Giannis307 έγραψε:
Τα ειπαμε και απο κοντα αντρεα η waste gate ειναι υποπιεσεως δηλαδη το ελατηριο δεν την κραταει κλειστη αλλα την σπρωχνει να ανοιξει...τωρα αν την εχει μισοακουσει η ν75 (οπως ειπαμε και απο κοντα) θα εβγαζε τσεκ ακομα και safe mode...επισης θα ειχες πτωση της πιεσης αποτομη και οχι να σου κρατησει σταθερη το 0.8 0.9 που σου κραταει τωρα αλλο θα επεφτε στο 0.5 ισως και πιο χαμηλα (και παλι με safe mode) οπως σου ειπα και απο κοντα το θεμα ειναι απο το προγραμα και οχι απο καπιο προβλημα στο hardware....To 1.1 που ειδες με τα το φλασαρισμα για 200 300 χιλιομετρα ηταν και ο χρονος που θελει ο εγκεφαλος να κανει adaptation (να διαβασει ολα τα δεδομενα και προσπαθησει να πιασει τοα νουμερα που εχει ορισει ο προγραματιστης που για να κοβει την πιεση στο 0.8 μαλλον τα φτανει οποτε ισως να ειναι πολυ περιορισμενο το προγραμα και safe) αυτα...!
Γιαννη το ρυθμισαμε με τον προγραμματιστη στο δυναμομετρο και ειχε ανεβοκατεβασματα η πιεση χωρις ομως φωτακι check engine... Μιλησαμε και μου λεει μαλλον η wastegate εχει θεματακι να κραταει πιεση(το ελατηριο δλδ).
Δεν αμφισβητω βεβαια τους λογους σου Γιαννη αλλα μετα και την νεα μου επισκεψη στον προγραμματιστη εχω προβληματιστει για ζημια στο hardware...
ΥΓ: Μαλλον η αρρυθμια στο ρελαντι ειναι απο πολλαπλασιαστες... Να παω για NGK ή Lucas??