Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:14 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ανακατασκευασμένος κινητήρας THP από εργοστάσιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 14 Ιούλ 2022, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 23 Αύγ 2010, 09:38
Δημοσιεύσεις: 124
Κάτοχος DS3 thp από το 2010, πρέπει να αποφασίσω τι θα κάνω με το αμάξι, μιας και τα τελευταία χρόνια μου βγάζει ζημιές ακριβές και επιπλέον καίει φουλ λάδι (περίπου 150.000 χιλιόμετρα + το έχω σε πολύ καλή κατάσταση μέσα έξω).
Τελευταίο 3μηνο, έχει μια διαρροή λαδιού την οποία ο μηχανικός της αντιπροσωπείας που το πάω εδώ και τόσα χρόνια δε μπορεί να βρει από που προέρχεται (μου άλλαξε ψευτοκάπακο μηχανής... και καλά ότι έφταιγε αυτό... έσκασα ένα 400αρι... και την επόμενη μέρα πάλι η διαρροή εμφανίστηκε....). Τελικά το απέδωσε ότι θέλει επισκευή ο κινητήρας μιας και καίει λάδια (και για τη διαρροή μου είπε --> ότι ο κινητήρας τα ρίχνει στην εισαγωγή της εξάτμισης κι αυτή κατά κάποιο τρόπο τα "ξερνάει"... δε ξέρω κατά πόσο στέκει κάτι τέτοιο...).
Επίσης το τελευταίο διάστημα, έχω και αρκετό καπνό (καμένα λάδια να υποθέσω) από εξάτμιση, ο οποίος βγαίνει όταν το αμάξι είναι στάσιμο και πάει να ξεκινήσει με 1η (βγάζει ντουμάνι, ειδικά όταν είμαι σε ανηφορική κλίση και χρειάζεται πιο πολύ ροπή). Το περίεργο είναι ότι δε μου το κάνει πάντα αυτό (δηλαδή κάθε φορά που θα είναι στάσιμο το αμάξι και θα χρειαστεί να ξεκινήσει). Αυτός ο καπνός να οφείλεται σε κινητήρα ή σε τουρμπίνα????

1. Αν πω ότι θα πάω σε ανακατασκευασμένο κινητήρα εργοστασίου αξίζει..?? θα με βγάλει άλλη μια 7ετία ας πούμε???
2. Γνωρίζουμε από κοστολόγιο (κινητήρα + ότι άλλο χρειαστεί + εργασία)?? Ρώτησα σε μια αντιπροσωπεία εδώ Αθήνα και μου πε ένα εξωφρενικό ποσό, και πίστεψα ότι με κορόιδευε ή απλώς ήθελε να με διώξει....
3. Αν πάω σε επισκευή κινητήρα, που είναι πιο φθηνή λύση, αξίζει...?? Είναι εύκολο, αφού αλλαχθούν ότι σκάρτο υλικό μέσα στο μοτέρ, στη συνέχεια, να μπορεί να ρυθμιστεί σωστά και να δουλεύει όπως πρέπει..?? Ή μετά από 30.000 χιλ. θα αρχίσουν πάλι προβλήματα..??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανακατασκευασμένος κινητήρας THP από εργοστάσιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 15 Ιούλ 2022, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Η ερώτηση σου είναι πολύ συγκεκριμενη για την οποία δεν έχω γνωμη διότι δεν γνωρίζω εάν το εργοστάσιο χρησιμοποιεί βελτιωμένα υλικά ή τα ίδια της αρχικής κατασκευής οπότε λογικά πάλι θα χαλάσει.

Παραθέτω εδώ όσα έγραψα σε έτερο θέμα για να έχουμε 'ενα σημείο αναφοράς
"Προ 4ημέρου παρέστην ως παρατηρητής σε (ογκολογικό) συμβούλιο διότι το μοτέρ αυτό είναι σκέτος καρκίνος. Τεσπα.
παρών μηχανικός με πείρα 30 ετών κάτοχος ίδιου μοτερ το οποίο επισκεύασε ο ίδιος γιατι του εκαιγε απειρο λαδι και είχε βουλωσει ο καταλυτης με τσεκ αναμενο, εμπειρος πωλητης ανταλλακτικων ο οποιος επι 30 χρόνια διετέλεσε ρεκτιφιατζής του Ελληνικού Στρατού (ξέρεις πόσα μοτερ απο άρμα μέχρι τζιπάκια έχω φτιάξει) νυν ρεκτιφιατζής επχιειρηματίας με πολύ συγχρονο ρεκτιφιε.
Αντικείμενο ήτο ένα 5fw μοτερ ήγουν το vti 120 το οποιο φοράει ένα 5008.O ιδιοκτητης ξύλωσε το υγραέριο γιατι νόμιζε αυτο φταίει που καίει άπειρο λάδι κα τελικά ήρθε στον ειδικό για επισκευή.
Το λοιπόν κατά την γνωμη του συμβουλιου το τούρμπο για αγνωστους λόγους είναι λιιιιγο πιο ανθεκτικό.
Το πρόβλημα δεν είναι ένα κλασσικό ρεκτιφιέ με την εννοια να τριψουμε/αλλαξουμε βαλβιδες και ελατήρια και είμαστε μια χαρα όπως π.χ στα οπελ που επισης καινε ενα καρο λάδι
Τα προβλήματα που επίσης μπορει να εμφανίζονται ειναι
1. Καβαλώτα που κρατάν τον εκκεντροφορο στο καπάκι. Δεν υπάρχουν ως ανταλλακτικό, άμα βρεις καλα μεταχειρισμένα αλλιώς καινουργιο καπακι (κυλινδροκεφαλή)
2. Φθορά των πιστονιών που απαιτείς πρόσθετο "πουκάμσο" slip over ή νεα πιστόνια αμα εχεις λεφτά πολλά.
3. Το κυριότερο και δύσκολο. Νέες έδρες για τις βαλβίδες διότι οι παλιές ψωριάζουν και μετά πέφτουν οι βαλβίδες και αντε γεια κτλπ

Προτινόμενη λύση
1. Πούλα το. Και μακρια απο αυτά. Νταξ ναι αλλά.
2. Επισκευή του υπάρχοντος απο άνθρωπο τίμιο και ξηγημένο. Αν θες μου λες αλλα είναι στην Δυτική Μακεδονία. Οι τιμές σαφώς χαμηλότερες σε ο,τι έχει γράψει
3. Προμήθεια ΑΝΑΚΑΤΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ κινητηρα απο Πολωνια Γερμανια Γαλλια. Κόστος γύρω στα 2500 παραδοτεο στην Ελλάδα. Υπολογισε ποσο να στο περασει ο μαστορας σου


Επομένως, ο άγνωστος Χ είναι σε τι κατάσταση είναι το μοτέρ σου, και με τι κόστος θα επισκευαστεί. Επίσης είναι άγνωστο τι ποιότητας υλικά χρησιμοποιούν στις ανακατασκευές οι ανεξάρτητοι ξένοι.

Στην θεση σου εφ όσον πήγαινα στην λύση της επισκευης του υπάρχοντος θα εψαχνα τι επιλογές έχω σε ανταλλακτικά και τι μπορώ/πρέπει να αλλάξω ώστε να βγάλω ένα λογικό κόστος. Υπενθυμίζω οτι συζητάμε πάντα για κορμό γιατί έχουμε πάντα και τον παράγοντα τουρμπίνα και την αντλία υψηλής
Τα μηνυματα που λαμβάνω απο ανθρώπους που επισκεύασαν το δικό τους είναι ότι σαφώς μειώθηκε η κατανάλωση λαδιού σε χαμηλότερα επίπεδα π.χ 1 λίτρο καθε 3χλδ χιλιόμετρα, αλλά δεν εξαλείφθηκε.

Οπότε, το συζητάμε.

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ανακατασκευασμένος κινητήρας THP από εργοστάσιο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2022, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Αλλαξε αμαξι οχι ομως με ιδιο κινητηρα....παλι προβληματα θα εχεις ειτε το φτιαξεις η παρεις ανακατασκευασμενο αν το φτιαξεις δε ξερεις αν θα πετυχει η μοντα και αν το παρεις ετοιμο αν εχεις θεμα ναι μεν θα εχεις εγγυηση αλλα ποιος θα πληρωσει το βαλε βγαλε.....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 3 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια