Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:06 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 19:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Μόλις γύρισα από το πρώτο μου μεγάλο ταξίδι με το C4 μου και θα ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο κατά το ταξίδι.
Συνολικά έκανα 3400 χιλ.από τα οποία, τα 1298 ήταν το Αθήνα -Βουκουρέστι και άλλα τόσα η επιστροφή.
Ας αρχίσω με τον κινητήρα. Έχω το C4 1400 μοντέλο 2007, το οποίο αποδείχθηκε πάρα πολύ οικονομικό, αφού Αθήνα -Προμαχώνα έκαψε 45 λίτρα, και Κουλάτα (Βουλγάρικη πλευρά του Προμαχώνα) - Βουκουρέστι άλλα 35. (πλήρες γέμισμα του ρεζερβουάρ) Χρήση κλιματισμού μόνο κατά τα τελευταία 120 χιλιόμετρα στην Ρουμανία που έφτασα ντάλα μεσημέρι.
Από την άλλη φάνηκε πάρα πολύ αδύναμος στην Βουλγαρία, αφού αναγκαζόμουν να κατεβάσω ακόμα και σε τρίτη :shift για να περάσω κάποια νταλίκα που πήγαινε με 70-80 Km/h για να γίνει το προσπέρασμα το δυνατόν γρηγορότερα. Στο μεγαλύτερο μέρος της η διαδρομή μέσα στην Βουλγαρία αποτελούνταν από δρόμο με μία λωρίδα ανα κατεύθυνση, ορεινό με πάρα πολλές τυφλές στροφές και ανηφόρες με αποτέλεσμα μέχρι να επιταχύνεις αρκετά και να περάσεις την νταλίκα, να έχει έρθει από την αντίθετη κατεύθυνση κάποιο άλλο όχημα.
Μέχρι τον Προμαχώνα πήγαινα με 140Km/h σταθερά με το cruise control (εκτός από Τέμπη και τα σημεία όπου γίνονται εργασίες) χωρίς καμία στάση και έκανα μόλις 5 ώρες μέχρι εκεί, ενώ στην Βουλγαρία σπανίως μπόρεσα να πάω με 130, κατά το μεγαλύτερο μέρος εντός της Βουλγαρίας πήγαινα με 90 -110 km/h όχι μόνο λόγω των ορίων που έχουν (μόνο μέσα στα χωριά τηρούσα τα όρια -και δεν πέρασα απο λίγα - λόγω των πολλων ραντάρ που έχουν εκεί) αλλά πιό πολύ επειδή ο δρόμος είχε τα μαύρα του τα χάλια, κοινώς σουρωτήρι και γεμάτος σαμαράκια από την μεγάλη συχνότητα διέλευσης φορτηγών :guns (δύσκολα πλέον θα παραπονεθώ για τους Ελληνικούς :gflag καρόδρομους, πάτησα τους πραγματικούς καρόδορμους!!! :scratch ), αλλά και επειδή οι Βούλγαροι είναι απαράδεκτοι οδηγοί, δεν σε βοηθούν ποτέ να περάσεις, απεναντίας βγαίνουν αριστερά για να μην μπορέσεις να περάσεις. Δεν υπερβάλλω με αυτό, ούτε 1 προσπέρασμα σε όχημα με βουλγάρικες πινακίδες δεν έγινε άνετα, ακόμα και υπέρβαρο φορτηγό που πήγαινε με 40 με έκλεισε όταν ήμουν δίπλα του :mad . Επίσης τις πρώτες πρωϊνές ώρες ήταν πάρα πολύ συχνή η διεύλεση κάρων, σε τέτοιο σημείο που έκανα 2 χιλιόμετρα με ταχύτητα αλόγου επειδή είχαν κολλήσει 7 νταλίκες πίσω από μία άμαξα...
Συνολικά χρειάστηκα 16 ώρες για να φτάσω Βουκουρέστι από Αθήνα, συμπεριλαμβανομένων όλων των στάσεων για ξεμούδιασμα στην Βουλγαρία και της μίας στάσης περίπου μίας ώρας όπου πήρα έναν μικρό υπνάκο στο αυτοκίνητο. (Βουλγαρία 9.5 ώρες).
Οι μόνες επιπτώσεις που παρατήρησα στο αυτοκίνητο ήταν η κάποια θέρμανση του δαπέδου κάτω από τα πεντάλ, στην μέση του ταμπλώ από τα χειριστήρια του κλιματισμού έως πίσω από το χειρόφρενο καθώς και του λεβιέ των ταχυτήτων, όχι ανησυχητική θερμοκρασία και μόνο κατά τα τελευταία χιλιόμετρα όπου η εξωτερική θερμοκρασία ήταν στους 36 βαθμούς σύμφωνα με την ένδειξη του αυτοκινήτου και το air condition τέρμα. Πέντάλ -τιμόνι -φρένα -κιβώτιο καμία αλλαγή, ούτε πιο μαλακά ούτε πιο σκληρά. Τέλος, ο κινητήρας δεν ανέβασε καθόλου θερμοκρασία και σε καμία στάση δεν δούλεψε το βεντιλατερ μετά το σβήσιμό του, ακόμα και στο Βουκουρέστι όταν έφτασα με τους 36 βαθμούς θερμοκρασία και το κλιματιστικό τέρμα, όταν έσβησα το βεντιλατέρ δεν παρέμεινε ανοιχτό. Χρησιμοποιώ τα Motul 0-30 X-Max full synthetic.

Άνεση οδηγού -επιβατών: μόνον εγώ οδήγησα σε όλο το ταξίδι (οι 2 συνεπιβάτες μου δεν είχαν δίπλωμα) και οι μόνες ενοχλήσεις που είχα ήταν ένα πιάσιμο στην μέση μετά την Σόφια, πιο πολύ επειδή πέρασα τα σαμάρια της ζωής μου και όχι λόγω του ιδίου του αυτοκινήτου, αλλά και του ιδρώτα. Επίσης πιάστηκαν οι ώμοι μου από την συνεχή χρήση του ανεμιστήρα αλλά και των λίγο ανοιχτών παραθύρων όπου το επέτρεπαν οι ταχύτητες. Οι καρποί μου λίγο με ενόχλησαν, αλλά μπορούσα άνετα να αφήσω για λίγα δεύτερα το τιμόνι να τους κινήσω μιας και το αμάξι επέδειξε εξαιρετική σταθερότητα ακόμα και με 140 σε σχετικά ανώμαλο δρόμο και γενικώς είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, παρά τις δεκάδες προσπεράσεις, τα περάσματα μέσα από χωριά και τις άπειρες αλλαγές ταχυτήτων δεν με προβλημάτισε καθόλου. Οι συνεπιβάτες μου 2 φορές μου ζήτησαν να κάνω στάση για να ξεμουδιάσουν, από Προμαχώνα μέχρι και ~ 200 χιλιόμετρα πριν το Ρούσσε κοιμόντουσαν ατάραχοι και όταν φτάσαμε Βουκουρέστι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, δεν παραπονέθηκαν καθόλου -αντιθέτως μου είπαν πως το ταξίδι τους ήταν πάρα πολύ άνετο.

Ελαστικά -φρένα: όπως έχω αναφέρει στο αντίστοιχο thread, στα λάστιχα έχω βάλει άζωτο, το οποίο έδειξε την αξία του και με το παραπάνω. Στο τέλος της διαδρομής μπορούσες άνετα να βάλεις το χέρι πάνω τους και στην ζάντα χωρίς να σε ενοχλεί η θερμοκρασία τους και καθ όλη την διάρκεια του ταξιδιού είχα σταθερή απόδοση από τα λάστιχα σε επίπεδα πρόσφυσης και κατευθηντικότητας, καθόλου μαγούλιασμα και στα 2-3 δυνατά φρεναρίσματα που χρειάστηκαν μας έφυγαν τα συκώτια. Μπροστά φοράω τα Continental SportContact 2 93 V 205/55/R16 τα οποία δεν κατάλαβαν τίποτα στην κυριολεξία (έχουν 9 μήνες φορεμένα και 9000 χιλιόμετρα, και πίσω τα Radial GT Champiro Bax 93 V 205/55/R16 τα οποία τώρα έχουν 1 χρόνο φορεμένα και 12.000 χιλιόμετρα και όταν έφτασα Βουκουρέστι το πέλμα τους ήταν χάλια. Όχι φθαρμένο αλλά γεμάτο κοψίματα και σκασίματα (βλ. φωτό).

Έξοδα έως Βουκουρέστι: Διόδια στην Ελλάδα 19,50 ευρώ
Vignietta Βουλγαρίας 7 ημερών (τέλος χρήσης δρόμων Βουλγαρίας -διόδιο -το οποίο το πληρώνεις μιά φορά και ισχύει για όλους τους δρόμους της χώρας και το κολλάς στο παρ -μπριζ -δεν πληρώνεις τίποτα άλλο για την χρήση των δρόμων -): 6 ευρώ
Φουλάρισμα στην Κουλάτα 45 λίτρα ΕΚΟ απλή: 39 ευρώ (περίπου 0,80 το λίτρο).
(Στην Κουλάτα μπορείς να πληρώσεις με Ευρώ κανονικά -οπουδήποτε αλλού στην Βουλγαρία χρειάζεσαι Λεβ, όποιος δεχθεί να τον πληρώσεις με ευρώ 1000% θα σε κλέψει άγρια, προτείνω την χρήση κάρτας Visa ή Maestro που δεν έχει επιβάρυνση για συναλλαγές στο εξωτερικό και στις 2 αυτές χώρες).
Σημείωση: Στην Βουλγαρία ΜΟΝΟ από ΕΚΟ ή SHELL να βάζετε βενζίνη (υπάρχουν πάρα πολλά και ειναι 24/7 όλα, στην χειρότερη των περιπτώσεων από OMV, όλα τα υπόλοιπα έιναι μεγάλο ρίσκο. Με Ελληνικά θα συνενοηθείτε άνετα και στα 2 συνοριακά περάσματα - στα βενζινάδικα στην Βουλγαρία θα κάνουν τους κινέζους μόνο και μόνο για να σε κλέψουν (ήθελε να μου πουλήσει σάντουιτς των 1,78 Λεβ προς 2,5 ευρώ ενώ με την ισοτιμία έρχεται περίπου στα 40 λεπτά του ευρώ). Ενώ στα βενζινάδικα στην Σόφια αν ζητήσετε πληροφορίες θα σας στείλουν Κόσοβο παρόλο που με Αγγλικά θα συνεννοηθείτε μια χαρά. (Λόγω έργων και παρακάμψεων στην Σόφια, αναγκάστηκα να ζητήσω οδηγίες από 3 βενζινάδικα και έναν ταρίφα και 1,5 ώρα με γύριζαν σε περίχωρα μέχρι που βρήκα ένα Ρουμάνο που και εκείνος έκανε τον ίδιο δρόμο και μου έδωσε οδηγίες σε άπταιστα Ελληνικά και με έβγαλε από Σόφια σε χρόνο ντε -τε).
Πέρασμα της Γέφυρας Ρούσσε - Τζιώρτζιου πάνω από τον Δούναβη: 12 Ευρώ (Βλ. Βίντεο κλιπ).
Γέμισμα με απλή αμόλυβδη στο Τζιώρτζιου 35 λίτρα (PetromV) 41 Ευρώ (~1,07/λίτρο).
RoVignietta 7 ημερών: 8 ευρώ (το ίδιο με την Βουλγαρία, το πληρώνουν και τα οχήματα με Ρουμάνικες ή Βουλγαρικές πινακίδες αντίστοιχα σε ετήσια βάση - μόνη διαφορά είναι ότι στην Ρουμανία στην βγάζει βάση της άδειας του αυτοκινήτου και δεν κινδυνεύεις να φας πρόστιμο όπως στην Βουλγαρία που σου βγάζει ότι να ναι αναλόγως στα κέφια του και άν σε σταματήσει αστυνομία για έλενχο θα χρειαστεί να δώσεις ένα 5ευρώ (μπογιά λένε το λαδάκι τους) για να συνεχίσεις (μην το δώσεις αμέσως, ας τον να στο πει μόνος του, θα αρχίσει να βρίζει στα ακαταβίστικά του και θα το πει μετά - έχε μερικά τάλιρα μαζί σου, αν σε σταματήσει πουθενά τροχαία για υπερβολική ταχύτητα θα σου χρειαστούν κάνα δυο 5 ευρα).
Ρουμανία προσοχή στα ραντάρ, σε κάθε χωριό που περνάς 90% θα βρεις ένα, ή θα έχει κάμερα, προσοχή στην πινακίδα που σου έχει στην είσοδο του χωριού, γράφει και το όριο, αν έχει 50, με 60 δεν έχεις πρόβλημα, εάν λέει 70, μείνε με 70, ακόμα και να δεις την πινακίδα ότι τελειώνει η ζώνη με όριο ταχύτητας μην πλακωθείς, παίζει να σε περιμένει αμέσως μετά την πινακίδα και να σε γράψει. Ρουμανία δεν παίζει φάση 5 ευρώ κτλ, πληρώνεις το πρόστιμο επί τόπου σε ΛΕΙ και εάν δεν έχεις και είσαι σε κανα μικρό χωριό χωρίς ΑΤΜ ,άντε να ξεμπερδέψεις.
Στην Ρουμανία βάζεις βενζίνη κατά προτίμηση από RomPetrol/Shell/BP, όχι ότι αν βάλεις άλλη μάρκα θα έχει νερό ή θα κλέβει η αντλία, αλλά είναι χαμηλής ποιότητας με πιο λίγα οκτάνια τα άλλα βενζινάδικα. Μέχρι 98 οκτάνια θα βρεις (Shell/BP δεν πέτυχα να δω τι οκτάνια έχουν), αν θες παραπάνω πάρε το πρόσθετο, πάμφθηνα είναι. Η απλή πάει περίπου 1,07 - 1,10 ευρώ και η 98 στα 1,15-1,20 ευρώ. Μου έκανε εντύπωση που είδα αρκετές φορές - ακόμα και στα χωριά της Slobozia που πέρναγα το βανάκι που ελέγχει τα βενζινάδικα για ποιότητα και αντλίες, είδα ακόμη και βενζινάδικο κλειστό με κορδέλα επειδή έκλεβε η μία αντλία του.

Επιστροφή:

Το ταξίδι της επιστροφής το έκανα μόνος μου, μιας και οι συνεπιβάτες μου παρέμειναν Ρουμανία, και ξεκίνησα μεσημέρι από Βουκουρέστι με αποτέλεσμα να περάσω σχεδόν όλη την Βουλγαρία με το φως της ημέρας και με αρκετά μεγαλύτερες ταχύτητες μιας και η κίνηση ήταν κάπως πιο χαλαρή και υπήρχε μεγαλύτερη άνεση να έχω μεγαλύτερη μέση ταχύτητα. Μου πήρε 8 ώρες μέχρι Προμαχώνα μόνο με στάσεις για τουαλέτα - καθαρισμό του Παρ - Μπριζ από τα μυγάκια (από κάποιο σημείο και μετά οι υαλοκαθαριστήρες δεν καθάριζαν ικανοποιητικά) και τον ανεφοδιασμό λίγο πριν την Κουλάτα. Προμαχώνα - Αθήνα σε 4 ώρες με 150 άρες συνέχεια και μετά από τα Τέμπη 160 - 170 όπου επέτρεπε ο δρόμος. Δεν βρήκα καθόλου κίνηση μιας και η πλειοψηφία των φορτηγών ήταν σταματημένα κοντά σε βενζινάδικα λόγω της έλλειψης καυσίμων από την απεργία και τα λεωφορεία πολύ λίγα στον δρόμο (αν μου έρθει κανα ραβασάκι στο σπίτι είναι άλλη ιστορία) και στην Μαλακάσα με πήρε ο κατήφορος και χτύπησε 204χιλ. με το στροφόμετρο κοντά στις 7 (δεν μπορούσα να κοιτάξω και αυτό σε αυτήν την ταχύτητα καλά) και το cruise control στα 220 σεταρισμένο. Μόλις έπιασε ευθεία έπεσε στα 189. Συνολικά 12 ώρες Βουκουρέστι - Αθήνα (παρκαρισμένος έξω από το σπίτι) και έκαψα 95 λίτρα (ευτυχώς που ενημερώθηκα πριν ξεκινήσω από Βουκουρέστι για την απεργία και την έλλειψη καυσίμων και πήρα και 20 λίτρα σε μπετόνι στο παγκάζ τα οποία τα έβαλα μετά την Θήβα).
Αυτά μέχρι στιγμής, και ελπίζω μέσα στα επόμενα 2 χρόνια να κάνω και το Ιταλία -Ελβετία -Γαλλία - Αγγλία -Σκωτία που επιθυμώ χρόνια να κάνω και το citroenάκι μου να δώσει πάλι τα ρέστα του.

Οι φωτογραφίες σε Photobucket album, ελπίζω να βολεύει αυτός ο τρόπος διότι είναι πάρα πολλές και θα χρειαστούν πολλές σελίδες για να εμφανιστούν στο forum:

http://s894.photobucket.com/albums/ac147/djr30f/Romania%202010/

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Κυρ 01 Αύγ 2010, 16:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
σε ζηλέυω.... υπεροχος!!! Να σαι καλα κ να ξαναπάς.

Ερωτηση 1 : GPS δεν είχες?
Ερώτηση 2 : Πήρε το μάτι σου πρατήρια υγραερίου? (LPG)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Gps στην επιστροφή το δικό μου έφαγε crash γερό στα Τέμπη (Windows 3,1 CE γαρ και ούτε το recovery από το Laptop δεν το επανέφερε), LPG Βουλγαρία -Ρουμανία σχεδόν όλα τα πρατήρια έχουν, τα περισσότερα αυτοκίνητά τους είναι υγραέριο ή πετρέλαιο, άντε το 25% των οχημάτων τους να είναι βενζίνη. Αυτή ήταν η 6η φορά που πήγα Ρουμανία (και σίγουρα όχι η τελευταία) , η 3η με Ι.Χ. και η πρώτη με το δικό μου :thumb οπότε πάνω κάτω γνώριζω την κατάσταση και δεν βρέθηκα προ απροόπτου, και ήταν η πρώτη φορά που δεν με σταμάτησε Ρανταρ ούτε σε Βουλγαρία ούτε σε Ρουμανία.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ωραιος συννονοματε, πολυ καλη περιγραφη, ή μαλλον πολυ παραστατικη και λεπτομερης. Πιστευω θα περασες απιστευτα. Μπραβο σου. Αντε και ενα μεγαλυτερο ταξιδι τωρα. :thumb :shift

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Δεν το συζητώ... δεν ήθελα να γυρίσω με τίποτα πίσω... αύριο πρωί πρωί δουλειά :( Πέρασα τέλεια, πολύ καλή παρέα και ο γάμος τέλειος.. 3 μερόνυχτα φαγοπότι... όσο κρασί, ουίσκι και μπύρες δεν ήπια όλη την χρονιά πέρυσι το ήπια σε 4 μέρες!!!

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 29 Ιούλ 2010, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 06 Ιαν 2010, 10:32
Δημοσιεύσεις: 259
Εικόνες: 0
μπραβο φιλε πολυ ωραιος,απιστευτη περιγραφη και φανταζομαι θα περασες ακομα καλυτερα.Εγω παλια ειχα κανει κατι παρομοιο απο Ελλαδα Γερμανια βεβαια χωρις το citroenακι μου αλλα ηταν η εποχη των(της για την ακριβεια) Alfa Romeo με παρεα και το ποτε περασε το ταξιδι,δεν καταλαβαμε...Τελος παντων μην σου χαλαω το θεμα να χαιρεσαι το citroen σου και σου ευχομαι να κανεις οσα ταξιδια επιθυμεις και βεβαια τα ταξιδια να ειναι με ασφαλη χιλιομετρα!Και παλι μπραβο!

_________________
Εικόνα

CITROEN XSARA 1600 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 00:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 20 Ιουν 2009, 12:56
Δημοσιεύσεις: 1268
Τοποθεσία: πειραιας
φιλε μου νιωθω οτι ειμασταν μαζι στο αμαξι......
να εισαι καλα και παντα να απολαμβανεις την οδηγηση

_________________
ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΔΙΔΥΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ....

ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΕ ΕΝΑΝ ΗΛΙΘΙΟ ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

ειναι τιμη μου να ειμαι μελος στο GCC

ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ... ΠΩΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ????

Πόσες φορές μπορείς να ξεγελάσεις τον θάνατο????...
Εγώ πάντως δύο μέχρι στιγμής....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Απιστευτος φιλε μου! Φοβερη περιγραφη και αλλο τοσο φανταζομαι θα ταν και φοβερη εμπειρια! :thumb
Να σαι καλα να ξανακανεις τετοια μεγαλα ταξιδια! :gflag

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ωραίο το ταξίδι γιατί βλέπω οτι ήξερες τα κόλπα. Σε αυτές τις χώρες καλό είναι να πηγαίνεις υποψιασμένος.
Αυτό που μου ακούγεται φοβερό πάντως είναι Ιταλία -Ελβετία -Γαλλία - Αγγλία. Απο τότε που πήγα Μόναχο μου έχει κάτσει να κάνω ενα ταξίδι Μόναχο-Βερολίνο ή ακόμα καλύτερα Γενεύη-Βερολίνο για να περάσω απο τις Άλπεις και το Μέλανα Δρυμό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Ιούλ 2010, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Άλπεις θέλω να περάσω πάρα πολύ, ακόμα και καταχείμωνο... Δεν είναι αποκλειστικά η Βουλγαρία και η Ρουμανία που χρειάζετε να είσαι υποψιασμένος, σε οποιαδήποτε χώρα που έχεις σκοπό να πάς καλό είναι να πάρεις πληροφορίες απο κάποιον που έχει ξαναπάει για να μην ψάχνεις τον μπούσουλα και βρεθείς προ εκπλήξεως. Η Ρουμανία τολμώ να πώ πως είναι οδηγική απόλαυση και σπανίως μου έπεσε οδηγός σε ανοιχτό δρόμο που να μην μου άφησε χώρο να περάσω. Στην πόλη μέσα, ειδικά στο Βουκουρέστι θέλει μεγάλη προσοχή, γιατί ψάχνοντας εσύ τον δρόμο μην γνωρίζοντας τα κατατόπια, θα σου πεταχτεί κανενας ντόπιος και θα ψάχνεσαι. Θέλει να έχεις υπ' όψιν σου μερικά μικρά πραγματάκια όπως π.χ. άν σε διάβαση πεζών είτε από την αντίθετη κατεύθηνση ή απο την δική σου πατάει κάποιος πεζός πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσεις μέχρι να περάσει (εκτός από τα φανάρια με το γνωστό μας κουμπάκι), το πρόστιμο τσούζει. Επίσης Ρουμανία δεν έχει ποσοστό αλκοόλ που σου επιτρέπει να έχεις πιεί, 0.001 να έχεις στο πήρε το δίπλωμα, ή στην περίπτωσή μας που δέν μπορεί να πάρει ο αστυνομικός δημόσιο ένγραφο άλλης χώρας, τρώς ένα γερό πρόστιμο. Συνάντησα πάρα πολλά ελληνικά αυτοκίνητα εκεί, και λυπάμαι που είδα πολλούς από αυτούς τους οδηγούς να τρώνε κλήση. Στην Βουλγαρία από την άλλη, αν και είχε πινακίδες για τα πάντα σε άριστη κατάσταση, δεν βοηθούσαν πάρα πολύ, ειδικά αυτές που υπάρχουν σε κόμβους ήταν πάρα πολύ μικρές με δυσανάγνωστα γράματα άσπρες χωρίς ανακλαστικό και μόνο στα βουλγάρικα και αν ήσουν με πάνω από 50 την έχασες, ούτε καλά καλά να την δείς δεν προλάβενες. Άλλες πάλι κανονικά Αγγλικά και Βουλγάρικα, ευανάγνωστες και σε καλή θέση. Αυτό που μου την έδωσε πολύ που αντί για την τρίγωνη με το θαυμαστικό είχαν μία παρόμια με μαύρο κύκλο αντί για θαυμαστικό και ήταν πασπαρτου. Τί έμπαινες σε τούνελ, τι ο δρόμος ήταν σουρωτήρι, τι πέρναγες γέφυρα ή έπεφτες σε απανωτές κλειστές στροφές, η ίδια. Ευτηχώς μετά από αρκετά χιλιόμετρα κατάλαβα τι είχε στο μυαλό του ο ποιητής και συνδιάζοντάς τες με τα όρια που έδινε κάθε φορά πάνω κάτω είχα μια ιδέα τι ακολουθούσε. Και στις 2 χώρες η οδοσήμανση με προβλημάτισε κάπως αλλά όπως και να το κάνεις κάθε χώρα έχει τα τερτίπια της. Σε εμάς οι άγγλοι και οι γάλλοι όταν οδηγούν άραγε τι λένε;

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιούλ 2010, 13:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Bill3of πολυ καλή η περιγραφή σου! και χρήσιμη για κάποιον που θέλει να κάνει κατι αντιστοιχο. Πέρσι προσπαθούσα να κάνονίσω και γω ενα ταξιδάκι στο εξεωτερικό αλλα δε τα κατάφερα!

ΥΓ. Προς τους mods.
Μήπως να δημιουργούσαμε ενα section '' Ταξιδιωτικά'' οπου ο καθένας να παρουσιάζει το ταξίδι - βόλτα του ειτε Ελλάδα είτε εξωτερικό παραθέτοντας φωτο απο τη διαδρομή και απο τα μέρη που επισκέφτηκε και δίνοντας αν θέλει πληροφορίες ξενοδοχεία, μερη για φαγητο, αξίοθέατα, κόστη κτλ. ετσι για να ξεσηκωνόμαστε και μεις οι υπόλοιποι?...


κατι αντιστοιχοι υπάρχει και στο moto.gr

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε timman για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιούλ 2010, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
[quote="timman" ΥΓ. Προς τους mods.
Μήπως να δημιουργούσαμε ενα section '' Ταξιδιωτικά'' οπου ο καθένας να παρουσιάζει το ταξίδι - βόλτα του ειτε Ελλάδα είτε εξωτερικό παραθέτοντας φωτο απο τη διαδρομή και απο τα μέρη που επισκέφτηκε και δίνοντας αν θέλει πληροφορίες ξενοδοχεία, μερη για φαγητο, αξίοθέατα, κόστη κτλ. ετσι για να ξεσηκωνόμαστε και μεις οι υπόλοιποι?...


κατι αντιστοιχοι υπάρχει και στο moto.gr[/quote]

:agree υπάρχουν πάρα πολλές μικρο λεπτομέρειες σε κάποιο μεγάλο ταξίδι και είναι αρκετά ακόμη που δεν έχω γράψει (δεν ήξερα τι αποδοχή θα είχε μια πιό αναλυτική περιγραφή των όσων έμαθα και χρειάστηκα από αυτήν την εμπειρία - ζωής αν μου επιτρέπεται - ), οι οποίες αν και δείχνουν ασήμαντες η άγνοιά τους μπορεί να σου χαλάσει το ταξίδι. Έκανα το thread στην ενότητα γενική συζήτηση c4 , αλλά καλό θα ήταν να υπήρχε μια ενότητα μόνο για ταξιδιωτικές εμπειρίες - συμβουλές για να μπορεί κάποιος να βρεί συγκεντρωμένες όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί για έναν προορισμό που τον ενδιαφέρει. Την εμπειρία που αποκομίζει κάποιος οδηγός πατώντας τους δρόμους δεν μπορει να την αντικαταστήσει κανένας τουριστικός οδηγός και καμία ταξιδιωτική οδηγία :confused .

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Ιούλ 2010, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Όσον αφορά τη σήμανση νομίζω οτι είμαστε πολύ καλά. Οι πινακίδες μας έχουν πάντα αγγλικά και ακολουθούν τα διεθνή πρότυπα. Οι δρόμοι βέβαια είναι άλλο θέμα.
Πάντως όποιος θέλει να δει τρελή οδηγική συμπεριφορά ας πάει μια βόλτα στην Αίγυπτο... μιλάμε για απίστευτη κατάσταση.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 08:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Σεπ 2007, 10:50
Δημοσιεύσεις: 214
Τοποθεσία: xalkida
Το ιδιο ακριβως ταξιδακι χαλκιδα-ρουμανια εχω κανει και εγω.Περιγραφει του bill ολα τα λεφτα....τα ιδια θα εγραφα και εγω!!!


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε dimitris-ioanna για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Citroen C4 Coupe 1,4 Mk 1 Big Trip Athens- Bucarest
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Αύγ 2010, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
dimitris-ioanna έγραψε:
Το ιδιο ακριβως ταξιδακι χαλκιδα-ρουμανια εχω κανει και εγω.Περιγραφει του bill ολα τα λεφτα....τα ιδια θα εγραφα και εγω!!!


Με τι αυτοκίνητο αν επιτρέπεται; Πάντως συμφαίρει η Ρουμανία για ταξίδι με αυτοκίνητο, έχει καταπληκτικά τοπία και περιοχές, πολύ καλές τιμές και όσον αφορά τους δρόμους έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ, ακόμα και οι επαρχιακοί τους είναι σε πολύ καλή κατάσταση με ικανοποιητική οδοσήμανση. Για τιμές ξενοδοχίων δεν μπορώ να σας βοηθήσω, και τις 6 φορές που πήγα με φιλοξένησαν και είχα ντόπιο φίλο να με ξεναγεί και να μου δίνει οδηγίες, οπότε δεν προβληματίστικα καθόλου και τα έξοδά μου ήταν πάρα πολύ περιορισμένα.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Κυρ 01 Αύγ 2010, 16:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μου έστειλαν ερωτηματολόγιο απο τη Citroen!!
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Manos
Απαντήσεις: 15
CITROEN AX 1.1I ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Nick_Mav
Απαντήσεις: 2
Citroen C3 diesel 75hp 2017 Αυξηση καταναλωσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anastasia
Απαντήσεις: 2
CITROEN C3 III VS C3 AIRCROSS VS C4 II FL.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 64
CITROEN SPORT
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Σερραίος
Απαντήσεις: 72
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια