Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 05:59 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Το θέμα Βαγγο είναι αυτό που γράφω παραπάνω. Γνωρίζω τι λέω από ίδια εμπειρία. Είναι μεγάλο το σεντόνι για να το γράψω από κινητό.
Αν υπάρχει ανοιχτή γραμμή για support τότε όλα γίνονται. Αρκεί να πληρώνει το συνεργείο και μάλιστα αρκετα Για κάθε έτος.

From Inside C4 White Airbus

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 20:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Μάλιστα.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
στηριχθηκαν τα επανω καλυμματα των αμορτισερ (αυτα ελεγα bump stops και ισως μπερδεψα),

Αυτά καλέ μου λέγονται καπότες,όχι τακούνια κρούσης.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Δασκαλε σωστα τα λες. Η πλακα ειναι οτι τα ελεγα εγω bump stops στους μηχανικους και αυτοι συμφωνουσαν , μηπως για να μη με προσβαλουν? :laugh

Καλη χρονια να εχουμε αρχοντα, με πολλα ασφαλη χιλιομετρα και λιγοτερους θορυβους-τριγμους... :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 22:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Μακάρι καλέ μου. :thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 30 Δεκ 2016, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
bakevang έγραψε:
:clap :clap :clap

Μήπως να συνέχιζες στον Χρυσικό τη συντήρησή σου; Λέω εγώ τώρα, μία ιδέα!


ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Τωρα που εχει περασει και η επεκταση της εγγυησης που ειχα, το σκεφτομαι σοβαρα Βαγγελη. Τον Σωτηρη τον εμπιστευομαι απολυτα. Απλως ειναι μακρια για μενα και τον συνηθως περιορισμενο χρονο που εχω.


Ρε συ Τζινό βάλθηκες να μας τρελλάνεις εντός του 2016 , δεν περιμένεις να αλλάξουμε χρονιά ....

Πολύ μακρυά σου πέφτει τι να σου πω ..... θα συναντηθείτε στο ασανσερ , θα του δώσεις τα κλειδιά της DS4, θα σου δώσει τα κλειδιά από το δικό του να πας στη δουλειά σου και θα στο φέρει έτοιμο το απόγευμα , καλά μιλάμε για μεγάλη ταλαιπωρια ..... Ρε άιντε :cens

:D :D :D :D :D

Ο Σώτος είναι αρχηγός :thumb

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2016, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Νίκο, μακάρι να είναι τα καλύμματα των πίσω αμορτισερ, αλλά αν θυμάσαι από την C4 πάντα εκεί έριχναν το φταίξιμο για τον θόρυβο του πίσω άξονα και ακόμη και με κόλλα α τα στήριζες, πάλι είχες θόρυβο. Και την στήριξη που κάνουν στην Ω την είχα δοκιμάσει και εγώ... ούτε 500 χλμ δεν άντεξε. Ελπίζω και εύχομαι να το έλυσαν το θέμα με τον θόρυβο σε εσένα να μην ταλαιπωρείσαι άδικα, αλλά δυστυχώς πιστεύω πως αν δεν μπει άλλο αμορτισερ και bump stop ότι και να κάνεις στις καπότες τζάμπα κόπος.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2016, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Nικολα καλα τα λες...ριξε κι'αλλο... :rop Ασε που εχω αλλα δυο αμαξια στο γκαραζ που καθονται. Ενα ΑΧ και ενα 308cc, της αδελφης μου. Λες να μου δωσει ενα να παω στη δουλεια? :D

Βill30f, εννοειται οτι θα το παρακολουθω και θα ενημερωνω την παρεα. Ουτε εγω πιστευω οτι λυθηκε το προβλημα. Οταν ερθει η ωρα των αμορτισερ τοτε θα δω τι θα βαλω...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2016, 09:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
εχεις το ΑΧ να καθετε και κυκλοφορεις με το DS??? ελα ρε Νικο!!!! Αμαρτία!!! :laugh

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Δεκ 2016, 13:47 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
To AX παει για συλλεκτικο. Ειναι του 1996 και εχει 97000km. Aν αποφασισει η αδερφη μου να το δωσει εννοειται οτι αν δεν το παρω εγω θα απευθυνθω εδω μεσα πρωτα...Eιναι πενταθυρο λευκο 1.1 smart sport και σε σχετικα καλη κατασταση με ολα τα service στην ωρα τους και περναει απο ΚΤΕΟ κανονικα με τον εργοστασιακο καταλυτη!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιαν 2017, 09:43 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
MeddlingMageGR έγραψε:
NEKTARIOS C5 έγραψε:
Το μεσημερι με 15 βαθμους η c4 στον ιδιο δρόμο ειναι απορροφητικη και το βραδυ με 5 κανει το κατσικι!!

Στάλθηκε από το ME173X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αυτό το έχω παρατηρήσει και με τη C5 εγώ. Υπάρχουν μέρες που χτυπάει, κυρίως τις κρύες, και μέρες μου είναι μια χαρά. Βέβαια εγώ δεν το έχω σε κλειστό γκαράζ, αλλά σε ανοιχτό. Οπότε και τρώει όλο το κρύο και τον ήλιο.

"V" for V10
"Greek LG V10 community" FB forum


Η θερμοκρασια βρισκεται παντου! Στα υγρα, στα μεταλλα, στα πλαστικα..παντου υπολογιζεται αυτος ο παραγοντας και αφου τα αυτοκινητα μας ειναι φτιαγμενα απ ολα αυτα λογικο να εχουν και αλλες αντιδρασεις τα υλικα τους απο τις ακραιες διαφορες της θερμοκρασιας. Μιλαμε για 10 και βαθμους διαφορα...
Το αστειο ειναι οτι σε αυτη τη χωρα εκτος απο την ποικηλια απο λακουβες που εχουμε, σε πολλες περιοχες οντως εχουμε τοσο μεγαλες διαφορες στη θερμοκρασια μεσημερι-νυχτας γι αυτο και δεν μενει και βιδα.
:D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιαν 2017, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Τελικα ετσι ειναι...πολλοι παραγοντες επηρεαζουν την εμφανιση η οχι τριγμων και αλλων θορυβων. Οπως και η λαθος πιεση στα λαστιχα. Σταματω χθες πριν το εξοχικο σε ενα βενζιναδικο να βαλω βενζινη και λεω ας ελεγξω και τον αερα. Συμφωνα με το μανομετρο του εδειχνε οτι ηθελαν αερα ολα. Δωστου και φουσκωνω λοιπον. Στον γυρισμο για Αθηνα, εθνικη ολα καλα. Μολις μπηκα Μεταμορφωση κλπ, εκανα λιθοτριψια στα νεφρα απο το κοπανημα και οι τροχοι μετεφεραν καραδασμους και τριγμους σε ολο το αμαξωμα. Δεν εμεινε βιδα... :laugh , ουτε και πετρα στα νεφρα! Παω σημερα στο βενζιναδικο που βαζω συνηθως αερα και τι να δω. Το δικο τους μανομετρο εδειχνε 40! Ελεος λεω... Βαζω 32 εμπρος και 31 πισω και ηρεμησε το συμπαν (34 λεει ο κατασκευαστης αλλα ειπα να δοκιμασω...ειμαι ικανοποιημενος προς το παρον). Δουλευει και το λαστιχο πιο μαλακα και απορροφαει μερος των κακοτεχνιων πριν αναλαβει η αναρτηση! :clap

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2017, 16:37 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε ολους

εχω και γω ένα DS4 Diesel auto του 2012.

Συντηρείται σχολαστικα όμως από τα 70000 χιλ μεχρι τα 90.000 αρχισε να παρουσιαζει ακριβώς τα προβλήματα που ανεφερε ο Νικος.

Στο συνεργειο μου ειπαν ότι χρειαζεται αντικατασταση αμορτισέρ

Προχωρησα σε αντικατασταση μπρος πισω όμως.... δεν βελτιώθηκε καθόλου ή αντε ελάχιστα

Το αμαξι εξακολουθεί να κοπανάει ιδιαιτερα πίσω και σε μικρες ανωμαλίες με μικρή ταχύτητα.

Ένα ακόμη ανησυχιτικό είναι ότι όταν πεσει εστω και σε μικρή ανωμαλία πανω σε στροφή (ναι οι ανωμαλίες στους ελληνικους δρομους δεν απαντώνται μόνο στις ευθειες....) τοτε αισθάνεσαι εγκαρσια μετατόπιση όλόκληρου του πίσω μερους του αυτοκινήτου.....

Διαβασα ολο το νημα αλλα δεν αποκρυστάλωσα αποψη για την οριστική γιατρειά....

Και πραγματικα είναι κριμα ένα τετοι αμαξι (γαλλικό αρα φημισμένο για την ανεση και οδική του συμπεριφορά και συνάμα όμως σχετικά ακριβό) να μην μπορούμε να το συνεφέρουμε οσον αφορά την αναρτηση ....

κατά τ αλλα το αυτοκίνητο εχει σημερα 139.000 χιλ (τα περισσότερα σε εθνικες) και δεν εχει χρειαστεί ουτε μια βιδα. (Το αυτόματο σασμαν του δουλευει υποδειγματικά με τον μαμά δισκο ακόμα )

Καποια γνωμη ??? (εννοω για την ανάρτηση και ιδίως την πίσω )???

Ευχαριστω εκ των προτέρων


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2017, 16:53 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Land Lover καλως ηρθες στην παρεα μας.
Το DS4 ειναι σφιχτο εκ κατασκευης. Ευτυχως ομως ειναι και γεροδεμενο. Εγω εχω 53000km με τα μαμα αμορτισερ και λαστιχα ενος ετους kleber. Μπορω να πω οτι το πατημα του αμαξιου εχει βελτιωθει παρα πολυ σε σχεση με τοτε που ηταν καινουργιο. Εγω το εχω 3 χρονια. Τολμω να πω οτι πλεον δεν τριζει , ουτε κοπαναει παρα σε ελαχιστες περιπτωσεις. Σιγουρα η μετατοπιση του πισω μερους σε ανωμαλιες οφειλεται στον ημικακαμπτο πισω. Ετσι ειναι ολοι οι ημιακαμπτοι και ιδιαιτερα οι πιο σκληροι. Τι διαμετρο ζαντας φορας, τι τυπο ελαστικου και τι πιεσεις βαζεις. Εγω εχω 18αρες και βαζω τις εργοστασιακες πιεσεις. Να σου κανουν ενα καλο σφιξιμο-ελεγχο εμπρος-πισω και να δεις μηπως χρειαζεσαι αλλαγη σινεμπλοκ, τοπ μαουντ κλπ.
Το αμαξι ειναι εξαιρετικο και συλλεκτικο. Να το χαιρεσαι!!!
Να θυμασαι οτι πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα με σοφιστικε αναρτησεις, επισης κοπανανε στους ελληνικους δρομους... :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Σεπ 2017, 17:11 
Άβαταρ μέλους
νικο ευχαριστώ για το καλωςορισμα

φοράει Kleber Dynaxer HP3 225/45 18 και πιεση .... μαμα (αν μετραει σωστά το πιεσόμετρο στο πρατήριο που μαλλον μετράει)

εχεις pm


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 6 από 13 [ 181 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: AR48
Απαντήσεις: 25
Χτύπημα στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Προβλήματα με citroen c3 picasso 1.6vti
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
προβλήματα - προτάσεις SOS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Πρώτα προβλήματα μεταχειρισμένου c3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια