nik0laus έγραψε:
Και όπως λέει κάποια ψυχή εδω μέσα ...έχω μια απορία
Τα εχετε λιωσει ;
τα εχετε ρημαξει ;
Τους εχετε τιναξει τα μπουρια,σας λειπει δυναμη και ασχοληστε με προγραμματα ;
Ε ρε να είχα κι εγώ στα νιάτα μου 120 αλόγατα με υδραυλικό τιμόνι και ABS
Παντως σχετικα με αυτο το σχολιο . ειμαι 29 και ειναι το πρωτο δικο μου αυτοκινητο. Εννοω που να ειναι αποκλειστικης μου χρησης και να το εχω επιλεξει και πληρωσει εγω. Το προηγουμενο αυτοκινητο που οδηγουσα αλλα ανηκε στο πατερα μου εχει 185 αλογα 26 κιλα ροπη .1800 τουρμπο. Aυτο ειχα στα δικα μου ετη οδηγικης ενηληκιωσης... Οποτε ναι τα 120 ατμοσφαιρικα του ds3 μου , μου φαινονται οριακα αξιοπρεπη, εως λιγα . Γενικα το θεωρω ενα οικονομικο αυτοκινητο πολης. Οποτε ενα σπρωξιμο δεν θα εβλαπτε... πιστευω οτι το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε για την εκδοση thp την οποια και δεν μπορουσα να αγορασω οποτε ψαχνω μια καποια ενδιαμεση λυση. Μην παρεξηγηθω, το αυτοκινητο μου αρεσει παρα πολυ απο πολλες αποψεις αλλα θελει τουλαχιστον 20-30 αλογα για να πεις οτι ειναι πραγματικα ΟΚ. {βασικα εχει καλυτερα κρατηματα απο το γκαζι του...}
ds3_ncl έγραψε:
Φιλε καλοριζικη αρχικα η κουκλα αφου ειναι ενος μηνα!
Προχωρα με ενα ελευθερο φιλτρο! Και στη συνεχεια μαζεψε χρηματα για προγραμμα και εξατμιση!
Οταν βαλεις την εξατμιση πας για το προγραμμα ωστε να προγραμματιστη καταλληλα!
Μην βαλεις παραλληλο
Ευχαριστω! Με φιλτρο + προγραμμα αλλα χωρις εξατμιση τι να περιμενω ; (δεν θελω να πειραξω το hardware[εξατμιση] ιδιαιτερως..)
ds3_ncl επειδη σε βλεπω το εχεις ψαξει , ποσο να πιστευω αυτα που λενε οι διαφοροι βελτιωτες για το προγραμμα τους ; εχεις να προτεινεις καποιον που θα κανει αυτο το απλο που θα του ζητησω χωρις να με κοροιδεψει ;
πχ
εδωδινει 17 αλογα και 2 κιλα χωρις εξατμιση...
πχ
εδω πιο συντηρητικαδινει 12 αλογα και 1,6 κιλα ...
ομοιως και
εδωαλλος
εδωλεει για 15 και 2 αντιστοιχα