Επειδή ds3 δεν έχουν κάνει ακόμα δυναμομετρηση , και φαντάζομαι οι κινητήρες ειναι ακριβώς τα ιδία , πως σας φαίνεται η ισχύ που βγάζει στους τροχούς !!!!
Όχι γιατί απορώ πως γίνεται να ειναι ποιο γρήγορα απο άλλα αμάξια με δηλωμένα περισσότερα αλογατα .
αληθεια ποσα κιλα ειναι το ds3? εγω νομιζω οτι μεγαλο ρολο παιζει η κατανομη της ισχυος. προσφατο χαζοανοιγμα που ειχα με 207 thp εχει πολυ καλα μπαμ μεχρι τα 150 ωπου τον εχανα με ανοιχτο το στομα, μεχρι 180 πηγαιναμε μαζι (αυτος ηταν δυο αυτοκινητα μπροστα) και μετα τα 180 εγινε αυτο που δεν περιμενα νομιζω αλλαξε ταχυτητα και αυτο ηταν.... ο διλιτρος εδειξε την δυναμη του μετα τα 210 ηταν πολυ πισω. απλα ειναι ενα παραδειγμα. βεβαια ποιος παει σημερα 210 και πανω συνεχεια στους ελληνικους δρομους. αρα το πiο ευχρηστο και βολικο ειναι τα μπαμ για να κανεις μια προσπεραση με ασφαλεια.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
gmavro
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
Τα κιλά του ds3 με τον οδηγό φτάνουν τα 1300+ τα οποία δεν είναι και λίγα για ένα τέτοιο αμάξι . Απο εκει και περα το γράφημα μας λες οτι στον τροχό εχει 165hp Τώρα σίγουρα απο ενα αμαξι 2λιτρο η ενα αμάξι euro 4 και ποιο κατω στα ιδια αλογατα η ακομα και ποιο λιγα ειναι αρκετά πνιγμενο ψηλα . Γιαυτο κιόλας μεχρι τα 180-190 παει σχετικά εύκολα και απο εκει και ποιο επανω ψοφάει . Φαντάζομαι ομως με το stage1 'η stage 1+ τα πράγματα ειναι εντελώς διαφορετικά.
Το θεμα μου ομως ειναι γιατι η citroen το δηλωνει 155Hp . Οταν με τα υπόλοιπα τις κατηγορίας του και οχι μονο εχει αρκετη διαφορά στους χρονους .
_________________
dimitrisc4vts
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
πραγματικα και εγω δεν ξερω τι γινεται καθε εργοστασιο εχει τα δικα της αλογα? αν και νομιζω οτι αναφερουν την μεγιστη ισχυ του κινητηρα και οχι σε τι φασμα των στροφων τα βγαζει. πχ εμενα το δικο μου τα 180 δηλωμενα, πραγματικα ειναι πιο κατω τα βγαζει πολυ ψηλα σε ενα μικρο φασμα στροφων λογο μεταβλητου χρονισμου, οικονομιας κτλ μεχρι τις 3.000 αναρρωτιεσαι αν οδηγας 1400. το δικο μου δεν συγκρινεται με αλλα turbo με 180 hp που τα εχουν απο τις 1000 στροφες. τετοιες διαφορες υπαρχουν και απο turbo σε turbo
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
4 διαφορετικα αυτοκινητα που τα μετρησαν πριν και μετα τη βελτιωση, εμφανισαν οντως τρελα νουμερα σε σχεση με αυτα που ανακοινωνει το εργοστασιο! Σε εργοστασιακη κατασταση εφταναν απο 160-167 αλογα στον τροχο παρακαλω. Και απο απο 25-27 κιλα ροπης!
Φοβερο μοτερ ο THP, αυτα να λεγονται!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
billaras
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
Παιδια, παντα ανακοινωνονται λιγοτερα αλογα, γιατι εκει φορολογουνται. Δλδ ολα τα Evo ποτ δηλωνονταν 280 και ειχαν συνηθως πανω απο 300-310 τι σημαινει; Επισης, ολα μα ολα τα Gruppo Fiat-VW δηλωνουν σχεδον 15 αλογα κατω ισως και παραπανω απο οτι ειναι πραγματικα. Στα ατμοσφαιρικα ειναι η κατασταση καπως πιο "φυσιολογικη" αφου η διαφορες ειναι μικρες, της ταξης μερικων αλογων ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω....
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω MeddlingMageGR στις Κυρ 27 Μάιος 2012, 14:51.
ds3_ncl
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
156 ειναι το μοτερ μας.. και μετα τα 170-180 κρεμαει απιστευτα οταν ειναι μαμα ειναι η αληθεια..
156 εστω αλλα στον τροχο η στον στρόφαλο ? !!!! τεραστια διαφορα .
Επισης πως μου δικαιολογείς οτι με σχεδον οτιδηποτε στην κατηγορία του ειναι ποιο γρηγορο , και μιλαμε τα υπόλοιπα αμαξια δηλώνουν απο 170-200 hp.
Οσο για την τελικη , δεν θα έλεγα οτι κρεμάει αλλα ειναι φυσιολογικο με την 6η να ανεβαζει , οπως επισης κατι πρεπει να καψει εκει ψηλα για να ανεβασει
Βεβαίως βλέπουμε και τις ποιο πανω δυναμομετρησεις που δειχνουν διαφορες μεγαλες ....
Και τελος δεν μπορώ να δεκτω οτι ειναι 155hp και με πρόγραμμα παει 200+ εεεεεε πολυ μου ακούγεται . Ενω απο τα 170 στα 200 ενταξει τρώγεται .
_________________
Tzakos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
Γιατί κάτι μου λέει οτι τα αλόγα είναι στον τροχό και οχι στον στρόφαλο , μιλαω για αυτα που ανακοινώνει η citroen , επίσης ενα κάρο μετρήσεις αυτο δείχνουν .
_________________
gmavro
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
Γιατί κάτι μου λέει οτι τα αλόγα είναι στον τροχό και οχι στον στρόφαλο , μιλαω για αυτα που ανακοινώνει η citroen , επίσης ενα κάρο μετρήσεις αυτο δείχνουν .
Αν ήταν στον τροχό τα 156,ξέρεις πόσα θα ήταν στο στρόφαλο?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
ds3_ncl
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ιπποδύναμη DS3 THP στον τροχό
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση