μια μικρή σύντομη παρουσίαση του νέου κινητήρα του ομίλου psa
η φωτογραφίες είναι από το service box τις πεζό συγκεκριμένα από το 308!αλλά ο κινητήρας λογικά θα είναι ο ίδιος με αυτόν που θα φοράει το ds3 racing αν υπάρχουν διαφορές ανάμεσα στο ds3 racing κ στο 308 θα είναι στο ιντερκούλερ.
ο νέος 200άρης κινητήρας με μια γρήγορη ματιά βλέπουμε το καπάκι είναι τελείως διαφορετικό από το καπάκι που φοράνε οι κλασικοί ep6dt/s
η κεφαλή είναι τελείως καινούργια καμιά σχέση με την προηγούμενη κ τα σωθικά τις είναι όλα διαφορετικά ,άλλες βαλβίδες ,άλλοι εκεντροφόροι,άλλη καδένα ,τενωντήρας,γλύστρες .
το σύστημα τροφοδοσίας έχει διαφορετικά μπεκ/αντλία
στο εσωτερικού του κορμού θα δούμε ότι ο νέος κινητήρας φοράει άλλα πιστόνια αλλά η μπιέλες παραμένουν οι ίδιες
επίσης ο νέος κινητήρας φοράει καινούργια μπουζί μάλλον πιο ψυχρά
πάμε τώρα στα καλά τις υπόθεσης η
νέα τουρμπίνα έχει είσοδο έξοδο από την ίδια πλευρά (πράγμα που σημαίνει ότι η αντικατάσταση του εργοαστασιακού ιντερκούλερ θα είναι πλέον μια πολύ εύκολη υπόθεση
μαζί με την τουρμπίνα όπως είναι φυσικό έχουν αλλάξει κ όλες η σωληνώσεις του αέρα κ επιτέλους front mouth intercooler
τέλος έχει αλλάξει κ όλο το σύστημα εξαγωγής ,καταλύτης κ όλη η εξάτμιση καζανάκια .
πολλά ανταλλακτικά του 200άρη κινητήρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στους EP6DT/S σαν μια καλή αναβάθμιση !
πρώτο κ πιο κύριο τα νέα μπουζί είναι κάτι που πρέπει να βάλουμε όλοι όσοι έχουμε ΤΗΡ κινητήρες.
τουρμπίνα κ καταλύτης.
δυστυχώς δεν υπάρχουν πληροφορίες όσο αφορά τις τιμές/διαθεσιμότητα σε αυτά τα ανταλλακτικά ακόμα!