Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 21:42 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 02:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
"Προσοχή δεν καίμε το βερνίκι του αυτοκινήτου σας" λέει στο site της η microrepairs. Τελικά τι ισχύει ? Το ξύνουμε λίγο το βερνίκι η όχι ? Μπορεί ένα αυτοκίνητο να γυαλίσει ικανοποιητικά εφόσον η ασπίδα του βερνικιου παραμείνει ?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
O Rotary (περιστροφικός αλοιφαδόρος) σε χέρια άσχετου μπορεί να σου κάψει το βερνίκι, αυτό είναι αλήθεια:



ξεκίνα το στα 15 sec και θα δεις τους καπνούς από το καμένο βερνίκι.


Όταν έρθει η ώρα για γυάλισμα από σοβαρό επαγγελματία, πρώτα παίρνει μετρήσεις πάχους βαφής, βλέποντας πόσα "μικρά" έχει διαθέσιμα, ώστε να επιλέξει τη κατάλληλη μέθοδο γυαλίσματος (σφουγγάρια, αλοιφές κλπ), παρακάτω μια τέτοια διαδικασία:

http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewt ... =10&t=1441


O Rotary αφήνει σχεδόν πάντα ολογράμματα στο χρώμα οπότε ακολουθεί σχεδόν πάντα δεύτερο πέρασμα διόρθωσης για το λεγόμενο jeweling, φινιρίζοντας το πρώτο στάδιο γυαλίσματος.

Το γυάλισμα σε χρώματα διπλής επίστρωσης (χρώμα+βερνίκι) αφορούν μόνο το βερνίκι, μιας και εκεί παρουσιάζονται όλες οι ατέλειες: αράχνες, μικρογρατζουνιές κλπ. Σκοπός είναι να "κόψεις" τόσο βερνίκι όσο χρειάζεται και όχι παραπάνω για να έχεις μια επιφάνεια απαλλαγμένη από όλα τα οπτικά ελαττώματα του βερνικιού που αποκτώνται με οποιοδήποτε τρόπο μπορείς να φανταστείς.

Ελπίζω να βοήθησα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 12:58 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καλα ο μαλαθρουμπας που χρησιμοποιει παραπανω τον τροχο για γυαλισμα, τον εχει πολυ γρηγορα :rop, παει το καημενο το ΖΧ turbo diesel... αν ακι πεταχτηκαν και κομματια απο τον σπογγο του.
Δημητρη, το θεμα ειναι οτι μηπως με την αλοιφη ή γενικα και εμ τον αλοιφαδορο γενικα ακνεις και τα 2, δλδ και αφαιρεις λιγο βερνικι και γεμιζεις τις γρατσουνιες με κερι για να γυαλισει; :hmm

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 05 Δεκ 2009, 17:57
Δημοσιεύσεις: 3167
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Παφος
πιστευω πως αυτο το βιντεο γενικά δειχνει την ζημιά που μπορείς να κανει σε υπερθετικό βαθμό. Δεν προκειτε να ασχοληθείς να χαλάσεις τρία σφουγγάρια και να δουλεύεις στο φουλ το ιδιο ακριβώς σημείο. Η φιλοσοφία πισω απο το γυαλισμα ειναι τα "φας" το βερνικι ελάχιστα καθώς ειναι ανοιμοιόμορφη η επιφάνειά του λόγω οξειδώσεων και όχι μονο, ώστε να μπορέσει να "δουλέψει" εκει επάνω η γυαλιστική.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Όπως τα λέει ο Γιώργος: το βίντεο αυτο αναπαριστά το τρόπο με τον οποίο μπορείς να κάψεις βερνίκι. Ο rotary μπορεί να "κολλήσει" ή αλλιώς να "βεντουζώσει" σε ένα σημείο και ο συνδυασμός επιθετικού σφουγγαριού-γούνας+αλοιφής, μπορεί να κάνει τον εφιάλτη, πραγματικότητα.

Οι κατηγορίες είναι 2 Βασίλη: κόβουμε, κοινώς εξαφανίζουμε ή καλύπτουμε-μασκάρουμε ατέλειες. Τα συστατικά των "καλυπτικών" αλοιφών έχουν ειδικά έλαια, μέσα σε όλα τα άλλα, τα οποία αναλαμβάνουν το ρόλο της κάλυψης και της γυαλάδας.

Τα κεριά αυτά καθ'αυτά δε καλύπτουν, αλλά δίνουν όμορφο φινίρισμα και προστασία.

Από την αλλη, υπάρχουν και κάποιες "κοπτικές" αλοιφές στην αγορά οι οποίες έχουν έλαια στη σύνθεση τους που, δουλεύοντας τα, δίνουν την εικόνα της διόρθωσης. Για αυτό και στο τέλος κάθε σταδίου διόρθωσης, περνάς την επιφάνεια με ισοπροπυλική αλκοόλη (10% IPA, 90% απεσταγμένο νερό) για να καθαρίσει επιφάνεια από τα έλαια και να δεις το πραγματικό αποτέλεσμα.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
MeddlingMageGR έγραψε:
"Προσοχή δεν καίμε το βερνίκι του αυτοκινήτου σας" λέει στο site της η microrepairs. Τελικά τι ισχύει ? Το ξύνουμε λίγο το βερνίκι η όχι ? Μπορεί ένα αυτοκίνητο να γυαλίσει ικανοποιητικά εφόσον η ασπίδα του βερνικιου παραμείνει ?



Sent from my MT11i using Tapatalk 2
Δημήτρη το γυάλινα πρακτικά αυτό είναι. Αφαίρεση - κόψιμο βερνικιού ώστε να απομακρυνθούν - μειωθούν οι ατέλειες.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Καταλαβα Δημητρη. Και οταν υπαρχει ζημια στο βερνικι και ξεκινημα ασπριλας, τοτε δεν υπαρχει γιατρεια, ε;

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Παιδιά, δεν εχω καταλάβει τίποτα. Δεν το έχω το αντικείμενο. Εγω μια απλή ερώτηση έκανα. Το βγάζουμε το βερνίκι ή όχι? Το ξύνουμε λίγο ή πολύ ? Απλά πράγματα. Ο τύπος πιστέυετε οτι ακολουθεί μια σωστή τακτική? Η να κοιτάξω αλλού ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 19:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Έλα ρε Δημήτρη, εύκολο είναι.
Αν το βερνίκι έχει πάχος π.χ. 10 εκατοστά, εσύ το τρίβεις 1 εκατοστό ώστε να γυαλίσει.

Αν φτάσεις στο σημείο να το τρίψεις τόσο πολυ ώστε να φύγει το βερνίκι, μετά πας για φανοποιειο...

Είναι σα να έχεις ένα τραπέζι περασμένο με βερνίκι, και για να γυαλίσει να μου λες ότι θα πάρεις ένα χοντρό γυαλόχαρτο και θα τριβεις μέχρι να φανεί το ξύλο... και μετά θα σε κυνηγάει η μητέρα σου με το σκουπόξυλο μέχρι την Λαμια! :grin:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Όχι δεν το βγάζουμε, το τρίβουμε όσι χρειάζεται και όσο επιτρέπεται.

Sent from my MT11i using Tapatalk 2

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Απρ 2012, 23:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Πολύ ωραία. Εχω λοιπόν ένα θέμα : κάτω από το βερνίκι, εχω 4 δαχτυλιες από 4 δάχτυλα η κάθε μια. Στην πόρτα του συνοδηγού. Είχα πάει στην paintbull για κάτι εργασίες (μαύρη η ώρα) και ούτε το χρώμα πέτυχαν (ακόμα κ με φασματογράφο), ούτε την ομοιομορφία, ΚΑΙ τα τζάμια μου είχαν ψεκάσει με χρώμα, ΚΑΙ βρήκα δαχτυλιές. Οι δαχτυλιές αυτές φαίνονται υπό γωνία. Σε αυτή την περίπτωση τι πιθανότητες εχω να εξαφανιστούν ? Τετάρτη Πέμπτη παω για γυάλισμα στο μαγαζί που προανέφερα. Αλλά επειδή όταν πήγα το αυτοκίνητο δεν ήταν φρέσκοπλυμμένο, δεν μπόρεσα να του δείξω τίποτα.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2012, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Σίγουρα οι δαχτυλιές είναι κάτω απο το βερνίκι;

1)Αν είναι απο κάτω, σημαίνει οτι κάποιος ακούμπησε τα χέρια του πριν προλάβει να στεγνώσει το χρώμα, ή είχε στεγνώσει αλλά τα δάχτυλα είχαν σκόνη/χώμα και έμεινε το αποτύπωμά τους.
Μετά περάστηκε το βερνίκι και οι δαχτυλιές έμειναν ανέπαφες στον χρόνο, όπως τα απολιθώματα των δεινοσαύρων!
Άρα για να το φτιάξεις, πρεπει να ξαναξυθεί τοπικά η πόρτα και να ξαναβαφτεί απο την αρχή.

2)Αν είναι στο βερνίκι, τότε με λίγο γυάλισμα θα φύγει. Αλλά δεν ξέρεις πόσο βαθιά είναι τα αποτυπώματα. Μπορεί δηλαδή να είναι επιφανειακά και να φύγουν με απομάκρυνση του 1/10 του πάχους του βερνικιού, αλλά μπορεί να είναι και πολύ βαθιά και να πρεπει να βγεί σχεδόν όλο το βερνίκι, και μετά να ξαναπεραστεί (βερνίκι).


Αλλά αφού δεν ξέρεις το αντικείμενο 100%, πήγαινε εκεί και θα σου πουν αυτοί. ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2012, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Σε πολύ μικρές τοπικές επισκευές συνηθίζουν να βάζουν μονής (βερνικόχρωμα). Αυτό διορθώνεται εύκολα στο γυάλισμα.

Επίσης, αν το βερνίκι σου είναι κουρασμένο, πάντα θα έχει οπτική διαφορά με το σημείο μικροεπισκευής.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Το βερνίκι κατά το γυάλισμα.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Απρ 2012, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Δημήτρη είναι πιθανό να είναι κάτω από το βερνίκι, ειδικά αν είναι κοντά στην περιοχή που έφτιαξες. Μακάρι να φύγουν με το γυάλισμα και να ησυχάσεις.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 14 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Έρευνα κατά της Intel άνοιξε η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίο
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 6
Μεταλικος ηχος (κλακ κλακ) κατα το πατημα γκαζιου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 14
Προβλημα κατα την εκκινηση!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 7
Αλλαγη λειτουργιας τουρμπινας κατα την εκκινηση του αυτοκινη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 21
Κρωταλισμα μοτερ, και σφιριγμα κατα την αλαγη ταχυτητας.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια