. Στο συνεργείο δεν εχουν παρατηρησει κάποια διαρροή, ουτε υπάρχει εμφανης ενδειξη χαμηλης σταθμης με τη βεργα. Tελευταια μου ειπαν οτι ειναι θεμα του αισθητηρα σταθμης λαδιου και οτι αυτο εμφανιζεται μονο οταν τα λαδια ειναι χρησιμοποιημενα και μάλλον "αραιώνουν" με τον καιρο οποτε δινει λανθασμενη ενδειξη στον αισθητηρα. Μέχρι προσφατα με τα παλια λαδια μου εβγαζε το μυνημα ειδικα σε μεγάλες κλίσεις παρκαρισμενο με τη μουρη προς τα κατω. Εκανα το σερβις, μπηκαν νεα λαδια και το προβλημα σταματησε. Βαζω τα συνιστωμενα 5w-30. Ψάξτο καλα, μην ανοιξεις κινητηρα για πλακα...Να πας και σε άλλο συνεργειο...Αν θελεις σου προτεινουμε αναλογα με το που μενεις...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Γενικά ο συγκεκριμένος κινητήρας (ΕΡ6), θέλει την επισκευή του στα χιλιόμετρα που είσαι. Έχω δει ουκ ολίγα, σε παρόμοια κατάσταση.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 21:08 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Bαγγέλη οταν λέμε επισκευή εννοούμε φλάντζα κεφαλής η και άλλα πράγματα? Γιατι εσυ μιλάς για επισκευή και στο συνεργειο του ειπαν για ανακατασκευή...Εγω τωρα ειμαι στα 81000. Στα 83000 να περιμένω δυσάρεστες εκπλήξεις? ...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 21:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Πλήρης διάλυση κινητήρα, άνω και κάτω μέρος και αλλαγή όλων των μερών που χρήζουν αλλαγής. Το πρόβλημα σ'αυτόν τον κινητήρα, εντοπίζεται κυρίως στο κάτω μέρος. Επιπλέον, χρονισμός καινούριος. Βγαίνει ένα δυνατό χριστουγεννιάτικο πακέτο.

Νίκο, το οδηγείς το αμάξι με το γάντι. Δεν ξέρω πραγματικά τι θα συμβεί σε σένα. Νομίζω όμως ότι αργά ή γρήγορα, δεν τη γλιτώνει κάνεις με αυτόν τον κινητήρα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εγώ ξέρω ότι αυτός ο κινητήρας δεν παιρνει επισκευή με την έννοια που ξέρουμε.
Απλά βάζεις άλλον ανακατασκευασμένο από το εργοστάσιο που έρχεται μέσα σε ξυλοκουτο.
Να ναι καλά οι φίλοι μας εκεί στην bmw

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 23:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
το θέμα ειναι πως ακομα και να αποφασίσεις να τον ανοιξεις δεν ξερεις τι θα συναντησεις μεσα και τι κοστος θα εχει! θα ειναι μονο τα τσιμουχακια? θα ειναι μονο τα ελατήρια πιστονιών? θα ειναι οβαλ οι κύλινδροι και μετα θα πας για ρεκτιφιε? μετα θα πας σε over size ελατήρια η μεγαλύτερα πιστόνια? δυστυχως ειναι μια διαδικασια που θέλει πολύ ψάξιμο και ρίσκο ωστε τελικά να αποφασίσεις

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ 2019, 23:16 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Tι λέτε τώρα ! Τόσο σοβαρά τα πράγματα? :(
Μήπως αυτά συμβαίνουν περισσότερο στον THP με το turbo?
Tελικα ο vti και ο thp ειναι ο ιδιος κινητήρας prince με διαφορά το turbo? Tελικα δανειστηκαν απο την BMW το συστημα μεταβλητου χρονισμου και η υλοποιηση ειναι τύπου PSA με υλικα οικονομικης επιλογης η τρεχει κάτι άλλο?
Παντως ο vti ειναι αρκετα ελαστικος σχεδον σαν diesel και αρκετα οικονομικος. Δεν εχει μεγαλη ροπη για τα σημερινα δεδομενα (νομιζω 16 κιλα ολα κι ολα) αλλα μαλλον λογω του μεταβλητου χρονισμου τραβαει δυνατα απο χαμηλα και με μεγαλη σχεση στο κιβωτιο. Ανεβαινω ηπιες ανηφορες με τριτη και μου δινει ενδειξη στο ταμπλω να βαλω τεταρτη , ακομα και πεμπτη αν εχω παρει φορα!Γενικα ειμαι πολυ ικανοποιημενος απο τον κινητηρα εκτος απο το κροταλισμα που κανει οταν ειναι κρυος. Εχει βεβαια εντονη διαφορα απο τον ΤΗP που φοράει το 308cc της αδερφης μου. Το οδηγω ποτε-ποτε και ειναι εντονη η διαφορα λειτουργιας. Σημαντικη η διαφορα απο τα 120 στα τουρμπάτα 150 άλογα αλλα και πιο βελουδινη, πιο γραμμικη λειτουργια του thp. Kαταλαβαινεις την ανωτεροτητα των 25 κιλων ροπης και εχεις και ενα υπεροχο εξαρι κιβωτιο που φροντιζει για γρηγορες και οικονομικες διαδρομες. Βάζω κλασσικα Total 5w30. Προτεινετε κατι άλλο, δοκιμασμένο που θα βοηθαγε να απομακρυνουμε το ενδεχομενο σοβαρης επισκευής?

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Δεκ 2019, 02:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Δεκ 2015, 01:51
Δημοσιεύσεις: 54
bakevang έγραψε:
Πλήρης διάλυση κινητήρα, άνω και κάτω μέρος και αλλαγή όλων των μερών που χρήζουν αλλαγής. Το πρόβλημα σ'αυτόν τον κινητήρα, εντοπίζεται κυρίως στο κάτω μέρος. Επιπλέον, χρονισμός καινούριος. Βγαίνει ένα δυνατό χριστουγεννιάτικο πακέτο.

Νίκο, το οδηγείς το αμάξι με το γάντι. Δεν ξέρω πραγματικά τι θα συμβεί σε σένα. Νομίζω όμως ότι αργά ή γρήγορα, δεν τη γλιτώνει κάνεις με αυτόν τον κινητήρα.


Μένω Ηλιουπολη, Αττικη. Δεν νομιζω οτι εχει καλυτερα/πιο εμπειρα συνεργεία η ευρυτερη περιοχη από το συγκεκριμένο που πηγαίνω και δεν αμφισβητώ την διάγνωση τους. Αλλά είμαι ανοιχτος αν νομίζετε ότι εχετε να προτείνετε κάτι...

Γενικά, ρε παιδια το αυτοκινητο, τουλαχιστον τα 55.000χλμ που του εχω κανει εχουν γίνει οχι απλα με το γάντι.... Ολα στην ωρα τους και νωρίτερα και η οδήγηση ειναι συνετή όσο δεν παει. Τα λάδια οτι προτείνει η εταιρία (Total Quartz 5w30 μπλα μπλα ACEA και τα ρεστα.) Η οδήγηση μου είναι μια σειρά από βαρετα πηγαινελα στην δουλεια , ηρεμες νυχτερινες βολτες και ταξίδια χωρις υπερβολες. ουτε γκαζιές χωρίς λόγο , ουτε κόφτες ουτε κοντρες, τιποτα.

Περι ερωτήσεων για αν πραγματι τα καιει τα λάδια.. ε προφανως τα καιει. Το βλέπω στην βέργα - το βλέπω στην απόκριση του αυτοκινήτου λιγο πριν ζητησει και γενικα ειναι κατι που το εχω κανει πολλές φορες σε αυτά τα 55.000 χλμ. Αν ειχα ρίξει τοσο λάδι μέσα χωρίς να το ήθελε θα είχαμε πλυμμηρίσει

Πως εννοεις το "δυνατό χριστουγεννιάτικο πακέτο" ? Μπορεί κάποιος που εχει εμπειρία να μου δώσει ενα εύρος τιμών?

Ο μηχανικός -απο το τηλεφωνο- δεν ανέφερε ποσο και είπε οτι θα το δουμε απο κοντά μετα των Φώτων αναλυτικά.

Γενικα ασχετως με την εκβαση της φάσης , ειναι εύκολα το τελευταίο μου γαλλικό ίσως και συνολικά ευρωπαικό αυτοκίνητο, τουλαχιστον οσο έχουν κινητηρες εσωτερικής καύσης. Επισκευη κινητηρα στις 135.000 ειναι απο αστειο εως γελοιο κατα την αποψη μου. Αν δεν το πρόσεχα σαν ηλιθιος τι θα ειχε μείνει ? 2 βιδες 1 ροδα και τα υπεροχα καθίσματα και το ντιζάιν!?

_________________
Citroen DS3 1.6 VTi 120HP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Δεκ 2019, 05:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Συμμεριζόμαστε την λυπη σου, η ιστορία είχε ξεκινήσει ηδη όταν το αγόρασες, αυτός που στο πούλησε ήξερε και το έδωσε. Ήδη 1 λίτρο κάθε +-3000χμ από τότε κάνει μια αλλαγή λαδιών μέχρι να τα άλλαζες κανονικά.

Φταίει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης;; Φταίει το λάδι που ακόμα και σήμερα εγγυουνται 25000χμ την αλλαγή του????

Δεν μπορούμε να πούμε με σιγουρια από την στιγμή που ο συγκεκριμένος "κινητήρας" έτσι και αλλιώς χαλούσε νωρίς. Ειδικά στην turbo εκδοχή του, έχει πλανταξει πολύ κόσμο.

Για μένα το μεγαλύτερο κριμα, είναι ότι έδωσες αγάπη στο αυτοκίνητο σου, και αυτό δεν κράτησε ούτε τα προσχήματα... Ότι και να πεις έχεις δίκαιο.



Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 49 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ερωτηση για τα λαδια!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: NEKTARIOS C5
Απαντήσεις: 510
ομαδικη παραγγελια για λαδια κ βαλβολινες!
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις - Αιτήματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 8
Μουφα λαδια στην αλλαγη λαδιων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: trapezitis
Απαντήσεις: 30
Λαδια-Βαλβολινες...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: akis_1
Απαντήσεις: 116
ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 1500χλμ, αξίζει ή απάτη?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 65
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ