Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό με τον "φουσκωτήρα" με έλιωσε...
Χαχαχααχα παλιάς κοπής έκφραση! Μπιλ και εγώ πάντα χρησιμοποιώ οργανακι δικό μου είτε το ελέγχω μόνος ή σε βενζινάδικο. Το έχω ελέγξει στο βουλκανιζατέρ και δείχνει άψογα.
Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts My Citroen C4
Ti μου θύμισες τώρα? Οφ-τοπικ...Πως φρεναρε η GS... H γεωμετρία της μπροστινής ανάρτησης την εκανε να μην μπρουμουτίζει καθολου στο φρενάρισμα. Αν θυμάμαι καλά ανασηκωνόταν λιγο στις αναρτησεις της και μετα επανερχοταν στο σωστο υψος!!!
Εγώ το βλέπω να μπρουμουτίζει πάντως......στο 0,32-0,33 δευτερόλεπτο φαίνεται καθαρά πως γονατίζει......
Mιλάω για φρενάρισμα σε ευθεία . Εδω το δειχνει με σκασμενο λάστιχο σε στροφή να γέρνει μονο. Παρολα αυτα, εστριψε. Ειχαμε την GS δεκαπέντε χρόνια. Την εχω βιώσει πολυ καλά. Συμφωνα με τα τεχνικά στοιχεία της εποχής είχε γεωμετρία anti-diving.
Παρόλαυτα η αντιβυθιση εγινε πολύ πιο έντονη όταν προστέθηκε 6η σφαίρα στο "βασικό" 5σφαιρο κύκλωμα της υδροπνευματικης από το τρίτο τρίμηνο του '94 και μετά στα xantia. Δε μιλάω για xm hydractive Ι...αλλά για πιο ταπεινά υδροπνευματικα. Εκεί περιοριστικε και το "σουζαρισμα" στην εκκίνηση από φανάρι και το μπρουμυτισμα στο φρενάρισμα. Στοιχεία έως και ελκυστικά στον παραδοσιακό τότε πελάτη που μάλιστα πρόβλημα δε δημιουργούσαν ιδίως συγκρινόμενα με τα κουτιά της εποχής. Τα φρένα της Gs πχ παρά τα λάστιχα ποδηλάτου με τη μειωμένη επιφάνεια τριβής είναι απλά εξαιρετικης απόδοσης και χαρακτηριστικά καλύτερα των zx avantage με συμπαγείς δίσκους... Εν πασει περιπτώσει ξεφύγαμε, σόρρυ.
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
Kατάφερα και σήμερα και πηγα στο εξοχικο με κωδικο 6 για έλεγχο και ποτισματα. Οδήγησα σε εθνική και μετα τον κομβο της Μαλακάσας πηρα το ομορφο στροφιλικι προς Ωρωπο-Χαλκούτσι. Χάρηκα το αυτοκίνητο στις ανηφορικες και κατηφορικες στροφές σε ενα ομορφο περιβάλλον. Η αναρτηση σε αυτους τους δρόμους συμπεριφέρεται αψογα με σφιχτή αίσθηση, ακριβές τιμόνι, σφιχτή συμπίεση-αποσυμπίεση σε διαδοχικες κυματοειδείς ανωμαλίες και με απολυτο έλεγχο στις κλειστες γρηγορες στροφές. Οταν συναντησει βεβαια εγκάρσια ή διαγώνια μικρά χαντάκια εκει δείχνει νευρικοτητα ολο το αμαξωμα με στιγμιαίες μικρομετατοπίσεις και θορυβους απο την αναρτηση. Επισης κανει καποιους συντονισμούς με μικρα τριξιματακια το εμπρος συστημα που μου δινει θορυβους μεσα απο το ταμπλώ στις κολωνες και σε εντονα σκαμπανεβασματα σαν να παιζουν και οι πορτες στα λαστιχα τους. Επίσης σε καποια γρηγορα περάσματα απο διαγωνιες ανωμαλιες ακουω κατι μεταλλικά τσικ απο το αμαξωμα. Ειχαν ζεσταθει και τα Kleber και καναμε μια ωραία βολτα. Το χαρηκα σημερα πραγματικα γιατι οδηγησα σε ενδιαφερουσα διαδρομη παρα τα γνωστα πλέον προβλήματα που αναφερω. Πρέπει πλέον να συμβιβαστώ με την ιδέα οτι εχω ενα αυτοκίνητο με "νευρική" αναρτηση. Τουλάχιστον εχει ασφαλή και σπορτιφ αίσθηση που οταν θελησεις σου ανεβάζει την αδρεναλίνη. Ξέχασ να αναφέρω οτι ο κινητήρας γουργούριζε ευχάριστα και το κιβώτιο δουλευε αψογα , ακομα με την εργοστασιακή βαλβολίνη στα 90500km... Βαγγέλη ακούς?...
Αυτό το αμαξι θα με τρελάνει... Εχω άδεια αυτές τις ημέρες και βρήκα χρόνο να ασχοληθώ λίγο με τους γνωστούς θορύβους και τα κοπανηματα της ανάρτησης. Φούσκωσα λίγο τα λάστιχα στο 2.4 απο 2.2 που το είχα με το κομπρεσεράκι που εχω γιατι τελευταία φορά το μανόμετρο του βενζινάδικου μου φάνηκε πολύ ανακριβές. Ξεκινάω να πάω μια δοκιμαστική διαδρομή να καταγράψω συμπεριφορά απόσβεσης και θορύβους. Παρατήρησα αρκετή βελτίωση...Σαν να βοηθαγε τα λάστιχα την ανάρτηση να δουλεύει καλύτερα και πιο αθόρυβα. Κοιτάω θερμόμετρο στην οθόνη και μου δίνει 24 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Δεν μπορούσα να το πιστέψω...άλλο αυτοκινητο...η νύχτα με τη μέρα...περνούσε πολιτισμένα με ελάχιστο ταρακούνημα και χωρίς παρασιτικούς θορύβους από νεροφαγώματα και φρεάτια. Ακομα και τα εγκάρσια φιλτράρονται καλύτερα. Ειναι τα λαστιχα που αρχιζουν και στρώνουν, ειναι η πιεση 2.4, ειναι η θερμοκρασια περιβάλλοντος , τι να πώ πια. Το σιγουρο είναι οτι οι πιέσεις θα μείνουν ετσι όπως είναι για πολύ καιρό γιατι επιτέλους αρχισα να ευχαριστιέμαι το αυτοκίνητο!
Πρόσεχε μόνο μην το συνηθίσεις γιατί... Winter is coming!! [emoji1787][emoji1787] Γράψε χιλιόμετρα τώρα να το χαρεις και ξεκινά παράλληλα μια αναζήτηση θερμαινόμενης θέσης στάθμευσης [emoji14]
Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό το αμαξι θα με τρελάνει... Εχω άδεια αυτές τις ημέρες και βρήκα χρόνο να ασχοληθώ λίγο με τους γνωστούς θορύβους και τα κοπανηματα της ανάρτησης. Φούσκωσα λίγο τα λάστιχα στο 2.4 απο 2.2 που το είχα με το κομπρεσεράκι που εχω γιατι τελευταία φορά το μανόμετρο του βενζινάδικου μου φάνηκε πολύ ανακριβές. Ξεκινάω να πάω μια δοκιμαστική διαδρομή να καταγράψω συμπεριφορά απόσβεσης και θορύβους. Παρατήρησα αρκετή βελτίωση...Σαν να βοηθαγε τα λάστιχα την ανάρτηση να δουλεύει καλύτερα και πιο αθόρυβα. Κοιτάω θερμόμετρο στην οθόνη και μου δίνει 24 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Δεν μπορούσα να το πιστέψω...άλλο αυτοκινητο...η νύχτα με τη μέρα...περνούσε πολιτισμένα με ελάχιστο ταρακούνημα και χωρίς παρασιτικούς θορύβους από νεροφαγώματα και φρεάτια. Ακομα και τα εγκάρσια φιλτράρονται καλύτερα. Ειναι τα λαστιχα που αρχιζουν και στρώνουν, ειναι η πιεση 2.4, ειναι η θερμοκρασια περιβάλλοντος , τι να πώ πια. Το σιγουρο είναι οτι οι πιέσεις θα μείνουν ετσι όπως είναι για πολύ καιρό γιατι επιτέλους αρχισα να ευχαριστιέμαι το αυτοκίνητο!
Το καλοκαίρι όλα μαλακώνουν.... Αν παρά ζεστάνει ίσως τρίζει μέχρι να επανέλθει σε πιο φυσιολογική θερμοκρασία. Νικόλα το έχουμε ξανα πει. Για να είσαι σίγουρος θες καινούριο σετ αμορτισερ και τοπ μαουντ. Τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο. Τα χιλιόμετρά σου δεν σημαίνουν κάτι αλλά δεν είναι και λίγα. Επίσης έβαλες το επόμενο μοντέλο από λάστιχα που δεν έμεινες ευχαριστημένος.
_________________ Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts My Citroen C4
Δημήτρη, για να είμαι σίγουρος πρέπει να βρεθεί μάστορας μερακλής που θα θέλει να ψάξει σε βαθος να βρει τι φταίει και να προτείνεις λύσεις. Αλλα δεν θα βρεθεί γιατι ολοι απλά θέλουν να αλλάζουν ανταλλακτικα χωρις να ψαχνουν σε βαθος. Δεν είπα ποτε οτι τα Kleber Dynaxer ΗP3 δεν με καλυψαν οσο τα φοραγα. Απλά ειχα μια υποψια οτι ηταν λιγο σκληροτερα απο τα Μισελεν, χωρις να μπορω να το επιβεβαιώσω εργαστηριακα. Το σιγουρο ειναι οτι αντεξανε πολυ περισσοτερο απ τα Μισελεν. Ειχα πει οτι θα γυρναγα στη Μισελεν αλλα στο ψαξιμο που εκανα ειδα οτι στα χαρτια τουλαχιστον υπερτερουσαν τα Kleber UHP που τελικα εβαλα σε ανεση σε σχεση με τα Μισελεν και ηταν παραπλησια με τα Μισελεν στα υπολοιπα χαρακτηριστικά. Ηταν και 100-150 ευρώ φθηνοτερα και ετσι τα εβαλα. Αν συνεχισουν να εχουν τη σημερινη συμπεριφορα τοτε με καλυπτουν. Τα λαστιχα φαινεται αρχιζουν να στρώνουν και με τις πιεσεις που εβαλα σημερα η αναρτηση δουλεψε πολυ καλα στις μικτες διαδρομες που κανω συνηθως. Ειμαι πολυ ικανοποιημενος προς το παρον.
Το καλοκαίρι όλα μαλακώνουν.... Αν παρά ζεστάνει ίσως τρίζει μέχρι να επανέλθει σε πιο φυσιολογική θερμοκρασία. Νικόλα το έχουμε ξανα πει. Για να είσαι σίγουρος θες καινούριο σετ αμορτισερ και τοπ μαουντ. Τα υπόλοιπα είναι παρηγοριά στον άρρωστο. Τα χιλιόμετρά σου δεν σημαίνουν κάτι αλλά δεν είναι και λίγα. Επίσης έβαλες το επόμενο μοντέλο από λάστιχα που δεν έμεινες ευχαριστημένος.
Νίκο, πρόσφατα, που είχες ανεβάσει την ερώτηση για την εφαρμογή MyDS και έκανα ένα γρήγορο σχετικό ψάξιμο, να δω μπας και βρω κάτι στάνταρ για τα συστήματα που φοράνε οι DS4 σαν τη δική σου και σχετικές αναφορές για τη MyDS πριν σου απαντήσω, έπεσα πάνω σε μια συζήτηση στο βρεταννικό φόρουμ. Αλλά λίγο η επικέντρωση λίγο ο περιορισμένος χρόνος, ενώ το σκέφτηκα, δεν κράτησα το link.
Η συζήτηση ήταν σε σχόλια μετά από παρουσίαση/τεστ μιας DS4 So Chic σαν τη δική σου, ακριβώς για το θέμα που σε απασχολεί. Κάποιος εκεί είπε ότι η DS4 είναι σαφώς στημένη πιο σπορτίφ σε σχέση με τη C4, με 10% (μάλλον θυμάμαι καλά, αλλά μπορεί να είπε και παραπάνω) σκληρότερα ελατήρια, αναλόγως διαφορετικής απόσβεσης αμορτισέρ για να συνεργάζονται σωστά, και πιο χοντρές (δε θυμάμαι πόσο είπε, έδωσε νούμερο) αντιστρεπτικές, συν ότι άλλο χρειάζεται διαφορετικό σε βάσεις-σινεμπλόκ-ρυθμίσεις-κλπ.
Αν λοιπόν έβρισκες κάποιον μερακλή μάστορα που είπες, κι έχεις ξαναπεί κι άλλες φορές, το μόνο που θα μπορούσε να κάνει, αν το ήθελε και το έβρισκε σωστό, ήταν να σου στήσει τη DS4 με υλικά και ρυθμίσεις της C4! Φαινομενικά, και μάλλον και πρακτικά, αφού μιλάμε για παραπλήσια βάρη σε ολόιδια πλατφόρμα και με ολόιδιους κινητήρες, γίνεται.
Από την άλλη, και να μη θέλει κάποιος να ασχοληθεί για κάτι τέτοιο, όχι επειδή βαριέται αλλά επειδή δεν το βρίσκει σωστό, πάλι δίκιο έχει.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση