Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:22 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Καλησπερα παιδια!με το που ηρθα απο αγγλια παρατηρησα οτι το αυτοκινητο στην πρωινη εκκινηση δεν κανει τον τρακτερισμο που λεγαμε! Δηλαδη αυτο το βουητο που κανει καθε μερα οταν βαζεις μπροστα το αμαξι. Εφοσον καταλαβατε τι εννοω εχετε καμια ιδεα αν αυτο ειναι προβλημα; Επισης γιατι υπαρχει αυτη η λειτουργια αυτη; Γνωριζει κανεις;

Να πω τελος οτι δεν εχω παρατηρησει καποιο θεμα στη λειτουργια του αυτοκινητου


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εννοεις οτι δεν ανεβαζει στροφες για να ζεσταθει; Αλλο το θεμα του "τρακτερισμου" παντως που οφειλονταν απο τον τεντωτηρα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Οκ σορρυ για το λαθος απλα δεν ξερω και εγω τι ειναι!

Ναι καθε πρωι που ανεβαζε 1000 στροφες και η τουρμπινα δουλευε κανοντας εντονο θορυβο. Λογικα για να ανεβασει θερμοκρασια δεν γινοταν αυτο; Μπορει να λεω και μπαρουφες δεν ξερω


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Να σου πω, μηπως ο ηχος αλλαξε απο τοτε που σκαλισες το intercooler; Κανει αλλη διαδρομη αρα και αλλο ηχο. Πειραξες τιποτα στο φιλτρο του αερα πριν ή μετα τις τελευταιες αλλαγες;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Τιποτα bill , ετσι το παρελαβα απο τοτε που ηρθα. Ο αδερφος δεν το χε παρατηρησει καν!

Καταλαβες τι εννοω ετσι; Κατα την πρωινη εκκινηση η οταν το αμαξι ειναι εντελως κρυο!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Τι να πω... Μηπως ο bro το "εστρωσε" για τα καλα; :hmm :laugh :laugh

Στροφες ανεβαζει τωραοταν ειναι κρυο; Ηχο γενιακ η τουρμπινα κανει λιγο πιο εντονο στο ρελαντι οτνα ειναι κρυο, καθαρα απο την λιγη αυξηση των στροφων, αλλα πρεπει να το εχεις ξανακουσει για να το παρατηρησεις. Τι να πω... Με τον Πανο δεν ψαχτεικατε τι ειναι; Ή δεν θυμηθηκες να του το αναφερεις; Ισως κατι να ξερει και να υποψιαστει επειδη το ξερει το αμαξι και καλυτερα και το εχει σκαλισει κι ολας.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιαν 2012, 20:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Φευγω τεταρτη και η αληθεια ειναι οτι παιζει να μην προλαβουμε να το κανουμε! Ειπαμε να το δουμε πιο αναλυτικα μια μερα αλλα και εγω το αμελησα επειδη πραγματικα δεν εχει επηρεαστει κατι αλλο!(και ειχα βαλει και τα πραγματα οποτε καταλαβαινεις:-p)

Ειπα ρωτισω μπας και εχει ξανατυχει σε κανεναν,thanks για το ενδιαφερον μπιλ

Λες να του κανε τιποτα ο κρετινος ο αδερφος;; Αχαχαα


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 00:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μπορει να του ανοιξε λιγο τα πνευμονια του μωρε, σιγα... Ισως αυξησε και την χωρητικοτητα του. Λες να σε πιασει η εφορια λογω αλλαγης κυβικων; :laugh :laugh

Παντως αν εχει εστω χρονο ο αδερφος σου περαστε απο τον Πανο, αυτος ξερει και το τι εχει κανει ετσι εχει πιο ολοκληρωμενη εικονα για το αμαξι σου. Και θα εχει και πιο σιγουρη απαντηση. :) Γιατι αυτο το λιγο ισως ειναι και κατι που δεν φανταζεσαι τι μπορει αν κανει ή μπορει να μην ειναι και τιποτα. Αλλα απο την στιγμη που σε τρωει ψαξε το για καθε ενδεχομενο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ρε συ αγχώνεσαι επειδή δουλεύει νορμάλ το αμάξι σου ? :D

ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή.
κατά την κρύα εκκίνηση ορισμένες φορές ο εγκέφαλος κρατάει ανοιχτεί την σκάστρα για να μην ανεβάζει πίεση,οι στροφές είναι ανεβασμένες (1.100~στρφ) κ ακούγεται ένα δυνατό ξεφύσημα φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κ μετά από λίγο αν είσαι από έξω θα ακούσεις το χαρακτηριστικό( κτουπ )κλείσιμο τις σκάστρας κ θα πέσουν οι στροφές!απόλυτα φυσιολογικό ,δεν συμβαίνει πάντα ο εγκέφαλος αποφασίζει με βάσει τις συνθήκες .

το κροτάλισμα από την άλλη δεν είναι κάτι το φυσιολογικό .
το κροτάλισμα είναι οι έντονες ταλαντώσεις τις καδένας ,η καδένα ταλαντεύεται χτυπάει πάνω στις γλίστρες κ έχουμε το κροτάλισμα .
το κροτάλισμα δεν προέρχεται από τον τενωντήρα (εκτός ορισμένων περιπτώσεων),δηλαδή αν είναι να κροταλίσει ο κινητήρας ότι τενωντήρα κ να φοράμε πάλι θα έχουμε κροτάλισμα απλά θα είναι σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με τον τενωντήρα [παλιό(μαλακό)/νέο ανταλλακτικό(σκληρότερος)]
σε ορισμένες μόνο περιπτώσεις φταίει κ ο τενωντήρας για το κροτάλισμα .όταν π.χ. έχουμε το παλιό μαλακό ανταλλακτικό, με την πολυκαιρία/χρήση μαλακώνει το ελατήριο του τενωντήρα κ σε συνδυασμό με κακό λάδι το οποίο αφήνει κατάλοιπα(γλίτσα) έχουμε το κόλλημα το ελατηρίου ,κοινώς ο τενωντήρας δεν ασκεί την δύναμη που χρειάζεται στην γλίστρα η οποία κρατάει την καδένα στην προκαθορισμένη θέση κ έχουμε το κροτάλισμα ,μόλις ζεσταθεί κάπως το λάδι του κινητήρα ξεκολλάει το ελατήριο του τενωντήρα κ σταματάει το κροτάλισμα .
τώρα θα πείτε γιατί να μην βάλουμε ένα ακόμα πιο σκληρό τενωντήρα ή να προφορτώσουμε με κάποιο τρόπο το ελατήριο του τενωντήρα ώστε να σταματήσει το κροτάλισμα κατά την κρύα εκκίνηση !
όπως είπαμε κ πιο πάνω ο τενωντήρας δεν είναι η αιτία του κροταλίσματος ,έχω ακούσει κινητήρα ο οποίος φορούσε τον καινούργιο πιο δυνατό τενωντήρα να κροταλίζει βέβαια το κροτάλισμα δεν ήταν έντονο για την ακρίβεια έπρεπε να δώσεις λίγο προσοχή για να καταλάβεις ότι ο κινητήρας κροταλίζει ,κ αυτό είναι ακόμα χειρότερο γιατί η καδένα ταλαντώνεται πέρα του φυσιολογικού ο ενισχυμένος τενωντήρας από την άλλη ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην γλίστρα κατ επέκταση καδένα μειώνοντας τον θόρυβο του κροταλίσματος ,όμως εσωτερικά έχουμε πολύ μεγάλες φθορές η καδένα από τις υπερβολικές ταλαντώσεις ξεκινάει κ τρώει την γλίστρα :s
εδώ να πούμε ότι ένας πιο σκληρός τενωντήρας ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην καδένα όπως είναι φυσικό άλλωστε με αποτέλεσμα η καδένα να παίρνει κενά να ξεχειλώνει ξεχαρβαλώνεται μεγαλώνει κ κάπου εκεί χάνομαι κ τον χρονισμό του κινητήρα λόγο μεγαλύτερης καδένας.

δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα το από που προέρχεται το κροτάλισμα , η γνώμη μου είναι ότι το λάδι(κακό λάδι ,λάθος τύπος,λάθος ιξώδες λαδιού)είναι υπεύθυνο για το κροτάλισμα .
πιο αναλυτικά το κροτάλισμα είναι οι ταλαντώσεις τις καδένας οπότε πρέπει να βρούμε από που προέρχονται αυτές οι ταλαντώσεις κ γιατί ?
η καδένα συνδέει τους εκκεντροφόρους με τον στρόφαλο.
Στην πάνω μεριά(εκκεντροφόροι) δεν υπάρχει κάτι το οποίο θα δυσκολέψει την κίνηση τις καδένας κατά την κρύα εκκίνηση οπότε το πρόβλημα δεν προέρχεται από εκεί .
στην κάτω πλευρά(στρόφαλο ) όμως έχουμε κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις στην καδένα κατά την κρύα εκκίνηση ,τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις κατά την κρύα εκκίνηση? η αντλία λαδιού φυσικά η οποία παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο μέσο καδένας κ το γρανάζι του στροφάλου που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού εφάπτεται με το γρανάζι τις καδένας του χρονισμού
Εικόνα
από τα αριστερά το πρώτο γρανάζι είναι αυτό τις καδένας χρονισμού κ το δεύτερο είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού,όπως βλέπουμε στην φώτο τα δύο γρανάζια εφάπτονται μεταξύ τους .
μιλώντας υποθετικά (μιας κ δεν έχει αποδειχτεί πρακτικά ακόμα): κατά την κρύα εκκίνηση αν δεν έχουμε σωστό καλό λάδι κ έχουμε κατάλοιπα παλιού λαδιού (γλίντζα) μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό η αντλία λαδιού να ζορίζεται κατά την κρύα εκκίνηση του κινητήρα να ρουφήξει λάδι ,από την στιγμή που ζορίζεται η αντλία έχουμε ταλαντώσεις οι ταλαντώσεις μεταφέρονται μέσω τις καδένας τις αντλίας λαδιού στο γρανάζι αντλίας λαδιού του στροφάλου,ακριβώς δίπλα σε αυτό το γρανάζι βρίσκεται το γρανάζι της καδένας χρονισμού οπότε οι ταλαντώσεις μεταφέρονται κ στην καδένα χρονισμού κ έχουμε το δημοφιλές κροτάλισμα !


καλό λάδι παιδιά είναι το Α κ το Ω για αυτόν το κινητήρα!

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από Σερραίος και Δευτ 02 Ιαν 2012, 15:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 14:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Σερραίος έγραψε:
ρε συ αγχώνεσαι επειδή δουλεύει νορμάλ το αμάξι σου ? :D

ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή.
κατά την κρύα εκκίνηση ορισμένες φορές ο εγκέφαλος κρατάει ανοιχτεί την σκάστρα για να μην ανεβάζει πίεση,οι στροφές είναι ανεβασμένες (1.100~στρφ) κ ακούγεται ένα δυνατό ξεφύσημα φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κ μετά από λίγο αν είσαι από έξω θα ακούσεις το χαρακτηριστικό( κτουπ )κλείσιμο τις σκάστρας κ θα πέσουν οι στροφές!απόλυτα φυσιολογικό ,δεν συμβαίνει πάντα ο εγκέφαλος αποφασίζει με βάσει τις συνθήκες .

το κροτάλισμα από την άλλη δεν είναι κάτι το φυσιολογικό .
το κροτάλισμα είναι οι έντονες ταλαντώσεις τις καδένας ,η καδένα ταλαντεύεται χτυπάει πάνω στις γλίστρες κ έχουμε το κροτάλισμα .
το κροτάλισμα δεν προέρχεται από τον τενωντήρα (εκτός ορισμένων περιπτώσεων),δηλαδή αν είναι να κροταλίσει ο κινητήρας ότι τενωντήρα κ να φοράμε πάλι θα έχουμε κροτάλισμα απλά θα είναι σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με τον τενωντήρα [παλιό(μαλακό)/νέο ανταλλακτικό(σκληρότερος)]
σε ορισμένες μόνο περιπτώσεις φταίει κ ο τενωντήρας για το κροτάλισμα .όταν π.χ. έχουμε το παλιό μαλακό ανταλλακτικό, με την πολυκαιρία/χρήση μαλακώνει το ελατήριο του τενωντήρα κ σε συνδυασμό με κακό λάδι το οποίο αφήνει κατάλοιπα(γλίτσα) έχουμε το κόλλημα το ελατηρίου ,κοινώς ο τενωντήρας δεν ασκεί την δύναμη που χρειάζεται στην γλίστρα η οποία κρατάει την καδένα στην προκαθορισμένη θέση κ έχουμε το κροτάλισμα ,μόλις ζεσταθεί κάπως το λάδι του κινητήρα ξεκολλάει το ελατήριο του τενωντήρα κ σταματάει το κροτάλισμα .
τώρα θα πείτε γιατί να μην βάλουμε ένα ακόμα πιο σκληρό τενωντήρα ή να προφορτώσουμε με κάποιο τρόπο το ελατήριο του τενωντήρα ώστε να σταματήσει το κροτάλισμα κατά την κρύα εκκίνηση !
όπως είπαμε κ πιο πάνω ο τενωντήρας δεν είναι η αιτία του κροταλίσματος ,έχω ακούσει κινητήρα ο οποίος φορούσε τον καινούργιο πιο δυνατό τενωντήρα να κροταλίζει βέβαια το κροτάλισμα δεν ήταν έντονο για την ακρίβεια έπρεπε να δώσεις λίγο προσοχή για να καταλάβεις ότι ο κινητήρας κροταλίζει ,κ αυτό είναι ακόμα χειρότερο γιατί η καδένα ταλαντώνεται πέρα του φυσιολογικού ο ενισχυμένος τενωντήρας από την άλλη ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην γλίστρα κατ επέκταση καδένα μειώνοντας τον θόρυβο του κροταλίσματος ,όμως εσωτερικά έχουμε πολύ μεγάλες φθορές η καδένα από τις υπερβολικές ταλαντώσεις ξεκινάει κ τρώει την γλίστρα :s
εδώ να πούμε ότι ένας πιο σκληρός τενωντήρας ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην καδένα όπως είναι φυσικό άλλωστε με αποτέλεσμα η καδένα να παίρνει κενά να ξεχειλώνει ξεχαρβαλώνεται μεγαλώνει κ κάπου εκεί χάνομαι κ τον χρονισμό του κινητήρα λόγο μεγαλύτερης καδένας.

δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα το από που προέρχεται το κροτάλισμα , η γνώμη μου είναι ότι το λάδι(κακό λάδι ,λάθος τύπος,λάθος ιξώδες λαδιού)είναι υπεύθυνο για το κροτάλισμα .
πιο αναλυτικά το κροτάλισμα είναι οι ταλαντώσεις τις καδένας οπότε πρέπει να βρούμε από που προέρχονται αυτές οι ταλαντώσεις κ γιατί ?
η καδένα συνδέει τους εκκεντροφόρους με τον στρόφαλο.
Στην πάνω μεριά(εκκεντροφόροι) δεν υπάρχει κάτι το οποίο θα δυσκολέψει την κίνηση τις καδένας κατά την κρύα εκκίνηση οπότε το πρόβλημα δεν προέρχεται από εκεί .
στην κάτω πλευρά(στρόφαλο ) όμως έχουμε κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις στην καδένα κατά την κρύα εκκίνηση ,τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις κατά την κρύα εκκίνηση? η αντλία λαδιού φυσικά η οποία παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο μέσο καδένας κ το γρανάζι του στροφάλου που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού εφάπτεται με το γρανάζι τις καδένας του χρονισμού
Εικόνα
από τα αριστερά το πρώτο γρανάζι είναι αυτό τις καδένας χρονισμού κ το δεύτερο είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού,όπως βλέπουμε στην φώτο τα δύο γρανάζια εφάπτονται μεταξύ τους .
μιλώντας υποθετικά (μιας κ δεν έχει αποδειχτεί πρακτικά ακόμα): κατά την κρύα εκκίνηση αν δεν έχουμε σωστό καλό λάδι κ έχουμε κατάλοιπα παλιού λαδιού (γλίντζα) μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό η αντλία λαδιού να ζορίζεται κατά την κρύα εκκίνηση του κινητήρα να ρουφήξει λάδι ,από την στιγμή που ζορίζεται η αντλία έχουμε ταλαντώσεις οι ταλαντώσεις μεταφέρονται μέσω τις καδένας τις αντλίας λαδιού στο γρανάζι αντλίας λαδιού του στροφάλου,ακριβώς δίπλα σε αυτό το γρανάζι βρίσκεται το γρανάζι της καδένας χρονισμού οπότε οι ταλαντώσεις μεταφέρονται κ στην καδένα χρονισμού κ έχουμε το δημοφιλές κροτάλισμα !


καλό λάδι παιδιά είναι το Α κ το Ω για αυτόν το κινητήρα!


Καλημερα καλη χρονια και υγεια .

Νομιζω οτι τα καλυψες ολα τα θεματα για το κροταλισμα.
Το λαδι που βαζει η αντιπροσωπεια κανει δουλεια σωστη ?
Ρωταω γιατι τωρα με τα κρυα και ενω ειναι κανενας μηνας που εκανα servive το κροταλισμα εχει κανει την εμφανιση του .
Πριν απο αυτα τα λαδια ειχα βαλει τα 5-30 Castrol Edge και δεν ειχα τετοιο θεμα ... Να τα αλλαξω λετε ?

Ευχαριστω

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
να συμπληρώσω λίγο την απάντηση μου στο μάκη!
ο θόρυβος ξεφυσήματος που ακούει ο μάκης είναι έντονος λόγο χοάνης (απόλυτα φυσιολογικός)
σε αμάξι με μαμά σύστημα εισαγωγής δεν ακούγεται αυτός ο θόρυβος .


gmavro πολύ έχουν παράπονα από το 5-30 τις τοταλ ,κ από ότι μου έχει πει άνθρωπος ο οποίος έχει δουλέψει πολύ πάνω σε αυτό τον κινητήρα(σε κέντρο έρευνας κ εξέλιξης κινητήρων στο εξωτερικό)μου είπε ότι αυτός ο κινητήρας θέλει ένα πάρα πολύ καλό 0-30 για να δουλέψει σωστά κ απροβλημάτιστα.
συγκεκριμένα μου είπε ότι το τοταλ 5-30 δεν είναι κατάλληλο για αυτόν τον κινητήρα .
μου πρότεινε να βάζω 0w30 elf excelllium full tech ή τοταλ 0-30 (τα οποία είναι ακριβώς ίδια λιπαντικά ) κ 5-30 να βάλω μόνο όταν ανέβουν πολύ οι ανοχές του κινητήρα κ θα έχω υπερβολική κατανάλωση λαδιού.
το καλοκαίρι που κατέβηκα αθήνα πήγα στον πάνο βάλαμε τα ελφ εξέλιουμ φουλ τεκ (0-30) ο κινητήρας στροφάρει ελαφρώς καλύτερα,τα έχω κάπου στις 6.000χλμ κ δεν έχω παρατηρήσει πτώση στον δείκτη λαδιού παρόλο που μέχρι τα 50.000χλμ έβαζα μόνο 5-30 .

_________________
Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από Σερραίος και Δευτ 02 Ιαν 2012, 16:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 16:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Σερραίος έγραψε:
gmavro πολύ έχουν παράπονα από το 5-30 τις τοταλ ,κ από ότι μου έχει πει άνθρωπος ο οποίος έχει δουλέψει πολύ πάνω σε αυτό τον κινητήρα(σε κέντρο έρευνας κ εξέλιξης κινητήρων στο εξωτερικό)μου είπε ότι αυτός ο κινητήρας θέλει ένα πάρα πολύ καλό 0-30 για να δουλέψει σωστά κ απροβλημάτιστα.
συγκεκριμένα μου είπε ότι το τοταλ 5-30 δεν είναι κατάλληλο για αυτόν τον κινητήρα .
μου πρότεινε να βάζω 0w30 elf excelllium full tech ή τοταλ 0-30 (τα οποία είναι ακριβώς ίδια λιπαντικά ) κ 5-30 να βάλω μόνο όταν ανοίξουν πολύ τα διάκενα του κινητήρα κ θα έχω υπερβολική κατανάλωση λαδιού.
το καλοκαίρι που κατέβηκα αθήνα πήγα στον πάνο βάλαμε τα ελφ εξέλιουμ φουλ τεκ (0-30) ο κινητήρας στροφάρει ελαφρώς καλύτερα,τα έχω κάπου στις 6.000χλμ κ δεν έχω παρατηρήσει πτώση στον δείκτη λαδιού παρόλο που μέχρι τα 50.000χλμ έβαζα μόνο 5-30 .



Οποτε Λιαν συντομος με βλεπω για λαδια ...
Τα castrol που ειχα βαλει πριν εκαναν περιπου 7000χλμ και δεν ειχα κανενα θεμα με καψιματος λαδιου ...
Για αυτα δεν ξερω ακομα αλλα οπως ακουγετε το πρωι δεν μου αρεσει ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2012, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Σερραίος έγραψε:
να συμπληρώσω λίγο την απάντηση μου στο μάκη!
ο θόρυβος ξεφυσήματος που ακούει ο μάκης είναι έντονος λόγο χοάνης (απόλυτα φυσιολογικός)
σε αμάξι με μαμά σύστημα εισαγωγής δεν ακούγεται αυτός ο θόρυβος .




το θεμα ειναι οτι δεν τον ακουω πια κατα την πρωινη εκκινηση γιαννη! αυτη ηταν η παρατηρηση μου

τσπ το αυτοκινητο περασε απο ελεγχο και δεν εδειξε κανενα θεμα στην λειτουργια της τουρμπινας... τι να πω, μαλλον ψυχολογικα!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2012, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
ρε συ το είπα στο πρώτο ποστ ,ο εγκέφαλος αποφασίζει αν θα ανοίξει την σκάστρα κατά την κρύα εκκίνηση ,συνήθως ανοίγει την σκάστρα στα πολλά κρύα όταν είναι τελείως κρύα όλα τα υγρά του κινητήρα..δεν είναι πρόβλημα κ δεν το κάνει πάντα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιαν 2012, 02:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
γιαννη δεν το κανει ΠΟΤΕ πλεον 17 μερες που ημουν κατω η θερμοκρασια αγγιξε το 0 και με προβληματισε αυτο.. πραγματικα ξερω που δεν το κανει σε φασεις που δεν ειναι απολυτα κρυο!

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγη μεσαιων φωτων!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
c1 αλλαγη χρωματος κατραν
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Αλλαγή Δυανμό και μπαταρίας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: neoklis
Απαντήσεις: 13
Αλλαγή Φαναριών Xsara
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ