Σελίδα 1 από 13

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 12:20
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Καλημερα στην παρεα.
Φαινεται οτι αρχισαν τα οργανα με τον ημιακαμπτο...
Το αμαξι εχει 43000km. Τον τελευται καιρο μετα το service των 40000κμ αρχισαν εντονα φαινομενα του πισω αξονα. Θορυβοι και κοπανηματα σαν να ειναι ξεχαρβαλωμενος. Ακομα και οταν περνας με χαμηλη ταχυτητα εγκαρσια μικρα χαντακια. Στην οπισθεν με χαμηλη ταχυτητα ανεβαινοντας μια πλαστικη ραμπα για να μπω στο γκαραζ ακουγεται απο πισω δεξια ενα τριξιμο την ωρα που συμπιεζεται το πισω μπρατσο και το πισω αμορτισερ. Οδηγω την τελευταια εβδομαδα αρκετα αργα οταν περναω απο ανωμαλιες του δρομου για να περασω οσο πιο ανωδυνα γινεται. Χθες το βραδυ ειχα 3 ατομα συνολικα μεσα στην καμπινα. Διαδρομη απο Γαλατσι μεχρι την Κατεχακη, σκετη συμφορα. Στην παραμικρη εγκαρσια ανωμαλια ο πισω αξονας εκανε εντονους θορυβους και κοπανηματα και ειχε την αισθηση οτι τερματιζαν τα αμορτισερ. Με την πρωτη ευκαιρια θα παω συνεργειο για εξονυχιστικο ελεγχο. :(

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 12:31
από barracuda
τα σινεμπλοκ εινα μαλλον Νικολα..

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 15:52
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τα μπροστινα ειχαν αλλαχθει πριν 2 χρονια μεσα στη εγγυηση γιατι ειχε βγει καποιο inforapid και ειχα και τρεμουλο στο τιμονι στα 120-120. Τωρα τα πισω, δεν ειναι πολυ γρηγορα για τα χιλιομετρα που εχω κανει? Εκτος αν ηταν ελλατωματικα απο την αρχη και τωρα παραδινουν πνευμα...Επισης απο την αρχη σχεδον, οταν στριβεις το τιμονι ακους λαστιχενιους τριγμους και μου εχουν πει οτι ειναι απο τα μπροστινα top mounts των McPherson αλλα δεν ειναι κατι ανησυχητικο απλα κανει αυτον τον θορυβο.Παντως γενικα και το rebound του μπροστινου συστηματος εχει γινει εντονο τον τελευταιο καιρο και αν περασω λιγο γρηγορα απο κατσαρο οδοστρωμα με κακοτεχνιες η καμπινα γεμιζει με συγχορδιες τριξιματων, χτυπων και αλλων θορυβων. Καταλαβαινω οτι παιζουν και οι πορτες στα λαστιχα τους και αρκετοι μικροτριγμοι μεσα απο το ταμπλω. Θα αρχισει μια λεπτομερης εξεταση να το μαζεψω σιγα - σιγα και θα ενημερωσω με νεοτερα.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 16:08
από Skotis
Λάστιχα;;μήπως έχουν ξεραθεί;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 16:52
από bakevang
Skotis έγραψε:
Λάστιχα;;μήπως έχουν ξεραθεί;

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχει καινούρια Kleber Dynaxer 3, και είναι άλλη μια μου σκέψη - αιτία για αυτά που λέει.

Μήπως απλά τα έφτυσαν εντελώς τα αμορτισέρ της Citroën και πάμε για καινούρια;

Θα μου πεις με τόσα λίγα χιλιόμετρα. Ναι, γιατί όχι; Με τους ελληνικούς δρόμους και όπως λέει και ο Νίκος, περνάει από κακοτράχαλα μονοπάτια καθημερινά.

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 17:26
από grekoulis
bakevang έγραψε:
Μήπως απλά τα έφτυσαν εντελώς τα αμορτισέρ της Citroën και πάμε για καινούρια;



:agree

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 20:43
από Tzakos
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Καλημερα στην παρεα.
Φαινεται οτι αρχισαν τα οργανα με τον ημιακαμπτο...
Το αμαξι εχει 43000km. Τον τελευται καιρο μετα το service των 40000κμ αρχισαν εντονα φαινομενα του πισω αξονα. Θορυβοι και κοπανηματα σαν να ειναι ξεχαρβαλωμενος. Ακομα και οταν περνας με χαμηλη ταχυτητα εγκαρσια μικρα χαντακια. Στην οπισθεν με χαμηλη ταχυτητα ανεβαινοντας μια πλαστικη ραμπα για να μπω στο γκαραζ ακουγεται απο πισω δεξια ενα τριξιμο την ωρα που συμπιεζεται το πισω μπρατσο και το πισω αμορτισερ. Οδηγω την τελευταια εβδομαδα αρκετα αργα οταν περναω απο ανωμαλιες του δρομου για να περασω οσο πιο ανωδυνα γινεται. Χθες το βραδυ ειχα 3 ατομα συνολικα μεσα στην καμπινα. Διαδρομη απο Γαλατσι μεχρι την Κατεχακη, σκετη συμφορα. Στην παραμικρη εγκαρσια ανωμαλια ο πισω αξονας εκανε εντονους θορυβους και κοπανηματα και ειχε την αισθηση οτι τερματιζαν τα αμορτισερ. Με την πρωτη ευκαιρια θα παω συνεργειο για εξονυχιστικο ελεγχο. :(


Νικόλα μου το πρόβλημά σου είναι τα πίσω αμορτισέρ και τα μπροστά βέβαια,αλλά εκείνα ακούγονται λιγότερο.

το αυτοκίνητο φοράει λαδιού,για χαμηλότερο κοστολόγιο.
Αυτό έχει αν αποτέλεσμα,με το που ζεσταίνονται,πέταξε το πουλάκι.
Μειώνεται η ικανότητα απόσβεσης των κραδασμών.
Απο τεχνικής άποψης,αυτό γίνεται γιατί το λάδι περιέχει 10% αέρα,εξού και το φαινόμενο του αφρισμού του λαδιού.
Δεν φταίει κανένα αυτοκίνητο,κανένας ημιάκαμπτος,κανένας Αλέξης.

Θα βάλεις 4 αμορτισέρ αέρα-λαδιού,ή διπλής ενεργείας και θα ξεχάσεις τα πάντα.


Εάν θέλεις πιο εμπεριστατωμένη και λεπτομερή τεχνική ανάλυση,πάνω στην ανάρτηση,σφύρα............

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 20:54
από vpafi
Φσσσσττ...
Και να ακούσω προτάσεις.....
.....και για εμέ.....

From Inside C4 White Airbus

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 20:55
από Tzakos
Εσύ γιατί σφυράς ρε,Νικόλα σε λένε? :rop

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 20:57
από vpafi
....Όχι άλλα πρέπει να μας πεις....να μάθουμε.....να ξέρουμε.....να έχουμε υπό την καχυποψία μας....!!!
Για πες και για εμέ καμιά πρόταση......και για τον Νικόλα βέβαια..!!!





Εγώ δεν έχω θέμα άλλα για να έχω πρόταση σωστη κατά νου.

From Inside C4 White Airbus

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 21:05
από bakevang
Monroe Reflex ή την καινούρια σειρά της Monroe Gas Technology.
Τα δεύτερα σκέφτομαι να μπουν δώρο Χριστουγέννων στον Ελέφα, πίσω γιατί είδα ίχνος λαδιού στο πίσω δεξί αμορτισέρ.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Δεκ 2016, 23:54
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Eυχαριστω ολους για τις προτασεις. Για τα ΚΟΝΙ FSD, τι γνωμη εχετε? Παντως θα το παρατηρησω για λιγο καιρο το θεμα να καταλαβω τι φταιει.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Δεκ 2016, 05:48
από vpafi
Αρκετά τσιμπιμενα στην τιμή Νικο.

From Inside C4 White Airbus

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Δεκ 2016, 07:36
από ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Nαι Βαγγελη το ειδα κει εγω. Αλλος λεει οτι τα Bilstein ειναι καλυτερα...Παντα μπερδευομαι με τετοια θεματα γιατι ποτε δεν ξερεις πως θα συμπεριφερθει ενα επωνυμο σετ αμορτισερ στο δικο σου αυτοκινητο και αν ταιριαζει με τα θελω σου. Σε καμμια περιπτωση δεν θα ηθελα το αμαξι να γινει πιο σκληρο. Αυτο ακριβως θελω να αποφυγω. Θεωρω οτι τα χιλιομετρα ειναι λιγα ακομα για αλλαγη αμορτισερ. Θα το ψαξω μεθοδικα αρχικα με λιγοτερη πιεση στα πισω λαστιχα. Κατα ενα περιεργο τροπο για το DS4 η Citroen δινει ιδια πιεση με τα μπροστινα (33) ενω για το C4, δινει πιο χαμηλη.Θα το δοκιμασω μηπως βελτιωθουν λιγο τα πραγματα.

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Δεκ 2016, 22:01
από Tzakos
Θα χειροτερέψουν τα πράγματα Νίκο,με χαμηλότερη πίεση.