Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2018, 13:26 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα παιδιά,
έχω ένα DS3 ( 03/2011 ) THP155 και αντιμετωπίζω κάποια θεματάκια στα οποία κανείς δε μπορεί να μου δώσει λύση :(
1) Μεταλλικός θόρυβος σαν συντονισμός. Όταν το αυτοκίνητο κατεβάζει στροφές και περίπου στις 2-2.5k ακούγεται ένα μεταλικό τρίξιμο. Εαν πατήσω λίγο γκάζι εκείνη τη στιγμή σταματάει αλλα όσο είναι idle το κάνει έντονα. Προσπάθησα να δώ μήπως έχει λασκάρει κάτι και συντονίζει αλλα δε βρήκα τίποτα. Μου είπαν οτι υπάρχει πιθανότητα να έχει σπάσει εσωτερικά ο καταλύτης αλλα τελικά ούτε αυτό ήταν. Έτσι κάνει https://www.youtube.com/watch?v=xan1b5tm__c (το τρίξιμο που ακούγεται όταν αφήνει το γκάζει και πέφτουν οι στροφές) . Any ideas; :)

2) Κόψιμο δύναμης κατα την επιτάχυνση. Αυτό δεν το κάνει πάντα. Συνήθως όταν έχω 3η και επιταχύνω (με ζεσταμένο το αμάξι) ακούγεται ένας ήχος τύπου τακ τακ , κόβει στιγμιαία δύναμη και παράλληλα "τρίζει" το αυτοκίνητο. Επίσης ο μηχανικός δε μπορεί να βρεί τίποτα. Έχω διαβάσει διάφορα άρθρα αλλα δε μπορώ να βγάλω άκρη. Σκέφτομαι (επειδή είμαι απο επαρχία) αν έχετε κάποιον μηχανικό στην Αθήνα που να γνωρίζει απο DS3 και να 'ναι γάτα , να κάνω ένα ταξιδάκι.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2018, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Δε μας λες χλμ, συντηρηση κ τι εχεις αλλαξει. Πχ σετ τεντωτηρα, καθαρισμο επικαθησεων, χρονισμο κλπ.

Αθηνα ο Pavlidis Competition γνωρθζει τα ΤΗΡ αριστα.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2018, 17:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μηπως ακουγεται να τρίζει η wastegate που ετσι κάνουν τα περισσότερα και δεν είναι προβλήμα.
Τώρα για τις διακοπές σε βλεπω να πρεπει να πάς σε μάστορα γιατί για αντλία υψηλής το κόβω.
Βενζίνη τι βάζεις 95αρα ή 100αρα?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Για το 2ο θέμα, νομίζω κι εγώ ότι είναι αυτό που είπε ο Νεκτάριος... και το λέω ως παθών, χωρίς βέβαια τίποτα να είναι σίγουρο. :)

Αν είναι αυτό πάντως, κάποια στιγμή θα ανάψει CEL, και θα καταγράψει το συνήθη κωδικό για χαμηλή πίεση καυσίμου ή κάτι τέτοιο (P0087 νομίζω, αλλά δε θυμάμαι με σιγουριά).

Πλάκα πλάκα, δε μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με αυτή την Piersburg που κατασκευάζει τις αντλίες υψηλής - το πρόβλημα είναι 10 χρόνια γνωστό, και παρουσιάζεται ακόμη και στα (πρώτα τουλάχιστον) 208 GTi...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Βαλε στη λιστα κ την δευτερευουσα αντλια ψυκτικου της ιδιας εταιρειας.

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
δε μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με αυτή την Piersburg που κατασκευάζει τις αντλίες υψηλής

Όταν η συγκεκριμένη ζητά πολλά μπάρ για να δουλέψει και η πίσω δεν μπορεί να δώσει τα ανάλογα,λόγω σκουπιδιών,νερών και χαμηλής στάθμης,τότε μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία δεν φταίει.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 18:45 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μάνθο εσύ τι βενζίνη βάζεις σε οκτάνια στο λιοντάρι σου?

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 18:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
100άρα μόνο,ή ΒΡ,ή ΕΚΟ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Έτσι δυστυχώς θέλει μόνο 100αρα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Συγγνώμη που μπαινω σφήνα στο θέμα αλλα μιας που η κουβεντα κατεληξε στις βενζινες ηθελα να ρωτησω αν δημιουργει προβλημα στον κινητηρα η εναλλαγη 95-100άρας. Συνηθως βάζω 95 D-Force της Aegean καμμια φορά ομως βαζω και 100άρα ενω εχει το ρεζερβουάρ ακομα 95. Βλαπτει αυτο σε κατι τον κινητηρα? Να θυμισω οτι φοράω τον 1.6 vti.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Έτσι δυστυχώς θέλει μόνο 100αρα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό Νέκταρ το γράφει το βιβλιαράκι;
Γιατί αν δεν ,τότε ο κάτοχος δεν μπορεί να ξέρει αν δεν συμμετέχει κιόλας σε δημόσιες συζητήσεις.
Μήπως με κάποιο επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου να αλλάξουν κάποιες παραμέτρους για να μην έχει απαιτηση 100αρας αν κιόλας δεν το λέει το βιβλιαράκι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 20:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Γράφει Βαγγελη από 98 και επάνω, επισης ξέρω ότι με 95αρα λαγκαρουνε!!

Νικόλα μόνο κακό δεν του κάνεις να βάζεις οπότε μπορείς 100αρα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2018, 20:25 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Γράφει Βαγγελη από 98 και επάνω, επισης ξέρω ότι με 95αρα λαγκαρουνε!!

Νικόλα μόνο κακό δεν του κάνεις να βάζεις οπότε μπορείς 100αρα.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μάλιστα κύριε.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2018, 06:41 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ευχαριστώ Νεκτάριε! Στο πορτοφολι κανω κακο?... :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θεματάκια με DS3 THP
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2018, 10:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Tzakos έγραψε:
δε μπορώ να καταλάβω τι γίνεται με αυτή την Piersburg που κατασκευάζει τις αντλίες υψηλής

Όταν η συγκεκριμένη ζητά πολλά μπάρ για να δουλέψει και η πίσω δεν μπορεί να δώσει τα ανάλογα,λόγω σκουπιδιών,νερών και χαμηλής στάθμης,τότε μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία δεν φταίει.


Να το δεχτώ, ok... απλά, προσωπικά, και 100άρα βάζω (φουλάρω), και καθαριστικά βενζίνης ρίχνω, και αποφεύγω να το αφήνω άδειο (εντάξει, κάποιες - ελάχιστες - στιγμές έγινε και αυτό, αλλά αλίμονο αν τρέμουμε το λαμπάκι!). Εν τούτοις, έχω μία αντλία υψηλής να κοσμεί τη βιβλιοθήκη μου. Εκτός βέβαια κι αν έφταιξε η ποιότητα της βενζίνης (η παράμετρος "νερά" που αναφέρεις), και συνεπώς πάω πάσο. :)

Δεν παραπονιέμαι βέβαια - παρηγορώ τον εαυτό μου ότι τόσο θα μου είχε κοστίσει ένα σέρβις με ιμάντες, αλλά όταν ένα part έχει κοντά 100% failure rate... εεε, δε μπορεί να φταίνε πάντα οι χρήστες και οι ελληνικές βενζίνες (άλλωστε, το πρόβλημα είναι κυριολεκτικά διεθνές, όπως δείχνει η εμπειρία με BMW και Mini).

Δε βαριέσαι βέβαια, χαλάλι του. :P


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ