Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 08:45 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
The Ace έγραψε:
barracuda έγραψε:
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα


Πάντως δεν κατάλαβα καλά, θες να μειώσεις τις θερμοκρασίες εντός του κινητήρα, ή εντός του χώρου του κινητήρα ? Για το πρώτο (αν δηλαδή βλέπεις υψηλά ΙΑΤ/ΒΑΤ) οι λύσεις είναι οι γνωστές, i/c, μονώσεις σωληνώσεων, water/methanol inj. κλπ. Για το δεύτερο (αν βράζει κάτω από το καπώ γενικότερα) μόντα στους ανεμιστήρες, εισαγωγές αέρα, θερμομόνωση πολλαπλής και τουρμπίνας είναι τα πιο αποτελεσματικά.

ναι το δευτερο λεω...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
1.Τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό.
2.Απο θέμα ιπποδύναμης σε συνάρτηση με τους ρύπους,είναι όλα πεσμένα.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνθήκες λειτουργίας(για την Ελλάδα μιλάω),οι οποίες θα ρίξουν τον μέσο χρόνο υγιής ζωής του αυτοκινήτου,σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Όταν λοιπόν κάνεις κάτι,που και το εργοστάσιο θα έκανε σε πλήρη safe κατάσταση,αν κάποιος απο εμάς τους εξηγούσε ακριβώς τι ήθελε,τότε δεν διατρέχεις κανένα κίνδυνο.

Είμαι πάντα με αυτούς που έχουν φτιάξει τα αυτοκίνητα.
Έχουν ξημερωβραδιαστεί,έχουν ταλαιπωρηθεί,έχουν ξοδέψει και ποτέ δεν τους αμφισβητώ.

Δεν μπορώ όμως να δεχτώ,οτι ο ThP ο δικός μου θα πρέπει να παραμείνει ο ίδιος με τον Thp,του αντίστοιχου Ρώσου,ή του αντίστοιχου Μαροκινού.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1760
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
barracuda έγραψε:
The Ace έγραψε:
barracuda έγραψε:
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα


Πάντως δεν κατάλαβα καλά, θες να μειώσεις τις θερμοκρασίες εντός του κινητήρα, ή εντός του χώρου του κινητήρα ? Για το πρώτο (αν δηλαδή βλέπεις υψηλά ΙΑΤ/ΒΑΤ) οι λύσεις είναι οι γνωστές, i/c, μονώσεις σωληνώσεων, water/methanol inj. κλπ. Για το δεύτερο (αν βράζει κάτω από το καπώ γενικότερα) μόντα στους ανεμιστήρες, εισαγωγές αέρα, θερμομόνωση πολλαπλής και τουρμπίνας είναι τα πιο αποτελεσματικά.

ναι το δευτερο λεω...


Τότε ξεκίνα με τα απλά και εύκολα (exhaust + turbo wrapping) και βλέποντας και κάνοντας στη συνέχεια....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Έτσι,κάθε αυτοκίνητοπρέπει να έχει τις ανάλογες προδιαγραφές σε σχέση με το πού
θα κυκλοφορεί,εννοείται!!!
Άρα?Παράλειψη της citroen για τα μοντέλα που κυκλοφορούν στηνΕλλάδα?

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Όχι καμιά παράλειψη.Είναι όλα απλά φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό σε όλο τον κόσμο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 00:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Οκ ευχαριστώ Μάνθο :thumb

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Tzakos έγραψε:
Όχι καμιά παράλειψη.Είναι όλα απλά φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό σε όλο τον κόσμο.

:agree


Απλώς, ειμαι της γνώμης οτι τις εξτρα λύσεις καλά ειναι να τις δίνουν πιστοποιημένοι (αυτό θέλω-επιμένω) άνθρωποι που στο εξωτερικό τους λένε βελτιωτές που και δοκιμές έχουν κάνει με βάση πρωτόκολα αλλά και ασφάλεια παρέχουν με την έννοια εαν σκάσει το όχημα θα σε αποζημίωσει κάποιος αν η μόντα είναι λάθος.
Εδω σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι ψαγμένοι-πλην απιστοποίητοι, ανασφάλιστοι- δίπλα τους άλλοι δέκα άσχετοι και τους πέρνει όλους η μπάλα, αξιους και ανάξιους....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 12
Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 13
Θερμοκρασιες c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Newc2
Απαντήσεις: 10
Απώλεια ψυκτικού υγρού - θερμοκρασίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: geormpal
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια