http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=AGL-CWC-500 7.70€ περίπου κ με συσκευασία προσφοράς 500ml +500ml δώρο,αυτό μια καλή βούρτσα λίγο τρίψιμο κ οι ζάντες γίνονται καινούργιες. τα μεταφορικά για δέμα μέχρι 20κιλά είναι 9λίρες ,οπότε συμφέρει περισσότερο να πάρετε 4-5 πραγματάκια. η μεταφορά γίνεται με φορτηγό κ το δέμα έρχεται στην πόρτα σας με κούριερ .
http://www.shinearama.co.uk/product.php?id=AGL-CWC-500 7.70€ περίπου κ με συσκευασία προσφοράς 500ml +500ml δώρο,αυτό μια καλή βούρτσα λίγο τρίψιμο κ οι ζάντες γίνονται καινούργιες. τα μεταφορικά για δέμα μέχρι 20κιλά είναι 9λίρες ,οπότε συμφέρει περισσότερο να πάρετε 4-5 πραγματάκια. η μεταφορά γίνεται με φορτηγό κ το δέμα έρχεται στην πόρτα σας με κούριερ .
Thanks!!
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω takhsc4 στις Πέμ 08 Ιούλ 2010, 19:36.
Προιόντα που δεν έχουν ουδέτερο pH (άρα έχουν βασικό ή όξινο) μπορούν πολύ εύκολα να προκαλέσουν σοβαρή ζημιά σε οποιαδήποτε βαμμένη/βερνικωμένη επιφάνεια.
Υπάρχουν στην αγορά προιόντα που κάνουν επίσης πολύ καλή δουλειά με πολύ ασφαλέστερο τρόπο κατάλληλα ακόμη και για το χρώμα του αυτοκινήτου:
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Δεν πιστεύω ότι η ζάντα αλουμινίου έχει κάποιο πρόβλημα σε αυτό.
_________________ 2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color] Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005
alfa3delta
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός ζαντών Εσωτερικά
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 14:00
Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2011, 10:51 Δημοσιεύσεις: 1840 Τοποθεσία: Αθήνα
Η ζάντα ίσως όχι τόσο, αν και παίζεται αυτό, αλλά τα μπουλόνια εμένα σκούριασαν. Δεν ξαναχρησιμοποιώ τέτοια χημικά όπως λέει κι ο Δημήτρης. Εξίσου καλά καθαρίζει και με το πιεστικό.
_________________ Θάνος Axel 1.3 - ZX Monte Carlo 1.4 - Xsara exclusive 1.6 - Xsara picasso exclusive 1.8 - C3 1.6 exclusive- FORD Mondeo mk4 2.0 Ghia
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return... Leonardo da Vinci
Ίσως έχεις δίκιο αλλά δεν χρησιμοποιείς αυτά τα προϊόντα χωρίς ξέβγαλμα με νερό η πιεστικό, οπότε πιστεύω ότι δεν υπάρχει ο χρόνος να γίνει κάποια διάβρωση σε καμμια επιφάνεια, μην νομίζετε ότι είναι τα προϊόντα που βάζουν οι βενζιναδες η τα πλυντήρια αυτοκινήτων. Αυτά τα προϊόντα τα χρησιμοποιεί η Lufthansa για τους κινητήρες τις, δεν πιστεύω ότι θα χρησιμοποιούσαν τα προϊόντα τις συγκεκριμένης εταιρίας εάν υπήρχε περίπτωση να πάθουν κάτι τα αεροπλάνα η οι κινητήρες τους.
_________________ 2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color] Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005
alfa3delta
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός ζαντών Εσωτερικά
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 18:06
Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2011, 10:51 Δημοσιεύσεις: 1840 Τοποθεσία: Αθήνα
Εννοείται ότι το ξεβγάζεις αμέσως, όπως αναφέρεται και στις οδηγίες (όχι πάνω από 5' παραμονή). Παρόλα αυτά, την ζημιά την κάνουν. Μην συγκρίνεις τα μέταλλα που χρησιμοποιούνται στην αεροναυπηγική. Είναι διαφορετικής σύνθεσης.
_________________ Θάνος Axel 1.3 - ZX Monte Carlo 1.4 - Xsara exclusive 1.6 - Xsara picasso exclusive 1.8 - C3 1.6 exclusive- FORD Mondeo mk4 2.0 Ghia
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return... Leonardo da Vinci
Ναι έχεις δίκιο,είναι διαφορετικής σύνθεσης είναι πολύ πιο ευαίσθητα από του αυτοκίνητου η οποιουδήποτε άλλο κράμα αλουμινίου η άλλο μέταλλο που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο επάνω του. Και εάν διάβαζες πιο προσεκτικά μιλάω και για τον κινητήρα των αεροσκαφών και όχι για βαμμένες επιφάνειες που εννοείς η υποννοείς.
_________________ 2CV - SAXO 1,4 VTS - XSARA 1400 VTR[/color] Παρών αυτοκίνητο: Citroen C5 Exclusive 2000 cc - mod 2005
alfa3delta
Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός ζαντών Εσωτερικά
Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 20:15
Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2011, 10:51 Δημοσιεύσεις: 1840 Τοποθεσία: Αθήνα
Διαβάζω πάντα προσεκτικά και προπαντός δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα για το τι εννοεί ή υπονοεί ο συνομιλητής μου. Λέγοντας μέταλλα που χρησιμοποιούνται στην αεροναυπηγική εννοούσα ακριβώς κυρίως τον κινητήρα. Αυτός είναι που καταπονείται με υψηλές θερμοκρασίες, κραδασμούς και διάβρωση.
Τα υλικά τα οποία χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του θαλάμου καύσης πρέπει να παρουσιάζουν καλή αντοχή στις θερμικές καταπονήσεις (thermal stresses), στη διάβρωση που επιφέρουν τα προϊόντα της καύσης και στους κραδασμούς της λειτουργίας. Συνήθως, για την κατασκευή του φλογοθαλάμου χρησιμοποιούνται κράμματα χάλυβα με νικέλιο και χρώμιο ενώ το περίβλημα κατασκευάζεται από ελαφρύ χάλυβα.
Είμαι σίγουρος ότι τα κράματα που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών, η οποία αποτελεί τμήμα της αεροναυπηγικής (για να είμαι σαφέστερος αυτή τη φορά), δεν έχουν καμία σχέση με αυτά που χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ακόμα και το χειρουργικό ατσάλι που χρησιμοποιώ εγώ στη δουλειά μου, δεν έχει την ίδια χημική σύσταση με τα διάφορα άλλα που κυκλοφορούν, καθώς πρέπει να αντέχει στην διάβρωση λόγω της συνεχούς επαφής με οξέα της στοματικής κοιλότητας. Σαφώς θα πρέπει να είναι σχεδιασμένα να είναι πιο ανθεκτικά και όχι πιο ευαίσθητα όπως αναφέρεις. Δε νομίζω η βίδες που στερεώνουν τη ζάντα στο αυτοκίνητό μου, να έχουν την ίδια σύσταση με τις βίδες που χρησιμοποιούνται στην κατασκευή ενός κινητήρα!
_________________ Θάνος Axel 1.3 - ZX Monte Carlo 1.4 - Xsara exclusive 1.6 - Xsara picasso exclusive 1.8 - C3 1.6 exclusive- FORD Mondeo mk4 2.0 Ghia
For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return... Leonardo da Vinci
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση