Σελίδα 1 από 3
Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 10:08
από STAFO
Καλημέρα σας,
Ήθελα την άποψη σας για την περίπτωση τοποθέτησης turbo σε DS3 1,4.
Αξίζει ???
και μετά από πόσα χιλιόμετρο είναι καλύτερο να γίνει αυτή η μετατροπή?
Re: TURBO SE DS3 1,4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 10:19
από sotoszx
Όχι STAFO, πάρε την THP.
Re: TURBO SE DS3 1,4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 10:30
από STAFO
μπά τώρα το πηρα και με τα extra μου πήγε αρκετα!!!
Απλά ρωτάω για αργότερα και ενημερωτικά ...
Μια χαρά ευχαριστημένος είμαι κ 95 αλογάκια απλά αργότερα βλέπουμε!!!!
Απλά και στα 110 αλογάκια να έφτανα δεν ξέρω πως θα ήταν ακόμα καλύτερα!
Re: TURBO SE DS3 1,4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 10:46
από Blanc
Θα συμφωνησω με τον Σωτο.
Επισης, πολυ νεο το μοτερ σου για να βγει καποια βελτιωση πανω του ετοιμη κομπλε. Ισως αργοτερα να υπαρξουν ετοιμα κιτ turbo ή compressor...ποιος ξερει.
Αυτα ομως δε τα θυμωμαστε τωρα που το αγορασαμε...παιρνουμε απο την αρχη αυτο που θελουμε, εστω με λιγο κοπο παραπανω. Σαμπως αν το βελτιωσεις δε θα ξοδεψεις ααααλλα λεφτα?
Re: TURBO SE DS3 1,4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 11:13
από STAFO
Συμφωνώ γι' αυτό κ εγώ πέρασα αρκετά το budjet μου για να πάρω αυτό όπως είναι!
Απλά αργότερα ποτέ δεν ξέρεις!
Απλά εσείς σαν γνώστες παραπάνω απο εμενα ίσως μου δίνατε καμιά ιδέα τι θα χρειαζόταν το αυτοκίνητο για να ''κινείτε'' ακόμα καλύτερα!
πχ Φίλτρο εξατμιση κτλ κτλ....
Ευχαριστώ
Re: TURBO SE DS3 1,4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 12:57
από Prokopas
Stafo για turbo πολύ απλά το ξεχνάς. Δεν αξίζει ούτε μία στο εκατομμύριο να κάνεις τέτοια μετατροπή. Αν σε βαραίνει όμως κάτι στην τσέπη και θέλεις οπωσδήποτε να το ξεφορτωθείς τότε θα συνιστούσα ένα πιο ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι και μία επαναχαρτογράφηση εγκεφάλου.
[Διαγράφηκε]
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 13:01
από STAFO
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω agiorgitis στις Παρ 19 Αύγ 2011, 14:06.
Αιτία: 2πλο ποστ |
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 13:02
από STAFO
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση αλλα αν είναι εύκολο μπορείς να μου αναφέρεις τους λόγους? οικονομικοί τεχνικοί ???
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 15:08
από ds3_ncl
μην το βλεπου ετσι ρε παιδια σιγουρα δεν θα παρει οπως το turbo αλλα...
με μια εξατμιση ΟΛΟΚΛΗΡΗ και οχι μιση.. ενα φιλτρο ελευθερο η μεσα στον παπα... και το προγραμματακι νομιζω οτι θα φτασει εκει που ζητα ο φιλος.(ολα αυτα λογικα με 1500 ευρω το πολυ εισαι ετοιμος)
οσο για το turbo που λες.. για να το κανεις αυτο θα πρεπει να χεις υπομονη τεραστια να δαπανησεις ενα παρα πολυ μεγαλο ποσο... και μετα δεν ξερεις αν θα σου αντεξει κιολας.. ισως με πολυ μικρη πιεση..
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 15:10
από nonos
Θελει και εκκεντροφορο κατα την αποψη μου Μακη.
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 15:16
από ds3_ncl
nonos έγραψε:
Θελει και εκκεντροφορο κατα την αποψη μου Μακη.
μου διεφυγε
Re: Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 15:17
από zx lover
nonos έγραψε:
Θελει και εκκεντροφορο κατα την αποψη μου Μακη.
Και τα μαγνητάκια τα κίτρινα στα σωληνάκια καυσίμου...
sent from a galaxy far far away
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 16:11
από nonos
Ελα μωρε τι ειναι +2 λιτρα καταναλωση..
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 16:58
από Prokopas
Δεν αξίζει γιατί τα χρήματα που θα δαπανήσεις δεν θα έχουν αντίκρυσμα με τη δύναμη ή τη ροπή που θα κερδίσεις. Να μη μιλήσω για τη βαβούρα, την κατανάλωση και τη μη- αξιοπιστία
Re: Βελτίωση 1.4
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 19 Αύγ 2011, 20:53
από Skotis
Νομίζω η βελτίωση στα ατμοσφαιρικά σύνολα πεθαίνει μιας και η αγορά έχει πληθώρα turbo αυτοκινήτων τα οποία βελτιώνονται για πλάκα σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά.Οπότε μιας και δεν νομίζω να υπάρξουν πολλά άτομα που θα επιχειρήσουν κάτι ανάλογο είναι κρίμα να επιχειρήσεις πρώτος ή από τους πρώτους να πειράξεις την κούκλα σου.Το πολύ πολύ δώσε λίγο αναπνοή παραπάνω όπως σου πρότειναν τα παιδιά και απόλαυσε την ομορφιά και το στρίψιμο της