Σελίδα 1 από 1

Ερώτηση για light υβρίδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:10
από AndreasYf
Μιας και βλέπω να έχει αναζωογονηθεί το θέμα DS3 και ιδιαίτερα μετά και την ανακοίνωση του νέου μοντέλου από την DS, θα ήθελα να ρίξω μια ερώτηση σχετικά με την προοπτική για την υβριδιοποίηση της τουρμπίνας που έχω τώρα σε JCW.

Το background έχει ως εξής. Με το παρόν σεταπ είμαστε σε χαλαρά 220 άλογα γιατί τα 230 παραήταν ζόρικα και αδηφάγα ενώ υπήρξε και ένα μικρό προβληματάκι αφού ένας ποντικός μασούλησε το σωληνάκι της υποπίεσης της μηχανικής σκάστρας όσο ήμουν στην Σπάρτη :P :P
Γι' αυτό σκέφτηκα την περίπτωση του υβριδίου μιας και θα βγεί το τούρμπο για ενα σερβις, ούτως ώστε να γίνει μια και καλή επισκευή-βελτίωση.

Η διαφορά των φτερωτών συμπιεστή στο μέρος του inducer είναι στα 2 χιλιοστά περίπου, με την RC να είναι στα 38 mm και στην JCW στα 40mm(αν θυμάμαι καλά). Η φτερωτή τουρμπίνας είναι νομίζω ίδιας διαμέτρου.
Δεν αναμένω κάποιο σημαντικό νούμερο και αν δεν υπάρξει τελικά ανάγκη επισκευής, θα την αφήσω ως έχει. Τ' αμάξι πάει εξαίρετα και τώρα δηλαδή.
Απλώς τι πιστευέτε; Αξίζει ή τα 2 χιλιοστά αυτά δεν θα έχουν κάποιο ουσιαστικό και ιδιαίτερο αντίκρυσμα και εν τέλει δεν αξίζει η υβριδιοποίηση για κάτι τόσο μικρό;;

Re: Ερώτηση για light υβρίδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:20
από Tzakos
Αν σκέφτεσαι κάποια στιγμή να ανέβεις,πιστεύω πως αξίζει.
Αν δεν σκέφτεσαι να ανέβεις,αλλά να αρχίσεις μπλοκέ, αναρτήσεις,αντιστρεπτικές για να του τινάζεις τα μπουριά,άστο όπως είναι.

Re: Ερώτηση για light υβρίδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 14:28
από ds3_ncl
Ανδρεα ειμαι τον γεροντα σε αυτο! Ριξτα στο μπλοκε! Μην το κανεις το αμαξι γι ευθειες!

Βολταδικο πυροβολο να το χεις ειναι το ιδανικο!

240 δεν πανε με την τουρμπινα του rc? I


Sent from my iPhone -driving DS3

Re: Ερώτηση για light υβρίδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 18:23
από AndreasYf
Κατ' αρχάς σας ευχαριστώ και τους δυο για τις απαντήσεις σας.

Να πω την αλήθεια μου δεν με γοητεύει η ευθεια και μ' ειλικρίνεια αν θες κάτι σε "καθαρόαιμο" κοντράμαξο-ευθειάμαξο, δίνεις 1000 ευρώ και παίρνεις ένα σάξο και μ' όσα έχω βάλει μέχρι τώρα για να κάνω 230 αυτό, θα έκανα το σάξο 180-200 κοντράδικα άλογα. Ή και ενα Cupra 20VT για να έχεις το τουρμπομοτέρ έτοιμο στρωμένο και θα το πήγαινα 280-300.

Απλώς προέκυψε ένα ζήτημα σχετικά με το αν η φτερωτή παρουσίασε κάποια ζητήματα, για τα οποία οι απόψεις διίστανται.
Το δε παράδοξο είναι πως κρατάει το 1,3 μέχρι τις 5000 περίπου και στον κόφτη, λόγω safe ρυθμίσεων, έχει 1,05 με προοπτική για μάξιμουμ 1,15 που είναι τ' όριο της. Ισχυς στα 220 άλογα, σχετικά χαλαρά αφού όντως η τουρμπίνα λένε πάει 230-240 με κάποιο τσίτωμα.
Τέλος πάντων, θα δώ εν ευθέτω χρόνω τι θα κάνω, γιατί σ' αυτό το επίπεδο τ' αμάξι μ' αρέσει!

Re: Ερώτηση για light υβρίδιο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Φεβ 2016, 18:54
από ds3_ncl
Ναι εχεις ποιντ! Αφου προεκυψε το θεμα με τη φτερωτη! Απλα εμενα με κουραζει ηδη στα κλειστα κομματια που σπινιαρει σαν τρελο!

Αφου θα προχωρησεις σε αλλαγες καντο! Και αν δεν ειναι μεγαλη η διαφορα κοστους! Να δουμε ποτε θα γινουμε και εμεις rc!! Χαχα


Sent from my iPhone -driving DS3