Θα ήθελα την γνώμη των ειδικών σχετικά με τον καθαρισμό-γυάλισμα του εξωτερικά του κινητήρα του αυτοκινήτου. Αν υπάρχει δηλαδή κάποιο καθαριστικό που θα διαλύει κατάλοιπα αναθυμιάσεων, γράσσων (κατά προτίμηση σε σπρέϋ) να ψεκάζεις, να το αφήνεις να δράσει και μετά να σκουπίζεις με πανάκι χωρίς να χρειάζεται η χρήση καθόλου νερού και το κυριότερο να μην έχει επιβλαβείς συνέπειες σε πλαστικά, κολλάρα κλπ.
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
jor
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός-Γυάλισμα κινητήρα
Δεν υπάρχει αυτό που ψάχνεις Ιορδάνη. Θέλει ξέπλυμα, ότι και να βάλεις.
Μπορείς να κάνεις σωστή δουλειά με ατμοκαθαριστή χειρός και να ψεκάζεις ένα διάλυμα degreaser στα δύσκολα σημεία, πινελάκι/οδοντόβουρτσα, ατμοκαθαριστής, σκουπισμα με πανί και πας παρακάτω:
Σίγουρα θα πάρει αρκετή ώρα (1-2 ώρες) αλλά θα είσαι σίγουρος πως δε πρόκειται να προκαλέσεις ζημιά ή φθορά.
Το σουάζ είναι πολύ επιθετικό, δε το προτείνω, μπορεί να σου "κάψει" επιφανειακά τα πλαστικά και όχι μόνο!
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Τώρα μπερδεύτηκα ακόμη περσσότερο ... Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο degreaser που να το ψεκάζεις και μετά να καθαρίζεις με πανάκι και κατόπιν να περνάς κάποιου είδους προστατευτικό-γυαλιστικό και όλα αυτά χωρίς να φοβάσαι για πλαστικά, κολλάρα και ηλεκτρολογικά ??
Επειδη και εγω εχω τρελα με την καθαριότητα του κινητηρα θα σου πω τι κανω! εχω την υπομονή και τον χρόνο και καθαριζω ολα τα λαδια που ειναι πανω σε πλαστικά η λάστιχα με απλό πανί. Φεύγουν πανεύκολα. Τα λαδια που ειναι σε μεταλλο και σε δυσκολα σημεια ρίχνω σπρέι καρμπιρατέρ το οποίο εξατμίζεται αμέσως και κάνει το λάδι σαν νερό, είναι βέβαια πολυ διαβρωτικό αλλά ο κινητήρας μου γενικος δεν βγαζει αναθυμιασεις και αυτό το κανω μια φορα το 6μηνο και σε συγκεκριμένα σημεία που ξέρω οτι μαζεύεται λιγο λαδι. βεβαια εαν ο κινητηρα σου ειναι μεσα στο λάδι θα πρότεινα ζεστο νερο με πιεση. για το γιαλισμα χρησιμοποιώ μια φορα τον χρονο πλαστικοποιητη προστατεύει τα πλαστικά απο την θερμοκρασία και την υπεριώδη ακτινοβολία (το μηχανοστάσιο δεν το βλέπει ο ήλιος) κάποτε έβαζα βαζελίνη η σιλικόνη αλλα με την θερμοκρασία ρευστοποιουταν και κολλούσε επάνω σκόνη με αποτέλεσμα να γίνεται ακόμα χειρότερα.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
Skotis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός-Γυάλισμα κινητήρα
Τώρα μπερδεύτηκα ακόμη περσσότερο ... Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο degreaser που να το ψεκάζεις και μετά να καθαρίζεις με πανάκι και κατόπιν να περνάς κάποιου είδους προστατευτικό-γυαλιστικό και όλα αυτά χωρίς να φοβάσαι για πλαστικά, κολλάρα και ηλεκτρολογικά ??
Σκέψου ότι το degreaser είναι ένα δυνατό σαπούνι. Το αραιώνεις με νερό και κάνει σαπουνάδα. Αυτό που ρωτάς είναι σαν να θέλεις να πλύνεις με ειδικό σαμπουάν το αυτοκίνητο σου και να μη χρειάζεται να το ξεπλύνεις...
Αυτό που λέει ο Giannis307, είναι εν μέρει σωστό: αν επιμείνεις πολύ σε ένα σημείο, μπορεί από τη πίεση και τη υγροποίηση του ατμού, να περάσει σε σημεία που δε θα ήθελες. Για αυτό και χρησιμοποιείται με φειδώ και σε συνεργασία με κάποιο καθαριστικό τύπου degreaser. Ξαναλέω όμως, μόνο τοπικά και όπου υπάρχει ανάγκη.
Στο τέλος, και αφού είσαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα του καθαρίσματος, προτείνω προϊόν τύπου γαλάκτωμα, ψέκασμα σε πινέλο ή σφουγγάρι για τα πλαστικά, και σπρέι σιλικόνης τοπικά στα κολάρα. Αφήνεις να τραβήξει το προϊόν και στις 2 περιπτώσεις (ποτέ δε ψεκάζεις γενικά και όπου να'ναι) και μετά σκουπίζεις με στεγνό πανί.
Με τον τρόπο που σου περιέγραψα, από τις 1ες φώτο, μπορείς να φτάσεις στις 2ες:
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Σκέψου ότι το degreaser είναι ένα δυνατό σαπούνι. Το αραιώνεις με νερό και κάνει σαπουνάδα. Αυτό που ρωτάς είναι σαν να θέλεις να πλύνεις με ειδικό σαμπουάν το αυτοκίνητο σου και να μη χρειάζεται να το ξεπλύνεις...
Αυτό που λέει ο Giannis307, είναι εν μέρει σωστό: αν επιμείνεις πολύ σε ένα σημείο, μπορεί από τη πίεση και τη υγροποίηση του ατμού, να περάσει σε σημεία που δε θα ήθελες. Για αυτό και χρησιμοποιείται με φειδώ και σε συνεργασία με κάποιο καθαριστικό τύπου degreaser. Ξαναλέω όμως, μόνο τοπικά και όπου υπάρχει ανάγκη.
Στο τέλος, και αφού είσαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα του καθαρίσματος, προτείνω προϊόν τύπου γαλάκτωμα, ψέκασμα σε πινέλο ή σφουγγάρι για τα πλαστικά, και σπρέι σιλικόνης τοπικά στα κολάρα. Αφήνεις να τραβήξει το προϊόν και στις 2 περιπτώσεις (ποτέ δε ψεκάζεις γενικά και όπου να'ναι) και μετά σκουπίζεις με στεγνό πανί.
Δημήτρη σε ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις απλά να πω ότι δεν εννοούσα να μην το ξεπλύνω στο τέλος. Σε παρακαλώ με pm μπορείς να μου στείλεις κάποιο προτεινόμενο degreaser για την αρχή και γαλάκτωμα για το τέλος ??
Έγω παίδες ανοίγω το καπό λέω πως είσαι έτσι ρε πούστη μου και το ξανακλείνω!Περίπου ανά εξάμηνο το κάνω και εγώ...
Στάλθηκε από το SM-G900F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση