bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 12:31 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Τις 18άρες του, αν δεν τις θέλει, μετά από μία συζήτηση για να συμφωνήσουμε την τιμή, τις αγοράζω εγώ. Και μαζί με τα ελαστικά, γιατί ούτως ή άλλως, λάστιχα δεν έχω για 18άρια.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 12:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Μάιος 2021, 13:10 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας! Χθές το αμαξι ειχε οντως μια εντελώς αποδεκτή συμπεριφορα για τα γουστα μου και τα δικα μου κριτηρια μετα το ψαξιμο με τις πιέσεις. Θα τις κρατησω εκει και βλέπουμε. Μετα τις 15 Μαιου που υποτιθεται θα κυκλοφορουμε ελεύθερα θα κανω διαδρομες για να κρινω καλυτερα και θα γινει και μια επισκεψη στην Ωμεγα για έλεγχο αναρτησης, σφιξιματα κλπ. Για να καταλάβετε στην ιδια ακριβως διαδρομη πριν 10 ημέρες εκανε σαν να μην εχει αναρτηση... Περναγα κατι νερογαγωματα εγκαρσια η τα εγκαρσια μικρα χαντακια που περνανε οπτικες ινες κλπ και το αμαξι επεφτε αγαρμπα με θορυβο μεσα λες και επεφτε σε ταφρο, προξενωντας βεβαια θορυβους μεσα στο ταμπλώ και στην κολωνα του τιμονιου. Χθες με το νεο φουσκωμα ηταν η μερα με τη νυχτα. Εκανε σαν ενα σφιχτο αυτοκινητο που περναει με την ελαχιστη δυνατη ενοχληση απο κακοτεχνιες χωρις τους θορυβους μεσα στο ταμπλώ. Τι να πω. Μπορει να φταιει και η θερμοκρασια. Θα δουμε...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Μάιος 2021, 19:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Update του προηγούμενου ποστ. Παιδια δεν εχω λόγια... Οπως ανεφερα, ελεγξα τις πιέσεις των ελαστικών σε σωστό μανόμετρο και εβαλα ακριβώς 2.3bar (33.3psi). Aπο τότε το αμαξι συμπεριφέρεται σαν καινούργιο. Ισως πατήσανε και τα λάστιχα καλά και μαλακωσανε με τις προσφατες διαδρομές, ισως δουλέψανε καλα και τα αμορτισέρ που ηταν αδουλευτα μηνες ολοκληρους...δεν ξέρω. Εχω δυο εβδομαδες που πηγαινοερχομαι στη δουλειά απο τη συνηθισμένη διαδρομη Ν.Ιωνια-Μεταμόρφωση-Εθνική-Καλυφτάκη και πάλι πίσω. Αλλο αμάξι!!! Πηγα και 2 φορες εξοχικο, εθνικη οδο. Απολύτως ποιοτικη αποσβεση χωρις άτσαλα τινάγματα, τραντάγματα και χτυπήματα. Ουτε θορυβοι και τριγμοι απο καμπινα και ταμπλώ! Σαν Citroen απο τα παλιά. Το χαίρομαι σαν καινουργιο!
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
billys
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μάιος 2021, 13:34 |
|
Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39 Δημοσιεύσεις: 587 Τοποθεσία: Αλμυρός
|
Και εγώ είμαι λίγο πιο κάτω από αυτές που προτείνει. Μου δίνει 35 αλλά βάζω 33 εκτός αν έχω ταξίδι και φόρτωμα.
_________________ Βασίλης - C4 Picasso
www.diadrash.gr
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Μάιος 2021, 15:05 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Και εγώ λίγο πιο κάτω. 32 λέει το καρτελάκι αλλά βάζω 30 πίσω. Έτσι και αλλιώς δεν έχει ποτέ κανένα βάρος εκεί.
|
|
|
|
|
ser_g
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:35 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:31 Δημοσιεύσεις: 13
|
Καλησπέρα και από εμένα! Έχω ένα ds4 '12 e-hdi με 18αρα ζάντα και 130.000km. Ενδιαφέρομαι να αλλάξω αμορτεσέρ (θα γίνει και αλλαγή ελαστικών μαζί) και θα ήθελα απόψεις σχετικά με ποιά μάρκα να βάλλω? Να βάλλω τα εργοστασιακά (δεν γνωρίζω τι φοράει), να βάλλω τα monroe reflex που μου είπε φίλος? Παρακαλώ για τις απόψεις σας.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:04 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Kαλησπέρα ser_g . Φοράμε ιδια διάσταση ζάντας. Το δικό μου ειναι 1.6 vti βενζινη. Eτυχε σήμερα να είμαι στην Ωμέγα και συζητούσα με τον τεχνικό προιστάμενο το θέμα των αμορτισέρ. Λοιπον, αναφέρω τα εξής που μου είπε. Τον ξέρω και με ξέρει χρόνια και θεωρώ οτι μπορω να δινω βάση σε αυτά που λέει. Απο εκει και πέρα μπορεις να ρωτήσεις πολλούς να δεις τι θα σου πούν. Λοιπον, τα εργοστασιακά αμορτισέρ ειναι ρυθμισμενα να συνεργάζονται απολύτως με τα αντιστοιχα ελατηρια του καθε μοντέλου. Το δικο σου που ειναι βαρυτερο απο το δικο μου που ειναι βενζινη, μπορει να εχει λιγο διαφορετικης σκληροτητας ελατηρια που δεχεται αντιστοιχα αμορτισερ που ισως να μην ειναι απολυτως ιδια σε αποσβεση απο τα δικα μου παρολο που μιλαμε για ιδιο αυτοκινητο. Ετσι τα aftermarket ακομα και αν κάνουν για το δικο σου η το δικο μου μοντέλο, εχουν (συμφωνα με τα λεγομενα του τεχνικού) μια γενικοτερη ρυθμιση αποσβεσης για πολλά μοντελα. Επισης το καθε aftermarket που λενε οτι κανει στο ταδε μοντελο σιγουρα κανει ως προς το μεγεθος και τη γεωμετρια του αλλά δεν ειναι βεβαιο οτι εχει την εργοστασιακη αποσβεση. Αν εισαι ετοιμος για πειραματισμους μπορεις να πας σε λυσεις aftermarket. Τα Monroe Reflex δεν βγαίνουν πιά. Επισης τα Sachs Touring λενε οτι εχουν χαρακηριστικα κοντα στα νορμάλ. Οτιδηποτε άλλο , μάλλον θα σκληρύνει ενα ηδη σκληρό αμάξι για τους ελληνικούς δρόμους. Εγω οταν ερθει η ωρα θα βαλω τα εργοστασιακα και ας ειναι ακριβοτερα.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Δηλαδή, θα κάνεις πάλι το ίδιο λάθος. Μετά, μη δω ούτε ένα ποστ γκρίνιας. Εσύ θα φταις! Πρέπει να μιλήσεις με κάποιον με γνώσεις που δεν έχει οικονομικό όφελος από σένα. Αν είχα μαγαζί, και πουλούσα τα γνήσια, τα γνήσια θα έλεγα ότι είναι καλύτερα. Κάποια aftermarket μπορεί να είναι σκληρότερα, αλλά έχουν πολύ πιο ήρεμη και σωστή απόσβεση από τα "χαμηλής ποιότητας" γνήσια. Βάλε Sachs SuperTouring να τελειώνουμε μ'αυτή την ιστορία. Είναι αυτό που χρειάζεσαι. Ή πούλα το και πάρε μια C4. Υ.Γ.1: Τις 18άρες σου θέλω. Υ.Γ.2: Κάναμε την τρίχα τριχιά μ'αυτό το θέμα!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5577 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Βαγγέλη, τελικά ποιός δεν έχει οικονομικό όφελος αφού θα μου πουλήσει? Δεν είμαι τόσο αφελής. Οσο και αν εμπιστεύομαι την Ωμέγα, εχω μάθει γενικα στη ζωή μου να κρατάω μικρό καλάθι. Αν μπορείς να μου αποδείξεις με κάποιο τεχνικό άρθρο οτι δεν ισχύουν αυτά που μου είπαν στην Ωμέγα, τοτε να το δεχτώ. Διαφορετικά και επειδη δεν εχω τρόπο να κρινω και να συγκρίνω και επειδη θέλω "εργοστασιακή" συμπεριφορά, θα ξαναπάω στα εργοστασιακά. Επίσης εχω δηλώσει δημόσια ποσο σέβομαι και εκτιμώ τις αποψεις και τις γνώσεις σου αλλά μερικες φορές καταντάει υπεροπτική η παντογνωσία σου. Αγορι μου και εμεις τεχνικοί ειμαστε, κοβει λιγο το μυαλο μας και το ματι μας και αντιλαμβανομαστε αρκετα καλα τις τεχνολογιες. Απλά δεν ειμαι μεσα στην πιάτσα των μαστορων και μου αρεσει να υπεραναλύω κατι που δεν γνωριζω απολυτως μηπως βγάλω τη σωστή ακρη.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
ser_g
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 09 Αύγ 2021, 17:31 Δημοσιεύσεις: 13
|
Ευχαριστώ Νίκο! Πραγματικά όπως το ανέλυσε ο τεχνικός έχει τεράστια λογική, καθώς μπορεί ως γεωμετρία να "¨ταιριάζει'' αλλά το αυτοκίνητο είναι ρυθμισμένο και δοκιμασμένο με συγκεκριμένα αμορτισερ. Μήπως γνωρίζεις ποια μάρκα και ποιο μοντέλο φοράει? Επίσης τα Sachs touring που ανέφερες είναι κοντά σε αυτά που φοράει όσον αφορά στον τρόπο που λειτουργούν? Και άλλη μία ερώτηση στα πόσα km σκέφτεσαι να αλλάξεις εσύ τα αμορτισερ σου?
ΥΓ: Το σχόλιο σου μάλλον θα σκληρύνει ένα ήδη σκληρό αμάξι με βρίσκει σύμφωνο απολύτως.
bakevang ευχαριστώ και εσένα! Πόσα km έχεις με τα sachs που ανέφερες? Επίσης ποιές διαφορές εντόπισες κατά την αλλαγή? Ευχαριστώ.
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Αύγ 2021, 18:58 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10558 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Βαγγέλη, τελικά ποιός δεν έχει οικονομικό όφελος αφού θα μου πουλήσει? Εγώ και το φόρουμ γενικά. Επίσης, ένα τηλέφωνο στο Μάνθο, δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Επίσης εχω δηλώσει δημόσια ποσο σέβομαι και εκτιμώ τις αποψεις και τις γνώσεις σου αλλά μερικες φορές καταντάει υπεροπτική η παντογνωσία σου. Αγορι μου και εμεις τεχνικοί ειμαστε, κοβει λιγο το μυαλο μας και το ματι μας και αντιλαμβανομαστε αρκετα καλα τις τεχνολογιες. Απλά δεν ειμαι μεσα στην πιάτσα των μαστορων και μου αρεσει να υπεραναλύω κατι που δεν γνωριζω απολυτως μηπως βγάλω τη σωστή ακρη. Η βασική μας διαφορά ξέρεις ποια είναι; Ότι και οι δύο μας έχουμε τεχνικές γνώσεις, αλλά εγώ έχω και εμπειρίες. Τα χιλιόμετρα που έκανες εσύ Νίκο μου, από τότε που αγόρασες το DS4 τα έκανα εγώ μέσα σε 1 χρόνο με τα δύο C4 ή μέσα σε 2 χρόνια με το δικό μου C4. Έχω την δυνατότητα να δοκιμάσω πολλά ανταλλακτικά, διαφόρων κατηγοριών και brand names. Και όπως ξέρεις καλά, το κάνω. Γι'αυτό έχω σφαιρική άποψη. Και όπως βλέπεις, προσπαθώ να σε βοηθήσω και να σου εξηγήσω (θεωρώ ότι έχεις παρωπίδες) παρόλο που χαρακτηρίζεις τη συμπεριφορά μου, υπεροπτική. Ξέρω και βοηθάω. Στην περίπτωσή σου, τεχνικά άρθρα δεν θα βρεις. Γενικά δηλαδή δεν βρίσκεις τέτοια πράγματα στο διαδίκτυο. Ή σχηματίζεις γνώμη από δοκιμές και παθήματα ή ό,τι βάλει το συνεργείο σου. Εσύ, θεωρώ, πως ανήκεις στη 2η κατηγορία. ser_g έγραψε: bakevang ευχαριστώ και εσένα! Πόσα km έχεις με τα sachs που ανέφερες? Επίσης ποιές διαφορές εντόπισες κατά την αλλαγή? Ευχαριστώ. Απαντώ ταυτόχρονα και στο Νίκο. Καταρχάς, δεν έχω DS4, έχω 1 C4, αυτά της υπογραφής μου. Το C4 του 2013, πλέον φοράει Monroe OESpectrum διπλής ενεργείας με 4πλη βαλβίδα. Ήμουν κάπως απογοητευμένος στην αρχή, αλλά μετά από 2.000 χλμ. φάνηκαν τα καλούδια τους. Έχω ένα αμάξωμα ΣΩΣΤΑ σφικτό που μια άνεση στους μεγάλους δρόμους. Καμία σχέση με τα "βάρκα-γυαλό" γνήσια αμορτισέρ που φορούσε. Το συγκεκριμένο όχημα το οδηγώ εγώ και αρκετές φορές γρήγορα και στριφτερά. Η επιλογή ήταν στοχευμένη. Στο C4 του 2017, που οδηγεί ο πατέρας μου, θέλει να απολαμβάνει την άνεση του αυτοκινήτου σε κάθε διαδρομή αλλά να έχει και μια ανάρτηση που μπορεί να του επιτρέψει και το κάτι παραπάνω σε μια στροφή. Τοποθετήθηκαν, ούτε και θυμάμαι από πότε, Sachs SuperTouring. Νίκο, η βασική και άκρως καθοριστική διαφορά μεταξύ των γνησίων αμορτισέρ και των aftermarket είναι ότι τα γνήσια είναι μονής ενεργείας (δηλαδή σκέτα λαδιού) και τα aftermarket, εφόσον το επιλέξεις, είναι διπλής ενεργείας (αέρος-λαδιού). Ψάξε άρθρο που να αναλύει τις διαφορές τους. Αν με ρωτήσεις, πως εξηγείται η σχεδόν παραπλήσια τιμή στα aftermarket αμορτισέρ και στα γνήσια, θα σου πω ότι πως οτιδήποτε έχει σηματάκι Citroen επάνω είναι με τουλάχιστον 35% κέρδος από την παραγωγό εταιρία. Υ.Γ.: Και ψάξε να δεις τα χαρακτηριστικά για τα Monroe OESpectrum. Όχι για να τα βάλεις. Απλά για γνώση, το τι κάνει μια 4πλή βαλβίδα μέσα σε ένα αμορτισέρ touring. Και θα πάθεις πλάκα και αν το οδηγήσεις κιόλας.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|