Aris Ds3 έγραψε:
Καλησπέρα έχω στην κατοχή μου ένα Citroen DS3 Και γενικά κοπανάει πάρα πολύ μέσα... Θα ήθελα να μου πείτε τι αμορτισέρ να βάλω!ενας Κύριος μου πρότεινε Β8 blistein με eibach pro kit ελατηρια με 2.5 ποντους χαμηλομα μπροστα και 1 ποντο πισω,τι λέτε ;
Υποθέτοντας οτι είναι το 150άρι,εάν θέλεις κάτι πολύ ποιοτικό,θα πάς σε bilstein sprint,με eibach ελατήρια και χαμήλωμα 3 πόντους.
Θα σταματήσει το κοπάνημα,θα σταματήσει το χαζοψάρεμα και γενικά θα έχεις ένα πλαίσιο που θα το φοράς και θα πηγαίνεις όπου θέλεις και όπως θέλεις.
Την ευθυγράμμιση κάντην ουδέτερη στην σύγκλιση,οπότε σε απότομο φρενάρισμα,ή σε χαρακιές στο δρόμο,ή σε νερά,δεν θα έχεις μεγάλα διαβάσματα στο τιμόνι σου.
Κόστος,γύρω στα 800 ευρώ περασμένα και ευθυγραμμισμένος.
Διάρκεια ζωής,για πάντα.
Υπόψιν οτι αν χτύπα ξύλο,χτυπήσεις κάποια μπουκάλα.είναι επισκευάσιμη.
Δεύτερη λύση να πάς σε sachs με hr ελατήριο.Δεν θα την επέλεγα,η sachs εδώ και χρόνια,πάντα έχει περισσότερες λίμπρες στο ριμπάουντ.Θέλει ψαγμένο αναβάτη.
Κόστος κανά 150άρι πιο φτηνά απο την πρώτη λύση.
Τρίτη λύση όπως ανέφεραν και άλλοι συμφορουμίτες εδώ μέσα,η "μαμά" κατάσταση.
Απλά γυρνάς σελίδα και δεν ασχολείσαι.
Είναι αμορτισέρ λαδιού,ούτε κάν διπλής ενεργείας,τα οποία αν το κυνηγάς και λίγο,μετά απο 20.000 χλμ θα θές πάλι αλλαγή.
Όπως επίσης δεν μπορούν να συνδυαστούν με κανένα ελατήριο χαμηλώματος,λόγω του ύψους τους.
Και σαν χρήματα το 500άρι τόχεις στο νερό.
Υ.Γ Σε οποιαδήποτε λύση,αλλάζεις οπωσδήποτε τοπ μάουντς.
Η διαδικασία αλλαγής θα σου πάρει κανά τρίωρο,γιατί μπροστά είναι δύσκολα.