Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:37 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 24 Μαρ 2016, 23:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2013, 19:39
Δημοσιεύσεις: 29
Καλησπέρα σε όλους σας.
μου συνέβη προχτές το εξής κουλό και (πολύ) επικίνδυνο. Υπόψιν το αυτοκίνητο έκανε τον τεχνικό - ετήσιο έλεγχο (53.000 χλμ.) πριν από ακριβώς 2 βδομάδες σε γνωστή εξουσιοδοτημένη - επίσημη citroen.

Χωρίς πολλές πολλές περιγραφές, κάθομαι συνοδηγός (οδηγούσε η σύζυγός) και το πρώτο πράγμα που κάνω αυτόματα είναι το να βάλω ζώνη... Αμ δε, η βάση που ''κλείδωνει - ασφαλίζει'' το κλιπ της εφύγε από την βάση της πάνω στο κάθισμα, αφήνωντας μόνο το καλώδιο του αισθήτηρα της να την κρατάει.....
Στην ουσία σφίγγει με μία βίδα τύπου torcx η οποία και προφανώς είχε λασκάρει για άγνωστο λόγο. Ποτέ μου δεν έχω συναντήσει κάτι τέτοιο όσο πάλιο και να είναι το αυτοκίνητο , ποσό μάλλον τώρα που μιλάμε για ένα αυτοκινήτο 3 ετών......

Πέιτε μου πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι αυτό??? Πόσο καιρό κυκλοφορώ με ''χαλαρή'' την βάση της ζώνης?? Τι θα μπορούσε να συμβεί σε ένα απλό τροχαίο ενώ εγώ έχω στο νου μου ότι φοράω την ζώνη???
Στα τακτικά service δεν πρέπει να ελέγχονται αυτές οι βίδες?????? όταν στo manual αναφερεται ως τακτική εργασία το ''σφίξιμο'' βιδών κτλ. τι εννοεί ο ποιήτης?????
Για μένα απαράδεκτο, δεν πρέπει να παιζουμε με αυτά τα πράγματα. Τι πρέπει να κάνω εγω τώρα με την citroen??? Να σπάσω κεφάλια???

Πρόσπαθησα να την σφίξω μονός μου αλλα δεν τα κατάφερα καθώς θα πρέπει ή να βγει το κάθισμα
ή να βγει το πλάστικο που είναι γύρω από το χειρόφρενο εκτός και αν υπάρχει τόσο λεπτό κλειδί να χωράει εκεί αναμέσα.....

Κάντε ένα τσεκ όλοι όσοι διαβάσετε το παρόν. Ποτέ δεν ξέρεις.......


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 00:12 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Όντως πολύ επικίνδυνο και πολύ περίεργο!! Πρώτη φορά το ακούω ανεξαρτήτως μάρκας....

Στάλθηκε από το Lenovo A7000-a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 00:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
peter86 έγραψε:
Στα τακτικά service δεν πρέπει να ελέγχονται αυτές οι βίδες?????? όταν στo manual αναφερεται ως τακτική εργασία το ''σφίξιμο'' βιδών κτλ. τι εννοεί ο ποιήτης?????
.


εντο ειναι ελλάντα...Στην αγγλία που το ΚΤΕΟ είναι πολύ διαφορετικό απ ότι εδω το πρώτο πράμα που κοιτάνε είναι σωστη λειτουργια της ζωνης ασφαλείας και του καθίσματος, εάν ειναι σπασμένο κτλπ.
Σοβαρό το πρόβλημα, το αναφέρεις άμεσα στην σιτροέν και εγω στην θέση σου θα έκανα μια επιστολή ακομα και στα ελληνικα στα κεντρικά στην γαλλία.
Δεν χρειάζεται να απειλείς κτλπ, απλά να εισαι δακρύβρεχτος για την ασφάλεια και να ζητάς να μάθεις γιατι συνέβη, εάν τον έχουν αντιμετωπίσει και εάν υπάρχει κίνδυνος για την ζωή σου.
Να ξέρεις ότι αυτές οι επιστολές-οταν ειναι σωστά διατυπωμένες-δεν περνάν αβρόχοις ποσί γιατί υπάρχουν ξέρεις και ασφαλιστές στην μέση και οφείλουν να ενημερωθούν.
Αλλη εναλακτική ειναι να γράψεις μια επιστολήστον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποίηση στην γενική γραματεία καταναλωτη με σαφή "ερωτημα¨" εάν το συγκεκριμένο θεμα έχει αναγγελθεί στο σύστημα rapex για την ανακλήση ελλατωματικων προιοντων.
http://www.1520.gov.gr/epikoinonia
Βασικά όχι τσαμπουκά- βρυσιδι- κατηγοριες και πάντα ενα επιφυλάσομμαι παντός νομιμου δικαιωματος μου εναντι σας και παντος τριτου και εισαι οκ

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
peter86 έγραψε:
...Στα τακτικά service δεν πρέπει να ελέγχονται αυτές οι βίδες?????? όταν στo manual αναφερεται ως τακτική εργασία το ''σφίξιμο'' βιδών κτλ. τι εννοεί ο ποιήτης?????
Για μένα απαράδεκτο, δεν πρέπει να παιζουμε με αυτά τα πράγματα. Τι πρέπει να κάνω εγω τώρα με την citroen??? Να σπάσω κεφάλια???


Είναι προφανές ότι αυτό το "σύσφιξη" δεν αναφέρεται σε ΟΛΕΣ τις βίδες και μπουλόνια του αυτοκινήτου, αυτό θα απαιτούσε μερικές μέρες εργασίας. Αναφέρεται κυρίως σε ότι βρίσκεται στο σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης και μετάδοση, δηλαδή καμιά 50αρια βίδες και μπουλόνια που επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να τσουλάει με ασφάλεια. Σε μερικές μάρκες μάλιστα η λίστα με το τι χρειάζεται έλεγχο και σφίξιμο γράφει αναλυτικά που και ποιες βίδες πρέπει να ελεγχθούν.

Και εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω να φεύγει έτσι όλη η πόρπη της ζώνης....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 14:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Δεν απαιτεί καθόλου μέρες εργασίας. Απλά δεν κοιτούν ποτέ καμία βίδα για χαλάρωση. Η δουλειά της "επιθεώρησης" είναι αυτή. Να βρεθεί κάθε πράγμα που είναι εκτός ορίων, είτε είναι ρωγμή, είτε είναι διαρροή, είτε τζόγος, είτε χαλάρωση βίδας.

Στο κάτω κάτω, ένα ακόμη λόγος που θα πρέπει να αναφερθεί, είναι για να εκδοθεί κάποια τεχνική οδηγία που να περιλαμβάνει τον έλεγχο. Άλλα για μένα σίγουρα βάρος πέφτει στην ποιότητα συντήρησης και όχι στην εταιρεία .

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 17:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
grekoulis έγραψε:
peter86 έγραψε:
Στα τακτικά service δεν πρέπει να ελέγχονται αυτές οι βίδες?????? όταν στo manual αναφερεται ως τακτική εργασία το ''σφίξιμο'' βιδών κτλ. τι εννοεί ο ποιήτης?????
.


εντο ειναι ελλάντα...Στην αγγλία που το ΚΤΕΟ είναι πολύ διαφορετικό απ ότι εδω το πρώτο πράμα που κοιτάνε είναι σωστη λειτουργια της ζωνης ασφαλείας και του καθίσματος, εάν ειναι σπασμένο κτλπ.
Σοβαρό το πρόβλημα, το αναφέρεις άμεσα στην σιτροέν και εγω στην θέση σου θα έκανα μια επιστολή ακομα και στα ελληνικα στα κεντρικά στην γαλλία.
Δεν χρειάζεται να απειλείς κτλπ, απλά να εισαι δακρύβρεχτος για την ασφάλεια και να ζητάς να μάθεις γιατι συνέβη, εάν τον έχουν αντιμετωπίσει και εάν υπάρχει κίνδυνος για την ζωή σου.
Να ξέρεις ότι αυτές οι επιστολές-οταν ειναι σωστά διατυπωμένες-δεν περνάν αβρόχοις ποσί γιατί υπάρχουν ξέρεις και ασφαλιστές στην μέση και οφείλουν να ενημερωθούν.
Αλλη εναλακτική ειναι να γράψεις μια επιστολήστον συνηγορο του καταναλωτη με κοινοποίηση στην γενική γραματεία καταναλωτη με σαφή "ερωτημα¨" εάν το συγκεκριμένο θεμα έχει αναγγελθεί στο σύστημα rapex για την ανακλήση ελλατωματικων προιοντων.
http://www.1520.gov.gr/epikoinonia
Βασικά όχι τσαμπουκά- βρυσιδι- κατηγοριες και πάντα ενα επιφυλάσομμαι παντός νομιμου δικαιωματος μου εναντι σας και παντος τριτου και εισαι οκ

:agree και επαυξάνω στον συγκεκριμένο τρόπο αντιμετώπισης!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βάση ζώνης ασφαλείας συνοδηγού. Μου έμεινε στο χέρι.....
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Μαρ 2016, 20:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2013, 19:39
Δημοσιεύσεις: 29
Ευχαριστώ πολύ όλους σας για τις απαντήσεις σας.

Θεωρώ ότι μέσα στα βασικά της τακτικής συντήρησης είναι να γίνεται και ένα τσεκ σε αυτές τις συγκεκριμμένες βίδες. Μην ξεχνάτε πως απλά είναι μία βίδα , η οποία όπως συνειδητοποίησα δεν έχει καν ασφαλιτικό σπειρωμάτων (στυλ locktite κτλ.).

Φαντάζομαι πως όλος ο μηχανισμός έχει σχεδιαστεί για να κρατά αρκετά μεγάλα φορτία σε περίπτωση σύγκρουσης.... Επίσης φαντάζομαι ότι όλες αυτές οι βίδες θα πρέπει να σφίγγονται με συγκεκριμένες ροπές,άρα ροπόκλειδο... Θα μου την σφίξουν ετσι ή απλά σαν να βιδώνουμε μια απλή βιδούλα?
Και αν υπάρχει κατασκευαστικό λάθος ή απλά λάθος ροπή σύσφιξης από το εργοστάσιο ?

Αυτό που θα κάνω είναι να πάω δευτέρα στην αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πουν. Απο εκεί και πέρα θα απαιτήσω να γίνει κοινοποιήση του προβλήματος στα κέντρικα της Γαλλίας.

Επίσης δεν θα δεχτώ να γίνει η οποιαδήποτε επιδιόθωση αν δεν λάβω καποια επίσημη απάντηση από την citroen (απλά δεν θα κάτσει κανείς στο κάθισμα , μικρό το κακό) καθώς επίσης να μου γνωστοποιήσουν το πως ακριβώς θα λυθεί το πρόβλημα και το πως θα με διαβεβαιώσουν ότι και οι υπολοιπες ζώνες πληρούν τις όποιες προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Τέλος θα στείλω προσωπική επιστολή στην citroen Γαλλίας όπως ακριβώς αναφέρθηκε παραπάνω απο τον φίλο grekoulis.


Θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό , και μπορεί απλά να είμαι τυχερός που μου εμφανίστηκε ......

Είμαι λιγο ψείρας με το θέμα της οδικής ασφάλειας καθώς ως μοτοσυκλετιστής έχουν δει αρκετά τα μάτια μου....
Τώρα που μου έπεισε και αυτό στην αντίληψη μου θα το ψάξω πάρα μα πάρα πολύ.

Eίτε το βάρος πέφτει στην ποιότητα συντήρησης είτε στην εταιρεία, για μένα είναι ένα και το αυτό. Δλδ επειδή το κατασκευάζει η citroen μετά δεν ασχολείται με την ποιότητα συντήρησης??? Αξιολογεί κάπως αυτές τις εργασίες???
Για ποιο λόγο πληρώνω το παραπάνω κόστος συντηρησης σε εξουσιοδοτημένο?
Υπόψιν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε εγγύηση καθώς σοφά είχαμε πράξει και την επεκτείναμε για 5 έτη.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 7 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Φως απο την πορτα του συνοδηγου
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: Insomniac
Απαντήσεις: 17
Ειδοποίηση ζώνης ασφαλείας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΝΤΟΥΛΑΠΑΚΙ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
Αυτόματο Ανέβασμα στο Παράθυρο Συνοδηγού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: salas07
Απαντήσεις: 11
Βαση οργανων στο κεντρικο αεραγωγο xsara2
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: JIMBoy1
Απαντήσεις: 23
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια