Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 10:32 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Δεν νομίζω οτι εχει σημασία απο που ειναι αλλα σιγουρα μπορώ να πω οτι δεν δέχτηκα ποτε καμία προτροπή για τίποτε. Σε κάθε περίπτωση η α κλάς δεν δικαιολογεί τον όρο premium στις χαμηλές εκδόσεις


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
grekoulis έγραψε:
επέλεξε την A class λόγω μούρης.

...της είπαν να διαλέξεις ανάμεσα στην bmw και στη Α για να υπάρχει "πρόσωπο" προς τα έξω.


Και αυτό είναι λοιπόν που καθιστά ένα προϊόν premium. Αυτό είναι που πληρώνεις, όχι κάποια ουσία. Άντε, όπως απ'έξω ανέφερε και ο dasimo, και αίσθηση απτής ποιότητας. Εκεί είναι που δεν παίζεται εύκολα η A - οδηγικά τι να πει δηλαδή μία μικρή diesel Mercedes;

Είναι άραγε χαζός ο κόσμος που την αγοράζει; Μπορεί, όπως όταν αγοράζει τσάντες LV με 1500 ευρώ και ρολόγια μερικών χιλιάδων, όταν τα quartz είναι ακριβέστερα.

Αλλά μη ξεχνάμε ότι δεν υπολογίζουν όλοι τα χρήματα με δεδομένα κρίσης. Ξέρω αρκετό κόσμο που τα συν 5 ή 10Κ για να πάρουν αυτό που τους κάνει να νιώθουν όμορφα δεν τους είναι σπουδαία υπόθεση. Τι να τους πει λοιπόν η τίμια Citroën, πολλώ δε όταν παύει να είναι τίμια (βλ. Crossback)...

Πώς θα πείσεις τους έχοντες τα 30Κ χωρίς να έχεις όνομα, και με εσωτερικό του αδελφού μοντέλου που κάνει 8-10Κ λιγότερα;

Από κει και πέρα, προφανώς υπάρχει τεράστιο χάσμα ανάμεσα στη δική μου εμπειρία με καλοεξοπλισμένη Α και τις απόψεις των υπολοίπων ως προς το ότι το C4 παίζει στην ίδια κατηγορία στο εσωτερικό. Αυτό δε νομίζω να αλλάξει με τη συζήτηση...

Και για μία ακόμη φορά, μιας και δε μπορώ να καταλάβω γιατί μιλάμε ακόμα για το οδηγικό κομμάτι, κι εγώ 118i ή DS4 θα προτιμήσω.

Οφείλω βέβαια να αναγνωρίσω ότι μπροστά σε κάτι 500Χ και Renegade προσθιοκίνητα, το Crossback μπορεί να έχει νόημα. Αλλά και πάλι δεν είναι πιο ακριβό; Και σε ουσία, είναι καλύτερο από ένα Kuga;

Α ρε να'χαμε ΠΑΣΟΚ, να ρίχναμε και τα Cayenne στην κουβέντα...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 23:43 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Θα ηταν πολυ ενδιαφετον να μας κανεις μια παρουσιαση της καποια στιγμη. Κανενας Ασσος δε μου αρεσε ποτε πλην του τελευταιου facelift που επιτελους εξωτερικα δειχνει premium.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 23:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Α ρε να'χαμε ΠΑΣΟΚ, να ρίχνα
με και τα Cayenne στην κουβέντα...


:laugh :laugh :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 21 Δεκ 2016, 23:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Πράκτορας έγραψε:
Θα ηταν πολυ ενδιαφετον να μας κανεις μια παρουσιαση της καποια στιγμη. Κανενας Ασσος δε μου αρεσε ποτε πλην του τελευταιου facelift που επιτελους εξωτερικα δειχνει premium.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

Θα συμφωνήσω μαζί σου φίλε μου.

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Πράκτορας έγραψε:
Θα ηταν πολυ ενδιαφετον να μας κανεις μια παρουσιαση της καποια στιγμη. Κανενας Ασσος δε μου αρεσε ποτε πλην του τελευταιου facelift που επιτελους εξωτερικα δειχνει premium.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

Δε διαφωνούμε για την ουσία του (μόνο για το εσωτερικό!), στο λέω προκαταβολικά:

Φοβερό λοιπόν εσωτερικό σε αίσθηση και προσλαμβανόμενη ποιότητα (full extra πρακτικά, πλην sunroof)...

...εκπληκτικά αργή λόγω συνδυασμού μοτέρ και αυτόματου κιβωτίου (σαφώς χειρότερα από του C4), κάνει μόνο για ταριφάδικη οδήγηση. Μια χαρά για να μετακινείται κάνεις, αδύνατο με το αυτόματο να "χαρείς". Το V40 βέβαια, σε αυτόματο, δε μου φάνηκε καλύτερο.

Για αντοχή στο χρόνο δεν έχω ιδέα. Φαίνεται ποιοτικό, αλλά δε ξέρω αν στα 100Κ χλμ θα ξεφτίσουν τα δέρματα.

Ο κόσμος όμως το θέλει, και το αγοράζει...

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Φιλε Νικο, εν τελει κανενα απο τα γνωστα 3 premium δε θα επαιρνα. Ποτε. Ουτε κ το 4ο premium, βλεπε Volvo. Δε βλεπω πουθενα τη χρηματικη διαφορα των 5+Κ€ σε σχεση με ενα mainstream μικρομεσαιο. Ουτε η πισω κινηση του Ασσου ειναι ικανο πλεονεκτημα για μενα.

Μαλιστα, το 2006 ημουν αναμεσα σε A3 2.0.T quattro, Renault Megane cabrio 2.0T κ Maxda RX8. Επελεξα το, αουτσαιντερ για πολλους, RX8. Μαλλον δειχνει ποσο διαφορετικα σκεφτομαι απο πολυ κοσμο.
Οπως επισης πως οντως το DS4 -απλο κ/ή cb- ειναι ακριβο κ εκτος επιλογης για τον πολυ κοσμο. Κ για μενα.




Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 06:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Πράκτορας έγραψε:
Θα ηταν πολυ ενδιαφετον να μας κανεις μια παρουσιαση της καποια στιγμη. Κανενας Ασσος δε μου αρεσε ποτε πλην του τελευταιου facelift που επιτελους εξωτερικα δειχνει premium.

Στάλθηκε απο το LG-V10 H960 μου


Με το που το παραλάβω θα γίνει Φούλ φωτογραφική παρουσίαση.


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 08:05 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Εξαιρετικές οι αναλύσεις του NickNT! :thump Συμφωνώ σε όλα.

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2221
Βρε παλληκάρια , έχασα τέτοιο τσακωμό ? :laugh

Επί της ουσίας όλη η σειρά ds εκτός ίσως του ds3 είναι σειρά ανάγκης . Θέλανε να δημιουργήσουν μια νέα εταιρεία και έβγαλαν αμάξια εκ των ενόντων . Το ds4 , δεν είναι καλύτερο από το c4 , αν και για να είμαστε δίκαιοι , από την αρχή είπαν ότι το αμάξι είναι ένα κουπέ με πίσω πόρτες ανάγκης και απευθύνεται σε ζευγάρια που Ισως έχουν και ένα παιδί . Το ds5 δεν σε καμία περίπτωση καλύτερο από το δικό μας c5 , αφού βασίζεται στο 3008 και δεν έχει υδρό .

Ο κάκτος είναι καλή επιλογή , αλλά νομίζω στο facelift που θα κάνει κάποια στιγμή θα βρεί την ωριμότητα του .

Αναμένω με ενδιαφέρον σε λίγες εβδομάδες το νέο μικρό πικάσσο .

Μιλώντας με φίλο πωλητή και εκφράζοντας την απορία μου , γιατί φέρνουν και έχουν και ψηλά το ds5 με το 1.6 που είναι προκλητικά ψόφιο και εκθέτει την εταιρεία , μου απάντησε ότι τους είπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει να πουλήσουν , απλά να τα έχουν σαν εκθέματα .

Προφανώς η εταιρεία επενδύει στην επόμενη γενιά μοντέλων , μερικά εκ των οποίων έχουμε δεί στην Κίνα .

Οι τιμές που έχουν φτάσει τα μικρομεσαία είναι εξωφρενικές , ιδιαίτερα για την εποχή . Αυτή την στιγμή το c4 παραμένει μια τίμια επιλογή και για αυτό έχει πωλήσεις .

Η GLA εξωτερικά είναι αποδεκτή , εσωτερικά όμως και από χώρους είναι απαράδεκτη . Φτηνά πλαστικά , η άσχετη ταμπλέτα , μικροί χώροι , αν είχε το σήμα της ΚΙΑ θα γέλαγαν όλοι . Τώρα γελάμε όσοι δεν είμαστε κομπλεξικοί . Πριν 2 χρόνια φίλη ήθελε να αγοράσει μεταξύ αυτής , του Q3 και του Countryman . Η GLA απορρίφθηκε μετ΄ επαίνων και από αυτή και τον άντρα της fashion victims και οι δύο που ξοδεύουν λεφτά στο φαίνεσθαι και έχουν και λεφτά , άλλωστε το αμάξι που αντικαταστάθηκε ήταν απλό μίνι 1.6 με αξία αγοράς 33000 € , φούλ πακέτα και έξτρα... Το Q3 έχασε στο δίλιτρο γιατί θέλαμε ντίζελ , αλλά στα 30000 που έδιναν το δίλιτρο , στα ίδια λεφτά και η GLA 1.6 ντίζελ , απλά δεν υπήρχε σύγκριση μεταξύ τους , το Q3 ήταν 3 κατηγορίες ανώτερο παντού . Τελικά αγοράστηκε το μίνι , που σε προσφορά το πήρε στα 24500 . Χτες είδα ζωντανό το τελευταίο Κούγκα . Το φέις λίφτ είναι για γέλια . Η μάσκα μπροστά είναι όπως η προηγούμενη της πεζό . Για πολλές-πολλές κλωτσιές . Τελικά οι νέοι σχεδιαστές θέλουν πολλές σφαλιάρες για να ξεφύγουν από το game boy και το play station . Το προηγούμενο το είχε φίλος το 2.5 βενζίνη και αν εξαιρέσεις ότι έκαιγε τον άμπακο , ήταν πολύ καλό . Κρίμα που το τελευταίο το φέρνουν σε καλή τιμή , αλλά εμφανισιακά μπροστά στο 3008 , είναι σαν ινδικό Τάτα .

Εμείς είμαστε μια παρέα που αλλάζουν συχνά αμάξια . Τρέίς είναι ψηλά στελέχη σε τράπεζα και έπαιρναν ακριβά αμάξια . Τώρα τα αλλάζουν γιατί τους έβαλαν φόρο πάνω στα μισθώματα . Ετσι δόθηκε μια καινούργια c την οποία την είχαμε για 1 χρόνο . Το αμάξι έβγαλε προβληματάκια από την αρχή , ήταν στενάχωρη εσωτερικά για το μέγεθος της και έχει το γνωστό πρόβλημα των γερμανικών ότι πρέπει να οδηγείς με τα πόδια τεντωμένα για να μπορείς να κάτσεις άνετα αν έχεις κάποιο ύψος . Το άλλαξε με ένα βενζινοκίνητο ρενεγκέιτ στα 170 άλογα τετρακίνητο , που πέρασε τα 35000 η τιμή και αυτό όμως είναι ψιλοστενάχωρο .

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 09:04 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
:agree :clap

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 10:16 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
:agree
Και σε μένα παρόλο που το προηγούμενο Kuga μου άρεσε πάρα πολύ, τώρα το εκτελεσαν εν ψυχρω με αυτή τη σχεδίαση, αν και αυτά είναι περί ορέξεως, εφόσον υπάρχουν άλλα εφόδια.

Από την άλλη, για μένα η χρυσή τομή μεταξύ ds4 - c4 θα ήταν να μην υπάρχει το 2ο, ή τελοσπαντων να είχε την σχεδίαση του πρώτου. Και τα δυο δεν χωράνε σε μία ή σε "διπλανές" μάρκες. Θεωρώ πως η ds4 είναι ένα πραγματικά πανέμορφο αυτοκίνητο, και παρόλο που δε γνωρίζω κατά πόσο χάνει πρακτικά στους χώρους σε σχέση με τη C4, αν ήταν στην ίδια θέση σαν εξέλιξη της C4 I, θα μιλάγαμε για το "φαινόμενο" της 5-ετιας που διανύσαμε. Γιατί δυστυχώς ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, θαφτηκε κάτω από μια κακή τιμολογιακή πολιτική και από την ύπαρξη ενός αρκετά φθηνότερου, αλλά δυστυχώς για τη ds4, όχι και αρκετά χειρότερου αυτοκινήτου μέσα στο "ίδιο σπίτι".

Ας μην υπήρχε ποτέ η c4 II, ας βλέπαμε μόνο την ds4 (και ας την έλεγαν όπως ήθελαν) και ας ήταν τοποθετημένη τιμολογιακά γύρω στα 20 για όλες τις εκδόσεις, με μια πλούσια να ανεβαίνει με καλά έξτρα μέχρι 22κ€. Θα ήταν στους δρόμους πιο πολλές και από τα ιμπιζα. Εκτίμηση κάνω, αλλά με αυτή τη φινετσα θα είχαν πάει απατοι οι αντιπαλοι. Δε πήγαν γιατί η ds4 με έναν αξιόλογο κινητήρα (πχ thp - hdi) έφτανε στα επίπεδα 24-25, όπου εκεί ειναι "άλλα χωράφια", δυστυχώς η ευτυχώς.

Και μια που το λέμε και το ξαναλέμε, για να μαθαίνουμε κιόλας. Έχει κάποιος νούμερα (βάρη, διαστάσεις χώρων κλπ) για να δούμε κατά πόσο είναι χειρότεροι/καλύτεροι ειναι της c4..;

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 11:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Απρ 2011, 10:48
Δημοσιεύσεις: 5966
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Εικόνες: 3
εγω πιστευω οτι ειναι κριτηριο του καθενα για το πως βλεπει ενα αυτοκινητο...το ds4 ειναι καλυτερο αμαξι απο το c4 αυτο το λεει η citroen στο τιμολογιο,εκτος και αν εισαι απο τους τυπους που θα πουνε ''τι ξερουν αυτοι'' και ποιοι ξερουν? αφου αυτοι τα φτιαχνουν και τα δυο... :D

_________________
DS3 THP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
barracuda έγραψε:
εγω πιστευω οτι ειναι κριτηριο του καθενα για το πως βλεπει ενα αυτοκινητο...το ds4 ειναι καλυτερο αμαξι απο το c4 αυτο το λεει η citroen στο τιμολογιο,εκτος και αν εισαι απο τους τυπους που θα πουνε ''τι ξερουν αυτοι'' και ποιοι ξερουν? αφου αυτοι τα φτιαχνουν και τα δυο... :D
Μα αυτό ακριβώς λέμε. Είναι καλύτερο σαν σχεδιο (σαν κατασκευή πρέπει να ειναι πάνω-κάτω τα ίδια). Άρα τι την ήθελε τη C4; Πρόκειται στην ουσία για 2 αμαξια στην ίδια ακριβώς κατηγορία. Γιατί η σχέση C4-DS4, δεν ειναι η ιδια με τα C3-DS3, Scirroco-Golf κλπ... Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.

http://www.parkers.co.uk/cars/advice/ne ... lusive-5d/

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενική Συζήτηση DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Δεκ 2016, 13:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Τη C4 την ηθελαν σαν 5θ οικογενειακο, η DS4 δεν εχει καμια σχεση με ολο αυτο, απευθυνεται σε αλλο κοινο και οχι στην πληρη πρακτικοτητα που εχει μια C4.
Και τα ηθελαν και τα δυο, το ενα να παει στην ιδιαιτερη DS σειρα και το αλλο στην C πρακτικη σειρα, οσο ιδιαιτερο ειναι ενα DS3 απο ενα πρακτικο αυτοκινητο πολης οπως το C3 και την DS5 που ειναι εξισου ιδιαιτερη για αλλο κοινο απο μια C5 που φτιαχτηκε σαν μια κλασικη μπερλινα με λογικη τιμη για τους περισσοτερους θνητους να το πω και ετσι.
Μην μπαινετε στη διαδικασια να συγκρινετε τα C με τα DS, ουτε καν τιμολογιακα και ας μοιραζονται πολλα πραγματα, αλλιως στο τελος θα τρελαθητε!
Σα να συγκρινουν οι βαγκειδες τα Skoda με τα Audi και τα Seat με τα VW και χιαστη και κατακορυφα και καθετα και οριζοντια....για ποιο λογο? :D αφου το καθενα απευθυνεται 1ον σε διαφορετικα πορτοφολια, γιατι ετσι ξεκιναμε και 2ον στο καλο πορτοφολι δινεται η επιλογη να εχει οτι και το πιο φτωχο πορτοφολι στην καθε κατηγορια ξεχωριστα.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 64 από 67 [ 1004 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67  Επόμενο



Συναφή θέματα

Γενική Συζήτηση Xantia I & II
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1081
Γενική Συζήτηση Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 170
Γενική Συζήτηση C6
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C6
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 230
Γενική συζητηση Xsara
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 675
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια