Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 14:56 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 05 Μάιος 2021, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Εγώ πάλι πιστεύω ότι δεν διορθώνεται γιατί απλά είναι άλλης φιλοσοφίας αμάξι αλλά δεν κοιτάς και κάποια άλλη λύση μήπως βελτιωθεί η κατάσταση και εξηγούμε.
Έχεις ένα setup το οποίο δεν είσαι ευχαριστημένος. Βάζεις λάστιχα τα οποία στο προηγούμενο μοντέλο έλεγες άντε να φαγωθούν να τα αλλάξω και δεν βάζεις τα primacy 4 που αποτελούν το πληρέστερο λάστιχο αυτή την στιγμή. Σέβομαι τα οικονομικά σου και τα πάντα αλλά τουλάχιστον έπρεπε να βάλεις κάτι το οποίο το κομμάτι λάστιχο θα έκλεινε. Τα reviews λίγα πράγματα μου λένε γιατί ο καθένας έχει τα δικά του πιστεύω και τις δικές του προτιμήσεις. Τουλάχιστον από εδώ μέσα είναι πιο αντικειμενικές και με παραπλήσια αμάξια ( Η alfa Romeo του κολλητού μου έγινε άλλο αμάξι από τα Uniroyal που φορούσε). Και μόλις λίγο φαγωθούν και γίνουν λίγο πιο σκληρά πίστεψε με πάλι παράπονα θα έχεις.
Δεύτερον στο φατσο βιβλίο που σε παρακολουθώ πρότεινες σε κάποιον που ήθελε να αλλάξει αναρτήσεις (δεν θυμάμαι αν ήταν για ds4) να βάλει της μάνας του γιατί σαν της μάνα του καμία. Δηλαδή ενώ βρίζεις την μαμα ανάρτηση όταν έρθει η ώρα λογικά κλείνεις προς τα εκεί. Δεν γίνεται να βελτιωθεί κάτι αν δεν κάνεις κάποια άλλη δοκιμή. Θα μου πεις και αν χειροτερέψει; Και αυτό μέσα στο παιχνίδι είναι διότι δεν έχει κυκλοφορήσει όσο μια c4 mk1 ώστε να πάρεις παραπάνω γνώμες και να έχουν κάνει τις δοκιμές πριν από εσένα
Τέλος το παράπονο σου ότι το πας και δεν κάνουν κάτι δεν το συμμερίζομαι και ξανά εξηγούμε. Είμαι μάστορας μου φέρνεις ένα αμάξι με σχεδόν 100000 χλμ. Τι μπορώ να κάνω όταν λες χτυπάει; Μόνο να ελέγξω τζογους κτλ. Δεν έχω κάτι να κάνω. Τι θα μπορούσε άλλωστε; Η τι συμβουλή να σου δώσει;
Επίσης φιλική συμβουλή κρατά τις πιέσεις τις μάνας του γιατί την μια τα είχες ακραία πιο πάνω πιεσμένα και την άλλη χωρίς αέρα.

Στάλθηκε από το Mi 9T Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Skotis για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 11:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Εγώ όπως έχω πει και άλλες φορές στον Νίκο, θεωρώ ότι το μεγαλύτερο θέμα το δημιουργούν οι 18αρες. Μετά πάμε στο ελαστικό και έπειτα με προσοχή στο θέμα ανάρτησης. Και λέω προσοχή γιατί εκεί πρέπει να πας σε δοκιμασμένες λύσεις και όχι να αρχίσεις αλχημείες, εκτός κι αν η τσέπη σηκώνει.

Ο Νίκος λοιπόν θεωρώ ότι θα έβλεπε χαώδη διάφορα αν πήγαινε ένα νούμερο κάτω σε ζάντα. Δε θα ήταν κακή ιδέα να ανταλλάξουν με κάποιο μέλος στην Αθήνα προσωρινά, ώστε να κρίνει.

Το λάστιχο από την πλευρά του έχει σοβαρό ρόλο. Εγώ από Good Year GEP σε Primacy4 είδα τεράστια διαφορά. Αλλά την στιγμή που άλλαξες, πάει περίπατο η δυνατότητα δοκιμάσεις κάτι άλλο.

Προσωπικά θα δοκίμαζα 17αρες. Η εμφάνιση σίγουρα θα αλλάξει, αλλά υπάρχουν θετικά και αρνητικά σε μια κίνηση.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Τις 18άρες του, αν δεν τις θέλει, μετά από μία συζήτηση για να συμφωνήσουμε την τιμή, τις αγοράζω εγώ.
Και μαζί με τα ελαστικά, γιατί ούτως ή άλλως, λάστιχα δεν έχω για 18άρια.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Νικο σε υπερκαλυψαν ΚΑΙ οι τρεις προλαλησαντες όπως βλέπεις.. :thumb :clap :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας! Χθές το αμαξι ειχε οντως μια εντελώς αποδεκτή συμπεριφορα για τα γουστα μου και τα δικα μου κριτηρια μετα το ψαξιμο με τις πιέσεις. Θα τις κρατησω εκει και βλέπουμε. Μετα τις 15 Μαιου που υποτιθεται θα κυκλοφορουμε ελεύθερα θα κανω διαδρομες για να κρινω καλυτερα και θα γινει και μια επισκεψη στην Ωμεγα για έλεγχο αναρτησης, σφιξιματα κλπ. Για να καταλάβετε στην ιδια ακριβως διαδρομη πριν 10 ημέρες εκανε σαν να μην εχει αναρτηση... Περναγα κατι νερογαγωματα εγκαρσια η τα εγκαρσια μικρα χαντακια που περνανε οπτικες ινες κλπ και το αμαξι επεφτε αγαρμπα με θορυβο μεσα λες και επεφτε σε ταφρο, προξενωντας βεβαια θορυβους μεσα στο ταμπλώ και στην κολωνα του τιμονιου. Χθες με το νεο φουσκωμα ηταν η μερα με τη νυχτα. Εκανε σαν ενα σφιχτο αυτοκινητο που περναει με την ελαχιστη δυνατη ενοχληση απο κακοτεχνιες χωρις τους θορυβους μεσα στο ταμπλώ. Τι να πω. Μπορει να φταιει και η θερμοκρασια. Θα δουμε...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2021, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Update του προηγούμενου ποστ.
Παιδια δεν εχω λόγια... :surprised
Οπως ανεφερα, ελεγξα τις πιέσεις των ελαστικών σε σωστό μανόμετρο και εβαλα ακριβώς 2.3bar (33.3psi). Aπο τότε το αμαξι συμπεριφέρεται σαν καινούργιο. Ισως πατήσανε και τα λάστιχα καλά και μαλακωσανε με τις προσφατες διαδρομές, ισως δουλέψανε καλα και τα αμορτισέρ που ηταν αδουλευτα μηνες ολοκληρους...δεν ξέρω. Εχω δυο εβδομαδες που πηγαινοερχομαι στη δουλειά απο τη συνηθισμένη διαδρομη Ν.Ιωνια-Μεταμόρφωση-Εθνική-Καλυφτάκη και πάλι πίσω. Αλλο αμάξι!!! Πηγα και 2 φορες εξοχικο, εθνικη οδο. Απολύτως ποιοτικη αποσβεση χωρις άτσαλα τινάγματα, τραντάγματα και χτυπήματα. Ουτε θορυβοι και τριγμοι απο καμπινα και ταμπλώ! Σαν Citroen απο τα παλιά. Το χαίρομαι σαν καινουργιο! :love

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2021, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Η πίεση των ελαστικών παίζει τεράστια σημασία. Εγώ τα έχω 2.1bar !! Ξέρω είναι λίγο κάτω αλλά είναι οκ!

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Lohias^ για την δημοσίευση του/της: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μάιος 2021, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Και εγώ είμαι λίγο πιο κάτω από αυτές που προτείνει. Μου δίνει 35 αλλά βάζω 33 εκτός αν έχω ταξίδι και φόρτωμα.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μάιος 2021, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Και εγώ λίγο πιο κάτω. 32 λέει το καρτελάκι αλλά βάζω 30 πίσω. Έτσι και αλλιώς δεν έχει ποτέ κανένα βάρος εκεί.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:31
Δημοσιεύσεις: 13
Καλησπέρα και από εμένα!
Έχω ένα ds4 '12 e-hdi με 18αρα ζάντα και 130.000km. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω αμορτεσέρ (θα γίνει και αλλαγή ελαστικών μαζί) και θα ήθελα απόψεις σχετικά με ποιά μάρκα να βάλλω?
Να βάλλω τα εργοστασιακά (δεν γνωρίζω τι φοράει), να βάλλω τα monroe reflex που μου είπε φίλος? Παρακαλώ για τις απόψεις σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:04 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Kαλησπέρα ser_g . Φοράμε ιδια διάσταση ζάντας. Το δικό μου ειναι 1.6 vti βενζινη. Eτυχε σήμερα να είμαι στην Ωμέγα και συζητούσα με τον τεχνικό προιστάμενο το θέμα των αμορτισέρ. Λοιπον, αναφέρω τα εξής που μου είπε. Τον ξέρω και με ξέρει χρόνια και θεωρώ οτι μπορω να δινω βάση σε αυτά που λέει. Απο εκει και πέρα μπορεις να ρωτήσεις πολλούς να δεις τι θα σου πούν. Λοιπον, τα εργοστασιακά αμορτισέρ ειναι ρυθμισμενα να συνεργάζονται απολύτως με τα αντιστοιχα ελατηρια του καθε μοντέλου. Το δικο σου που ειναι βαρυτερο απο το δικο μου που ειναι βενζινη, μπορει να εχει λιγο διαφορετικης σκληροτητας ελατηρια που δεχεται αντιστοιχα αμορτισερ που ισως να μην ειναι απολυτως ιδια σε αποσβεση απο τα δικα μου παρολο που μιλαμε για ιδιο αυτοκινητο. Ετσι τα aftermarket ακομα και αν κάνουν για το δικο σου η το δικο μου μοντέλο, εχουν (συμφωνα με τα λεγομενα του τεχνικού) μια γενικοτερη ρυθμιση αποσβεσης για πολλά μοντελα. Επισης το καθε aftermarket που λενε οτι κανει στο ταδε μοντελο σιγουρα κανει ως προς το μεγεθος και τη γεωμετρια του αλλά δεν ειναι βεβαιο οτι εχει την εργοστασιακη αποσβεση. Αν εισαι ετοιμος για πειραματισμους μπορεις να πας σε λυσεις aftermarket. Τα Monroe Reflex δεν βγαίνουν πιά. Επισης τα Sachs Touring λενε οτι εχουν χαρακηριστικα κοντα στα νορμάλ. Οτιδηποτε άλλο , μάλλον θα σκληρύνει ενα ηδη σκληρό αμάξι για τους ελληνικούς δρόμους. Εγω οταν ερθει η ωρα θα βαλω τα εργοστασιακα και ας ειναι ακριβοτερα.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Δηλαδή, θα κάνεις πάλι το ίδιο λάθος. Μετά, μη δω ούτε ένα ποστ γκρίνιας. Εσύ θα φταις! :laugh

Πρέπει να μιλήσεις με κάποιον με γνώσεις που δεν έχει οικονομικό όφελος από σένα.
Αν είχα μαγαζί, και πουλούσα τα γνήσια, τα γνήσια θα έλεγα ότι είναι καλύτερα.

Κάποια aftermarket μπορεί να είναι σκληρότερα, αλλά έχουν πολύ πιο ήρεμη και σωστή απόσβεση από τα "χαμηλής ποιότητας" γνήσια.

Βάλε Sachs SuperTouring να τελειώνουμε μ'αυτή την ιστορία. Είναι αυτό που χρειάζεσαι. Ή πούλα το και πάρε μια C4.

Υ.Γ.1: Τις 18άρες σου θέλω.
Υ.Γ.2: Κάναμε την τρίχα τριχιά μ'αυτό το θέμα! :laugh

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βαγγέλη, τελικά ποιός δεν έχει οικονομικό όφελος αφού θα μου πουλήσει?
Δεν είμαι τόσο αφελής. Οσο και αν εμπιστεύομαι την Ωμέγα, εχω μάθει γενικα στη ζωή μου να κρατάω μικρό καλάθι.
Αν μπορείς να μου αποδείξεις με κάποιο τεχνικό άρθρο οτι δεν ισχύουν αυτά που μου είπαν στην Ωμέγα, τοτε να το δεχτώ. Διαφορετικά και επειδη δεν εχω τρόπο να κρινω και να συγκρίνω και επειδη θέλω "εργοστασιακή" συμπεριφορά, θα ξαναπάω στα εργοστασιακά.
Επίσης εχω δηλώσει δημόσια ποσο σέβομαι και εκτιμώ τις αποψεις και τις γνώσεις σου αλλά μερικες φορές καταντάει υπεροπτική η παντογνωσία σου. Αγορι μου και εμεις τεχνικοί ειμαστε, κοβει λιγο το μυαλο μας και το ματι μας και αντιλαμβανομαστε αρκετα καλα τις τεχνολογιες. Απλά δεν ειμαι μεσα στην πιάτσα των μαστορων και μου αρεσει να υπεραναλύω κατι που δεν γνωριζω απολυτως μηπως βγάλω τη σωστή ακρη.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:31
Δημοσιεύσεις: 13
Ευχαριστώ Νίκο! Πραγματικά όπως το ανέλυσε ο τεχνικός έχει τεράστια λογική, καθώς μπορεί ως γεωμετρία να "¨ταιριάζει'' αλλά το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο και δοκιμασμένο με συγκεκριμένα αμορτισερ.
Μήπως γνωρίζεις ποια μάρκα και ποιο μοντέλο φοράει?
Επίσης τα Sachs touring που ανέφερες είναι κοντά σε αυτά που φοράει όσον αφορά στον τρόπο που λειτουργούν?
Και άλλη μία ερώτηση στα πόσα km σκέφτεσαι να αλλάξεις εσύ τα αμορτισερ σου?

ΥΓ: Το σχόλιο σου μάλλον θα σκληρύνει ένα ήδη σκληρό αμάξι με βρίσκει σύμφωνο απολύτως.

bakevang ευχαριστώ και εσένα! Πόσα km έχεις με τα sachs που ανέφερες? Επίσης ποιές διαφορές εντόπισες κατά την αλλαγή? Ευχαριστώ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10558
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Βαγγέλη, τελικά ποιός δεν έχει οικονομικό όφελος αφού θα μου πουλήσει?

Εγώ και το φόρουμ γενικά. Επίσης, ένα τηλέφωνο στο Μάνθο, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν.

ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Επίσης εχω δηλώσει δημόσια ποσο σέβομαι και εκτιμώ τις αποψεις και τις γνώσεις σου αλλά μερικες φορές καταντάει υπεροπτική η παντογνωσία σου. Αγορι μου και εμεις τεχνικοί ειμαστε, κοβει λιγο το μυαλο μας και το ματι μας και αντιλαμβανομαστε αρκετα καλα τις τεχνολογιες. Απλά δεν ειμαι μεσα στην πιάτσα των μαστορων και μου αρεσει να υπεραναλύω κατι που δεν γνωριζω απολυτως μηπως βγάλω τη σωστή ακρη.

Η βασική μας διαφορά ξέρεις ποια είναι; Ότι και οι δύο μας έχουμε τεχνικές γνώσεις, αλλά εγώ έχω και εμπειρίες. Τα χιλιόμετρα που έκανες εσύ Νίκο μου, από τότε που αγόρασες το DS4 τα έκανα εγώ μέσα σε 1 χρόνο με τα δύο C4 ή μέσα σε 2 χρόνια με το δικό μου C4. Έχω την δυνατότητα να δοκιμάσω πολλά ανταλλακτικά, διαφόρων κατηγοριών και brand names. Και όπως ξέρεις καλά, το κάνω. Γι'αυτό έχω σφαιρική άποψη. Και όπως βλέπεις, προσπαθώ να σε βοηθήσω και να σου εξηγήσω (θεωρώ ότι έχεις παρωπίδες) παρόλο που χαρακτηρίζεις τη συμπεριφορά μου, υπεροπτική. Ξέρω και βοηθάω.

Στην περίπτωσή σου, τεχνικά άρθρα δεν θα βρεις. Γενικά δηλαδή δεν βρίσκεις τέτοια πράγματα στο διαδίκτυο. Ή σχηματίζεις γνώμη από δοκιμές και παθήματα ή ό,τι βάλει το συνεργείο σου. Εσύ, θεωρώ, πως ανήκεις στη 2η κατηγορία.

ser_g έγραψε:
bakevang ευχαριστώ και εσένα! Πόσα km έχεις με τα sachs που ανέφερες? Επίσης ποιές διαφορές εντόπισες κατά την αλλαγή? Ευχαριστώ.

Απαντώ ταυτόχρονα και στο Νίκο. Καταρχάς, δεν έχω DS4, έχω 1 C4, αυτά της υπογραφής μου.

Το C4 του 2013, πλέον φοράει Monroe OESpectrum διπλής ενεργείας με 4πλη βαλβίδα. Ήμουν κάπως απογοητευμένος στην αρχή, αλλά μετά από 2.000 χλμ. φάνηκαν τα καλούδια τους. Έχω ένα αμάξωμα ΣΩΣΤΑ σφικτό που μια άνεση στους μεγάλους δρόμους. Καμία σχέση με τα "βάρκα-γυαλό" γνήσια αμορτισέρ που φορούσε. Το συγκεκριμένο όχημα το οδηγώ εγώ και αρκετές φορές γρήγορα και στριφτερά. Η επιλογή ήταν στοχευμένη.

Στο C4 του 2017, που οδηγεί ο πατέρας μου, θέλει να απολαμβάνει την άνεση του αυτοκινήτου σε κάθε διαδρομή αλλά να έχει και μια ανάρτηση που μπορεί να του επιτρέψει και το κάτι παραπάνω σε μια στροφή. Τοποθετήθηκαν, ούτε και θυμάμαι από πότε, Sachs SuperTouring.

Νίκο, η βασική και άκρως καθοριστική διαφορά μεταξύ των γνησίων αμορτισέρ και των aftermarket είναι ότι τα γνήσια είναι μονής ενεργείας (δηλαδή σκέτα λαδιού) και τα aftermarket, εφόσον το επιλέξεις, είναι διπλής ενεργείας (αέρος-λαδιού). Ψάξε άρθρο που να αναλύει τις διαφορές τους. Αν με ρωτήσεις, πως εξηγείται η σχεδόν παραπλήσια τιμή στα aftermarket αμορτισέρ και στα γνήσια, θα σου πω ότι πως οτιδήποτε έχει σηματάκι Citroen επάνω είναι με τουλάχιστον 35% κέρδος από την παραγωγό εταιρία.

Υ.Γ.: Και ψάξε να δεις τα χαρακτηριστικά για τα Monroe OESpectrum. Όχι για να τα βάλεις. Απλά για γνώση, το τι κάνει μια 4πλή βαλβίδα μέσα σε ένα αμορτισέρ touring. Και θα πάθεις πλάκα και αν το οδηγήσεις κιόλας.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 10 από 13 [ 181 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σωληνάκια άναρτησης xanthia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Προβλήματα που σας παρουσίασε το Picasso σας...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: vasbill
Απαντήσεις: 334
Picasso C4 Άλυτα Προβλήματα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
προβληματα ζημιες βλαβες
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nightrider86
Απαντήσεις: 33
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ