Σελίδα 1 από 1

Περίεργο θεματάκι!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 22:31
από AndreasYf
Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά γι' αύριο!!

Ήθελα να ρωτήσω για κάτι περίεργο που κάνει το καμάρι μου τις τελευταίες μέρες.

Εχω το Citroën Ds3 με φπε, τουρμπο υβριδιο με 63000 χλμ.
Μέχρι εδω ολα καλα.
Αποφάσισα να κάνω ενα σερβισακι στην τουρμπινα του(φορούσε ήδη του RC) και με την ευκαιρία κάναμε κι ενα μικρό υβριδιακι ενώ προληπτικά έγινε και επισκευή στο πορτάκι της WG που βέβαια δουλεύε επαρκώς έτσι κι αλλιώς.

Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι αν και τ αμαξι ρυθμίστηκε αρκετά ηπια(δικη μου προτροπή) με 1,35 οβερ και 1,2 ως τον κοφτη κι έβγαλε και 236 σωστά αλογάκια εν τέλει κάνει κάτι περίεργα κόλπα στα πατήματα.
Λ.χ τουρμπιζει κανονικά η 3η σε παρατεταμένο πάτημα (1,35 οβερ-1,2/1,19 στον κοφτη) αλλα οταν κάνω γρήγορη αλλαγή σε 4η κολλάει στο 1 μπαρ και ανεβαίνει 1,1 στιγμιαία 1,2 και ξανα 1(το ίδιο κάνει και στην Δευτέρα σ' αλλαγή με τριτη).
Σήμερα μου το έκανε και σε παρατεταμένο πατημα Τετάρτης όπου σήκωνε 1, με δυσκολία πήγε στο 1,1-1,2. Μετά βέβαια απο πλάκωμα έδωσε πάλι 1,3 κανονικά! Ενώ εν γένει δεν πέφτει κάτω απο 1 μπαρ ή δεν κάνει κάποια πιο απότομη αυξομείωση.

Να σημειώσω βέβαια πως παρόμοια συμπεριφορά είχε και λίγο καιρό πριν το κάνω σέρβις και υβριδιο αλλα θεώρησα πως υπεύθυνη ήταν η τουρμπινα. Τώρα βέβαια δεν έχει λογική εφόσον είναι πλήρως φτιαγμένη και σωστη.

Το αμάξι ειναι χρονισμένο, φοράει τον καινούργιο τεντωτηρα, δεν κάνει κοψίματα και γενικά δουλεύει σωστα παρά αυτό το θεματάκι.

Εχει κανείς καμιά ιδέα για το τι παίζει να είναι υπεύθυνο;;

Σκεφτόμουν ίσως να φταίει η μπαροβαλβιδα(Ν75) η οποία δεν έχει αλλαχτεί και ποτε αλλα δεν είμαι σίγουρος.
Οποιαδήποτε ιδέα καλοδεχουμενη!

Re: Περίεργο θεματάκι!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Οκτ 2017, 22:50
από barracuda

Re: Περίεργο θεματάκι!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Οκτ 2017, 17:10
από AndreasYf
Ναι νομιζω έχει αρκετά παρόμοια συμπτώματα αν και δεν μου εχει βγάλει καποιο check ή σφαλμα ή να μην τουρμπιζει καθόλου.
Ισως βέβαια να είναι στα τελευταία της η βαλβίδα και απλώς να θέλει αλλαγή.