Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:43 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Λοιπον οπως σας ειπα η σκαστρα του s3 που ειχα εγκατελειψε μετα απο καιρο!

Και ερχεται η ερωτηση: τι σκαστρα να βαλω ; forge ή s3 παλι; Απ αυτα που διαβαζω περα απο τον ηχο δεν βλεπω καποια ουσια στο να μπει η forge! Εχει ασχοληθει καποιος πραγματικα με το θεμα;

Στο αμαξι θα μπει σε καποια φαση η τουρμπινα απο rc οποτε δεν ξερω αν παιζει και αυτο ρολο!


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 16:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Δεν είναι μεγάλη η διαφορά στην τιμή; Θυμάμαι ότι είχα πάρει σκάστρα S3 με 38 ευρώ (κάθεται βέβαια, και περιμένει πότε θα κάνει μπουμ η εργοστασιακή), ενώ οι Forge έχουν πολλαπλάσιο κόστος, αν δεν κάνω λάθος.

Επίσης, και turbo RC να βάλεις, πόση δύναμη θα φτάσεις ώστε να μη σε καλύπτει η του S3; Βέβαια, κι εδώ απαντώ μόνος μου, αυτή είναι η τρίτη σου σκάστρα (νομίζω), άρα... :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
σκεψου οτι η πρωτη μαμα δεν τα ειχε παιξει οταν την αλλαξα, ζει ακομη μαλιστα σε αμαξι φιλου απο το κλαμπ! απλα δεν μαρεσε ( και δεν μαρεσει ο ηχος της , μια και την ξαναφορεσα) αυτη θεωρητικα παντα αντεξε γυρω στα 90000 κμ! οχι και ασχημα...

το κοστος την forge ειναι 250 ευρω! δεν νομιζω οτι τα αξιζει για τις ιπποδυναμεις που θελω εγω!

αλλο αμαξι παντως ( πρεπει να χανα πιεση εδω και πολυ καιρο) εφτασε η ωρα για μπαρομετρο μου φαινεται

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 17:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μάιος 2015, 13:03
Δημοσιεύσεις: 126
Εικόνες: 3
ενα μπαρομετρακι ειναι ΜΑΣΤ! αλλα θελω σωστη δουλεια, σε αεραγωγό!!!

αποψη μου για σκαστρα
βαλε του S3 αφου σε καλυψε......σε αυτη την τιμη ειναι τζιτζι!!

(αμαρτια βεβαια βαγκοσκαστρα στην Γαλλιδα.....αλλα..........χαχαχαχαχ)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 18:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μάκη forge, μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Γιατι ομως ρε γεροντα πες μου απο μηχανολογικης αποψης αν εχεις χρονο γιατι θα σκασω

Οτι διαβασα απο το πρωι με κανει να πηγαινω προς s3 παλι

Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 19:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τι εννοείς νέε μου?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Μάκη forge, μην ασχολείσαι με τίποτε άλλο.


ο μονος σοβαρος και ορθολογιστης :rtfm

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Αύγ 2010, 11:56
Δημοσιεύσεις: 6179
Τοποθεσία: Newcastle-Athens
Εικόνες: 6
Tzakos έγραψε:
Τι εννοείς νέε μου?


Οτι δεν μου προσφερει τιποτα παραπανω απ οτι η σκαστρα του s3 ! Σε αποδοση μιλαω ετσι! Ειναι πιο ανθεκτικη αλλα δεν την εχω αναγκη στις ιπποδυναμεις μεχρι 240


Sent from my iPhone -driving DS3

_________________
White and Black ,anti-retro.. powered by e-tuners and J&P-PRORACE(AUTOFIT ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ)
ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εικόνα 120 000 km tuned!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν συμφωνώ Μάκαρε.
Η ποιότητα δεν παύει ποτέ να είναι ποιότητα.

Όπως επίσης,το μεγάλο γίνεται μικρό,το μικρό όμως δεν γίνεται μεγάλο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επιλογη σκαστρας: ανοιχτου ή κλειστου τυπου;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2016, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Tzakos έγραψε:



Όπως επίσης,το μεγάλο γίνεται μικρό,το μικρό όμως δεν γίνεται μεγάλο.



Μέγα λάθος....Αυτό συμβαίνει εδω και εκατομμύρια χρόνια και διαιωνίζεται το είδος.... :rtfm
Ακου δεν μεγαλωνει το μικρο....
:D

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 11 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Επιλογή κιτ συμπλέκτη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 53
Επιλογή μεγεθους ελαστικου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: InsertCoinToJoin
Απαντήσεις: 3
Επιλογή τρόμπας βενζίνης, γνήσια ή κάποια after market;
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: loeb
Απαντήσεις: 20
Ανέρευση τύπου λάμπας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 2
Επιλογή λαδιού για saxo vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια