Σελίδα 1 από 2

Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Αύγ 2010, 21:15
από gmavro
Καλησπερα

Εχω ακούσει οτι υπάρχει καποιο οργανο που μπορεις να το συνδέσεις στην φύσα του εγκεφαλου , ωστε να σου διχνει πληροφορίες που τωρα δεν εχουμε . Αντι να βάλεις στην κολόνα κάποια όργανα να σου τα δείχνει αυτα που θες στο display του οργάνου .
Ξερουμε κατι να μου προτείνετε ? Ποιο πολυ θέλω θερμοκρασίες για το turbo ωστε να ξερω τι γίνεται .

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 10:15
από Blanc
Το LEXIA εννοεις? :scratch

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 11:21
από agiorgitis
Όχι ρε Βασίλη, εννοεί κάτι σαν κι αυτό http://www.scangauge.com/

Κάτι που να είναι μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο και να βλέπει συνέχεια κάποιες πληροφορίες....

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 15:27
από gmavro
Ναι ακριβως κατι τετοιο λεω , αλλα με ενδιαφερει ποιο πολυ να διχνει θερμοκρασιες απο το turbo και θερμοκρασια λαδιου και τετοια πραγματα ... Το ψαχνω παντος οταν βρω κατι που να ειναι ενδιαφερων θα το ποσταρο ...

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 19:31
από ds3_ncl
γτ το θες αυτο σε τι θα σ χρησιμεψει πραγματικα?

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 20:42
από zxpanos
δεν νομιζω οτι θα δουλεψει στο δικο σου μιας και το προτοκολο που χρησημοποιει ειναι ενα κλικ μπροστα απο obd3 αν θες καλητερα δες τι φοραει το r3 και παρτο

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 21:24
από agiorgitis

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Αύγ 2010, 21:33
από gmavro
agiorgitis έγραψε:



πολύ καλό .... Και δείχνει κατά 99% από αυτά που θέλω .
Ώρα για διάβασμα να δω αν κάνει για το ds3.

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 09:00
από zxpanos
καλο φενετε αυτο απλα δεν ξερω για την ποιοτιτα του

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 11:13
από ds3_ncl
θα μου πειτε και μενα για την χρησιμοτητα αυτου του κοκοψαρου??? βασικα οκ μας δινει τις μετρησεις αλλα τι μας οφελει εμας αυτο? μπορουμε να προλαβουμε κατι δυσαρεστο?

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 11:26
από gmavro
makisds3 έγραψε:
θα μου πειτε και μενα για την χρησιμοτητα αυτου του κοκοψαρου??? βασικα οκ μας δινει τις μετρησεις αλλα τι μας οφελει εμας αυτο? μπορουμε να προλαβουμε κατι δυσαρεστο?


Kοιτα για εμενα το μονο που το θελω ειναι για να εχω τις θερμοκρασιες απο το λαδι και το νερο και αυτο για να ξερω ποτε ο κινητηρας ειναι ζεστος και ποτε ειναι στην σωστη θερμοκρασία ωστε να το κλείσεις.
Δεν αμφιβάλω οτι η συγκεκριμένη turbina που εχει παροχή και λαδιου και νερου σίγουρα καταπονείται πολυ λιγοτερο , αλλα παρολα αυτα με τις μετρήσεις μπορεις να εχεις μια μεγαλύτερη διάρκεια στην ζωη του κινητηρα .

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 11:58
από Blanc
Τοτε μπορειτε να τοποθετησετε εναν turbotimer και να τελειωνει το θεμα! :mrgreen
...ακομα και να μη τον τοποθετησετε, τις ζεστες μερες και μετα απο καποια καλα ανοιγματα, πριν σβησετε τον κινητηρα, απλα αφηστε τον στη λειτουργια ρελαντι για 2-3 λεπτα και αυτο ειναι ολο, την ιδια ακριβως δουλεια κανει και ο timer!

Μια ερωτηση, τι ενδειξεις εχει η DS3 στο συνολο της και ποιες??? Δεν θυμαμαι καθολου απο την τελευταια φορα που μπηκα...
Επισης το βιβλιο οδηγιων του αυτοκινητου, τι προτεινει σε αναλογες περιπτωσεις πριν σβησεις τον κινητηρα? :scratch

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 12:06
από ds3_ncl
Blanc Ange έγραψε:
Τοτε μπορειτε να τοποθετησετε εναν turbotimer και να τελειωνει το θεμα! :mrgreen
...ακομα και να μη τον τοποθετησετε, τις ζεστες μερες και μετα απο καποια καλα ανοιγματα, πριν σβησετε τον κινητηρα, απλα αφηστε τον στη λειτουργια ρελαντι για 2-3 λεπτα και αυτο ειναι ολο, την ιδια ακριβως δουλεια κανει και ο timer!

Μια ερωτηση, τι ενδειξεις εχει η DS3 στο συνολο της και ποιες??? Δεν θυμαμαι καθολου απο την τελευταια φορα που μπηκα...
Επισης το βιβλιο οδηγιων του αυτοκινητου, τι προτεινει σε αναλογες περιπτωσεις πριν σβησεις τον κινητηρα? :scratch


εγω εχω προσεξει την ενδειξη λαδιου μονο καθε φορα που αναβω το αυτοκινητο...

ακριβως αυτο κανω και εγω.. δλδ οταν το αναβω το αφηνω να φτασει στη μεση η θερμοκρασια και οταν ειναι να το σβησω στριβω ενα τσιγαρο και μολις το τελειωσω το σβηνω. (5 λεπτακια στο ρελαντι δλδ :razz ¨)

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 00:45
από salex
Βρε σεις, η DS3 έχει κανονικότατες ενδείξεις στο Scangauge, όπως και σε όλα τα άλλα οργανάκια που συνδέονται στην OBD.

Scangauge, Dashhawk, elm327 σε bluetooth έκδοση για να συνδέεται με ό,τι θέλετε και μερικά ακόμη μπλιμπλίκια θα σας κάνουν τη δουλειά σας.

Σε επικοινωνία OBD2 δίνει:
1) Πίεση
2) Θερμοκρασία αέρα εισαγωγής και θερμοκρασία νερού
3) Αβανς
4) Διόρθωση μίγματος (βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη)

κι ένα σωρό άλλα πράγματα.

Θερμοκρασία λαδιού ΔΕΝ μπορείς να δεις με τέτοιο γενικό μπλιμπλίκι, όπως και εξειδικευμένα πράγματα όπως ο χρόνος ψεκασμού. Χρειάζεται Lexia.
(Η την άλλη σαχλαμάρα που φτιάχνουμε αυτό τον καιρό)

Αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το λάδι.
Επειδή ο κινητήρας THP έχει εναλλάκτη νερού-λαδιού, η θερμοκρασία λαδιού δεν ξεπερνά ποτέ τους 100 βαθμούς Κελσίου.

Re: Ενδειξεις απο τον εγκεφαλο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Αύγ 2010, 21:41
από gmavro
salex έγραψε:
Βρε σεις, η DS3 έχει κανονικότατες ενδείξεις στο Scangauge, όπως και σε όλα τα άλλα οργανάκια που συνδέονται στην OBD.

Scangauge, Dashhawk, elm327 σε bluetooth έκδοση για να συνδέεται με ό,τι θέλετε και μερικά ακόμη μπλιμπλίκια θα σας κάνουν τη δουλειά σας.

Σε επικοινωνία OBD2 δίνει:
1) Πίεση
2) Θερμοκρασία αέρα εισαγωγής και θερμοκρασία νερού
3) Αβανς
4) Διόρθωση μίγματος (βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη)

κι ένα σωρό άλλα πράγματα.

Θερμοκρασία λαδιού ΔΕΝ μπορείς να δεις με τέτοιο γενικό μπλιμπλίκι, όπως και εξειδικευμένα πράγματα όπως ο χρόνος ψεκασμού. Χρειάζεται Lexia.
(Η την άλλη σαχλαμάρα που φτιάχνουμε αυτό τον καιρό)

Αλλά δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για το λάδι.
Επειδή ο κινητήρας THP έχει εναλλάκτη νερού-λαδιού, η θερμοκρασία λαδιού δεν ξεπερνά ποτέ τους 100 βαθμούς Κελσίου.



Καμιά πατέντα με πρόγραμμα στον εγκέφαλο να μας δείξει καμιά πληροφορία παραπάνω στην οθόνη του multimedia δεν γίνεται ?
Θα ηταν τέλειο να κάναμε καμιά πατέντα τέτοια.