Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

Αρχική σελίδα  »  Ευρετήριο Δ. Συζήτησης  »  Μοντέλα  »  DS3  »  Βελτιώσεις DS3


[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:42 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 10:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Μάιος 2015, 13:03
Δημοσιεύσεις: 126
Εικόνες: 3
Φαντάζομαι αν δεν μπει ic δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά
Ειδικά όσο πλησιάζει το καλοκαίρι γίνεται όλο και πιο μαστ

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Πρέπει κάτι απαραίτητα να μπεί?Αν ήταν δενθα φρόντιζε γιαυτό ο κατασκευαστής?

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 19:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Ο ds3_ncl, που αν δεν κάνω λάθος, έχει βάλει Intercooler, έχει δει διαφορές στις θερμοκρασίες του.

Πέτρο, έχουμε επισημάνει τα προβλήματα των THP ένα εκ των οποίων είναι και οι θερμοκρασίες.

Υ.Γ.: Μην πας και πολύ πολύ με τα λεγόμενα της Citroën. Δεν θα κερδίσεις απολύτως τίποτα, ίσως να χαλάσεις και να ξαναπληρώνεις το αυτοκίνητό σου, ναι!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 20:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 07:15
Δημοσιεύσεις: 93
Τοποθεσία: Πειραιάς
Εικόνες: 0
Το intercooler όντως, όπως επεσήμαναν και οι συμφορουμίτες είναι απαραίτητο εν γένει για τα τουρμπάτα αλλά και για το δικό μας, ειδικό εν' όψει ελληνικού καλοκαιριού.

Όχι μόνον για την διατήρηση της ισχύος μετά από αλλεπάλληλα πατήματα, αλλά και ως μια μορφή προστασίας του μοτέρ σου από την εκτεταμένη ζέστη.

Κ' επιβεβαιώνω κ' εγώ πως μετά την τοποθέτηση ανοξείδωτων σωληνώσεων 60mm και του Κουπροκούλερ, η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη πλέον.

_________________
"Sapere aude" (Dare to be wise),
Immanuel Kant
Γιατί πρέπει να τολμήσεις και στην αυτοκίνηση!

DS3 R στα χαρτια :P Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
barracuda έχεις intercooler ???

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
ναι εχω το μαμα εχει και βεντιλατερ...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Βαγγελάκι,έχω μαθει στη ζωή μου να σέβομαι αυτόν ή αυτούς που το έχουν σπουδάσει
το άθλημα!
Θεωρώ δεδομένο πως ο κατασκευαστής γνωρίζει απείρως καλύτερα απο τον πάσα
έναν που πειράζει το αμάξι και το κάνει στο τέλος σαν τα μούτρα του!
Σίγουρα στη citroen γνωρίζουν καλύτερα μαθηματικά απο εμάς!
Φιλικά πάντα!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Θεωρώ δεδομένο πως ο κατασκευαστής γνωρίζει απείρως καλύτερα απο τον πάσα
έναν που πειράζει το αμάξι και το κάνει στο τέλος σαν τα μούτρα του!
!

:agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree :agree
νταξ, δεν συμβαίνει με τα οχηματα μόνο... είμαστε λαός της πατέντας...ερχεται η siemens στηνει τον μαγνητη 1,5 εκ κόστος στο νοσοκομείο, τους λεέει πως τα πηνία, πως οι λήψεις, όχι έτσι όχι αλλιως και ο τεχνικός απο την τιμημένη ΚΟΡΕΛΚΟ λέει....ασε ρε δεν ξερουν αυτοι 15 χρονια μαγνητη δουλεύω....
και μετα η εξέταση είναι για ιπασστι το ανδρικό μόριο....

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
το καλοκαιρι που παω συβοτα απο εγνατια ακομα και με 40 βαθμους ταχυτητες 200-210 δεν εχω παρατηρησει πτωση αποδοσης,αντιθετα κατι τυποι με cooler απο scania πανε δεξια και τους περνανε τα seicento... :D το προβλημα ειναι οτι το καλυμμα της εξατμισης και του τουρμπο δεν κανει καλη μονωση με αποτελεσμα να υπαρχουν μεγαλες θερμοκρασιες πισω απο το ψυγειο...

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II έγραψε:
Βαγγελάκι,έχω μαθει στη ζωή μου να σέβομαι αυτόν ή αυτούς που το έχουν σπουδάσει
το άθλημα!
Θεωρώ δεδομένο πως ο κατασκευαστής γνωρίζει απείρως καλύτερα απο τον πάσα
έναν που πειράζει το αμάξι και το κάνει στο τέλος σαν τα μούτρα του!
Σίγουρα στη citroen γνωρίζουν καλύτερα μαθηματικά απο εμάς!
Φιλικά πάντα!


Πάντα φιλικά Πέτρο μου!

Ό,τι πείτε μάγκες! Κανένα πρόβλημα από μένα!

Ο καθένας έχει και τις απόψεις του.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 22:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Προηγούνται άλλα πράγματα να αλλάξεις πρώτα και μετά το κούλερ.

Άποψη,πήγαινε τις αλλαγές μία-μία,για να καταλαβαίνεις και τις διαφορές και για να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη.

Υ.Γ Πέτρο,ο Βάγγος,έχει δίκιο σε πολλά.
Απλά,θέλουν λίγο παραπάνω ανάλυση για να γίνουν πλήρως κατανοητά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 25 Ιουν 2011, 15:09
Δημοσιεύσεις: 348
Αν πας με απολυτα νουμερα ως προς την ασφαλεια για ορισμενους κυκλους δοκιμων που εχουνε προσομοιωσει ειτε σε cfd/fea ειτε με trial and error,ναι καλα κανεις και εχεις αυτην την αποψη ΠΕΤΡΟΣ XSARA II.Γιατι οποιαδηποτε νουμερα ειναι πιο χαμηλα απο τους συντελεστες ασφαλειας(οπου εδω δεν ειναι μεγαλα τα νουμερα καθως δεν κινδυνευει η ζωη τον ανθρωπων παρα μονο η τσεπη τους,και αυτο το θελουνε) που θετουνε ειναι αποδεκτα.Ελα ομως που δεν υπαρχει αισθητηρας στο μοτερ να σου δειξει την θερμοκρασια στο θαλαμο καυσης οταν εισαι καλοκαιρι στην Ελλαδα με 40 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια και 50 στο μπροστα σου προφυλακτηρα σε κινηση.Γιατι ειμαι σχεδον σιγουρος οτι οταν ο εγκεφαλος δει υψηλη θερμοκρασια λαδιου,νερου και ισως καποια πυρακια,σου ριχνει την αποδοση.Γιατι επισης ειμαι σχεδον σιγουρος οτι καμια εταιρια δεν προκειται να πληρωσει τα τμηματα r&d να δει τι θερμοκρασιες παιζουνε οταν ο Χ εχει ορεξη να πατησει καλοκαιρι στην Ελλαδα,ο προκαταλυτης του ειναι ψιλοβουλωμενος,η βενζινη του βενζινα ειναι λιγο νερο και παει λεγοντας.Αλλωστε αν δεν ειχανε θεμα με τις θερμοκρασιες δεν θα επεφτε κατακορυφα η αποδοση το καλοκαιρι,οπου αυτο γινεται για προστασια του ιδιου του κινητηρα.Κατα τη διαρκεια ταξιδιου με 207 thp μαμα με ac και εξωτερικη θερμοκρασια κοντα στους 38-40,το αμαξι απλα δεν πηγαινε πουθενα,ο οδηγος μου ελεγε οτι κατι επαθε το αμαξι.
Δεν μπορει να αμφισβητησει κανεις οτι εχοντας τον λογο περιπου 14:1 της στοιχειομετρικης καυσης,και οσο το δυνατον πιο κρυο αερα(αφου αυτο συνεπαγεται μεγαλυτερη πυκνοτητα) εχεις καλη αποδοση.Αν δεν υπηρχε μια ευπαθεια με τις θερμοκρασιες του μηχανοστασιου τοτε το αμαξι θα δουλευε απο την ωρα που θα επερνε μπρος και μεχρι μετα απο πατηματα ακριβως το ιδιο.
Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ναι οι κατασκευαστες γνωριζουν,εχουνε χιλιοταλαιπρωρησει τα αυτοκινητα τους,δεν τους αμφισβητω,αλλα δεν σημαινει οτι δεν μπορει να βελτιωθει μια κατασταση κατω υπο ορισμενες συνθηκες.Οι κατασκευαστες πηγαινουνε να πιασουνε καποια νουμερα,καταναλωσεις,εκπομπες ρυπων,ιπποδυναμη και μια αξιοποιστια σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα.Ειχα διαβασει μια αναφορα οτι μετα απο προγραμμα σε thp οι θερμοκρασιες στο πυρομετρο πεσανε κατα 100-150 βαθμους,και αυτο γιατι το ΟΕΜ δουλευει στεγνοτερα λογο ρυπων.

υ.γ.1 πριν πεσετε να με φατε,ειμαι φαν της σωστης και μελετημενης βελιτωσης σε λογικα πλαισια και οχι των τερατογενησσεων,και ποτε δεν αμφισβητω τον κατασκευαστη,εκτος ορισμενων διαμαντων που κανουν,γιατι ολοι κανουν....
Υ.Γ.2 Τα παραπανω αναφεροντε κυριως στην ομαδα κατοχων οπου ειναι πιο ανυσηχοι οπου και θα πατησουν και θα το σκισουν.Γιατι αν πω τα παραπανω για τον πατερα μου πχ,τοτε δεν νομιζω να τον νοιαξει και ιδιαιτερα αν στιγμιαια πεσει η αποδοση 15-20 ιππους! :laugh

_________________
ACTIVA,The art of flat cornering


Τελευταία επεξεργασία από argiris_89 και Τετ 03 Φεβ 2016, 23:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
barracuda έγραψε:
αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα


Πάντως δεν κατάλαβα καλά, θες να μειώσεις τις θερμοκρασίες εντός του κινητήρα, ή εντός του χώρου του κινητήρα ? Για το πρώτο (αν δηλαδή βλέπεις υψηλά ΙΑΤ/ΒΑΤ) οι λύσεις είναι οι γνωστές, i/c, μονώσεις σωληνώσεων, water/methanol inj. κλπ. Για το δεύτερο (αν βράζει κάτω από το καπώ γενικότερα) μόντα στους ανεμιστήρες, εισαγωγές αέρα, θερμομόνωση πολλαπλής και τουρμπίνας είναι τα πιο αποτελεσματικά.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Τελευταία επεξεργασία από The Ace και Τετ 03 Φεβ 2016, 23:10, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Θα χαρώ να μου τα εξηγήσεις Μάνθο μου!

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 22 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

θερμοκρασιες νερου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: alexk
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα ρουλεμάν ιμάντα χρονισμού (Μονωτικά μηχανοστασίου;)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: gr_diver
Απαντήσεις: 13
Θερμοκρασιες c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Newc2
Απαντήσεις: 10
Φλάτζα και θερμοκρασίες help!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Thanos
Απαντήσεις: 25
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ