Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 13:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
ρε συ αγχώνεσαι επειδή δουλεύει νορμάλ το αμάξι σου ? ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή. κατά την κρύα εκκίνηση ορισμένες φορές ο εγκέφαλος κρατάει ανοιχτεί την σκάστρα για να μην ανεβάζει πίεση,οι στροφές είναι ανεβασμένες (1.100~στρφ) κ ακούγεται ένα δυνατό ξεφύσημα φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κ μετά από λίγο αν είσαι από έξω θα ακούσεις το χαρακτηριστικό( κτουπ )κλείσιμο τις σκάστρας κ θα πέσουν οι στροφές!απόλυτα φυσιολογικό ,δεν συμβαίνει πάντα ο εγκέφαλος αποφασίζει με βάσει τις συνθήκες . το κροτάλισμα από την άλλη δεν είναι κάτι το φυσιολογικό . το κροτάλισμα είναι οι έντονες ταλαντώσεις τις καδένας ,η καδένα ταλαντεύεται χτυπάει πάνω στις γλίστρες κ έχουμε το κροτάλισμα . το κροτάλισμα δεν προέρχεται από τον τενωντήρα (εκτός ορισμένων περιπτώσεων),δηλαδή αν είναι να κροταλίσει ο κινητήρας ότι τενωντήρα κ να φοράμε πάλι θα έχουμε κροτάλισμα απλά θα είναι σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με τον τενωντήρα [παλιό(μαλακό)/νέο ανταλλακτικό(σκληρότερος)] σε ορισμένες μόνο περιπτώσεις φταίει κ ο τενωντήρας για το κροτάλισμα .όταν π.χ. έχουμε το παλιό μαλακό ανταλλακτικό, με την πολυκαιρία/χρήση μαλακώνει το ελατήριο του τενωντήρα κ σε συνδυασμό με κακό λάδι το οποίο αφήνει κατάλοιπα(γλίτσα) έχουμε το κόλλημα το ελατηρίου ,κοινώς ο τενωντήρας δεν ασκεί την δύναμη που χρειάζεται στην γλίστρα η οποία κρατάει την καδένα στην προκαθορισμένη θέση κ έχουμε το κροτάλισμα ,μόλις ζεσταθεί κάπως το λάδι του κινητήρα ξεκολλάει το ελατήριο του τενωντήρα κ σταματάει το κροτάλισμα . τώρα θα πείτε γιατί να μην βάλουμε ένα ακόμα πιο σκληρό τενωντήρα ή να προφορτώσουμε με κάποιο τρόπο το ελατήριο του τενωντήρα ώστε να σταματήσει το κροτάλισμα κατά την κρύα εκκίνηση ! όπως είπαμε κ πιο πάνω ο τενωντήρας δεν είναι η αιτία του κροταλίσματος ,έχω ακούσει κινητήρα ο οποίος φορούσε τον καινούργιο πιο δυνατό τενωντήρα να κροταλίζει βέβαια το κροτάλισμα δεν ήταν έντονο για την ακρίβεια έπρεπε να δώσεις λίγο προσοχή για να καταλάβεις ότι ο κινητήρας κροταλίζει ,κ αυτό είναι ακόμα χειρότερο γιατί η καδένα ταλαντώνεται πέρα του φυσιολογικού ο ενισχυμένος τενωντήρας από την άλλη ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην γλίστρα κατ επέκταση καδένα μειώνοντας τον θόρυβο του κροταλίσματος ,όμως εσωτερικά έχουμε πολύ μεγάλες φθορές η καδένα από τις υπερβολικές ταλαντώσεις ξεκινάει κ τρώει την γλίστρα εδώ να πούμε ότι ένας πιο σκληρός τενωντήρας ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην καδένα όπως είναι φυσικό άλλωστε με αποτέλεσμα η καδένα να παίρνει κενά να ξεχειλώνει ξεχαρβαλώνεται μεγαλώνει κ κάπου εκεί χάνομαι κ τον χρονισμό του κινητήρα λόγο μεγαλύτερης καδένας. δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα το από που προέρχεται το κροτάλισμα , η γνώμη μου είναι ότι το λάδι(κακό λάδι ,λάθος τύπος,λάθος ιξώδες λαδιού)είναι υπεύθυνο για το κροτάλισμα . πιο αναλυτικά το κροτάλισμα είναι οι ταλαντώσεις τις καδένας οπότε πρέπει να βρούμε από που προέρχονται αυτές οι ταλαντώσεις κ γιατί ? η καδένα συνδέει τους εκκεντροφόρους με τον στρόφαλο. Στην πάνω μεριά(εκκεντροφόροι) δεν υπάρχει κάτι το οποίο θα δυσκολέψει την κίνηση τις καδένας κατά την κρύα εκκίνηση οπότε το πρόβλημα δεν προέρχεται από εκεί . στην κάτω πλευρά(στρόφαλο ) όμως έχουμε κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις στην καδένα κατά την κρύα εκκίνηση ,τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις κατά την κρύα εκκίνηση? η αντλία λαδιού φυσικά η οποία παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο μέσο καδένας κ το γρανάζι του στροφάλου που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού εφάπτεται με το γρανάζι τις καδένας του χρονισμού από τα αριστερά το πρώτο γρανάζι είναι αυτό τις καδένας χρονισμού κ το δεύτερο είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού,όπως βλέπουμε στην φώτο τα δύο γρανάζια εφάπτονται μεταξύ τους . μιλώντας υποθετικά (μιας κ δεν έχει αποδειχτεί πρακτικά ακόμα): κατά την κρύα εκκίνηση αν δεν έχουμε σωστό καλό λάδι κ έχουμε κατάλοιπα παλιού λαδιού (γλίντζα) μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό η αντλία λαδιού να ζορίζεται κατά την κρύα εκκίνηση του κινητήρα να ρουφήξει λάδι ,από την στιγμή που ζορίζεται η αντλία έχουμε ταλαντώσεις οι ταλαντώσεις μεταφέρονται μέσω τις καδένας τις αντλίας λαδιού στο γρανάζι αντλίας λαδιού του στροφάλου,ακριβώς δίπλα σε αυτό το γρανάζι βρίσκεται το γρανάζι της καδένας χρονισμού οπότε οι ταλαντώσεις μεταφέρονται κ στην καδένα χρονισμού κ έχουμε το δημοφιλές κροτάλισμα ! καλό λάδι παιδιά είναι το Α κ το Ω για αυτόν το κινητήρα!
_________________
Τελευταία επεξεργασία από Σερραίος και Δευτ 02 Ιαν 2012, 15:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
gmavro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 14:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04 Δημοσιεύσεις: 659
|
Σερραίος έγραψε: ρε συ αγχώνεσαι επειδή δουλεύει νορμάλ το αμάξι σου ? ας τα πάρουμε ένα ένα από την αρχή. κατά την κρύα εκκίνηση ορισμένες φορές ο εγκέφαλος κρατάει ανοιχτεί την σκάστρα για να μην ανεβάζει πίεση,οι στροφές είναι ανεβασμένες (1.100~στρφ) κ ακούγεται ένα δυνατό ξεφύσημα φουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ κ μετά από λίγο αν είσαι από έξω θα ακούσεις το χαρακτηριστικό( κτουπ )κλείσιμο τις σκάστρας κ θα πέσουν οι στροφές!απόλυτα φυσιολογικό ,δεν συμβαίνει πάντα ο εγκέφαλος αποφασίζει με βάσει τις συνθήκες . το κροτάλισμα από την άλλη δεν είναι κάτι το φυσιολογικό . το κροτάλισμα είναι οι έντονες ταλαντώσεις τις καδένας ,η καδένα ταλαντεύεται χτυπάει πάνω στις γλίστρες κ έχουμε το κροτάλισμα . το κροτάλισμα δεν προέρχεται από τον τενωντήρα (εκτός ορισμένων περιπτώσεων),δηλαδή αν είναι να κροταλίσει ο κινητήρας ότι τενωντήρα κ να φοράμε πάλι θα έχουμε κροτάλισμα απλά θα είναι σε μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό ανάλογα με τον τενωντήρα [παλιό(μαλακό)/νέο ανταλλακτικό(σκληρότερος)] σε ορισμένες μόνο περιπτώσεις φταίει κ ο τενωντήρας για το κροτάλισμα .όταν π.χ. έχουμε το παλιό μαλακό ανταλλακτικό, με την πολυκαιρία/χρήση μαλακώνει το ελατήριο του τενωντήρα κ σε συνδυασμό με κακό λάδι το οποίο αφήνει κατάλοιπα(γλίτσα) έχουμε το κόλλημα το ελατηρίου ,κοινώς ο τενωντήρας δεν ασκεί την δύναμη που χρειάζεται στην γλίστρα η οποία κρατάει την καδένα στην προκαθορισμένη θέση κ έχουμε το κροτάλισμα ,μόλις ζεσταθεί κάπως το λάδι του κινητήρα ξεκολλάει το ελατήριο του τενωντήρα κ σταματάει το κροτάλισμα . τώρα θα πείτε γιατί να μην βάλουμε ένα ακόμα πιο σκληρό τενωντήρα ή να προφορτώσουμε με κάποιο τρόπο το ελατήριο του τενωντήρα ώστε να σταματήσει το κροτάλισμα κατά την κρύα εκκίνηση ! όπως είπαμε κ πιο πάνω ο τενωντήρας δεν είναι η αιτία του κροταλίσματος ,έχω ακούσει κινητήρα ο οποίος φορούσε τον καινούργιο πιο δυνατό τενωντήρα να κροταλίζει βέβαια το κροτάλισμα δεν ήταν έντονο για την ακρίβεια έπρεπε να δώσεις λίγο προσοχή για να καταλάβεις ότι ο κινητήρας κροταλίζει ,κ αυτό είναι ακόμα χειρότερο γιατί η καδένα ταλαντώνεται πέρα του φυσιολογικού ο ενισχυμένος τενωντήρας από την άλλη ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην γλίστρα κατ επέκταση καδένα μειώνοντας τον θόρυβο του κροταλίσματος ,όμως εσωτερικά έχουμε πολύ μεγάλες φθορές η καδένα από τις υπερβολικές ταλαντώσεις ξεκινάει κ τρώει την γλίστρα εδώ να πούμε ότι ένας πιο σκληρός τενωντήρας ασκεί μεγαλύτερη πίεση στην καδένα όπως είναι φυσικό άλλωστε με αποτέλεσμα η καδένα να παίρνει κενά να ξεχειλώνει ξεχαρβαλώνεται μεγαλώνει κ κάπου εκεί χάνομαι κ τον χρονισμό του κινητήρα λόγο μεγαλύτερης καδένας. δεν έχει εξακριβωθεί ακόμα το από που προέρχεται το κροτάλισμα , η γνώμη μου είναι ότι το λάδι(κακό λάδι ,λάθος τύπος,λάθος ιξώδες λαδιού)είναι υπεύθυνο για το κροτάλισμα . πιο αναλυτικά το κροτάλισμα είναι οι ταλαντώσεις τις καδένας οπότε πρέπει να βρούμε από που προέρχονται αυτές οι ταλαντώσεις κ γιατί ? η καδένα συνδέει τους εκκεντροφόρους με τον στρόφαλο. Στην πάνω μεριά(εκκεντροφόροι) δεν υπάρχει κάτι το οποίο θα δυσκολέψει την κίνηση τις καδένας κατά την κρύα εκκίνηση οπότε το πρόβλημα δεν προέρχεται από εκεί . στην κάτω πλευρά(στρόφαλο ) όμως έχουμε κάτι το οποίο μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις στην καδένα κατά την κρύα εκκίνηση ,τι είναι αυτό που μπορεί να προκαλέσει ταλαντώσεις κατά την κρύα εκκίνηση? η αντλία λαδιού φυσικά η οποία παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο μέσο καδένας κ το γρανάζι του στροφάλου που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού εφάπτεται με το γρανάζι τις καδένας του χρονισμού από τα αριστερά το πρώτο γρανάζι είναι αυτό τις καδένας χρονισμού κ το δεύτερο είναι το γρανάζι που δίνει κίνηση στην αντλία λαδιού,όπως βλέπουμε στην φώτο τα δύο γρανάζια εφάπτονται μεταξύ τους . μιλώντας υποθετικά (μιας κ δεν έχει αποδειχτεί πρακτικά ακόμα): κατά την κρύα εκκίνηση αν δεν έχουμε σωστό καλό λάδι κ έχουμε κατάλοιπα παλιού λαδιού (γλίντζα) μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό η αντλία λαδιού να ζορίζεται κατά την κρύα εκκίνηση του κινητήρα να ρουφήξει λάδι ,από την στιγμή που ζορίζεται η αντλία έχουμε ταλαντώσεις οι ταλαντώσεις μεταφέρονται μέσω τις καδένας τις αντλίας λαδιού στο γρανάζι αντλίας λαδιού του στροφάλου,ακριβώς δίπλα σε αυτό το γρανάζι βρίσκεται το γρανάζι της καδένας χρονισμού οπότε οι ταλαντώσεις μεταφέρονται κ στην καδένα χρονισμού κ έχουμε το δημοφιλές κροτάλισμα ! καλό λάδι παιδιά είναι το Α κ το Ω για αυτόν το κινητήρα! Καλημερα καλη χρονια και υγεια . Νομιζω οτι τα καλυψες ολα τα θεματα για το κροταλισμα. Το λαδι που βαζει η αντιπροσωπεια κανει δουλεια σωστη ? Ρωταω γιατι τωρα με τα κρυα και ενω ειναι κανενας μηνας που εκανα servive το κροταλισμα εχει κανει την εμφανιση του . Πριν απο αυτα τα λαδια ειχα βαλει τα 5-30 Castrol Edge και δεν ειχα τετοιο θεμα ... Να τα αλλαξω λετε ? Ευχαριστω
_________________
|
|
|
|
|
gmavro
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη Δημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιαν 2012, 16:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04 Δημοσιεύσεις: 659
|
Σερραίος έγραψε: gmavro πολύ έχουν παράπονα από το 5-30 τις τοταλ ,κ από ότι μου έχει πει άνθρωπος ο οποίος έχει δουλέψει πολύ πάνω σε αυτό τον κινητήρα(σε κέντρο έρευνας κ εξέλιξης κινητήρων στο εξωτερικό)μου είπε ότι αυτός ο κινητήρας θέλει ένα πάρα πολύ καλό 0-30 για να δουλέψει σωστά κ απροβλημάτιστα. συγκεκριμένα μου είπε ότι το τοταλ 5-30 δεν είναι κατάλληλο για αυτόν τον κινητήρα . μου πρότεινε να βάζω 0w30 elf excelllium full tech ή τοταλ 0-30 (τα οποία είναι ακριβώς ίδια λιπαντικά ) κ 5-30 να βάλω μόνο όταν ανοίξουν πολύ τα διάκενα του κινητήρα κ θα έχω υπερβολική κατανάλωση λαδιού. το καλοκαίρι που κατέβηκα αθήνα πήγα στον πάνο βάλαμε τα ελφ εξέλιουμ φουλ τεκ (0-30) ο κινητήρας στροφάρει ελαφρώς καλύτερα,τα έχω κάπου στις 6.000χλμ κ δεν έχω παρατηρήσει πτώση στον δείκτη λαδιού παρόλο που μέχρι τα 50.000χλμ έβαζα μόνο 5-30 . Οποτε Λιαν συντομος με βλεπω για λαδια ... Τα castrol που ειχα βαλει πριν εκαναν περιπου 7000χλμ και δεν ειχα κανενα θεμα με καψιματος λαδιου ... Για αυτα δεν ξερω ακομα αλλα οπως ακουγετε το πρωι δεν μου αρεσει ...
_________________
|
|
|
|
|
ds3_ncl
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιαν 2012, 13:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56 Δημοσιεύσεις: 6179 Τοποθεσία: Newcastle-Athens Εικόνες: 6
|
Σερραίος έγραψε: να συμπληρώσω λίγο την απάντηση μου στο μάκη! ο θόρυβος ξεφυσήματος που ακούει ο μάκης είναι έντονος λόγο χοάνης (απόλυτα φυσιολογικός) σε αμάξι με μαμά σύστημα εισαγωγής δεν ακούγεται αυτός ο θόρυβος .
το θεμα ειναι οτι δεν τον ακουω πια κατα την πρωινη εκκινηση γιαννη! αυτη ηταν η παρατηρηση μου τσπ το αυτοκινητο περασε απο ελεγχο και δεν εδειξε κανενα θεμα στην λειτουργια της τουρμπινας... τι να πω, μαλλον ψυχολογικα!
_________________ White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
120 000 km tuned!
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|