Συγγραφέας |
Μήνυμα |
barracuda
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:16 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48 Δημοσιεύσεις: 5966 Τοποθεσία: Ιωάννινα Εικόνες: 3
|
The Ace έγραψε: barracuda έγραψε: αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα Πάντως δεν κατάλαβα καλά, θες να μειώσεις τις θερμοκρασίες εντός του κινητήρα, ή εντός του χώρου του κινητήρα ? Για το πρώτο (αν δηλαδή βλέπεις υψηλά ΙΑΤ/ΒΑΤ) οι λύσεις είναι οι γνωστές, i/c, μονώσεις σωληνώσεων, water/methanol inj. κλπ. Για το δεύτερο (αν βράζει κάτω από το καπώ γενικότερα) μόντα στους ανεμιστήρες, εισαγωγές αέρα, θερμομόνωση πολλαπλής και τουρμπίνας είναι τα πιο αποτελεσματικά. ναι το δευτερο λεω...
_________________ DS3 THP
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
1.Τα αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό. 2.Απο θέμα ιπποδύναμης σε συνάρτηση με τους ρύπους,είναι όλα πεσμένα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργούνται συνθήκες λειτουργίας(για την Ελλάδα μιλάω),οι οποίες θα ρίξουν τον μέσο χρόνο υγιής ζωής του αυτοκινήτου,σε πολύ χαμηλά επίπεδα.
Όταν λοιπόν κάνεις κάτι,που και το εργοστάσιο θα έκανε σε πλήρη safe κατάσταση,αν κάποιος απο εμάς τους εξηγούσε ακριβώς τι ήθελε,τότε δεν διατρέχεις κανένα κίνδυνο.
Είμαι πάντα με αυτούς που έχουν φτιάξει τα αυτοκίνητα. Έχουν ξημερωβραδιαστεί,έχουν ταλαιπωρηθεί,έχουν ξοδέψει και ποτέ δεν τους αμφισβητώ.
Δεν μπορώ όμως να δεχτώ,οτι ο ThP ο δικός μου θα πρέπει να παραμείνει ο ίδιος με τον Thp,του αντίστοιχου Ρώσου,ή του αντίστοιχου Μαροκινού.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:41 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
barracuda έγραψε: The Ace έγραψε: barracuda έγραψε: αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι οταν ανοιγω το καπο μετα απο μια μεγαλη βολτα στο χωρο της τουρμπινας επικρατουν θερμοκρασιες της κορονας του ηλιου....υπαρχει καμια μοντα να λυσουμε εστω και μερικος το προβλημα? οχι με αμιαντους και αλλα τετοια καρκινογονα Πάντως δεν κατάλαβα καλά, θες να μειώσεις τις θερμοκρασίες εντός του κινητήρα, ή εντός του χώρου του κινητήρα ? Για το πρώτο (αν δηλαδή βλέπεις υψηλά ΙΑΤ/ΒΑΤ) οι λύσεις είναι οι γνωστές, i/c, μονώσεις σωληνώσεων, water/methanol inj. κλπ. Για το δεύτερο (αν βράζει κάτω από το καπώ γενικότερα) μόντα στους ανεμιστήρες, εισαγωγές αέρα, θερμομόνωση πολλαπλής και τουρμπίνας είναι τα πιο αποτελεσματικά. ναι το δευτερο λεω... Τότε ξεκίνα με τα απλά και εύκολα (exhaust + turbo wrapping) και βλέποντας και κάνοντας στη συνέχεια....
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:52 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2688
|
Έτσι,κάθε αυτοκίνητοπρέπει να έχει τις ανάλογες προδιαγραφές σε σχέση με το πού θα κυκλοφορεί,εννοείται!!! Άρα?Παράλειψη της citroen για τα μοντέλα που κυκλοφορούν στηνΕλλάδα?
_________________ ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2016, 23:58 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Όχι καμιά παράλειψη.Είναι όλα απλά φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό σε όλο τον κόσμο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
grekoulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: θερμοκρασιες μηχανοστασιου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 00:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53 Δημοσιεύσεις: 3765
|
Tzakos έγραψε: Όχι καμιά παράλειψη.Είναι όλα απλά φτιαγμένα για τον μέσο οδηγό σε όλο τον κόσμο. Απλώς, ειμαι της γνώμης οτι τις εξτρα λύσεις καλά ειναι να τις δίνουν πιστοποιημένοι (αυτό θέλω-επιμένω) άνθρωποι που στο εξωτερικό τους λένε βελτιωτές που και δοκιμές έχουν κάνει με βάση πρωτόκολα αλλά και ασφάλεια παρέχουν με την έννοια εαν σκάσει το όχημα θα σε αποζημίωσει κάποιος αν η μόντα είναι λάθος. Εδω σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι ψαγμένοι-πλην απιστοποίητοι, ανασφάλιστοι- δίπλα τους άλλοι δέκα άσχετοι και τους πέρνει όλους η μπάλα, αξιους και ανάξιους....
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|