Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 07:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Mανθο, σε καποιες περιπτωσεις ναι σε καποιες ισως οχι. Το βασικο προβλημα αυτης της αναρτησης αλλα και των περισσοτερων οπως μπορω να καταλαβω, ειναι η διαχειριση των εγκαρσιων και των κυματοειδων ανωμαλιων. Τα λαστιχα, ορθως πρεπει να εχουν την σωστη πιεση που οριζει ο κατασκευαστης. Το προβλημα των περισοτερων αναρτησεων ειναι οταν ο τροχος συναντησει εγκαρσια και αποτομη ανωμαλια. Τοτε, η αναρτηση δεν εχει αρκετη ενδοτικοτητα ως προς τον διαμηκη αξονα και προκαλει χτυπους και θορυβους. Προβλημα που το ειχαν ενμερει αντιμετωπισει στην Χantia και στην XM οπου η πισω αναρτηση εδραζοταν σε παραμορφωσιμα κατα μηκος σινεμπλοκ ετσι ωστε υποχωρουσε προς τα πισω στιγμιαια ολο το συστημα για να μειωσει το φαινομενο. Νομιζω αυτη η εφαρμογη ειχε ξεκινησει απο το ΖΧ και αποτελουσε και μια φθηνη τεχνολογια με χαρακτηριστικα παθητικης τετραδιευθυνσης. Νομιζω ειχα διαβασει οτι παρομοια εφαρμογη ειχαν και στα σινεμπλοκ της νεας C4 που ηταν αρκετα πιο μαλακη και πολιτισμενη απο την παλια, αλλα βεβαια στην DS4 που ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας με πιο σφιχτη αναρτηση και παχυτερες αντιστρεπτικες μπορει να μην συμβαινει αυτο αφου μαλλον εχει και σκληροτερα σινεμπλοκ. Βαλε στην εξισωση και τους 18αρηδες τροχους και εχεις την πληρη εικονα. Ας προσεχα, αφου μυαλο δεν βαζω, ηθελα και 18αρα ζαντα στους καροδρομους...Οταν ξαναγκρινιαξω μη μου δωσετε σημασια...απλα ενα χτυπημα παρηγοριας στην πλατη
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 08:12 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
πραγματικα δεν καταλαβαινω τον λογο Νικο που αντι τις DS4 δεν πηγες σε ενα "υδροπνευματικο" οχημα!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 08:26 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
O λογος, vil, ηταν συναισθηματικος, οικονομικος και χωροταξικος. Εψαχνα για αντικατασταση της C4, αλλα δεν μπορουσα να παω σε υδρο C5 λογω μικρου γκαραζ. Επισης δεν χρειαζομαι ενα τοσο μεγαλο αυτοκινητο αφου οι περισσοτερες μετακινησεις μου ειναι εντος πολης. Ειχα παει να δω την DS5 αλλα ξεφευγε απο τα οικονομικα μου δεδομενα αφου ξεκιναγε απο τα 31-32 χιλιαρικα. Διπλα ειδα την συγκεκριμενη DS4 που την ερωτευτηκα διπλα αφου ηταν κουκλα, στα μετρα μου και εκθεσιακο αυτοκινητο 2 χρονων που το εδιναν με γενναια εκπτωση αφου δεν ειχε ζητηση μιας και ειναι βενζινη. Ετσι απεκτησα μια DS4 (μεχρι τοτε μονο στα ονειρα μου) με 18000ευρω και 27 χιλιομετρα στο οδομετρο , απο 23-24 χιλιαρικα που κοστιζε εντελως καινουργια η diesel. Eιπαμε, το παντρευτηκαμε και θα συμβιωσουμε με τα οποια προβληματα αλλα και με ερωτα!!!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 09:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1759 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Το βλέπω, το ξαναβλέπω και δεν το πιστεύω...ημιάκαμπτος σε αυτοκίνητο "άνεσης", της πιο premium DS μάρκας, και με τέτοια τιμή....
Τεςπα, ο ημιάκαμπτος είναι αυτός που είναι, δεν αλλάζει, απλά αν όντως το παρατήρησες τώρα, ενώ μέχρι σήμερα ήταν ΟΚ, κάτι άλλαξε, άρα κάτι έχει φθαρεί/χαλάσει, δεν θα φταίει μόνο ο ημιάκαμπτος...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 10:30 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ace, καλα δεν ηξεραν ακριβως τι να κανουν με τη μαρκα DS, οταν ξεκινησε. Στην αρχη τα εκαναν πιο σπορτιβ απο τη σειρα C και πιο πολυτελη για να τα διαφοροποιησουν. Οταν εγινε ανεξαρτητη φιρμα, τα DS4 και DS5 τα εκαναν πιο μαλακα ενω διατηρησαν τη σπορτιβ αισθηση στο DS3. Oτι να'ναι... Προφανως θα περιμενουμε τα νεα μοντελα σε 2-3 χρονια για να δουμε αν (οπως λενε) βαλουν μια τεχνολογικα προηγμενη αναρτηση και βεβαια αναλογα με τις πωλησεις που θα κατευθυνουν τη φιρμα. Οσον αφορα τον ημιακαμπτο γνωριζα απο την αρχη τι θα αντιμετωπισω...Απλα στην αρχη (τον πρωτο χρονο) ηταν αθορυβος στη λειτουργια του και το αμαξωμα αρκετα στιβαρο (μεγαλη προοδος σε σχεση με το πρωτο C4). Tωρα μετα απο τρια χρονια, προφανως υπαρχουν φθορες που επιδρουν αρνητικα στην ποιοτητα κυλισης. Με υπομονη και επιμονη ολα θα λυθουν.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 11:03 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Νικο για τσεκαρε λιγο αυτο το θεμα viewtopic.php?f=34&t=33&p=284093&hilit=c4+koni+fsd#p284093 μηπως βοηθησει. O agiorgitis το εψαχνε παρα πολυ με το πως να κανει μια C4 με ημιακαμπτο ανετη και εχει γραψει παρα πολλα περι θεματος. Κανε κ συ μια πιο προσεκτικη αναζητηση εδω για τα γραφομενα του, εγω καταφερα να βρω μονο το παραπανω. Μιλα για Koni fsd και ειχε καλες εντυπωσεις.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 11:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Thanks Blanc!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 14:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Mανθο, σε καποιες περιπτωσεις ναι σε καποιες ισως οχι. Το βασικο προβλημα αυτης της αναρτησης αλλα και των περισσοτερων οπως μπορω να καταλαβω, ειναι η διαχειριση των εγκαρσιων και των κυματοειδων ανωμαλιων. Τα λαστιχα, ορθως πρεπει να εχουν την σωστη πιεση που οριζει ο κατασκευαστης. Το προβλημα των περισοτερων αναρτησεων ειναι οταν ο τροχος συναντησει εγκαρσια και αποτομη ανωμαλια. Τοτε, η αναρτηση δεν εχει αρκετη ενδοτικοτητα ως προς τον διαμηκη αξονα και προκαλει χτυπους και θορυβους. Προβλημα που το ειχαν ενμερει αντιμετωπισει στην Χantia και στην XM οπου η πισω αναρτηση εδραζοταν σε παραμορφωσιμα κατα μηκος σινεμπλοκ ετσι ωστε υποχωρουσε προς τα πισω στιγμιαια ολο το συστημα για να μειωσει το φαινομενο. Νομιζω αυτη η εφαρμογη ειχε ξεκινησει απο το ΖΧ και αποτελουσε και μια φθηνη τεχνολογια με χαρακτηριστικα παθητικης τετραδιευθυνσης. Νομιζω ειχα διαβασει οτι παρομοια εφαρμογη ειχαν και στα σινεμπλοκ της νεας C4 που ηταν αρκετα πιο μαλακη και πολιτισμενη απο την παλια, αλλα βεβαια στην DS4 που ειναι διαφορετικης φιλοσοφιας με πιο σφιχτη αναρτηση και παχυτερες αντιστρεπτικες μπορει να μην συμβαινει αυτο αφου μαλλον εχει και σκληροτερα σινεμπλοκ. Βαλε στην εξισωση και τους 18αρηδες τροχους και εχεις την πληρη εικονα. Ας προσεχα, αφου μυαλο δεν βαζω, ηθελα και 18αρα ζαντα στους καροδρομους...Οταν ξαναγκρινιαξω μη μου δωσετε σημασια...απλα ενα χτυπημα παρηγοριας στην πλατη Προφανώς,δεν διάβασες αυτά που σου έγραψα,καναδυό σελίδες πρίν.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 15:15 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Σαφως και σε διαβαζω Δασκαλε! Δεν σε αγνοω! Σφυραω λοιπον και διψαω για γνωση! Διαφωτισε με περι αναρτησεων. Ειναι το αγαπημενο μου θεμα. Aπλα η ταπεινη μου γνωμη (αισθηση και μονο) ειναι οτι τα αμορτισερ δεν ειναι ακομα τελειωμενα...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 15:30 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Το πρόβλημά σου είναι απο τα αμορτισέρ,τα οποία έχουν χάσει την δύναμή τους όσον αφορά την απόσβεση.
Θα βάλεις λοιπόν αμορτισέρ αερίου,γιατί σε αυτά το λάδι τους βρίσκεται συνεχώς υπό πίεση χάρη στο άζωτο, με αποτέλεσμα να μην αναπτύσσεται αφρός ούτε καν σε περίπτωση καταπόνησης. Γι' αυτό, η οδηγική συμπεριφορά ενός οχήματος με αμορτισέρ αερίου παραμένει σταθερή και αξιόπιστη υπό όλες τις συνθήκες, προσφέροντας έτσι περισσότερη ασφάλεια.
Με έπιασες?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 15:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Απολυτως κατανοητο Δασκαλε. Εχεις να προτεινεις καποια που να μην χειροτερευουν την ανεση? Εστω και σε πμ αν εχεις προβλημα διαφημισης. Ευχαριστω πολυ για ολα!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 15:46 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αυτά περί διαφημίσεων Νικόλα μου,εγώ τα ακούω...........ελευθερία λόγου λέγεται. Πρώτα πρέπει να δείς το θέμα οικονομικά,μέχρι που μπορείς να φτάσεις. Και τα Koni πολύ καλά και τα Monroe πολύ καλά,αλλά τα Bilstein είναι κορυφαία.
Γνώμη μου,πήγαινε σε έναν αμορτισερά(κατασκευαστή εννοώ),πές του τι ζητάς,προσπάθησε να καταλάβεις εάν κατάλαβε τι θές και φτιάξε τα δικά σου γόνατα. Το αυτοκίνητο θα πεθάνει και αυτά θα ζούνε.
Και αυτά που ακούω περί ημιάκαμπτου,τα ακούω βερεσέ. Το δικό μου γιατί δεν χτυπάει?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 16:02 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Και μην ξεχάσεις και τα top mount, και αυτά ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για τους ήχους του ημιάκαμπτου.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 16:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Eυχαριστω ολους για τις συμβουλες! Μανθο εχεις τη C4 MK1 με 16αρες η 17αρες? Η δικια μου με 17αρες κοπαναγε. Εχω ακουσει καλα λογια για τα Koni FSD. Θα δω και τα παρομοια των αλλων κατασκευαστων.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Antonioc3
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Τρί 13 Δεκ 2016, 22:02 |
|
Εγγραφή: Τρί 28 Μάιος 2013, 19:22 Δημοσιεύσεις: 1563 Τοποθεσία: Κιάτο Κορινθίας Εικόνες: 0
|
Φίλε Νίκο και το δικό μου χτυπούσε αρκετά, όταν πρίν λίγο καιρό άλλαξα ανάρτηση και ελαστικά μαζί το αυτοκίνητο σαν καινούργιο. Μην ξεχνάς μόνο 48000 χλμ είχα
_________________ C3 1.6 e-hdi Eco Chic http://stergiopoulosmeat.gr
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|