NEKTARIOS C5 έγραψε:
Ωωωχχ πονεσα Πανο
!!Παλι καλα ειναι οκ ο προεδρος, πιστευω και το ηθικο του ωστε να το ξανακανει
μπα το ηθικο μου επεσε πολυ σημερα...
βασικα οποιος νομιζει οτι αν μπει και παει καλα με το πολιτικο του, πολιτισμενο αυτοκινητο, οσο βελτιωμενο και αν ειναι, θα παει καλα και με ενα τετοιο αυτοκινητο και απλα θα πηγαινει πιο γρηγορα και θα πιεζει περισσοτερο απλα την πατησε... δεν εχει καμια σχεση ενα πολιτικο αυτοκινητο το οποιο οσο και αν το πιεσεις φερεται πολιτισμενα και θα συγχωρεσει και μια στραβοτιμονια σου απλως ανοιγοντας την τροχια και ενα ψιλοαφημα του γκαζιου στη στροφη ή ενα μπλοκαρισμα φρενων, με ενα αυτοκινητο που ειναι τοσο απολυτα στιμενο οσον αφορα αναρητηση-πλασιο, χωρις ιχνος οχι τιποτα προηγμενων ηλεκτρονικων (esp κτλ ουτως η αλλως δεν εχω) αλλα ουτε καν abs...
Πρωτη φορα λοιπον οδηγω το ΖΧ και αφου συνηθιζω λιγο διακοπτες, γκαζι κτλ στη διαδρομη, μπαινουμε και στην πιστα. Απο τη μια να θελω να παω προοδευτικα στην αρχη για να μαθω τα ορια του, απο την αλλη πηγαινοντας ετσι να μην καταφερνω να κρατησω τα λαστιχα σε σωστη θερμοκρασια αφου δεν πιεζα οσο ο Πανος (που ακομα και αυτος δυσκολευοταν να τα κρατησει ζεστα με τετοιο καιρο) οποτε δε μπορουσα να πιεσω μετα γιατι ειχαν κρυωσει τα λαστιχα... Ετσι ειδικα το ξεκολλημα της ουρας ηταν αναποφευκτο. Απο την αλλη να προσπαθω να ξεσυνηθισω το τσαρουχωμα των φρενων (οπως μαθεις...) για να αποφυγω μπλοκαρισματα, χωρις επιτυχια, και ετσι στις περισσοτερες στροφες να εχω "κρυα λαστιχα" επειδη δεν πιεζω αρκετα και μπλοκαρισματα φρενων με αρκετο γλυστριμα και ξεκολλημα της ουρας επειδη πιεζα πολυ τα φρενα και τα οποιο να προσπαθω να γλυκανω για να στριψω χωρις τετακε... μιλαμε για αθλο και μονο που το σκεφτομαι... επιπλεον ο "βολταδικος" τροπος κατεβασματος που λεει ο πανος ήταν βολταδικος για την οδηγηση του Πανου, εγω δεν κατεβαζα ποτε ετσι τις ταχυτητες στο c4 γιατι ουτε εμπαιναν και θα ειχα παρει και το σαζμαν στο χερι...
επρεπε λοιπον με την πρωτη να μαθω ενα αλλο αυτοκινητο με αντιθετες αντιδρασεις αποτι ειχα συνηθισει και να αλλαξω τελειως τροπο οδηγησης:
c4 - zx
πιεσμενα αλλα προσεκτικα κατεβασματα - αποτομα κατεβασματα
τσαρουχωμα φρενων - προοδευτικα και αρκετο πατα-ασε στα φρενα
οχι πολυ πιεση στα λαστιχα γιατι ζεσταινονται και διαλυονται - πιεζε περισσοτερο τα λαστιχα γιατι κρυωνουν
μερικες αποτομες τιμονιες δικαιολογουντε, κολλημενη συνεχεια η ουρα - οχι αποτομες τιμονιες και ολα πολυ γλυκα γιατι ξεκολλαει συνεχεια η ουρα...
ασε γκαζι γιατι υποστροφει - μην αφηνεις το γκαζι γιατι υπερστρεφει
πολιτισμενες αντιδρασεις - απολυτες χωρις συγχωρεση αντιδρασεις
προφανως δεν τα πηγα και πολυ καλα αφου γυριζαμε σβουρες λες και ειμασταν σε λουνα παρκ και τα λαστιχα παρολαυτα να εχουν παγωσει!!! ευτυχως που ειπε και ο πανος οτι δυσκολευτηκε να τα ζεστανει, ειδικα τα πισω, γιατι ακουγεται λες και ειχα παει βολτα...
επιπλεον ενω βλεπω οτι σε στροφες μου φευγει λιγο η ουρα μετα το φρενο και το μπασιμο στη στροφη και προσπαθω να παω γλυκα οπως μου ειχε πει ο πανος να τον ακουω να φωναζει σε μερικες στροφες "Κλειστά!" και να προσπαθω να κλεισω περισσοτερο αλλα φοβουμενος γιατι καταλαβαινα οτι εφευγε η ουρα και στο τελος της ευθειας εχω μπει με γυρω στα 100χλμ στη στροφη και τον ακουω παλι να φωναζει "Κλειστά!" και κλεινω λιγο περισσοτερο και κανουμε ενα απιστευτο τετακε και φευγουμε με τις παντες μεσα στο χωμα της εσωτερικης και σκαψαμε αρκετα γιατι ηταν πολυ ανωμαλο το εδαφος εκει και ειχαμε και αναπηδησεις... Αφου βγηκαμε καταλαβα οτι ο Πανος φωναζε "Γλυκα" και οχι "Κλειστα"...
ηταν πολυ ασχημο τετακε με πολυ κοπανημα και σκαψιμο...
zxpanos έγραψε:
ναι ρε οχι και πολα,ενα στραβομενο μαρσπιε,ενα στραπατσαρισμενο σοληνα τιμονιου(ακομα λεω ποσο μαλακας ηταν αυτος που τον σχεδιασε να περναει απο κατω)ενα σταβω ημιμπαρο μια χτηπημενη ζαντα και το παραθηρο βγικε απο τους οδηγους απο το μπαμ!!!!!!το καρτερ την γλιτωσε φτηνα και το ηδιο και τα καλωδια απο τους αισθητηρες.παλι καλα ολα τα ανταλακτικα υπαρχουν καβατζα!
μαλιστα...
μονο αυτα;;;
λιγοτερα μου ειπες εκει περα και στεναχωρηθηκα...
γενικα ηταν πολυ δυσκολο και ισως θα επρεπε να ξεκινησω με πολιτικα λαστιχα τουλαχιστον πισω που θα ζεσταινονταν καλυτερα και θα μπορουσα προοδευτικα να πιεσω χωρις να αγχωνομαι γιατι δε ζεσταινονται και να εχω ετσι λιγο καλυτερη προσφυση στην ουρα για να συνηθισω το μπλοκαρισμα των τροχων και να το περιορισω τελειως... επεσα αποτομα στα βαθια να πρεπει να πιεσω πολυ χωρις να μπορω και τρελαθηκα...
και σαν να μην εφταναν ολα αυτα λεω θα τα εχουμε στην καμερα που ειχαμε στηριξει να τα δουμε. δεν ειχαμε ομως δεματικα να στηριξουμε την καμερα και την ειχαμε ντυσει με ενα πανι και κολλησει με ταινια πανω στο κλουβι... δυστυχως ομως οπως την κολλησαμε πατιοταν το κουμπι του ζουμ και με το που την ανοιξα εκανε τερμα zoom in 20-30 μετρα μπροστα... και σαν να μην εφτανε αυτο εχουν καταγραφει ολα μεχρι την εκκινηση. στην εκκινηση με την αποτομη κινηση πατιοταν το κουμπι ενεργοποιησης και τις δυο φορες και εσβηνε!!! και ετσι δεν εχουμε τιποτα σε βιντεο. και επειδη ο κακοπροαιρετος γαβριηλ θα πει οτι το εκανα επιτηδες θα τα κρατησω να του τα δειξω. δεν ειχα λογο ουτε να τα κρυψω (και την προηγουμενη εβδομαδα δεν ανεβασα το τετακε με το c4; ) ουτε να μην βαλω τους γυρους του πανου... αμα εισαι γκαντεμης...
εχω μονο μερικες φωτο και βιντεο απο περασματα απο απεξω που βγαλαμε με τη φωτογραφικη...
πολυ ασχημη μερα ευτυχως που ηταν καλη η παρεα και περασαμε ωραια.
σε λιγο οι φωτο και μεχρι αυριο τα βιντεο...
τελος ενα μεγαλο ευχαριστω στον Πανο που με αντεξε...