Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 21:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 11:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Επειδή ds3 δεν έχουν κάνει ακόμα δυναμομετρηση , και φαντάζομαι οι κινητήρες ειναι ακριβώς τα ιδία , πως σας φαίνεται η ισχύ που βγάζει στους τροχούς !!!!

Όχι γιατί απορώ πως γίνεται να ειναι ποιο γρήγορα απο άλλα αμάξια με δηλωμένα περισσότερα αλογατα .

http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=690

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
αληθεια ποσα κιλα ειναι το ds3? εγω νομιζω οτι μεγαλο ρολο παιζει η κατανομη της ισχυος. προσφατο χαζοανοιγμα που ειχα με 207 thp εχει πολυ καλα μπαμ μεχρι τα 150 ωπου τον εχανα με ανοιχτο το στομα, μεχρι 180 πηγαιναμε μαζι (αυτος ηταν δυο αυτοκινητα μπροστα) και μετα τα 180 εγινε αυτο που δεν περιμενα νομιζω αλλαξε ταχυτητα και αυτο ηταν.... ο διλιτρος εδειξε την δυναμη του :D μετα τα 210 ηταν πολυ πισω. απλα ειναι ενα παραδειγμα. βεβαια ποιος παει σημερα 210 και πανω συνεχεια στους ελληνικους δρομους. αρα το πiο ευχρηστο και βολικο ειναι τα μπαμ για να κανεις μια προσπεραση με ασφαλεια.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 13:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Τα κιλά του ds3 με τον οδηγό φτάνουν τα 1300+ τα οποία δεν είναι και λίγα για ένα τέτοιο αμάξι .
Απο εκει και περα το γράφημα μας λες οτι στον τροχό εχει 165hp
Τώρα σίγουρα απο ενα αμαξι 2λιτρο η ενα αμάξι euro 4 και ποιο κατω στα ιδια αλογατα η ακομα και ποιο λιγα ειναι αρκετά πνιγμενο ψηλα .
Γιαυτο κιόλας μεχρι τα 180-190 παει σχετικά εύκολα και απο εκει και ποιο επανω ψοφάει .
Φαντάζομαι ομως με το stage1 'η stage 1+ τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά.

Το θεμα μου ομως ειναι γιατι η citroen το δηλωνει 155Hp .
Οταν με τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του και οχι μονο εχει αρκετη διαφορά στους χρονους .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
πραγματικα και εγω δεν ξερω τι γινεται καθε εργοστασιο εχει τα δικα της αλογα? :D αν και νομιζω οτι αναφερουν την μεγιστη ισχυ του κινητηρα και οχι σε τι φασμα των στροφων τα βγαζει. πχ εμενα το δικο μου τα 180 δηλωμενα, πραγματικα ειναι πιο κατω τα βγαζει πολυ ψηλα σε ενα μικρο φασμα στροφων λογο μεταβλητου χρονισμου, οικονομιας κτλ μεχρι τις 3.000 αναρρωτιεσαι αν οδηγας 1400. το δικο μου δεν συγκρινεται με αλλα turbo με 180 hp που τα εχουν απο τις 1000 στροφες. τετοιες διαφορες υπαρχουν και απο turbo σε turbo

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 13:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
4 διαφορετικα αυτοκινητα που τα μετρησαν πριν και μετα τη βελτιωση, εμφανισαν οντως τρελα νουμερα σε σχεση με αυτα που ανακοινωνει το εργοστασιο!
Σε εργοστασιακη κατασταση εφταναν απο 160-167 αλογα στον τροχο παρακαλω. Και απο απο 25-27 κιλα ροπης!









Φοβερο μοτερ ο THP, αυτα να λεγονται! :no1

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παιδια, παντα ανακοινωνονται λιγοτερα αλογα, γιατι εκει φορολογουνται. Δλδ ολα τα Evo ποτ δηλωνονταν 280 και ειχαν συνηθως πανω απο 300-310 τι σημαινει;
Επισης, ολα μα ολα τα Gruppo Fiat-VW δηλωνουν σχεδον 15 αλογα κατω ισως και παραπανω απο οτι ειναι πραγματικα. Στα ατμοσφαιρικα ειναι η κατασταση καπως πιο "φυσιολογικη" αφου η διαφορες ειναι μικρες, της ταξης μερικων αλογων ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω.... :D

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω MeddlingMageGR στις Κυρ 27 Μάιος 2012, 14:51.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 15:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
156 ειναι το μοτερ μας.. και μετα τα 170-180 κρεμαει απιστευτα οταν ειναι μαμα ειναι η αληθεια..

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
makisasve έγραψε:
156 ειναι το μοτερ μας.. και μετα τα 170-180 κρεμαει απιστευτα οταν ειναι μαμα ειναι η αληθεια..


156 εστω αλλα στον τροχο η στον στρόφαλο ? !!!! τεραστια διαφορα .

Επισης πως μου δικαιολογείς οτι με σχεδον οτιδηποτε στην κατηγορία του ειναι ποιο γρηγορο , και μιλαμε τα υπόλοιπα αμαξια δηλώνουν απο 170-200 hp.

Οσο για την τελικη , δεν θα έλεγα οτι κρεμάει αλλα ειναι φυσιολογικο με την 6η να ανεβαζει , οπως επισης κατι πρεπει να καψει εκει ψηλα για να ανεβασει :D

Βεβαίως βλέπουμε και τις ποιο πανω δυναμομετρησεις που δειχνουν διαφορες μεγαλες ....

Και τελος δεν μπορώ να δεκτω οτι ειναι 155hp και με πρόγραμμα παει 200+ εεεεεε πολυ μου ακούγεται . Ενω απο τα 170 στα 200 ενταξει τρώγεται . :no1

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 17:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Στον στρόφαλο ρε φίλε,όχι στον τροχό.
Το Mini,είναι πιο γρήγορο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 17:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
αν θυμαμαι καλα ειναι στον στροφαλο! αλλα οταν ξανακανω θα μπορω να σου πω..

μονο με ενα προγραμμα δεν βγαζει 200+ αλλα 190 που στο δευτερο ανοιγμα γινονται 180 κλπ

δεν ειναι πio γρηγορο απο τα αλλα η κλιμακωση του κιβωτιου το βοηθα να ειναι σε παρομοιο ρυθμο μεχρι τα 150

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
Γιατί κάτι μου λέει οτι τα αλόγα είναι στον τροχό και οχι στον στρόφαλο , μιλαω για αυτα που ανακοινώνει η citroen , επίσης ενα κάρο μετρήσεις αυτο δείχνουν .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Ιούλ 2010, 14:04
Δημοσιεύσεις: 659
DS3 THP - Ibiza coupra
http://www.zeperfs.com/en/duel3263-351.htm

φοβερό σιτε για συγκρίσεις !!!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
gmavro έγραψε:
Γιατί κάτι μου λέει οτι τα αλόγα είναι στον τροχό και οχι στον στρόφαλο , μιλαω για αυτα που ανακοινώνει η citroen , επίσης ενα κάρο μετρήσεις αυτο δείχνουν .



Αν ήταν στον τροχό τα 156,ξέρεις πόσα θα ήταν στο στρόφαλο?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Μάιος 2012, 20:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
:agree

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 25 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συμπλήρωμα λαδιού και ίχνη πάνω στον κινητήρα (C4 THP 2010)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: xenbast
Απαντήσεις: 40
Περίεργος θόρυβος στον κινητήρα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: anestakos
Απαντήσεις: 5
RIVER PARTY ΣΤΟΝ ΑΡΔΑ(ΕΒΡΟ)
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: NO_FEAR-VTS
Απαντήσεις: 50
θα θελατε ενα αυτοκινητο με μεγαλη ιπποδυναμη?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ