Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια και πάλι
@NickNT:
1) Ναι, γίνεται λιγότερο αλλά παραμένει ορατή. Με χρώμα κ βερνίκι ή βερνικόχρωμα το φέρνεις κάπως αλλά και πάλι από το μισό μέτρο θα βλέπεις μια μαύρη γραμμή χρώματος. Μόνο βάψιμο ή τοπική βαφή σώνει την κατάσταση εντελώς.
2) Τα λίγα καταστήματα στην Ελλάδα που παρέχουν επαγγελματικά αυτές τις υπηρεσίες, χρεώνουν ανάλογα με το μέγεθος, τη κατάσταση του αυτοκινήτου κλπ. Χοντρικά ξεκινάνε από τα 250€-300€ και ανεβαίνουν, με καλά υλικά και προσοχή στο τελικό αποτέλεσμα. Δεν αναφέρομαι φυσικά σε τυχάρπαστους που γυαλίζουν με 60€ σε προσφορά κουπονιού και σε 4 ώρες σου παραδίδουν το αυτοκίνητο...
Οι παράμετροι είναι πολλοί, για παράδειγμα δε περιλαμβάνουν βαφή/τοπική βαφή κλπ. Έρχεσαι σε συνεννόηση για το τι περιμένεις ως αποτέλεσμα και ο επαγγελματίας θα πρέπει να σου πει το μπορεί να επιτευχθεί και τι όχι.
Έχει επίσης κερί που κοστίζει 980€ η συσκευασία (Swissvax Crystal Rock), 4000€-5000€ η συσκευασία των 2Χ200ml (Swissvax Divine) αλλά και κερί που κοστίζει 20€ το μισόλιτρο. Οπότε μέσα σε όλα είναι και τα υλικά που θέλεις εσύ. 2 χέρια από το Swissvax Crystal Rock μπορεί να ανεβάσει το κόστος 100€-150€ για παράδειγμα (τυχαίο ποσό εντελώς).
Από την άλλη έχει κεραμικά προϊόντα αντί του κεριού που έχουν χρονοβόρα διαδικασία τα οποία προσθέτουν μικρά στο βερνίκι, επιτυγχάνοντας ένα επιπλέον σκληρό στρώμα προστασίας για 1-2 χρόνια και μια έξτρα μικροπροστασία από γρατζουνιές.
Αν θέλεις μια ολοκάθαρη επιφάνεια -σε ένα άρτιο εμφανισιακά αυτοκίνητο όμως χωρίς βαθουλώματα/γρατζουνιές κλπ- λες και μόλις το έβαψες, μπορείς να ζητήσεις ολικό ντουκοχαρτάρισμα και μετά γυάλισμα. Μία συνολική εργασία 4-6 ημερών. Φυσικά, το κόστος ανεβαίνει ανάλογα, ίσως να υπερδιπλασιάζεται κιόλας.
Οπότε όλα είναι σχετικά.
Πάντως, αν δε το πλένεις σωστά , σε 2-3 χρόνια θα επιστρέψει στην κατάσταση που το έδωσες πριν στο γυαλίσουν. Οπότε όλα ξεκινάνε από το
πόσο θέλεις να ασχοληθείς και να διατηρήσεις αυτή την εμφάνιση.