Orestis έγραψε:
Ως το ποιος κανει το καλυτερο σηκώνει κουβέντα
Η λίπανση που δίνει το καλό και ακριβό λάδι, σε όλο τον κύκλο λειτουργίας του μοτέρ, δεν συγκρίνεται με αυτόν του φθηνού.
Το φθηνό, μπορείς να το αλλάζεις νωρίτερα, αλλά έχεις περισσότερες τριβές.
Επίσης, το ακριβό, υπάρχει λόγος που είναι ακριβό.
Θα θέσω τον όρο ΤΒΝ (Total Base Number), που μετράται η αλκαλικότητα του λαδιού. Ο αριθμός αυτός, δείχνει την ποσότητα του κατάλληλου πρόσθετου για την εξουδετέρωση της αλκαλικότητας του λαδιού και τη μετατροπή του σε διάλυμα με ουδέτερο pH.
Δεν είναι τυχαίο που τα ακριβά και long-life λιπαντικά, έχουν υψηλό ΤΒΝ. Αρκετά πρόσθετα, ώστε να μην γίνει καμία ζημιά, για αρκετά χιλιόμετρα.