Προστασία-περιποίηση: Citroen Xsara 1.6 facelift Exclusive
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Μάιος 2014, 19:01
Ο νικητής του δώρου μου στη κοπή της πίτας αποφάσισε να το εξαργυρώσει και το ραντεβού κλείστηκε για χθες το Σάββατο το πρωί. Μετά τις απανωτές βροχές και τη κακοκαιρία των τελευταίων μηνών, έφτασε ο καιρός για τη περιποίηση της Xsara του.
Το αυτοκίνητο ήρθε πλυμένο και πριν από οτιδήποτε άλλο έπρεπε να καθαρίσουμε λάστιχα-τάσια-θόλους που ήταν κάπως έτσι:
και έγιναν έτσι:
Επόμενο βήμα, καθαρισμός της επιφάνειας από σκόνες με τη βοήθεια του γνωστού Optimum ONR. Συνέχεια με πηλό σε όλες τις βαμμένες επιφάνειες ώστε να απαλλαχθούμε από διάφορες επικαθίσεις. Πριν από αυτό, ένα μικρό τεστ:
Μια διαφορά την έχει, όπως και να το κάνουμε!! Υπεύθυνος για το αποτέλεσμα είναι ο συνδυασμός των παρακάτω 2 προϊόντων, μισό μέρος από το καθένα:
Πηλός λοιπόν:
Μη ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το περιποιείται ο Πέτρος. Πάραυτα, η ανάγκη χρήσης του πηλού είναι σχεδόν πάντα απαραίτητη!!
Συνέχεια με τον προαναφερθέν συνδυασμό:
Μέχρι που ξαναχάλασε το καλώδιο του αλοιφαδόρου. Επισκευάστηκε αλλά μετά από 20 λεπτά ξανά τα ίδια, οπότε και συνέχισα χεράτα. Πάμε για πλήρη αλλαγή των καλωδίου ρεύματος μου φαίνεται...
Κέρωμα:
Ενδεικτική φωτογραφία της ποσότητας που πρέπει να μένει στην επιφάνεια μιας και το παραπάνω μόνο δύσκολη μας κάνει τη ζωή, ενώ στην ουσία "πετάμε" παραπανίσιο προϊόν.
Ο Πέτρος ανέλαβε να καθαρίσει και τα τάσια εσωτερικά:
Οι θόλοι περάστηκαν με σπρέι σιλικόνης και τα λάστιχα με Zaino Z-16.
Και πλέον έτοιμοι με τις τελικές φώτο:
Ελπίζω να το ευχαριστήθηκε ο Πέτρος όσο το ευχαριστήθηκα προσωπικά. Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό και πλέον προστατευμένη η Γαλλίδα του μπορεί να αντικρίσει το καλοκαίρι. Να τον ευχαριστήσω και για τη βοήθεια του ώστε να τελειώνουμε συντομότερα. Με τις υγείες του!
Το αυτοκίνητο ήρθε πλυμένο και πριν από οτιδήποτε άλλο έπρεπε να καθαρίσουμε λάστιχα-τάσια-θόλους που ήταν κάπως έτσι:
και έγιναν έτσι:
Επόμενο βήμα, καθαρισμός της επιφάνειας από σκόνες με τη βοήθεια του γνωστού Optimum ONR. Συνέχεια με πηλό σε όλες τις βαμμένες επιφάνειες ώστε να απαλλαχθούμε από διάφορες επικαθίσεις. Πριν από αυτό, ένα μικρό τεστ:
Μια διαφορά την έχει, όπως και να το κάνουμε!! Υπεύθυνος για το αποτέλεσμα είναι ο συνδυασμός των παρακάτω 2 προϊόντων, μισό μέρος από το καθένα:
Πηλός λοιπόν:
Μη ξεχνάμε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το περιποιείται ο Πέτρος. Πάραυτα, η ανάγκη χρήσης του πηλού είναι σχεδόν πάντα απαραίτητη!!
Συνέχεια με τον προαναφερθέν συνδυασμό:
Μέχρι που ξαναχάλασε το καλώδιο του αλοιφαδόρου. Επισκευάστηκε αλλά μετά από 20 λεπτά ξανά τα ίδια, οπότε και συνέχισα χεράτα. Πάμε για πλήρη αλλαγή των καλωδίου ρεύματος μου φαίνεται...
Κέρωμα:
Ενδεικτική φωτογραφία της ποσότητας που πρέπει να μένει στην επιφάνεια μιας και το παραπάνω μόνο δύσκολη μας κάνει τη ζωή, ενώ στην ουσία "πετάμε" παραπανίσιο προϊόν.
Ο Πέτρος ανέλαβε να καθαρίσει και τα τάσια εσωτερικά:
Οι θόλοι περάστηκαν με σπρέι σιλικόνης και τα λάστιχα με Zaino Z-16.
Και πλέον έτοιμοι με τις τελικές φώτο:
Ελπίζω να το ευχαριστήθηκε ο Πέτρος όσο το ευχαριστήθηκα προσωπικά. Το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό και πλέον προστατευμένη η Γαλλίδα του μπορεί να αντικρίσει το καλοκαίρι. Να τον ευχαριστήσω και για τη βοήθεια του ώστε να τελειώνουμε συντομότερα. Με τις υγείες του!