Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Billopoulos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 19:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Νοέμ 2009, 15:39 Δημοσιεύσεις: 361
|
Δεν εχει μεγαλυτερη διαμετρο;
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 21:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
jnk αν επιτρεπεται ποσο το πηρες??
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
mutunas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 22:21 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 10:01 Δημοσιεύσεις: 329 Τοποθεσία: kipseli
|
ds3_ncl έγραψε: Δεν εχει μαγαλυτερη τουρμπινα το pug παιδια
Sent from my iPhone -driving DS3 το rc (175hp) έχει μεγαλύτερη τουρμπίνα "Η αναβάθμιση της τουρμπίνας σε τουρμπίνα από Peugeot 207 RC κάνει τα C4 1.6 Turbo να δέχονται στάδια βελτιώσεων από το Peugeot 207RC" πηγή http://etuners.gr/?s=13&t=175
|
|
|
|
|
jnk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2013, 14:34 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Νοέμ 2010, 10:36 Δημοσιεύσεις: 26
|
Ευχαριστω. Να συναντηθουμε καποια φορα να γνωριστουμε κι απο κοντα.
JnK
JnK
_________________ DS4 THP200 DS3 THP 206 E-TUNERS
|
|
|
|
|
jnk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2013, 14:39 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Νοέμ 2010, 10:36 Δημοσιεύσεις: 26
|
NEKTARIOS C5 έγραψε: jnk αν επιτρεπεται ποσο το πηρες?? 18000 JnK
_________________ DS4 THP200 DS3 THP 206 E-TUNERS
|
|
|
|
|
simos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2013, 21:02 |
|
Εγγραφή: Τετ 07 Δεκ 2011, 21:49 Δημοσιεύσεις: 2130 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
μακη εχεις σκοπο να πας διπλα του να γαργαληθείτε ?
_________________ Η όραση ανήκει σε όλους ενώ η αντίληψη σε λίγους!!! Citroen Xsara -Citroen C3- Citroen Ds3
|
|
|
|
|
jnk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2013, 14:58 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Νοέμ 2010, 10:36 Δημοσιεύσεις: 26
|
ds3_ncl έγραψε: jnk έγραψε: Ευχαριστω. Να συναντηθουμε καποια φορα να γνωριστουμε κι απο κοντα.
JnK
JnK να αναμενουμε συντομα νεα απο το γαργαλημα?? Αρχες Μαρτιου απο οτι φαινεται και αφου γινει το σερβις των 20000 κμ. Βασει του μεγεθους, τουρμπινας, εξατμισης 6,5 και μεγαλου ιντερκουλερ, πιθανον 260-270 ιπποι με 37 κιλα ροπη να ειναι κατι εφικτο. Ο Κριτωνας, E-Tuners, τι λεει γι αυτο. JnK
_________________ DS4 THP200 DS3 THP 206 E-TUNERS
|
|
|
|
|
salex
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2013, 18:30 |
|
Εγγραφή: Πέμ 10 Δεκ 2009, 00:19 Δημοσιεύσεις: 178 Τοποθεσία: Αθήνα
|
Ευτυχώς ο THP200 είναι καλύτερος από τους προηγούμενους σε πολλά σημεία. Ξεκινώντας από τον ίδιο τον κινητήρα, που με το μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και μεταβλητο χρονισμό και στους δύο εκκεντροφόρους είναι ροικότερος από τους προηγούμενους THP150,156 και 175. Η τουρμπίνα του επίσης είναι λίγο μεγαλύτερη από την τουρμπίνα του RC και ευτυχώς έχει front mount intercooler όπως τα Mini. Όλα αυτά τα στοιχεία τον κάνουν ιδιαίτερα βελτιώσιμο! Αν οι φήμες που λένε ότι τα έμβολά του είναι ακόμα πιο ανθεκτικά επιβεβαιωθούν, τότε πιθανότατα να είναι το απόλυτο μοτέρ για γαργάλημα με προοπτικές 260 ίππων με πολύ λογικό κόστος και εξαιρετική αξιοπιστία!
_________________ http://www.etuners.gr
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Τρί 05 Φεβ 2013, 19:58 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Νομίζω το concept DS4 Racing φοράει τον ιδιο κινητήρα αλλά με 265 ίππους. Αρα λογικά χωράει πολλή βελτίωση. Βέβαια μετά θα θέλει και χαμήλωμα ίσως...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
jnk
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Φεβ 2013, 13:56 |
|
Εγγραφή: Πέμ 04 Νοέμ 2010, 10:36 Δημοσιεύσεις: 26
|
salex έγραψε: Ευτυχώς ο THP200 είναι καλύτερος από τους προηγούμενους σε πολλά σημεία. Ξεκινώντας από τον ίδιο τον κινητήρα, που με το μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων και μεταβλητο χρονισμό και στους δύο εκκεντροφόρους είναι ροικότερος από τους προηγούμενους THP150,156 και 175. Η τουρμπίνα του επίσης είναι λίγο μεγαλύτερη από την τουρμπίνα του RC και ευτυχώς έχει front mount intercooler όπως τα Mini. Όλα αυτά τα στοιχεία τον κάνουν ιδιαίτερα βελτιώσιμο! Αν οι φήμες που λένε ότι τα έμβολά του είναι ακόμα πιο ανθεκτικά επιβεβαιωθούν, τότε πιθανότατα να είναι το απόλυτο μοτέρ για γαργάλημα με προοπτικές 260 ίππων με πολύ λογικό κόστος και εξαιρετική αξιοπιστία! ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ DS3 RACING & DS4 THP 200 DS4 THP 200 TURBO: BORG WARNER 0375 R4 PISTON: 0628 W4 DS3 RACING TURBO: BORG WARNER 0735 T3 PISTON: 0628 T4 ΜΠΙΕΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ : 0603 96/ RP 0603 E1 JnK
_________________ DS4 THP200 DS3 THP 206 E-TUNERS
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: DS4 THP 200 Δημοσιεύτηκε: Παρ 22 Φεβ 2013, 06:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
πως δουλευει το μεταβλητο βυθισμα των βαλβιδων σε αυτο το μοτερ? οπως στα ιαπωνικα με τα διπλα κοκορακια στους εκκεντροφορους?
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|