Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 21:44 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιαν 2015, 23:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Καλησπερα σε ολους και καλη χρονια,

Ηθελα να ρωτησω τους πιο εμπειρους αν παιζει το αυτοκινητο να μην μπορει να ανεβασει πιεση λογω μαλακης wastegate και ελατηριου ή μπορει να υπαρχει αλλου προβλημα.

Ευχαριστω

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Εννοείς,να έχει χαλαρώσει το ελατήριο της βαλβίδας?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Ακριβως, το περιεγραψα λαθος αλλα εννοω το ελατηριο της βαλβιδας :P

Μπορει λοιπον αυτο να προκαλεσει χαμηλοτερες πιεσεις σε προγραμμα;;;

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 10:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σαφέστατα,αν έχει πέσει η δύναμή του.
Αυτό προσπαθεί να κρατήσει την βαλβίδα κλειστή.
Αν εξασθενήσει,χάνει πίεση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Τα ειπαμε και απο κοντα αντρεα η waste gate ειναι υποπιεσεως δηλαδη το ελατηριο δεν την κραταει κλειστη αλλα την σπρωχνει να ανοιξει...τωρα αν την εχει μισοακουσει η ν75 (οπως ειπαμε και απο κοντα) θα εβγαζε τσεκ ακομα και safe mode...επισης θα ειχες πτωση της πιεσης αποτομη και οχι να σου κρατησει σταθερη το 0.8 0.9 που σου κραταει τωρα αλλο θα επεφτε στο 0.5 ισως και πιο χαμηλα (και παλι με safe mode) οπως σου ειπα και απο κοντα το θεμα ειναι απο το προγραμα και οχι απο καπιο προβλημα στο hardware....To 1.1 που ειδες με τα το φλασαρισμα για 200 300 χιλιομετρα ηταν και ο χρονος που θελει ο εγκεφαλος να κανει adaptation (να διαβασει ολα τα δεδομενα και προσπαθησει να πιασει τοα νουμερα που εχει ορισει ο προγραματιστης που για να κοβει την πιεση στο 0.8 μαλλον τα φτανει οποτε ισως να ειναι πολυ περιορισμενο το προγραμα και safe) αυτα...!

_________________
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Giannis307 για την δημοσίευση του/της: AndreasYf
Κορυφή 
 
 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Giannis307 στις Κυρ 04 Ιαν 2015, 13:24.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μήπως έχει χαλάσει το διάφραγμα Γιάννη?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 14:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Giannis307 έγραψε:
Τα ειπαμε και απο κοντα αντρεα η waste gate ειναι υποπιεσεως δηλαδη το ελατηριο δεν την κραταει κλειστη αλλα την σπρωχνει να ανοιξει...τωρα αν την εχει μισοακουσει η ν75 (οπως ειπαμε και απο κοντα) θα εβγαζε τσεκ ακομα και safe mode...επισης θα ειχες πτωση της πιεσης αποτομη και οχι να σου κρατησει σταθερη το 0.8 0.9 που σου κραταει τωρα αλλο θα επεφτε στο 0.5 ισως και πιο χαμηλα (και παλι με safe mode) οπως σου ειπα και απο κοντα το θεμα ειναι απο το προγραμα και οχι απο καπιο προβλημα στο hardware....To 1.1 που ειδες με τα το φλασαρισμα για 200 300 χιλιομετρα ηταν και ο χρονος που θελει ο εγκεφαλος να κανει adaptation (να διαβασει ολα τα δεδομενα και προσπαθησει να πιασει τοα νουμερα που εχει ορισει ο προγραματιστης που για να κοβει την πιεση στο 0.8 μαλλον τα φτανει οποτε ισως να ειναι πολυ περιορισμενο το προγραμα και safe) αυτα...!



Γιαννη το ρυθμισαμε με τον προγραμματιστη στο δυναμομετρο και ειχε ανεβοκατεβασματα η πιεση χωρις ομως φωτακι check engine... Μιλησαμε και μου λεει μαλλον η wastegate εχει θεματακι να κραταει πιεση(το ελατηριο δλδ).

Δεν αμφισβητω βεβαια τους λογους σου Γιαννη αλλα μετα και την νεα μου επισκεψη στον προγραμματιστη εχω προβληματιστει για ζημια στο hardware...

ΥΓ: Μαλλον η αρρυθμια στο ρελαντι ειναι απο πολλαπλασιαστες... Να παω για NGK ή Lucas??

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιαν 2015, 14:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 30 Ιουν 2014, 18:48
Δημοσιεύσεις: 356
Αν ειχες συμβατικη wastegate τοτε ναι θα συμφωνουσα οτι μπορει να εχει θεμα το ελατηριο αλλα σε υποπιεσεως ειναι δυσκολο....παρολααυτα μπορουμε να το τσεκαρουμε...οποτε θες...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιαν 2015, 21:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Σκαστρα εχεις αλλαξει; Ποσα κμ εχει το αμαξι;


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιαν 2015, 22:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Σκάστρα είχα αλλάξει αντικαθιστώντας τα εσωτερικά της με τον αντάπτορα της GoFastBits.
Το αμάξι έχει 43000 χλμ.

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Wastegate και πιεση
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Φεβ 2015, 13:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Ειχα το ιδιο check καθε φορα μεχρι να βαλω ολοκληρη την σκαστρα και τον ανταπτορα που μου εδωσε ο στελιος ( e tuners)


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πίεση ελαστικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Πιεση ελαστικων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα στην Πίεση Λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
1.6 THP Χαμηλή πίεση λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τα πρώτα σας βήματα!
Συγγραφέας: frenchbeauty
Απαντήσεις: 22
Σωστή πίεση ?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: mobilas
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ